milla urbana + salt de perxa al Pati
Pàgina 1 de 1
23042008
milla urbana + salt de perxa al Pati
Ja fa uns mesos li vaig dir a l'Isidre d'intentar organitzar una milla urbana + salt de perxa al bell mig del poble de Valls. La milla són 7 tombs a la plaça, i els salt es podria fer a la part central de la plaça. Espectacle assegurat. Complicat d'organitzar...no us dic que no.
Si vales, vales
Si vales, vales
si vales, vales- Nombre de missatges : 26
Registration date : 21/04/2008
milla urbana + salt de perxa al Pati :: Comentaris
Bones,
m'agrada la idea!
jo m'apunto a un bombardeig, i si és per donar espectacle encara més!
m'agrada la idea!
jo m'apunto a un bombardeig, i si és per donar espectacle encara més!
Les voltes al Pati les vaig clares, tambe es podria fer algun tram per dintre el parking.
La perxa es mes dificil, on hen de posar el forat.
Potser pel Firagost tindriem algun problema de espai.
Encara que es una animalada, us recordo que portem ja dos anys sense fer la milla. Potser ara seria un bon moment per mirar de tornar a posar-ho damunt de la taula.
La perxa es mes dificil, on hen de posar el forat.
Potser pel Firagost tindriem algun problema de espai.
Encara que es una animalada, us recordo que portem ja dos anys sense fer la milla. Potser ara seria un bon moment per mirar de tornar a posar-ho damunt de la taula.
LA MILLA S'HA DE FER!!!!
I SI ES POT FER COINCIDINT AMB FIRAGOST MILLOR QUE MILLOR!!! AQUELL ANY DEL FIRAGOST VA SER ESPECTACULAR!!!
LO DEL FORAT PER LA PERXA ES POT ESTUDIAR.... JO TINC UNES MÀQUINES QUE.... JEJE... DE QUANTS METRES VOLS EL FORAT???
M'AGRADA EL CANVI DE FOTO PORCALLECHO, SEMBLA QUE ET SOLIDARITZIS AMB MI... AIXÒ DE VEURE FONDEROS SALTANT S'ESTÀ POSANT DE MODA!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
I SI ES POT FER COINCIDINT AMB FIRAGOST MILLOR QUE MILLOR!!! AQUELL ANY DEL FIRAGOST VA SER ESPECTACULAR!!!
LO DEL FORAT PER LA PERXA ES POT ESTUDIAR.... JO TINC UNES MÀQUINES QUE.... JEJE... DE QUANTS METRES VOLS EL FORAT???
M'AGRADA EL CANVI DE FOTO PORCALLECHO, SEMBLA QUE ET SOLIDARITZIS AMB MI... AIXÒ DE VEURE FONDEROS SALTANT S'ESTÀ POSANT DE MODA!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe escrigué:
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Si estic volant no em molesta res, aixi que fin hi tot a les fotos haure de descansar. Crec que amb una mica d´entreno paso fins a tot a l´albino, i haura de pagar un altre dinar.
Coooompaaaanys,
Podem fer un llençament de pes en comptes de la perxa...però la perxa és més plàstica, oi? La idea era combinar dues proves força diferents i omplir el Pati (NO el parking, purcalleocho) d'atletisme.
Sembla que per la Firagost seria inviable, ni al Pati, ni sembla que al Passeig...i per Sant Joan???
Apa,
Si vales, vales
Podem fer un llençament de pes en comptes de la perxa...però la perxa és més plàstica, oi? La idea era combinar dues proves força diferents i omplir el Pati (NO el parking, purcalleocho) d'atletisme.
Sembla que per la Firagost seria inviable, ni al Pati, ni sembla que al Passeig...i per Sant Joan???
Apa,
Si vales, vales
y por que no un 1000 obstáculos?, si hasta hay ria...
este apartado si que es un circo, pero la idea mola.
este apartado si que es un circo, pero la idea mola.
Cooompanys,
...un concurs de miss i mister samarretes mullades?????
Ostras tios, de verdad que os veo un poco apagados.
I si combinem la milla urabana amb un espectacle de free-riders???
mejor lo discutimos una noche en el Torico junto a unas botellas de vinacho, no?
Si vales, vales
...un concurs de miss i mister samarretes mullades?????
Ostras tios, de verdad que os veo un poco apagados.
I si combinem la milla urabana amb un espectacle de free-riders???
mejor lo discutimos una noche en el Torico junto a unas botellas de vinacho, no?
Si vales, vales