FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

OPERACION GALGO!!!

3 participantes

Ir abajo

OPERACION GALGO!!! Empty OPERACION GALGO!!!

Missatge  seb coe Dv Des 10, 2010 6:17 pm


QUE FORT TOT PLEGAT!!!

ANANT LLEGINT COSETES PELS LLOCS M'HE TOPAT AMB AQUEST ARTICLE ESCRIT L'ANY 1985!!!

NO TÉ DESPERDICI... JUTGEU VOSLATRES MATEIXOS...

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Age : 46
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

OPERACION GALGO!!! Empty Re: OPERACION GALGO!!!

Missatge  seb coe Dv Des 10, 2010 6:18 pm

http://www.elpais.com/articulo/deportes/ESPANA/COMITE_OLIMPICO_ESPANOL_/COE/atletas/espanoles/reciben/ayuda/medica/mejorar/resultados/elpepidep/19850214elpepidep_11/Tes
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Age : 46
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

OPERACION GALGO!!! Empty Re: OPERACION GALGO!!!

Missatge  ritme mental Ds Des 11, 2010 4:08 am

Aquest de l'Eufemiano és un crack, mira si en fa d'anys que apunta maneres... jajaja
jo no sé perquè us decepciona tant tot això, de debó us penseu que tots els atletes d'alt nivell no es dopen?
al contrari que crec que ho fan un 99,9% d'ell/es. Que els pillin o no ja és una altra cosa.
Més motius perquè us sigui igual, la MArta Domínguez és PPera... això sí que és decepcionant.... que tingui un súper a casa... avere hi ha crisi, tots ho sabem, les beques no donen per tant. juajuajuaja
Que es dopin, que en subministrin, que guanyin 2938743198473 mil medalles i 394304839 mil campionats no farà que nosaltres millorem o empitjorem les nostres marques, el que realment hem d'admirar són els petits grans atletes que ens venen darrere, amb il·lusió i amb força.
Aquests que estan tan amunt, només estan bé per gaudir d'una bona cursa vista des de fora.
Abans de que acabi l'any en saltaran una quants més... la polícia ha trobat un tresor amb aquest del Paquillo.
Resumint, que d'aquí 3 dies no se'n recordarà ningú d'això.
ritme mental
ritme mental

Nombre de missatges : 261
Age : 38
Ubicació : buscant-la
Registration date : 21/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

OPERACION GALGO!!! Empty Re: OPERACION GALGO!!!

Missatge  KARKI Ds Des 11, 2010 1:25 pm

Lo de "operación galgo" em fa molta gracia jeje, és com si l'haguessin anomenat "com transformar un pekines en llebrer"...

Ritme, el que crec que és important es fer SPORT, així en majuscules, la qual cosa vol dir: joc net, vida sana i que guanyi el millor, no el mes "listillo" i en tot aquest afer cal pensar en els perjudicats del joc brut, els que s'ha quedat a les portes de les seleccions, els que s'han quedat sense beques, els que s'han quedat sense anar als campionats, vaja... els enganyats.

Tambe cal pensar en la imatge que deixa a la societat d'aquest esport, pensem que la societat som tots, inclos els pares dels nostres alumnes, quina sensació ens ha de quedar si els "nostres"* idols son uns tramposos? per a qui culasevol cosa val? aixó és molt pitjor que el futbolista que es tira a l'àrea.

Pensem el que es diu dels gimnàssos de "musculitos" i veiemnos-hi retratats. Nosaltres també en som part implicada i perjudicada.

* quan dic "nostres" em refereixo als dels nens ja que precisament jo en particular d'ídols en tinc molt pocs i de moment dels meus no n'ha caigut cap.

SALUT (MOLTA SALUT)
KARKI
KARKI

Nombre de missatges : 205
Age : 62
Ubicació : L'ESPLUGA DE FRANCOLÍ-CATALUNYA
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

OPERACION GALGO!!! Empty Re: OPERACION GALGO!!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum