7 MITJA MARATO DE LA CALÇOTADA
+2
ayers rock
facvac
6 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
7 MITJA MARATO DE LA CALÇOTADA
La nova secretaria tecnica ja estan posant fil a l´agulla, per la nova edició de la Mitja Marato mes gastronomica del moment.
D´entrada camvi de dates, s´avança gairabe un mes.
L´altre tema, es que hem aconseguit que torni a ser proba de la Lliga de Champion Chip, pero aquest any amb la particularitat puntuar doble. Aquest fet ens donarà la posibilitat de augmetar el numero d´incrits.
De moment i per començar a fer boca i salivera, aqui teniu el calendari
http://www.championchip.cat/lliga2007/calendari_2008.html.
A mida que tinguem novetats us les donarem a coneixer.
D´entrada camvi de dates, s´avança gairabe un mes.
L´altre tema, es que hem aconseguit que torni a ser proba de la Lliga de Champion Chip, pero aquest any amb la particularitat puntuar doble. Aquest fet ens donarà la posibilitat de augmetar el numero d´incrits.
De moment i per començar a fer boca i salivera, aqui teniu el calendari
http://www.championchip.cat/lliga2007/calendari_2008.html.
A mida que tinguem novetats us les donarem a coneixer.
Re: 7 MITJA MARATO DE LA CALÇOTADA
Al foro de corredors.cat. han preguntat le perque la 7 Mitja Marato de la Calçotada puntua doble per a la lliga de Championchip
bon dia
A ningú li sorpren la puntuació doble de la mitja de Valls per l'any que ve?
Salutacions i sort als participants.
Podreu trobar tot el que s´ha comentat al respecte en aquest enllaç:
http://www.corredors.cat/index.php?topic=2432.0
Alguns de vosaltres ja l´heu fet, i tambe heu fet d´altres que n´opineu de la Mitja de Valls?
bon dia
A ningú li sorpren la puntuació doble de la mitja de Valls per l'any que ve?
Salutacions i sort als participants.
Podreu trobar tot el que s´ha comentat al respecte en aquest enllaç:
http://www.corredors.cat/index.php?topic=2432.0
Alguns de vosaltres ja l´heu fet, i tambe heu fet d´altres que n´opineu de la Mitja de Valls?
Hola!
Que sepais que yo también la correré. Bueno, vale, que ya lo sabeis, no griteis tanto. Pero a que no hay "dallonçis" para hacer una porra sobre el tiempo que hago.
je, je ,je, no lo acertareis.
Por cierto, como que me la conozco un poquito, os puedo asegurar que es una media guapa, durita, pero molona. Y después, los calçots...
Agur, y a entrenar.
Que sepais que yo también la correré. Bueno, vale, que ya lo sabeis, no griteis tanto. Pero a que no hay "dallonçis" para hacer una porra sobre el tiempo que hago.
je, je ,je, no lo acertareis.
Por cierto, como que me la conozco un poquito, os puedo asegurar que es una media guapa, durita, pero molona. Y después, los calçots...
Agur, y a entrenar.
En la pagina web del año pasado, sale informacion del Cross. Se sabe si hay algun cambio respecto de la edicion del año pasado.
Desde luego si la cagais como el año pasado, poca gente va a venir. Yo estaré pues es la que tengo mas cerca de casa. El adelanto de la feca lo encuentro adecuado, aunque creo que coincide con la de Montornes
Desde luego si la cagais como el año pasado, poca gente va a venir. Yo estaré pues es la que tengo mas cerca de casa. El adelanto de la feca lo encuentro adecuado, aunque creo que coincide con la de Montornes
´Ja teniu l´informació, en part provisional de la 7º Mitja Marato de la Calçotada. www.facvac.com L´unic camvi remarcable es el lloc de sortida i arrivada a la zona del Fornàs, la resta del recorregut el mateix.
En propers dies us anirem informan de mes novetats
Ayers Rock como has afirmado el pasado año la cagamos y bien cagada. Pero aprendimos la lección y sabemos donde se falló y el porque. Por suerte tiene esta media tiene un algo especial, que atrae al corredor de fuera. Puede asegurarte que aun teniendo la competencia de Montornes, este año tendremos un nuevo record de participacion.
En propers dies us anirem informan de mes novetats
Ayers Rock como has afirmado el pasado año la cagamos y bien cagada. Pero aprendimos la lección y sabemos donde se falló y el porque. Por suerte tiene esta media tiene un algo especial, que atrae al corredor de fuera. Puede asegurarte que aun teniendo la competencia de Montornes, este año tendremos un nuevo record de participacion.
Hola , per el resultat de l´Angel jo crec que es ben fàcil , de moment te un tema pendent amb el Xavi que si no recordo malament tenia de baixar de 1h 15´, jajjajajaja esta clarisim que podrà fer-ho jo aposto per 1h 14´
y doy fe a ello!!! , aixì doncs ja o saps Angel a entrenar s´ha dit no em pots deixar malament eh!!
Sort
Ivet
y doy fe a ello!!! , aixì doncs ja o saps Angel a entrenar s´ha dit no em pots deixar malament eh!!
Sort
Ivet
Ya tengo el programa de esta edición de la Mitja Maraton de la Calçotada. ¿Que vais a dar de regalo este año? La camiseta del año pasada estaban muy bien. Este año espero bajar de la 1:50, al avanzar la fechas, no hará tanta calor.
Por cierto felicidades, por el cambio del foro.
Por cierto felicidades, por el cambio del foro.
ayers rock- Nombre de missatges : 57
Ubicació : Parque Nacional Uluru-Kata Tjuta, Australia
Registration date : 27/01/2008
Ayers Rock, a ver si nos conocemos en la media y nos pegas una paliza comiendo calçots!!!
A por cierto tal y como dices en el tema media maraton de Lisboa corremos mucho! si pero no te creas, todos llegamos la mismo sitio.Gente como tu es la q hace grande y divertido este deporte.
Tu tambien podrias correr como nosotros si conocieras nuestra tecnica infalible los DUPLOS!!!!
A parte de coñas el secreto es el PEAZO grupo de entrenamiento y buen rollo q tenemos!!!!
Ala a entrenar...
A por cierto tal y como dices en el tema media maraton de Lisboa corremos mucho! si pero no te creas, todos llegamos la mismo sitio.Gente como tu es la q hace grande y divertido este deporte.
Tu tambien podrias correr como nosotros si conocieras nuestra tecnica infalible los DUPLOS!!!!
A parte de coñas el secreto es el PEAZO grupo de entrenamiento y buen rollo q tenemos!!!!
Ala a entrenar...
Be your best- Nombre de missatges : 232
Ubicació : The last lap
Registration date : 28/01/2008
En la cursa de Borges me dieron el folleto de esta carrera, a la cual le tengo mucho cariño,pues fue de las primeras que corri. (entonces se llamaba de otra forma y el recorrido era diferente) Obervando el tema de los premios me he fijado que hay muchas categorias, un total de 18.
Yo personalmente no me llevare ninguno, pero a partir de los 35 hay categora cada 5 años. En categrioa masculina es posilbe que los haya, pero en chicas dificilmente se cubre.
Animo a todas las corredoras a venir igual se llevan un trofeo
A nivel personal encuentro muy bien que se premie a la categorias mas veteranas, como es mi caso.
Veo que en muchas carreras hay muy pocas categorias. Sabeis si existe algun criterio?
Yo personalmente no me llevare ninguno, pero a partir de los 35 hay categora cada 5 años. En categrioa masculina es posilbe que los haya, pero en chicas dificilmente se cubre.
Animo a todas las corredoras a venir igual se llevan un trofeo
A nivel personal encuentro muy bien que se premie a la categorias mas veteranas, como es mi caso.
Veo que en muchas carreras hay muy pocas categorias. Sabeis si existe algun criterio?
JA HEM COMENÇAT A REBRE LES PRIMERES INSCRIPCIONS PER LA
7º MITJA MARATO DE LA CALÇOTADA.
7º MITJA MARATO DE LA CALÇOTADA.
Estoy intentando realizar la inscripcion en esta Mitja Marato y no hay forma. El enlace en atletisme.cat no esta operativo. Alguien sabe alguna cosa. Pues las inscripciones se abrieron el primero de febrero.
He enviado un mail a la organizacion, pero aun no me han dicho nada.
He enviado un mail a la organizacion, pero aun no me han dicho nada.
Ja esta solucionat. Ja podeu fer les inscripcions i pagament per internet.
El ritme d´inscripcions es força bo. A falta de mes d´un mes , ja hem arrivat als 50 inscrits.
Us recordo per aquells que no correreu. que ens faran falta tota la gent posible. Tant dissabte tarda,com el diumenge desde primera hora., fins que s´acabi la cursa.
Us recordo per aquells que no correreu. que ens faran falta tota la gent posible. Tant dissabte tarda,com el diumenge desde primera hora., fins que s´acabi la cursa.
Yo estoy inscrito hace algunos dias, y esta semana se apuntaran unos amigos de Bacelona, que quieren venir a correr, y tambien vendran a la calçotada. Como van las inscripciones?
BUENO ESO EL Q LO CONTROLA + ES PORCALLEOCHO, PERO ME HACE LA PINTA Q HAY + MOVIMIENTO Q OTROS AÑOS.
CREO Q IR CRECIENDO POCO A POCO ES UN BUEN SINTOMA, Y LA FORMA CORRECTA DE TENER EN UN FUTURO PROXIMO UNA GRAN MEDIA.
CREO Q IR CRECIENDO POCO A POCO ES UN BUEN SINTOMA, Y LA FORMA CORRECTA DE TENER EN UN FUTURO PROXIMO UNA GRAN MEDIA.
Vendran unos amigos de Barcelona a correr, y despues a la Calçotada. (yo no podre por compromisos con la familia).
Estos amigos me hacen una serie de preguntas que no les se dar respuesta. Me podeis ayudar.?
La calçotada vamos todos juntos o cada uno puede ir cuando quiera?
los tickets se dan con el dorsal?
y se puede apuntar uno el ultimo dia?
Hay posibilidad de no comer calçots, y tomar por ejemplo una ensalada, el resto seria igual?
Bueno el que pueda me dira alguna cosa
Gracias
Estos amigos me hacen una serie de preguntas que no les se dar respuesta. Me podeis ayudar.?
La calçotada vamos todos juntos o cada uno puede ir cuando quiera?
los tickets se dan con el dorsal?
y se puede apuntar uno el ultimo dia?
Hay posibilidad de no comer calçots, y tomar por ejemplo una ensalada, el resto seria igual?
Bueno el que pueda me dira alguna cosa
Gracias
Anen per parts a totes les questions
la calçotada la fem tots junts,
els tickets es donaran un cop comenci la cursa o be quan s´acabi. Ja haura una persona per entregarlos.
Millor que no, es preferible que sobrim , que no que faltin. Reserveu la calçotada al fer l ´inscrpicio.
Tampoc hi ha problema, podem demanar una amanida complerta de primers i despres la carn a la brasa.
espero que t´hagi ajudat
PER CERT ESTEM A PUNT D´ARRIVAR ALS 150 INSCRIPCIONS.
la calçotada la fem tots junts,
els tickets es donaran un cop comenci la cursa o be quan s´acabi. Ja haura una persona per entregarlos.
Millor que no, es preferible que sobrim , que no que faltin. Reserveu la calçotada al fer l ´inscrpicio.
Tampoc hi ha problema, podem demanar una amanida complerta de primers i despres la carn a la brasa.
espero que t´hagi ajudat
PER CERT ESTEM A PUNT D´ARRIVAR ALS 150 INSCRIPCIONS.
JA PORTEM 225 INSCRITS I MES DE 125 CALÇOTADES.
AVUI S´EMES ENTEVISTA A ONA FM BARCELONA, SOBRE LA MITJA MARATO DE LA CALÇOTADA.
AVUI S´EMES ENTEVISTA A ONA FM BARCELONA, SOBRE LA MITJA MARATO DE LA CALÇOTADA.
A FALTA DE UNA SETMANA PER TANCAR LES INSCRIPICIONS PORTEM 275 INSCRIPCIONS.
SUPERATS ELS 300 INSCRITS, ULTIMS DIES PER TRENCAR LA BARRERA DELS 350.
US RECORDEM QUE ENS FARA FALTA TOTA LA GENT POSIBLE EL DIA DE LA MITJA.
US RECORDEM QUE ENS FARA FALTA TOTA LA GENT POSIBLE EL DIA DE LA MITJA.
SUPERATS LES 350 INSCRIPCIONS,4V JA TENIM UN NOU RECORD DE PARTICIPACIO.
Y ENTRE HOY Y MAÑANA VAMOS A LLEGAR CERCA DE LOS 400,COMO TE LO CURRAS PRESI!!!
POR CIERTO EN LA TIENDA TENGO LO Q TE FALTA DE MATERIL PARA SORTEAR, YA TE PASSARAS.
NOS VEMOS CRACK...
POR CIERTO EN LA TIENDA TENGO LO Q TE FALTA DE MATERIL PARA SORTEAR, YA TE PASSARAS.
NOS VEMOS CRACK...
MOLTA SORT A TOTS A LA MITJA DE VALLS!!
NO US PODRÉ VEURE EN PERSONA, AIXÍ QUE JA M'INFORMAREU!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
NO US PODRÉ VEURE EN PERSONA, AIXÍ QUE JA M'INFORMAREU!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe- Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE
JA ESTEM A TOCAR DELS 400 INSCRITS.
ARA TOCAR POSAR LA RESTA PER ACONSEGUIR OBLIDAR ELS FETS DE L ANY PASSAT. I MIRAR EL FUTUR D´AQUESTA MITJA AMB UN ALTRE PERSPECTIVA.
ARA TOCAR POSAR LA RESTA PER ACONSEGUIR OBLIDAR ELS FETS DE L ANY PASSAT. I MIRAR EL FUTUR D´AQUESTA MITJA AMB UN ALTRE PERSPECTIVA.
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum