CUANDO EMPIEZA LA ESCUELA DE ATLETISMO
+9
Fraguel Rock
porcalleocho
el payes en moto
SCRAT
THE LAST HOPE
seb coe
facvac
Be your best
ayers rock
13 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: CUANDO EMPIEZA LA ESCUELA DE ATLETISMO
Bones!
Bombolla primer que tot gràcies a tots vosaltres per confiar en la nostra escola! i 2n les samarretes les avorriràs que n'hi ha per donar i per vendre jeje
i ara Ayers l'únic que has de fer un dia és creuar la tanca, que millor que veure-ho desde fora és veure-ho un dia desde dins!
Apalei ens veiem a la pista!
Bombolla primer que tot gràcies a tots vosaltres per confiar en la nostra escola! i 2n les samarretes les avorriràs que n'hi ha per donar i per vendre jeje
i ara Ayers l'únic que has de fer un dia és creuar la tanca, que millor que veure-ho desde fora és veure-ho un dia desde dins!
ritme mental- Nombre de missatges : 261
Ubicació : buscant-la
Registration date : 21/04/2008
SI LA VERITAT ÉS QUE FA MOLT DE GOIG LA PISTA PLENA DE CANALLA I PLENA DE SÉNIORS!!! JEJE... PERQUÈ DE CANALLA JA N'HI HAVIA HAGUT FA MOLTS ANYS, PERÒ TANTS SÈNIORS!!!!???? ÉS INCREIBLE VEURE ELS GRUPS DE MIRO I ANGEL AMB TANTA GENT!
FELICITAR EL TREBALL QUE ESTEU FENT A L'ESCOLA! RITME, MARKUS, DIDAC I DIRIGENTS.... ELS NENS ES VEUEN MOLT CONTENTS!!!
LA SORTIDA A VILASECA SERÀ IMPORTANT! SERVIRÀ PER COMENÇAR AQUEST NOU CAMÍ DE SORTIDES EN GRUP QUE PRETÉN, A MÉS, QUE LA CANALLA COMPARTEIXI VIATGE I COMPETICIONS AMB ELS GRANS! SEGUR QUE SURT MOLT BÉ, JA QUE ELS MONITORS I ENTRENADORS DEL CLUB, A PART DE SER UN BON NÚMERO DE GENT, SOU TOTS GENT MOLT VÀLIDA I AMB EXPERIÈNCIA EN PORTAR GRUPS DE CANALLA PELS LLOCS!!
BOMBOLLA, BENVINGUDA AL FORO!!! ES SUPER IMPORTANT PER TOTS ESCOLTAR LES IMPRESSIONS DELS PARES I MARES DELS NENS. AYERS, JA FA TEMPS QUE ESTAS PEL FORO I PENSO COM RITME MENTAL... QUE HAURIES DE BAIXAR A LA PISTA, JA QUE PEL QUE SE TU TAMBÉ CORRES, NO?? A BAIX L'AMBINET ÉS GENIAL!!!
I RITME.... JO TAMBÉ VULL UNA CAMISETA!!!!
SEGUIU AIXÍ!!! DÓNA GUST VEURE LO BÉ QUE S'ESTAN FENT LES COSES!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
FELICITAR EL TREBALL QUE ESTEU FENT A L'ESCOLA! RITME, MARKUS, DIDAC I DIRIGENTS.... ELS NENS ES VEUEN MOLT CONTENTS!!!
LA SORTIDA A VILASECA SERÀ IMPORTANT! SERVIRÀ PER COMENÇAR AQUEST NOU CAMÍ DE SORTIDES EN GRUP QUE PRETÉN, A MÉS, QUE LA CANALLA COMPARTEIXI VIATGE I COMPETICIONS AMB ELS GRANS! SEGUR QUE SURT MOLT BÉ, JA QUE ELS MONITORS I ENTRENADORS DEL CLUB, A PART DE SER UN BON NÚMERO DE GENT, SOU TOTS GENT MOLT VÀLIDA I AMB EXPERIÈNCIA EN PORTAR GRUPS DE CANALLA PELS LLOCS!!
BOMBOLLA, BENVINGUDA AL FORO!!! ES SUPER IMPORTANT PER TOTS ESCOLTAR LES IMPRESSIONS DELS PARES I MARES DELS NENS. AYERS, JA FA TEMPS QUE ESTAS PEL FORO I PENSO COM RITME MENTAL... QUE HAURIES DE BAIXAR A LA PISTA, JA QUE PEL QUE SE TU TAMBÉ CORRES, NO?? A BAIX L'AMBINET ÉS GENIAL!!!
I RITME.... JO TAMBÉ VULL UNA CAMISETA!!!!
SEGUIU AIXÍ!!! DÓNA GUST VEURE LO BÉ QUE S'ESTAN FENT LES COSES!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
seb coe- Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008
Bones!! Gràcies a vosaltres i a tu Seb per la benvinguda, i tu demana, demana que les mames també vam tindre samarreta, je je je.
Bombolla- Nombre de missatges : 37
Ubicació : townsville
Registration date : 01/10/2008
COSAS COMO TODO LO QUE ACABO DE LEER EN LOS ULTIMOS MENSAJES, SON LAS QUE HACEN SENTIRME ORGULLOSO DE FORMAR PARTE DEL CLUB...LAS QUE HAN HECHO QUE VUELVA A DEFENDER LA CAMISETA NARANJA, PQ ANTES QUE LO MATERIAL HAY MUCHO MAS!!!
AYERS, BOMBOLLA NO PODEIS IMAGINAR LA ILUSION QUE ME HACE LEER COSAS COMO LAS VUESTRAS...EN ESTE CLUB HAY MUCHOS ATLETAS, PERO ANTE TODO HAY PERSONAS QUE NOS EMOCINAMOS CON GENTE COMO VOSOTROS.
AYERS, BOMBOLLA NO PODEIS IMAGINAR LA ILUSION QUE ME HACE LEER COSAS COMO LAS VUESTRAS...EN ESTE CLUB HAY MUCHOS ATLETAS, PERO ANTE TODO HAY PERSONAS QUE NOS EMOCINAMOS CON GENTE COMO VOSOTROS.
Be your best- Nombre de missatges : 232
Ubicació : The last lap
Registration date : 28/01/2008
Seb a tu et regalarem una samarreta firmada per atletes professionals del FACVAC
seràs l'enveja de tots! jeje
seràs l'enveja de tots! jeje
PROFESSIONALS??????
JEJE.... UNA SAMARRETA EN BLANC VOLS DIR, NO???... JEJEJE...
JO EN VULL UNA D'AQUELLES QUE HI SURT EL NINO DE L'ESCOLA!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
JEJE.... UNA SAMARRETA EN BLANC VOLS DIR, NO???... JEJEJE...
JO EN VULL UNA D'AQUELLES QUE HI SURT EL NINO DE L'ESCOLA!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Evidentment que sortirà el ninotet de l'escola!
però a més a més signada!
no es pot demanar més!
però a més a més signada!
no es pot demanar més!
RITME!!!
ENCARA NO TINC LA CAMISETA....
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
ENCARA NO TINC LA CAMISETA....
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
'' Sep couent ! '' xD
No et queixis tant que ja en tens prous de meves !!
Lladre ! jeje
Ens veiem per la pista
No et queixis tant que ja en tens prous de meves !!
Lladre ! jeje
Ens veiem per la pista
MaRKuS- Nombre de missatges : 57
Ubicació : Valls
Registration date : 13/05/2008
EIEIEI....
TENIM UN ACORD COMERCIAL TU I JO, NO????
O NO TE LES PAGO DE TANT EN TANT??? JEJEJ... PER CERT... VES-ME PREPARANT ROBA PEL CAP DE SETMANA QUE TINC UN CASAMENT!!!
JEJEJE....
I ARA MIREM DE PARLAR DE L'ESCOLA AQUÍ, NO ADMIN????
ENS VEIM A LA PISTA!!!!
TENIM UN ACORD COMERCIAL TU I JO, NO????
O NO TE LES PAGO DE TANT EN TANT??? JEJEJ... PER CERT... VES-ME PREPARANT ROBA PEL CAP DE SETMANA QUE TINC UN CASAMENT!!!
JEJEJE....
I ARA MIREM DE PARLAR DE L'ESCOLA AQUÍ, NO ADMIN????
ENS VEIM A LA PISTA!!!!
COMENTARI
Ei, Ritme m'han agradat molt els rellotges, jo també en vull 1!!! bueno estic dubtant, millor 2!! je, je,je....
Sort que ha marxat, que si no... je et veig a casa meva..... ji,ji,ji....
APA, ENS VEIEM!!!
Sort que ha marxat, que si no... je et veig a casa meva..... ji,ji,ji....
APA, ENS VEIEM!!!
jejejeje
va... dijous ja te'n faré un!
com el vols digital o amb agulles?
va... dijous ja te'n faré un!
com el vols digital o amb agulles?
Je,je,je...amb agulles, es clar i amb tots els números, eh??
ENS VEIEM!!!
ENS VEIEM!!!
Hola a todos, deseo que esteis pasando un feliz verano. Caluroso como todos.
Tengo ante mi el impreso para la preinscripcion de la escuela de atletismo. Me surgen dos preguntas:
Tengo ante mi el impreso para la preinscripcion de la escuela de atletismo. Me surgen dos preguntas:
- los que venimos del pasado año, hemos de pagar igualmente la preinscripción, o es solamente para los nuevos
- hemos de volver a entregar fotos, y fotocopia de la tarjeta sanitaria
ayers rock- Nombre de missatges : 57
Ubicació : Parque Nacional Uluru-Kata Tjuta, Australia
ayers rock escrigué:Hola a todos, deseo que esteis pasando un feliz verano. Caluroso como todos.
Tengo ante mi el impreso para la preinscripcion de la escuela de atletismo. Me surgen dos preguntas:La fecha definitiva de inicio será el dia 15 de setiembre, o puedem venir tambien el dia 1, a la jornada de inicio de la temporada.
- los que venimos del pasado año, hemos de pagar igualmente la preinscripción, o es solamente para los nuevos
- hemos de volver a entregar fotos, y fotocopia de la tarjeta sanitaria
Bones Ayers, anem per parts:
el tema preinscripcio es per tots, tant si sou nous com si ja estaveu l´any passat
el tema foto i fotocopia per contra, si ja la tenim de lány passat, ara no fa falta tornar a presentarla.
La escola se inicia el dimarts 15. Ha hagut un certs camvis i centralitzarem la major part del nens en dimarts i dojous. Pel que fa a la jornada d´iniic del dia 1, es oberta a tothom., pero entenem que esta destinada basicament als grans del club.
Be acava de disfrutar de l´estiu
avui tornen a començar l´escola d´atletisme. em consta que alguns nens ho estan desitjant i als pares tambe jejejej.
Aquet any tindrem alguns camvis en els monitors, jo ho anireu veien.
En s veien aquesta tarda per la pista.
Aquet any tindrem alguns camvis en els monitors, jo ho anireu veien.
En s veien aquesta tarda per la pista.
Bones,
avui hem començat l'escola, com bé han dit hem tingut algun que altre canvi...
Tenim una nova incorporació podríem dir d'última hora de la Mengui, que porta als més petitons de l'escola, el David que porta els més grans i jo que porto els del mig jeje.
Res, el 1r dia l'hem superat i crec que positivament, força participació de canalla, tenint en compte noves incorporacions i nens/es que vindran els dijous i divendres... déu n'hi do els que erem avui, ha estat força bé, faig un balanç en positiu jejeje, progressem adequadament
Venen amb ganes de donar guerra! ja ho veureu, quina energia! genial la veritat
avui hem començat l'escola, com bé han dit hem tingut algun que altre canvi...
Tenim una nova incorporació podríem dir d'última hora de la Mengui, que porta als més petitons de l'escola, el David que porta els més grans i jo que porto els del mig jeje.
Res, el 1r dia l'hem superat i crec que positivament, força participació de canalla, tenint en compte noves incorporacions i nens/es que vindran els dijous i divendres... déu n'hi do els que erem avui, ha estat força bé, faig un balanç en positiu jejeje, progressem adequadament
Venen amb ganes de donar guerra! ja ho veureu, quina energia! genial la veritat
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum