SECCIO ATLETES DE DE MUNTANYA
+3
seb coe
MaRKuS
porcalleocho
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Al respecte de la proposta que es va comentar i que varis de vosaltres porteu donant voltes, ja he començat a fer algunes consultes al respecte. Encara que si voleu accelerar el tema, de cara a incorporacions, . El club pot assomir la despesa de la diferencia de la llicencia temporal per proba, respecte del ja federats. Aixo venen a ser una mitjana de 5€ per proba. Fins que es tramiti tota la documentacio correctament de cara a la propera temporada.
Quota soci 240 any/ 20€ mes
preu cursa federat 15€ preu
cursa no federat (llicencia temporal) 20€
diferencia 5 €.
El club cobreix la diferencia de la llicencia temporal. sempre i quan sigui el FACVAC qui tramiti l´inscripcio. La resta funciona igual, el club gira l import de l´inscrpicio a l´atlleta , amb un dte del 15%.
Aquesta seria una forma de incorporar rapidament gent per la seccio de atltes de muntanya.
Que n´opineu
Quota soci 240 any/ 20€ mes
preu cursa federat 15€ preu
cursa no federat (llicencia temporal) 20€
diferencia 5 €.
El club cobreix la diferencia de la llicencia temporal. sempre i quan sigui el FACVAC qui tramiti l´inscripcio. La resta funciona igual, el club gira l import de l´inscrpicio a l´atlleta , amb un dte del 15%.
Aquesta seria una forma de incorporar rapidament gent per la seccio de atltes de muntanya.
Que n´opineu
Editat per darrera vegada per porcalleocho el Dl Maig 26, 2008 11:49 pm, editat 1 cop en total
SECCIÓ ATLETES DE MUNTANYA !
Des d'un principi, personalment, creia i m'agradava la idea d'una possible Secció d'Atletes de muntanya ! I amb aquesta nova info ho segueixo pensant i a més em sembla moltbé ! Com bé dius, suposu que encara s'hi està treballant amb aquesta nova secció i mirant noves possibilitats. A més, que tal i com es va comentar, aquest nom de la secció hi va moltbé !
Jo sería o seré el primer en apuntar-m'hi !!
Ens veiem !
Jo sería o seré el primer en apuntar-m'hi !!
Ens veiem !
MaRKuS- Nombre de missatges : 57
Ubicació : Valls
Registration date : 13/05/2008
Re: SECCIO ATLETES DE DE MUNTANYA
ESTÀ BÉ, PER OBRIR LA POSSIBILITAT QUE ELS ATLETES FACIN CURSES DE MUNTANYA, PERÒ HI HA MOLTA GENT QUE FA CURSES DE MUNTANYA A QUI LI INTERESSARÀ QUE SE LI GESTIONI LA FITXA FERDERATIVA DE MUNTANYA. AQUEST SERVEI ES PODRIA MIRAR DE FER EN UN FUTUR? O S'HAURIEN DE CANVIAR MASSES COSES AL CLUB?
EN RESUM, SERIA ALGO AIXÍ:
SECCIÓ D'ATLETES DE MUNTANYA AMB FITXA FEDERATIVA DE MUNTANYA. (MÉS FEDERATIVA D'ATLETISME SI LA NECESSITEN)
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
EN RESUM, SERIA ALGO AIXÍ:
SECCIÓ D'ATLETES DE MUNTANYA AMB FITXA FEDERATIVA DE MUNTANYA. (MÉS FEDERATIVA D'ATLETISME SI LA NECESSITEN)
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe- Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008
Be avui he estat fent els primers moviments i aixó esta xupat. Ja els podeu dir que tindren uns atletes de muntanya de coll . La documentacio a presentar es força facil d´aconseguir i els preus força asumibles.
Com ho veieu, ho començo a tirar a endevant. Tampoc tenim res a pendre.
Com ho veieu, ho començo a tirar a endevant. Tampoc tenim res a pendre.
ok, ya lo puedes tirar para delante, sin pensar.
Yo por mi parte empiezo ya hacer algun que otro fichaje si puedo, la cosa tiene buena pinta...
Creo que vamos a tener una gran seccion! y al que le pique ajo y agua
Yo por mi parte empiezo ya hacer algun que otro fichaje si puedo, la cosa tiene buena pinta...
Creo que vamos a tener una gran seccion! y al que le pique ajo y agua
Be your best- Nombre de missatges : 232
Ubicació : The last lap
Registration date : 28/01/2008
SI!!!
DEL NOSTRE GRUP D'ENTRENAMENT HI HA FORÇA GENT QUE FAN CURSES DE MUNTANYA DEFENSANT COLORS DIVERSOS, I MOLTA GENT LES FA SENSE LLICÈNCIA FEDERATIVA, AIXÍ QUE ÉS UNA MOLT BONA IDEA!!!
A MÉS, PODRÍEM ARRIBAR A ORGANITZAR ALGUNA CURSA DE MUNTANYA A LA COMARCA!!! TENEN MOLTA ACOLLIDA I ALGUN COMPANY DE FORO ES CONEIX TOTS ELS CAMINS, CORRIOLS, I SENDERONS QUE S'INTUEIXEN (JEJE) DE LES NOSTRES MUNTANYES!!!
PORCALLEOCHO, ETS UN CRACK!! FLIPO AMB LA TEVA CAPACITAT DE RESOLDRE COSES EN POCS DIES!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!!
DEL NOSTRE GRUP D'ENTRENAMENT HI HA FORÇA GENT QUE FAN CURSES DE MUNTANYA DEFENSANT COLORS DIVERSOS, I MOLTA GENT LES FA SENSE LLICÈNCIA FEDERATIVA, AIXÍ QUE ÉS UNA MOLT BONA IDEA!!!
A MÉS, PODRÍEM ARRIBAR A ORGANITZAR ALGUNA CURSA DE MUNTANYA A LA COMARCA!!! TENEN MOLTA ACOLLIDA I ALGUN COMPANY DE FORO ES CONEIX TOTS ELS CAMINS, CORRIOLS, I SENDERONS QUE S'INTUEIXEN (JEJE) DE LES NOSTRES MUNTANYES!!!
PORCALLEOCHO, ETS UN CRACK!! FLIPO AMB LA TEVA CAPACITAT DE RESOLDRE COSES EN POCS DIES!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!!
seb coe- Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008
SECCIÓ ATLÉTICA DE MES DE 1000 METRES EN AMUNT O NO
PUES MIRA QUE POR CAMINOS NO SERÁ, AMIGO SEB, QUE ME CONOZCO DE ALGUNO... Y ALGUNA RAMPITA "ORS CATEGORY". YA HABLAREMOS, YA, QUE ME PONGO CACHONDO.
ESO SI, NO SERÁ APTO PARA PUSILÁNIMES, QUE LUEGO TODO ES IR DE HOSPITALES, LLOROS Y DOLORES.
ALGUIÉN NO HABLÓ DE MONTAR UNA CRONO EN PRADES...?
ESO SI, NO SERÁ APTO PARA PUSILÁNIMES, QUE LUEGO TODO ES IR DE HOSPITALES, LLOROS Y DOLORES.
ALGUIÉN NO HABLÓ DE MONTAR UNA CRONO EN PRADES...?
THE LAST HOPE- Nombre de missatges : 212
Ubicació : ALLÁ DONDE SE CRUZAN LOS CAMINOS
Registration date : 17/04/2008
INCLUSO ESTA EL PROYECTO Y PRESUPUESTO HECHOS DESDE HACE AÑOS(LO TENGO GUARDADO EN UNA CARPETA).
JUNTO PORCALLEOCHO YA LO HABLEMOS HACE AÑOS, Y PRADES DA UN JUEGO QUE TE CAGAS.
PERO AHORA L QUE TOCA ES HACER UNA BUENA SECCION Y LUEGO TODO LLEGARA.
JUNTO PORCALLEOCHO YA LO HABLEMOS HACE AÑOS, Y PRADES DA UN JUEGO QUE TE CAGAS.
PERO AHORA L QUE TOCA ES HACER UNA BUENA SECCION Y LUEGO TODO LLEGARA.
Be your best- Nombre de missatges : 232
Ubicació : The last lap
Registration date : 28/01/2008
SI LES CURSES NO SON MASSA LLARGUES
A MI MAGRADARIA FORMAR PART D´AQUEST EQUIP.
IA MESPLICAREU COM VA TOT AIXO.
I SI PUC FORMAR PART D L´EQUIP SENT JUVENIL O JUNIOR!!!!
ENS VEIEM
CUIDEUVOS
SALUT
A MI MAGRADARIA FORMAR PART D´AQUEST EQUIP.
IA MESPLICAREU COM VA TOT AIXO.
I SI PUC FORMAR PART D L´EQUIP SENT JUVENIL O JUNIOR!!!!
ENS VEIEM
CUIDEUVOS
SALUT
awanaskein- Nombre de missatges : 74
Ubicació : Saps alli?? Pues no!
Registration date : 07/06/2008
Està clar !
Si finalment es fa, jo també m'hi apunto !
Ja ens anireu informant !
Si finalment es fa, jo també m'hi apunto !
Ja ens anireu informant !
MaRKuS- Nombre de missatges : 57
Ubicació : Valls
Registration date : 13/05/2008
SECCIÓ ATLETES DE MUNTANYA
YO, NI DE CONYA, QUE A MI NO ME ENGAÑAIS MAS.
THE LAST HOPE- Nombre de missatges : 212
Ubicació : ALLÁ DONDE SE CRUZAN LOS CAMINOS
Registration date : 17/04/2008
M'HAN PREGUNTAT ALTRE COP PER LA SECCIÓ DE MUNTANYA DEL CLUB. LA VERITAT ÉS QUE HI HA MOLTÍSSIMA GENT INTERESSADA EN TENIR ASSESSORAMENT I UN CLUB PER FER CURSES DE MUNTANYA... COM TENIM EL TEMA? QUE ELS HI PUC DIR? PODEN DISPOSAR D'ASSESSORAMENT ABANS DE TENIR LA "SECCIÓ" MUNTADA? TENIM PREVISIÓ DE PER QUAN PODRÀ FUNCIONAR? SÉ QUE S'ESTÀ TREBALLANT EN AIXÒ, PERÒ JA FA TEMPS QUE EM PREGUNTA LA GENT PEL TEMA I ELS HI DIC QUE S'HI ESTÀ TREBALLANT.
UNA ABRAÇADA!
ENS VEIEM A LA PISTA!!![/quote]
Seb el tema assesorament esta parlat, pero crec que fins la propera temporada no ho tindrem definit del tot. A no ser que algu es vulgi comprometre a portar- ho endevant de forma provisional.
El tema atletes muntanya, fins el moment els tramits esta fets parcialment, estem en aquell moment de "papeleo". ( tambe haig de dir que porto dos mesos una mica agoviat de feina, gestions club, i altress menesters i no li estic dedicant la suficient atenció).
Concretant una mica el tema de muntanya, fins que estigui tot legalment contituit a nivell de FEEC, als socis del club, els tramatariem les inscripcions a les curses, esl hi fariem el corresponen descompte a les inscripcions a curses que tramiti el club 15%; i en el cas de curses dientre del calendari de la FEEC i que porti obligatoriament la llicencia temporal, le FACVAC es faria carrec d´aquesta llicencia temporal per cadasquna de les proves.
Tot aixo esta explicat al inici d´aquest apartat.
UNA ABRAÇADA!
ENS VEIEM A LA PISTA!!![/quote]
Seb el tema assesorament esta parlat, pero crec que fins la propera temporada no ho tindrem definit del tot. A no ser que algu es vulgi comprometre a portar- ho endevant de forma provisional.
El tema atletes muntanya, fins el moment els tramits esta fets parcialment, estem en aquell moment de "papeleo". ( tambe haig de dir que porto dos mesos una mica agoviat de feina, gestions club, i altress menesters i no li estic dedicant la suficient atenció).
Concretant una mica el tema de muntanya, fins que estigui tot legalment contituit a nivell de FEEC, als socis del club, els tramatariem les inscripcions a les curses, esl hi fariem el corresponen descompte a les inscripcions a curses que tramiti el club 15%; i en el cas de curses dientre del calendari de la FEEC i que porti obligatoriament la llicencia temporal, le FACVAC es faria carrec d´aquesta llicencia temporal per cadasquna de les proves.
Tot aixo esta explicat al inici d´aquest apartat.
Bona nit amics!!!
Aprofito el fil obert del TRIATLÓ i sobretot de LES CURSES DE MUNTANYA per donar senyals de vida!!! Desprès d'uns dies "d'ajetreos" varis, ja estem instalats a Terrassa, així que esteu tots convidats a passar a fer un cafetó el dia que volgueu!!
Com esteu per aquí, tot bé? Per aquí us trobem a faltar una miqueta, sobretot quan arriben les 7 de la tarda i toca anar a les pistes....aquí no hi sou, em toca rodar sol! jejeje
Ja ens veurem un dia d'aquests, ja passarè per les pistes. De moment us animo a muntar la SECCIÓ DE MUNTANYA, és un món que cada cop mou més gent, i ara mateix l'única opció que hi ha a Valls és l'AAEET; amb poc que fessiu la secció tindríeu gent nova al club, a les pistes i també per fer cros i algunes proves de la lliga, en podeu estar segurs!!
Vinga, salut i kms, sobretot kms!!!
Aprofito el fil obert del TRIATLÓ i sobretot de LES CURSES DE MUNTANYA per donar senyals de vida!!! Desprès d'uns dies "d'ajetreos" varis, ja estem instalats a Terrassa, així que esteu tots convidats a passar a fer un cafetó el dia que volgueu!!
Com esteu per aquí, tot bé? Per aquí us trobem a faltar una miqueta, sobretot quan arriben les 7 de la tarda i toca anar a les pistes....aquí no hi sou, em toca rodar sol! jejeje
Ja ens veurem un dia d'aquests, ja passarè per les pistes. De moment us animo a muntar la SECCIÓ DE MUNTANYA, és un món que cada cop mou més gent, i ara mateix l'única opció que hi ha a Valls és l'AAEET; amb poc que fessiu la secció tindríeu gent nova al club, a les pistes i també per fer cros i algunes proves de la lliga, en podeu estar segurs!!
Vinga, salut i kms, sobretot kms!!!
Tenzing Norgay- Nombre de missatges : 80
Ubicació : Amunt, sempre amunt!!
Registration date : 29/01/2008