FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

torico+festa major+boladís 21/06/08

+15
KARKI
tximitxurry
el payes en moto
adderley
porcalleocho
NUVOL KINTON
THE LAST HOPE
FeNt CaMi
ritme mental
si vales, vales
awanaskein
MaRKuS
malaqui
Be your best
seb coe
19 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

torico+festa major+boladís 21/06/08 Empty torico+festa major+boladís 21/06/08

Missatge  seb coe Dv Jun 13, 2008 1:21 am

CONVOCATÒRIA PER DISSABTE 21 DE JUNY!!!!

TORICO + COPA A L'ANTIC + CARPES DE SANT JOAN!!!!

I PROVAREM EL BOLADÍS NO???? JEJEJEE....

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

torico+festa major+boladís 21/06/08 Empty Re: torico+festa major+boladís 21/06/08

Missatge  Be your best Dv Jun 13, 2008 9:53 am

OK !!! UNO QUE SE APUNTA PARA EL TORICO Y DEMAS Y TAL... (COMO DICE LUIS ARAGONES)
PODEMOS EMPEZAR HACER LISTA SI OS PARECE:

-YO,EL MENDA Y BE YOUR BEST
Be your best
Be your best

Nombre de missatges : 232
Ubicació : The last lap
Registration date : 28/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

torico+festa major+boladís 21/06/08 Empty PER FI...

Missatge  malaqui Dv Jun 13, 2008 9:58 am

M´APUNTO LA PRIMERA!! AIXÒ NO M´HO PERDO!! DE FET ÚLTIMAMENT EM DIUEN QUE NO ME´N PERDO NI UNA.APROFITO AQUEST NOU TEMA ON US FAIG CINC CÈNTIMS DE LA MEVA NOVA EXPERIÈNCIA AMB L´ATLETISME. AVUI A LES 06:30 JA ERA A TERRA.A TERRA PERÒ ARROSEGANT-ME COM UN LLIMAC.NO HE BAIXAT LES ESCALES,M´HE DEIXAT CAURE PER ELLES...I SABEU PERQUÈ?? RECAPITULEM...
Ahir vaig anar a entrenar,com que tenia una mica de pressa vaig fer un entreno curt però intens.En Walde diu:
-Hoy vas a hacer las series de 120.I la Sílvia amb mitja rialla a la boca,i amb una mirada de complicitat dirigida a l´Angel em mira i em diu:- Avui pringaràs!!! jo tota xula i com sempre negant un fet que ja tardava massa en passar vaig dirigir-me amb l´Angel a la sortida,a la ralleta taronja, que és des d´on partirien tot aquesll seguit de sèries.Ara no m´enrollaré explicat l´entreno,sabeu de sobre tal com va.I us podeu imaginar còm vaig acabar...
A la nit,apoiada al capçal del llit i amb les cames recollides fullejava la revista runners fins que al cap d´una estona,cansada de llegir, vaig plegar la revista.Encara asseguda,hem vaig quedar meditant una estona amb l´habitació gairabé a fosques,només amb una llumeta càl.lida.Vaig quedar-me fixada mirant les meves cames nues,i acaronant-les els hi vaig començar a xiuxiuejar com si amb dues amigues estés conversant:
-Ondia noies, avui n´hem viscuda una de molt sonada.Què era aqueslla substància que se us emparrava enfuriasmada,desenfrenada i que de forma possessiva em desbordava i em paralitzava fins i tot el meu somrriure?
Sí companys!! Per fi ahir em va posseïr aquell verí tantes vegades anomenat per tots vosaltres.Ja puc dir que.....
cheers cheers M´HE LACTAT!! monkey monkey monkey
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
EMILI, TU JA NO LES NECESSITES.EM DEIXES LES MOLETES?
malaqui
malaqui

Nombre de missatges : 114
Ubicació : allà on hi hagi bon rotllo
Registration date : 21/04/2008

http://www.masdelandreu.com

Tornar a dalt Ir abajo

torico+festa major+boladís 21/06/08 Empty torico+festa major+boladís+carpes de LaFàbrica 21/06/08 >> Una mica de propaganda xD

Missatge  MaRKuS Dv Jun 13, 2008 4:49 pm

Aprofito per dir i afegir...
Que L'Associació Juvenil La Fàbrica Valls, col.labora amb Sant Joan amb les carpes en els concerts del Parking del Barri Vell ! MaRKuS, com un dels varis fundadors de l'associació us informa i us invita a venir a fer-nos unes visites durant aquests 4 dies de festes ! Hi ha 8 carpes d'associacions... :S Però espero que ens vingueu a fer uns beures a les nostres !! Razz

Així doncs...
Ens hi veiem ??? afro

Salut !!!
MaRKuS
MaRKuS

Nombre de missatges : 57
Ubicació : Valls
Registration date : 13/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

torico+festa major+boladís 21/06/08 Empty Re: torico+festa major+boladís 21/06/08

Missatge  awanaskein Dv Jun 13, 2008 5:01 pm

que es el boladis?? Question

a mi me trobareu a les carpes Smile

markus trankil
k io treballare a akella barra..
xro demanan drunken

ens veiem amics

salut
awanaskein
awanaskein

Nombre de missatges : 74
Ubicació : Saps alli?? Pues no!
Registration date : 07/06/2008

Tornar a dalt Ir abajo

torico+festa major+boladís 21/06/08 Empty la malaqui ja no és verge!!!

Missatge  si vales, vales Ds Jun 14, 2008 2:54 am

Ueeepppp!!!

La malaqui ha lactat i la seva experiènecia compartida al fòrum és d'agraïr...no tothom comparteix moments tan íntims en un espai públic.
Jo quan lacto em xiulen les orelles, d'altres vomiten, altres emeten jemecs semi-orgàsmics...en fi tota, una causística variopinta.
El que tenim en comú és que hi h un moment a la temporada que hi ha noves sensacions, on s'afinen les cames com s'afinen els instruments i tot ja va una mica tensionat, a llindar del límit, estimulant cos i mentalitat per a intensitats, toto esperant trobar aquella competició ideal que ens porti a nous límits i que deixi les marques personal una mica més rebaixades.

Si vales, vales

si vales, vales

Nombre de missatges : 26

Tornar a dalt Ir abajo

torico+festa major+boladís 21/06/08 Empty verge...?

Missatge  malaqui Dt Jun 17, 2008 4:16 pm

Cert si vales vales! per tot hi ha una primera vegada!!!Quan fas coses que no havies fet mai,cada dia et passa alguna cosa de nou i aquesta ja feia dies que l´esperava.Suposo que no l´he viscuda amb tota la seva esplendor,ja que diuen que com mes fort estàs més dones de tú i es clar,proporcionalment tot es més bèstia.Deixem-ho en que va ser només un "primer desgarro".La pròxima vegada, posats a ser indiscrets també us l´explicaré.Com també us explicaré la meva primera vegada quan em calci uns claus.Amb ells,un cop a les mans no se com reaccionaré,sóc bastant imprevisible.Suposo que primer que tot em roboritzaré,m´agafaran tremolins,la pressió sanguinea augmentarà,i a lo millor apretaré a córrer i faré la meva millor marca del 400 mll. o potser em posaré a ballar claqué amb elles, o els hi clavaré al bessó del primer impresentable que em passi pel costat,o demanaré feina als de les galetes príncipe per fer els foradets que porten cada una de les seves galetes(per cert,algú sap perquè serveixen?)Hi ha una pregunta que em ronda pel cap. Quan et compres unes bambes de claus ,les eines van incloses?
Ens veiem a la pista!!! Very Happy Very Happy
malaqui
malaqui

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  seb coe Dt Jun 17, 2008 4:34 pm

NO, HAS DE PASSAR PEL LEROY MERLIN A COMPRAR-TE UNA CAIXA D'EINES... SI VOLS LA PODEM GUARDAR AL MAGATZEM DEL MATERIAL. Very Happy

MALAQUI... ETS UN CAS!! AMB LES BAMBES JA ET DONEN UNA CLAU PETITA I ELS CLAUS PER POSAR-LOS, NO PATEIXIS...

I LO DELS FORATS DE LES PRINCIPE.... JA HO ESTUDIARÉ A VEURE SI HI TROBO EXPLICACIÓ... AQUESTES COSES SON MÉS ESPECIALITAT DE SI VALES, VALES... JEJE... PREGUNTA-LI A VEURE QUE EN DIU ELL!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
seb coe
seb coe

Tornar a dalt Ir abajo

torico+festa major+boladís 21/06/08 Empty GRÀCIES SEB!!

Missatge  malaqui Dt Jun 17, 2008 5:16 pm

Ok, Seb Coe.
Gràcies per ajudar-me cada dia a descubrir els enigmes que s´emaguen entre la corda de la pista,el na de tacos,portar claus,l´obstacle(que no és el mateix que les dificultats de la vida...) i...ostres ho tinc que dir perquè si abans era el gran monstre temut però desitjat ara...ara enacara no se com descriure´l, encara ho tinc que digerir,de fet em sembla que encara hi ha un duel entre els dos.Em sembla que hi té a veure amb els dos dies que m´he agut de quedar al llit amb febre..en fi ,aquest últim vocable es diu acid làctic.No sabeu la gràcia que em fa incorporar noves paraules en el meu petit diccionari de butxaca,a vegades no les utilitzo degudament, però al nombrar-les de mica en mica m´hi vaig sentint més agust, cada vegada me les sento més pròpies,més aprop d´elles, igual com tots vosaltres.Sou genials!!!
Ens veiem a la pista quan el meu amic en deixi de fer la guitza!!!
malaqui
malaqui

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Be your best Dt Jun 17, 2008 6:02 pm

SEB TENIAS RAZON YA ESTABA AQUI LO DEL TEMA TORICO, PERO ES QUE PO LAS MAÑANAS NO VEO NA DE NA ASI QUE ACTUALIZO LA LISTA EN ESTE LUGAR QUE ES MUCHO MEJOR PARA QUE SE ENTERE LA PEOPLE..

SEB+RUBIA
PRESI+COLOR INDEFINIDO
BARRACUDA+MORENA (COMO YA DIJE PREFIERO LAS MORENAS)
NUVOL+UNA CHICA LLAMADA SUSI, LO DEL PESO NO LO REPITO QUE ME RAJAN
MALAQUI SIN CLAVOS + ABEL???
CABALLO SALVAJE (CON O SIN CABALLO)
FENT CAMI, COMO YA HAS DICHO SEB NOS RESERVAMOS LA OPINION
THE LAST HOPE, ESE SEGURO QUE PRINGA CURRANDO!
BE YOUR BEST, COMO YA DIJE PREFIERO NO HACER COMENTARIOS SOBRE ESE INDIVIDUO...

EL CLUB NO SE HACE RESPONSABLE DE LO QUE PUEDA PASAR.
Y LO DE TRAER AMIGAS BUENORRAS SIGUE EN PIE, ASI QUE A VER SI OS ENROLLAIS UN POQUITO,QUE LLEGA EL VERANO Y ESTOY MUY SOLITO (ANDA RIMA Y TODO).

ABDE,RAMONET,NURIA,GARFIO,MARTA,SILVIA,ALBINO,ETC... NO SE YA DIREIS!
Be your best
Be your best

Nombre de missatges : 232
Ubicació : The last lap

Tornar a dalt Ir abajo

torico+festa major+boladís 21/06/08 Empty torico + festa major + boladís etc

Missatge  ritme mental Dt Jun 17, 2008 11:51 pm

Bé,
com ja he comentat avui a la pista, per variar mentre vosaltres estareu al torico jo estaré en un altre bar i no consumint, (que ja m'agradaria) sinó treballant per variar.
o sigui k ja ens trobarem a les carpes pk quan plegui el més probable és que acabi allí.
apalei mos veiem!
ritme mental
ritme mental

Nombre de missatges : 261
Ubicació : buscant-la

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  FeNt CaMi Dc Jun 18, 2008 12:30 am

Ualeee! Que vol dir això de que us reserveu la opinió? És bo o dolent??
Que també havia de guanyar punts per anar al Torico? I clar, com que aquesta setmana no he tret gens el cap pel Fornàs... ho tinc xungo.

Però com que tenia alternatives de fa més temps en les que ja m'havia compromès, em sap molt greu, però no podré venir dissabte a espatllar-vos la festa. Esteu contents?? Però vigileu, que potser a la nit us vinc a controlar per les carpes! jejeje

Ah, i que vagi molt bé demà el control que monteu a Valls, molta sort! Com diu el ramonet, ja passareu la crònica!

Ens veiem, petons.
FeNt CaMi
FeNt CaMi

Ubicació : Entre Valls i la lluna!
Registration date : 12/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

torico+festa major+boladís 21/06/08 Empty TORICO... ETC.

Missatge  THE LAST HOPE Dc Jun 18, 2008 1:39 am

YO, DE ESTE TEMA, YA HE HABLADO EN VARIOS SITIOS, QUE EL BE YOUR BEST LO TIENE MUY REPARTIDO. ASI QUE NO DIRÉ MAS.
THE LAST HOPE
THE LAST HOPE

Nombre de missatges : 212
Ubicació : ALLÁ DONDE SE CRUZAN LOS CAMINOS
Registration date : 17/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  NUVOL KINTON Dc Jun 18, 2008 9:24 am

Hola Malaqui , jo si vols et deixo unes botes de tacs que més o menys son el mateix , jajjajajaja em sobren de les meves bones epokes futbolistiques.
Sad
NUVOL KINTON
NUVOL KINTON

Nombre de missatges : 314
Ubicació : entre aqui i alli

Tornar a dalt Ir abajo

torico+festa major+boladís 21/06/08 Empty GRÀCIES NUVOL!!

Missatge  malaqui Dc Jun 18, 2008 2:49 pm

Gràcies Nuvol Kinton,ets l´únic que em comprens,però no si si m´acaba de convèncer la teva alternativa.Ets capaç de fer-me creure que son unes bambes d´atletisme i jo córrer per la pista tota cofoia durant tot el dia...de totes formes gràcies!! Very Happy (no ho diguis a ningú però ja m´estic informant de uns quants models que han sortit ara,revolucionaris.Resulta que amb aquestos no et lactes.. per això estic indecisa i em sembla que esperaré una mica més a comprarme-les).Una abraçada per tu,una carícia a la panxolina i un petó a la teva moreneta.Ens veiem al torico,no? bounce bounce
malaqui
malaqui

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  NUVOL KINTON Dc Jun 18, 2008 5:01 pm

bueno , pensa que sempre tens la meva alternativa , jajjajajajaja... Pel que fa al Torico´s no o dubtis alli estare el dia i l´hora que em diguis , jajajjajajaja.
apa ens veiem doncs Smile
NUVOL KINTON
NUVOL KINTON

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  porcalleocho Dj Jun 19, 2008 11:11 pm

RECORDEU HORA TORICO 20H SOBVRETTO PUNTUALS, COM NO RESERVAM EL PROBLEMA SI LA GENT ARRIVA TARD SERA GREU. iNTENTEU CONCRETAR EL NUMERO EXACTE DE GENT.
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  NUVOL KINTON Dv Jun 20, 2008 9:14 am

pero k no tanken el torico per nosaltres? si ja omplirem!!!
NUVOL KINTON
NUVOL KINTON

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  adderley Dg Jun 22, 2008 2:10 am

GRAN (encara que curta Sad ) NIT !!!!!!!!
adderley
adderley

Nombre de missatges : 47
Ubicació : valls
Registration date : 20/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

torico+festa major+boladís 21/06/08 Empty THE LAST HOPE!!!ENS FUTEM GRANS!!!

Missatge  el payes en moto Dg Jun 22, 2008 1:58 pm

joer gent!!!!

que grans que ens futem.....cagun dena entre de the best i last hope...mano a mano amb el vinatxo...casi que em liquideu....jo jo jo...

sort que em vaig retirar aviat...qui si no....les maletes m'haguéssin preparat ...juo juo juo...

gran nit...bona vetllada...molt bon soparet...i la veritat..en el fons...en el fons de tot....el que fa que els àpats siguin un èxit és la companyia de bona gent..i gent bona!!!

A repetir quan vulgueu i em deixin,...jejejej
el payes en moto
el payes en moto

Nombre de missatges : 144
Ubicació : vilallonga
Registration date : 19/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  porcalleocho Dg Jun 22, 2008 3:28 pm

Gran Torico´s days. Ens faran una placa, com a bons clients.
Si senyors, som grans no en edat, sino en numero de gent, que vol vindre a pasar una estona amb bona companyia. Una vetllada fenomenal amb presencia de gent jove no habitual en les concentracios Torico´s.
porcalleocho
porcalleocho

Tornar a dalt Ir abajo

torico+festa major+boladís 21/06/08 Empty torico+festa major+boladís 21/06/08

Missatge  MaRKuS Dg Jun 22, 2008 3:43 pm

torico+festa major+boladís 21/06/08 Facvac10

GRAN NIT, GRAN FESTA I SOBRETOT GRAN COMPANYIA !
MOLTES GRÀCIES ! ;P

P.D: Sé que no he demanat permís...així que podeu sensurar la foto ! Wink
MaRKuS
MaRKuS

Ubicació : Valls
Registration date : 13/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  porcalleocho Dg Jun 22, 2008 7:32 pm

Markus, no pateixis pel permis, que segur que ni s´enrecordam. Mes d´un encara d´heu estar dormint

La gent s´ho va passar tant be, que tots es volian oferir per pagar el compte. Si es que quant hi ha bon ambient
torico+festa major+boladís 21/06/08 Dscn4212
porcalleocho
porcalleocho

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  seb coe Dg Jun 22, 2008 9:00 pm

IMPRESSIONANT VETLLADA!!!!

JEJE, QUE GRANS QUE SON ELS TORICOS SATUDAY'S!!!!! MOLT BONA COMPANYIA, AMB NOVES I IMPORTANTS INCORPORACIONS!!!! QUE SEGUR QUE NO SE'N PERDRAN CAP MÉS!!!!

CERTAMENT UN BON INICI DE LA TEMPORADA DE FESTES MAJORS D'ESTIU!!! QUINA POR QUE EM FEU TOTS PLEGATS!!! ... LA VECINA YA SE ATORMENTA, THE LAST HOPE!!!...

PER CERT MARKUS!! UNA FOTO UNA MICA CABRONILLA EH!!! A LA PRÒXIMA QUE SURTIS TU TAMBÉ!!! JEJE...

I LA FOTO DEL TORICO TAMBÉ BRUTAL! LLÀSTIMA QUE FALTI MITJA TAULA!!!! JEJE...

UN PLAER COMPARTIR NITS AIXÍ AMB TOTS VOSALTRES!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
seb coe
seb coe

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  seb coe Dg Jun 22, 2008 9:08 pm

PER CERT, JEJE....

ON SOPEM DEMÀ A LA NIT?????

FEM UN MALVA??? Very Happy Very Happy Very Happy

ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
seb coe
seb coe

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt