el menjar DE LA MASIA
+10
ritme mental
malaqui
sin nombre
seb coe
Fraguel Rock
NUVOL KINTON
porcalleocho
Be your best
THE LAST HOPE
QUCA
14 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
el menjar DE LA MASIA
hole
Jo el que si puc dir es el que menjarem
dissabte dinar
vermutillo (pica pica)
pasta amb dos salsetes perque pugem triar
fruita, iogurt
dissabte sopar
pa sucat amb tomata, embottits, amanida
fruita i iogurt
diumenge esmorsar
llet
cafe
pastes
mantega, mermelades, formatge fresc
nocilla
pa, pa de motlle
fruita
diumenge dinar
coca de recapte
carn a la brassa (corder, llangonissa, butifarra, pollastre)
gelats, fruita i iogurt
i per si algu te gana entre hores tindrem a dispossicio
tota mena de fruits secs, etc, etc
beguda
aigua, vi, cocacoles, aquarius, alcohol
per la Bruna
tinc pinso de gosos que es el que dono als meus gossos, pero si menga alguna cosa especial ja la portaras susi
nota per la susi
si tens algun antogito dalguna cosa dismo que ho tindre
si algu vol fer alguna comanda ara es el moment
DORMIR (jo poso els noms de la gent que els del foro no els se)
SUSI I IBET - LLIT DE MATRIMONI
NURIA I JORDI - LLIT DE MATRIMONI
XAVI I COMPANYA - LLIT DE MATRIMONI
ANGELITO - HABITACIO INDIVIDUAL PEL SR.
AHHHH
JA NO TINC MES LLITS DE MATRIMONI (ESO ES PARA TI ANGELITO )
NOTA EL EMILI: DIUMENGE ET VULL A TU I LA DONA A DINAR A LA MASIA. (NO ACCEPTEM UN NO PER RESPOSTA)
EL DIUMENGE US ESPERO A DINAR: A MES A MES DEL EMILI. AL RAMON, AL ALBINO, A LA MONTSE I L'ABEL
I SI ALGU NO ESTA A PUNTAT ARA ES EL MOMENT DE DIRHO
Jo el que si puc dir es el que menjarem
dissabte dinar
vermutillo (pica pica)
pasta amb dos salsetes perque pugem triar
fruita, iogurt
dissabte sopar
pa sucat amb tomata, embottits, amanida
fruita i iogurt
diumenge esmorsar
llet
cafe
pastes
mantega, mermelades, formatge fresc
nocilla
pa, pa de motlle
fruita
diumenge dinar
coca de recapte
carn a la brassa (corder, llangonissa, butifarra, pollastre)
gelats, fruita i iogurt
i per si algu te gana entre hores tindrem a dispossicio
tota mena de fruits secs, etc, etc
beguda
aigua, vi, cocacoles, aquarius, alcohol
per la Bruna
tinc pinso de gosos que es el que dono als meus gossos, pero si menga alguna cosa especial ja la portaras susi
nota per la susi
si tens algun antogito dalguna cosa dismo que ho tindre
si algu vol fer alguna comanda ara es el moment
DORMIR (jo poso els noms de la gent que els del foro no els se)
SUSI I IBET - LLIT DE MATRIMONI
NURIA I JORDI - LLIT DE MATRIMONI
XAVI I COMPANYA - LLIT DE MATRIMONI
ANGELITO - HABITACIO INDIVIDUAL PEL SR.
AHHHH
JA NO TINC MES LLITS DE MATRIMONI (ESO ES PARA TI ANGELITO )
NOTA EL EMILI: DIUMENGE ET VULL A TU I LA DONA A DINAR A LA MASIA. (NO ACCEPTEM UN NO PER RESPOSTA)
EL DIUMENGE US ESPERO A DINAR: A MES A MES DEL EMILI. AL RAMON, AL ALBINO, A LA MONTSE I L'ABEL
I SI ALGU NO ESTA A PUNTAT ARA ES EL MOMENT DE DIRHO
QUCA- Nombre de missatges : 20
Ubicació : linyola
Registration date : 23/04/2008
EL MENJAR SI, PERO EXILIADO.
PROTESTAS FORMALES:
1.- LA COMIDA DE LA BRUNA, ¿ES DE PIENSO, O DE LATA CON SALSAS?. NO LA DISCRIMINEMOS, PORFA.
2.- ¿Y POR QUE TENGO QUE DORMIR YO EN UNA CAMA QUE NO SEA DE MATRIMONIO?, ¿Y LA BRUNA?. ¿SÓLO YO ME SOLIDARIZO CON LA PARTE SALVAJE DE LA EXPEDICIÓN?.
3.- NI SE TE OCURRA METERME EN UNA CAMA DE MATRIMONIO CON LA BRUNA, CUQITA, QUE YA SE COMO LAS GASTAS CUANDO TE TOCAN LOS...
4.- ME VOY A DORMIR, QUE NO DIGO MAS QUE TONTERIAS.
1.- LA COMIDA DE LA BRUNA, ¿ES DE PIENSO, O DE LATA CON SALSAS?. NO LA DISCRIMINEMOS, PORFA.
2.- ¿Y POR QUE TENGO QUE DORMIR YO EN UNA CAMA QUE NO SEA DE MATRIMONIO?, ¿Y LA BRUNA?. ¿SÓLO YO ME SOLIDARIZO CON LA PARTE SALVAJE DE LA EXPEDICIÓN?.
3.- NI SE TE OCURRA METERME EN UNA CAMA DE MATRIMONIO CON LA BRUNA, CUQITA, QUE YA SE COMO LAS GASTAS CUANDO TE TOCAN LOS...
4.- ME VOY A DORMIR, QUE NO DIGO MAS QUE TONTERIAS.
THE LAST HOPE- Nombre de missatges : 212
Ubicació : ALLÁ DONDE SE CRUZAN LOS CAMINOS
Registration date : 17/04/2008
Re: el menjar DE LA MASIA
YO PROPONGO MAS ENSALADAS EN LAS COMIDAS Y LA PASTA SOLO HERBIDA, PAN INTEGRAL NADA DE CERDO NI MANTEQUILLAS, POR CIERTO TAMPOCO VINO, SOLO AGUA, ES MAS NADA DE CARNE TODO VEGETARIANO Y BAJO EN CALORIAS PORFAVOR.
Y SOBRETODO NADA DE DULCE!!!
BIEN RESUMIENDO UNAS 2 O 3 CALORIAS POR COMIDA... ES QUE ESTOY MUY CENTRADO EN TODO LO RESPECTA A LA ALIMENTACION ULTIMAMENTE!!!
Y SOBRETODO NADA DE DULCE!!!
BIEN RESUMIENDO UNAS 2 O 3 CALORIAS POR COMIDA... ES QUE ESTOY MUY CENTRADO EN TODO LO RESPECTA A LA ALIMENTACION ULTIMAMENTE!!!
Be your best- Nombre de missatges : 232
Ubicació : The last lap
Registration date : 28/01/2008
ES MAS DE TODO LO QUE HE DICHO LA MITAD ME SOBRA!!!
No se como lo veis, pero poco comida para Quca no existe, lo cierto es que no sabe ni que medida es esa.
Por lo tanto os recomiendo venir con hambre, y por si acaso nos iremos a caminar, a correr, o lo que haga falta.
Por lo tanto os recomiendo venir con hambre, y por si acaso nos iremos a caminar, a correr, o lo que haga falta.
UFFFFFFFFFF... CORRER?
A MI NINGU M´HAVIA DIT QUE ANIRIEM A CORRE? A CAMINAR ENCARA PERÒ A CORRE...
JAJJAJAJAJAJAJA...
UNES ALTRES PROTESTES FORMALS:
1-IVET - va amb v DE LA SERIE V ... O...
2-JO ESTIC AMB EL XAVI , ENSALADES A TOPE QUE SI NO COSTARA UN MUNT PUJAR LA PUJADA A MIRAMAR
3-PEL QUE FA LA BRUNA , MENJA DEPENENT DEL DIA AQUEST CAP DE SETMANA LI TOCA CARGOLS A LA LLAUNA , MARISC, I PETIT SUIS....
4- L´ANGELITO NO DORM AMB LA BRUNA QUE ENCARA ES JOVENETA PER PASSAR TOTA UNA NIT AMB ALGUN MASCLE!!
per cert , supsoso que tothom sap els moviments del chikili4 ja que farem una mica de chikicapoeira...
A MI NINGU M´HAVIA DIT QUE ANIRIEM A CORRE? A CAMINAR ENCARA PERÒ A CORRE...
JAJJAJAJAJAJAJA...
UNES ALTRES PROTESTES FORMALS:
1-IVET - va amb v DE LA SERIE V ... O...
2-JO ESTIC AMB EL XAVI , ENSALADES A TOPE QUE SI NO COSTARA UN MUNT PUJAR LA PUJADA A MIRAMAR
3-PEL QUE FA LA BRUNA , MENJA DEPENENT DEL DIA AQUEST CAP DE SETMANA LI TOCA CARGOLS A LA LLAUNA , MARISC, I PETIT SUIS....
4- L´ANGELITO NO DORM AMB LA BRUNA QUE ENCARA ES JOVENETA PER PASSAR TOTA UNA NIT AMB ALGUN MASCLE!!
per cert , supsoso que tothom sap els moviments del chikili4 ja que farem una mica de chikicapoeira...
NUVOL KINTON- Nombre de missatges : 314
Ubicació : entre aqui i alli
quca...........es que jo el diumenge tenia d'anar a Manresa, que hi tinc atletes competint en el campionat de catalunya.
.......que ho podriem negociar?..........
Fraguel Rock- Nombre de missatges : 293
Ubicació : La Cova dels Fraguel
Registration date : 27/01/2008
QUCA,
EM VA COMENTAR L'ABDE QUE SI HI CAP TAMBÉ PUJARIA A SOPAR DISSABTE.
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
EM VA COMENTAR L'ABDE QUE SI HI CAP TAMBÉ PUJARIA A SOPAR DISSABTE.
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe- Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE
Fraguel Rock escrigué:
quca...........es que jo el diumenge tenia d'anar a Manresa, que hi tinc atletes competint en el campionat de catalunya.
.......que ho podriem negociar?..........
Negociar, tot depen del horari en que es facin les proves, si no he vist malament som pel mati. Manresa -Linyola es una hora de cotxe, i abans de les 15h no dinarem, aixo ja t´ho puc assegurar. Per tant a no ser que hagi algun horari difernt, tot es posible.
ola gent!!
aki stem estrenant aquest graaaan foro!! la veritat sempre entraba, es clar nomes a llegir, pero akesta vegada m'han vingut ganes d saludar
Al mateix temps aprofito per confirmar la meva presencia en la facvacVision jeje
Quca, per mi no has d preoucupar pel llit q jo tornare a dormir a casa.
Weno y en el tema de menjar estic d'acord amb el Your the Best, NO AL CERDO..., NO A LA CARNE..., SI A LA ENSALADA Y LA FRUTA..
Aaaah! aveure si publiqueu les proves del casting per la vallecana....k akest finde seria una bona jornada per guañar algun puntet
asta la vista
aki stem estrenant aquest graaaan foro!! la veritat sempre entraba, es clar nomes a llegir, pero akesta vegada m'han vingut ganes d saludar
Al mateix temps aprofito per confirmar la meva presencia en la facvacVision jeje
Quca, per mi no has d preoucupar pel llit q jo tornare a dormir a casa.
Weno y en el tema de menjar estic d'acord amb el Your the Best, NO AL CERDO..., NO A LA CARNE..., SI A LA ENSALADA Y LA FRUTA..
Aaaah! aveure si publiqueu les proves del casting per la vallecana....k akest finde seria una bona jornada per guañar algun puntet
asta la vista
sin nombre- Nombre de missatges : 7
Ubicació : Fornas
Registration date : 22/05/2008
HOLA "SIN NOMBRE"!!!
M'ALEGRO QUE T'HAGIS ANIMA'T A ESCRIURE!!!!!
I PER CERT... CERDO NO??? HAURIES DE PROVAR UNS TALLETS DE PERNIL 5 JOTAS!!!! JEJE... PERÒ COM VULGUIS!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
M'ALEGRO QUE T'HAGIS ANIMA'T A ESCRIURE!!!!!
I PER CERT... CERDO NO??? HAURIES DE PROVAR UNS TALLETS DE PERNIL 5 JOTAS!!!! JEJE... PERÒ COM VULGUIS!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
canvis d´ultima hora !!
a la Sus de moment la fan treballar diumenge de 8 a 4 aproximadament així que esta la cosa bastant xunga per venir ja que es una " putadita" tenir de llevar-te super haviat el diumenge per estar a Reus a les 8:00h .
Avera si avui estem de sort i algu pot anar a treballar així no i te d´anar ella però les coses estan així de moment...
seguire informant.
a la Sus de moment la fan treballar diumenge de 8 a 4 aproximadament així que esta la cosa bastant xunga per venir ja que es una " putadita" tenir de llevar-te super haviat el diumenge per estar a Reus a les 8:00h .
Avera si avui estem de sort i algu pot anar a treballar així no i te d´anar ella però les coses estan així de moment...
seguire informant.
NUVOL KINTON- Nombre de missatges : 314
Ubicació : entre aqui i alli
OS ECHAREMOS A FALTAR SI ES ASI, SOBRETODO A TU MUJER...(TU ERES MU FEO!)
DE TODAS FORMAS SIEMPRE LA PUEDES DEJAR EN CASA CON EL PERRO!!!
BUENO A VER SI HAY SUERTE Y SE ESCAPA DEL TRABAJO...
DE TODAS FORMAS SIEMPRE LA PUEDES DEJAR EN CASA CON EL PERRO!!!
BUENO A VER SI HAY SUERTE Y SE ESCAPA DEL TRABAJO...
Holaaaa!!!!! Que hi ha algú???? em sembla que no em senten....Eoooo!!Sóc malaqui!!!És la primera vegada que obro la boca,m´ha costat molt, NUVOL KINTON ha descubert que estava xafardejant pel forum i m´ha convidat a passar.Avui també s´ha estrenat sense nom(em sembla que es diu..)a veure si ens veiem a la Masia.Jo vindré el diumenge amb la Dama de Rojo.Quin perill !!
Un petó per a tots!! mmmmuuua!!!
Un petó per a tots!! mmmmuuua!!!
Ostres aquesta es una baixa, que no esperavem. Donam un numero de telefon que truco al jefecillo de la susi, que s´ha pensat aquest impresentable... no sap que en el seu estat no se li pot donar disgustos.
Malaqui, ja era hora, que voltaves i miraves molt pero res d´escriure. No t´haig de dir res del vi, per diumenge. Perque el dissabte e l posso jo..
sin nombre eres i sin nombre te quedaras. al menys posa una foto xula (avatar). sino aviso a l´administrador, que es amic meu, i li dic que es posi un de ben guapo
Malaqui, ja era hora, que voltaves i miraves molt pero res d´escriure. No t´haig de dir res del vi, per diumenge. Perque el dissabte e l posso jo..
sin nombre eres i sin nombre te quedaras. al menys posa una foto xula (avatar). sino aviso a l´administrador, que es amic meu, i li dic que es posi un de ben guapo
FI DE SETMANA TOTAL
OIGO EL ECO DE UNA RISA... MALAQUI, ERES TÚ...
NUVOL, ¿LA BRUNA TAMPOCO VENDRÁ?, IGUAL SI LE ENSEÑAS UN MAPA SE APRENDE EL CAMINO Y VIENE CORRIENDO. YA, VALE, QUE ESTOY UN POCO IDO DE LA CHAVETA.
SIN NOMBRE, BIENVENIDO AL FIN DE SEMANA A LA MASIA, PERO QUE SEPAS QUE AHORA QUE HAY LLIT DE MATRIMONI, NO LO COMPARTIRÉ NI CONTIGO, AUNQUE TE QUEDARAS A DORMIR.
EN CUANTO AL TEMA ALIMENTICIO, MI CONFIANZA EN CUQA ES TOTAL (PELOTERO!!!), ASI QUE NO OPINARÉ. (ESPEROQUE ALGÚN DONUT SI HAYA).
SEB, NO HAGAS TANTAS SERIES, QUE DESGASTARÁS LA PISTA ANTES DEL CONTROL DEL MIÉRCOLES...
NUVOL, ¿LA BRUNA TAMPOCO VENDRÁ?, IGUAL SI LE ENSEÑAS UN MAPA SE APRENDE EL CAMINO Y VIENE CORRIENDO. YA, VALE, QUE ESTOY UN POCO IDO DE LA CHAVETA.
SIN NOMBRE, BIENVENIDO AL FIN DE SEMANA A LA MASIA, PERO QUE SEPAS QUE AHORA QUE HAY LLIT DE MATRIMONI, NO LO COMPARTIRÉ NI CONTIGO, AUNQUE TE QUEDARAS A DORMIR.
EN CUANTO AL TEMA ALIMENTICIO, MI CONFIANZA EN CUQA ES TOTAL (PELOTERO!!!), ASI QUE NO OPINARÉ. (ESPEROQUE ALGÚN DONUT SI HAYA).
SEB, NO HAGAS TANTAS SERIES, QUE DESGASTARÁS LA PISTA ANTES DEL CONTROL DEL MIÉRCOLES...
JEJE....
NO HO DESVELIS AQUÍ!!!
QUE ESTAVA ENTRENANT D'AMAGAT!!! PERÒ SOU L'ÒSTIA... VAGIS A L'HORA QUE VAGIS A LA PISTA N'HI HA QUE SEMPRE HI SOU!!! QUINA GENT!!!
AMB LA QUCA PODEM ESTAR BEN TRANQUILS!!!
ENS VEIEM A LA PISTA I A LA MASIA!!!!!
NO HO DESVELIS AQUÍ!!!
QUE ESTAVA ENTRENANT D'AMAGAT!!! PERÒ SOU L'ÒSTIA... VAGIS A L'HORA QUE VAGIS A LA PISTA N'HI HA QUE SEMPRE HI SOU!!! QUINA GENT!!!
AMB LA QUCA PODEM ESTAR BEN TRANQUILS!!!
ENS VEIEM A LA PISTA I A LA MASIA!!!!!
Protesto Porcalleocho!!!! Jo que volia presentar els nous nats de la bodega.Han sigut dos nens i dues nenes.Us els presento:
Primer ha nescut el blanc jove,roset,roset.Aquest serà el terror de les nenes.
Després ha sortit una nena amb un vestidet de color rosa,pija i molt "xic"
Seguidament una altra nena, la Dama de Rojo,aquesta és per l´Albino.
Per últim ens ha sortit l´Ull de Llebre amb un pa sota el bras.Aquest abans de néixer ja ha guanyat un premi,amb aquest no l´atrapa ningú.
Deixarem que Porca ens sorprengui amb els seus vins, però heu de saber que al portapaquets de la Dama de Rojo(cotxe de l´Albino) hi haurà barra lliure de Ipsis i Capitol per aquells que ho dessitjeu.
Ens veiem a la pista!! o a la Masia.
Salut!!!
Primer ha nescut el blanc jove,roset,roset.Aquest serà el terror de les nenes.
Després ha sortit una nena amb un vestidet de color rosa,pija i molt "xic"
Seguidament una altra nena, la Dama de Rojo,aquesta és per l´Albino.
Per últim ens ha sortit l´Ull de Llebre amb un pa sota el bras.Aquest abans de néixer ja ha guanyat un premi,amb aquest no l´atrapa ningú.
Deixarem que Porca ens sorprengui amb els seus vins, però heu de saber que al portapaquets de la Dama de Rojo(cotxe de l´Albino) hi haurà barra lliure de Ipsis i Capitol per aquells que ho dessitjeu.
Ens veiem a la pista!! o a la Masia.
Salut!!!
MALAQUI!!!!
ETS LA MEVA ÍDOL!!!!
JA SAPS QUE MAI FARÍEM UN LLEIG ALS TEUS VINS!!!! JEJE...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
ETS LA MEVA ÍDOL!!!!
JA SAPS QUE MAI FARÍEM UN LLEIG ALS TEUS VINS!!!! JEJE...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Hola Seb!! encantada de saludar-te!!! ara et responc, però segur que a hores d´ara tu ja estàs calçan-te les de tornillos.Quina embeja que tinc!! saps què...?? tinc pensat un dia d´aquests posar-me unes quantes xinxetes a la sola de les Sabuco a veure quines sensacions tinc, però no li diguis al Walderrama que si no cada dia que entri a la pista em farà ensenyar la sola de les sabates.Còm ho veus?
Ens veiem a la pista, ara vinc!!
Ens veiem a la pista, ara vinc!!
jaja, bona idea akesta d les xinxetes malaqui, pero per fer-ho bé els tens q posar de puntes cap dalt, q així correras mes
Aveure si tagrada akesta foto snr. porca q es maca eeh
Tu seb, para ya! d fer series, q si em dobles el dimecres fare servir la tecnica del mateu jeje tu mateix...
Tu seb, para ya! d fer series, q si em dobles el dimecres fare servir la tecnica del mateu jeje tu mateix...
sin nombre- Nombre de missatges : 7
Ubicació : Fornas
Registration date : 22/05/2008
sin nombre escrigué:jaja, bona idea akesta d les xinxetes malaqui, pero per fer-ho bé els tens q posar de puntes cap dalt, q així correras mes
Bon avatar, pero es pot millorar
Seb aquests entrenament fora de les hores habituals, per a que no et poguem controlar no esta be. Tu els que vols es fotrens una pallisa al 800m. Amb mi no t´esforcis, que em doblaras a la primera volta.
Malaqui, estic fruint el moment per degustar aquestes maravelles que heu creat. Pensa que en aqust aspecte soc molt exigent, i si no m´agrada no el venc.
EL MENJAR A LA MASIA (I LA NIT DE DESPRES...)
MALAQUI, COMO MOLA, ESCRIBES COMO YO, EN EL FLORIDO LENGUAJE DE LAS METÁFORAS. PERO TE HE "PILLAO", QUE EL TEMA CHINCHETAS, TORNILLOS, ESPARRAGOS Y PUNTAS VARIAS LO TENGO VIGILADO, Y TE VOY A IR CONTROLANDO PARA QUE LA PERIOSTITIS NO TE SALGA POR LAS CEJAS.
A MI ME GUSTA EL AVATAR DE SIN NOMBRE, LO DE BORN TO RUN ES DIRECTO Y EXPLÍCITO, SI ENTIENDES Y HABLAS MULTIPLES Y VARIADAS LENGUAS, COMO YO...
Y DEL TEMA VINOS, PUES CON MALAQUI Y CABALLO DESBOCADO HAGO COMO CON CUQA: ME QUEDO EN SUS MANOS, DEJÁNDOME QUERER Y QUERIENDO SUS BREBAJES COMO HIDROMIEL DIVINA, QUE ES LO QUE SON (DESPUÉS DE LA QUINTA BOTELLA, HASTA LE PEGO BESUQUITOS A LAS ETIQUETAS, YA VES).
EN CUANTO A TI SEB, TENEMOS QUE HABLAR DEL CHOCOLATE, POR QUE NO DAMOS ABASTO...
A MI ME GUSTA EL AVATAR DE SIN NOMBRE, LO DE BORN TO RUN ES DIRECTO Y EXPLÍCITO, SI ENTIENDES Y HABLAS MULTIPLES Y VARIADAS LENGUAS, COMO YO...
Y DEL TEMA VINOS, PUES CON MALAQUI Y CABALLO DESBOCADO HAGO COMO CON CUQA: ME QUEDO EN SUS MANOS, DEJÁNDOME QUERER Y QUERIENDO SUS BREBAJES COMO HIDROMIEL DIVINA, QUE ES LO QUE SON (DESPUÉS DE LA QUINTA BOTELLA, HASTA LE PEGO BESUQUITOS A LAS ETIQUETAS, YA VES).
EN CUANTO A TI SEB, TENEMOS QUE HABLAR DEL CHOCOLATE, POR QUE NO DAMOS ABASTO...
THE LAST HOPE, LO DE LA XOCOLATA HA QUEDAT FATAL!!!! EXPLICA QUE ES AMB LLET I ENS LA MENGEM DESPRES D'ENTRENAR QUE SI NO... JEJE
MALAQUI... ETS GENIAL... NO HE CONEGUT MAI A NINGU AMB LES TEVES GANES DE CORRER AMB CLAUS!!!! (TORNILLOS NO EH!) SERÀ PERQUÈ NO HO HAS PROVAT MAI??? QUAN ESTIGUIS UNA SETMANA SENSE PODER CAMINAR DESPRES DE PROVAR-HO POTSER PENSARAS DIFERENT!!! JEJE... FES CAS AL MISTER QUE SAP EL QUE ES DIU!!!
"SIN NOMBRE" POSA'T UN NOM HOME!!!! ADMIN, QUE ET SEMBLA SI LI POSES "BORN TO RUN"???? CREC QUE L'HE VIST ALGUN DIA DESPLAÇAR-SE PER LA PISTA I MÉS D'UN COP HE PENSAT: AQUEST "CABRONILLU" CORRE SUPER FÀCIL, COM SI HAGUÉS NASCUT PER CÓRRER!!!! JEJE
VINGA CRACKS!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
MALAQUI... ETS GENIAL... NO HE CONEGUT MAI A NINGU AMB LES TEVES GANES DE CORRER AMB CLAUS!!!! (TORNILLOS NO EH!) SERÀ PERQUÈ NO HO HAS PROVAT MAI??? QUAN ESTIGUIS UNA SETMANA SENSE PODER CAMINAR DESPRES DE PROVAR-HO POTSER PENSARAS DIFERENT!!! JEJE... FES CAS AL MISTER QUE SAP EL QUE ES DIU!!!
"SIN NOMBRE" POSA'T UN NOM HOME!!!! ADMIN, QUE ET SEMBLA SI LI POSES "BORN TO RUN"???? CREC QUE L'HE VIST ALGUN DIA DESPLAÇAR-SE PER LA PISTA I MÉS D'UN COP HE PENSAT: AQUEST "CABRONILLU" CORRE SUPER FÀCIL, COM SI HAGUÉS NASCUT PER CÓRRER!!!! JEJE
VINGA CRACKS!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum