FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

LA SANSI DE LLORET

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

29102009

Missatge 

LA SANSI DE LLORET - Página 2 Empty LA SANSI DE LLORET

BONES!!!

VAIG ESTAR PARLANT AMB EL BLANCO I EM VA ANIMAR A QUE PARTISSIPÉSSIM A LA SANSI DE LLORET. ES FARÀ EL DIUMENGE 27 DE DESEMBRE I FA NOMÉS 5KM, AIXÍ QUE ÉS PERFERCTE PER QUI VULGUI FER ALGUNA ALTRA SANSILVESTRE DE 10KM EL DIA 31 (TARRAGONA, BARCELONA, MADRID...). PER ALTRA BANDA, TAMBÉ SERIA BO QUE PER ALLÀ A GIRONA COMENCESSIN A VEURE QUE L'ATLETISME A VALLS NO NOMÉS ÉS EL PERE, QUE HI HA LLOCS QUE ENCARA NO HO TENEN CLAR... JEJE, TOT I QUE JA VAIG APROFITAR PER COMENTAR-LI...

LA IDEA QUE JO TENIA ERA MUNTAR UNA FURGONETA (JO POSO LA FURGONETA) I ANAR A DORMIR EL DISSABTE A LLORET (SANT ESTEVE NIT!), QUE LA CURSA ÉS MOLT AVIAT PEL MATÍ. M'HA COMENTAT EL BLANCO QUE HI HA UN HOTEL MOLT BO I BEN SITUAT A 50 METRES DE LA CURSA QUE ENS COSTARIA 33€ DORMIR I ESMORZAR, TOT I QUE TAMBÉ ES PODRIEN ESTUDIAR ALTERNATIVES... LA INSCRIPCIÓ CREC QUE VAL 8€ I ELS OBSEQUIS QUE DONEN SON MOLTS... (EL MESTRE JA LA VA FER L'ANY PASSAT I ENS POT DIR ALGO DE LA CURSA)... TOT I QUE PER MAIL EL BLANCO M'HA COMENTAT QUE ENS FARIA MILLOR PREU..., CREC QUE EL MILLOR SERIA QUE ENS APUNTÉSSIM DIRECTAMENT COM TOTHOM I DESPRÉS JA VEUREM, PERQUÈ LES INSCRIPCIONS S'OMPLEN AVIAT, TOT I QUE EN CAS QUE ALGÚ S'HAGUÉS D'APUNTAR A ÚLTIMA HORA TAMBÉ EL PODRIÍEM COLAR, DIU...

LA CURSA TE LA PARTICIPACIÓ DE GENT DE NIVELL INTERNACIONAL, I JA PARLARÍEM AMB ELL DELS QUE VULGUIN SORTIR A LA SORTIDA ÈLIT... JO HI SORTIRÉ, AIXÍ QUE TAMPOC DEU SER TANT EXIGENT! JEJE...

BÉ GENT, AQUESTA ÉS LA MEVA PROPOSTA... JO HI VAIG SEGUR, I FENT CAMÍ EN PRINCIPI TAMBÉ. A LA FURGO ENCARA HI CABEN 5 PERSONES MÉS, I SEMPRE PODEM AGAFAR MÉS COTXES...

JA DIREU QUÈ EN PENSEU I A VEURE SI ALGÚ ENS HI VOL ACOMPANYAR...

ENS VEIEM ALA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Compartir este artículo en : reddit

LA SANSI DE LLORET :: Comentaris

seb coe

Missatge Dv Des 25, 2009 9:29 pm  seb coe

AWANAS!!! A LES 6 ET PASSO A BUSCAR.. A VEURE SI QUEDEM AMB EL XAVI I JULIA PER PUJAR JUNTS.

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dg Des 27, 2009 2:18 am  seb coe

BÉ... A L'HOTEL DE LLORET ESTEM DE CONYA!!! UN NIVELLÀS!!! UN BON SOPAR I UNES HABITACIONS BRUTALS!

TENIM TOTS ELS DORSALS DEL CLUB. ESTEM A L'HOTEL OLIMPIC PALACE, JUST A DAVANT DE LA SORTIDA DE LA CURSA. PASSEU DEMÀ PER AQUÍ I REPARTIM DORSALS I XIPS!!

LA CURSA TÉ MOLT BONA PINTA!!! JA ESTÀ TOT PREPARAT I LA INFRAESTRUCTURA ÉS IMPRESSIONANT!!! JA TINC GANES DE SER DEMÀ!!! BONA NIT!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

MESTRE

Missatge Dt Des 29, 2009 7:53 pm  MESTRE

Com que ningú ha comentat res de la cursa, encetaré jo l'explicació... gran cursa la del diumenge a Lloret de Mar, excel·lent organització, molt bon temps el dia de la cursa i molt bona participació en nº d'atletes, en nivell i en participació del FACVAC. Els resultats han estat els següents:

http://www.atletisme.cat/classificacions/lloret/res2009g.htm

A nivell personal molt content pel temps aconseguit 19:50, l'objectiu era baixar de 20' i s'ha aconseguit, primer km molt ràpid seguint a Marta Galimany, segon km tb força ràpid passant a 7:43, tercer i quart km no tant ràpids i 5è km a 4:04, quan vaig fer l'entrada a la pista amb 18 minuts llargs ja vaig veure possible baixar de 20.
A nivell de grup crec q força bona l'experiència tot i que cadascú tinguès objectius diferents i no sempre es poden assolir.
Sortida molt recomanable que fins i tot per fer pinya i ambient d'equip crec que és molt profitosa. I ara... Madrid, aquí l'objectiu ja és disfrutar i si puc acostar-me als 42' millor que millor jeje

BON ANY 2010 A TOTHOM Very Happy
LA SANSI DE LLORET - Página 2 Lloretgrup2

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge Dt Des 29, 2009 11:38 pm  marc guasch

Ei va està moolt bé la Sansi! Molt bona organització, bon temps, bon ambient i corre amb la samarreta d'un club genial de gent fantàstica.

A mi m'agradaria penjar alguna foto més però no ser com es fa, algú em pot ajudar?

Bon any a tots i totes!!

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dc Des 30, 2009 12:25 am  porcalleocho

Els ultmis cartuxos de l´any els vaig cremar el diumenge a lloret. Content de com va nar la cursa, tot i no surtir amb cap mena de previsio de temps a fer. Tampoc porto unes setmanaes de gaire continuitat en les entenos. L´unic que portava favor, el anar descansat, de no entrenar gaire, i la tranquilitat de saber que al mestre ni al marc els podia agafar de cap de les maneres.
Gracies a soritr molt endevant en va afavorir per no ser devorat per una maramunta de "corredors" , que volian avançar metres fos com fos. Als pocs metre de la sortida caiguda multitudinaria (encara no se com la gent no es fa mes mal), metre mes endevant, "corredor kamikaze" fa una creuada en diagonal que per poc acaba en tragedia (perque era per matarlo, s´ha de ser imbecil per correr així)
Als primers km veia la esquena dle mestre, i pensava, averue si punxa i l´agafo, pero no va ser posible.
El tram pel passeig va estar molt be, en anavem creuan amb la resta de corredors, i anava veien al rostre dels la resta de l´expedicio "CARAS DE DOLOR". primer el Yassine (quina fiera) els va posar por al cos de la resta, le xavi metres darrera patint i sense gaires bones sensacions, Seb, patint com sempre, i l´abde que li anava seguint l´estela. Awanask no va gaudir massa de la cursa, on no va trobar cap mena de sensacio positiva. Marc carreron, ostres no sap mai a quin ritme a de anar, pero quan ho sapigui controlar el tindren per sota facilment dels 40´als 10km. Mestre felicitats objectiu assolit ara a gaudir de la Vallecana. Marta G, no si es el nou mister o que. pero esta molt forta, Quina gran temporada l´espera. Marta Galvez i Malaqui molt be, van fent i assolint objectius sense fer gaire soroll.

i un servidor doncs contentissim , doncs feia temps que no competia tan rapid, tot i que ahir el fisio em va haver de posar be la majoria dels muscles de les cames.
La dutxa posterior al hotel, el dinar tot fantastic. llastima de les mes de 2h de cami de tornada cpa a casa. Potser l´any que va haurem d repetir.

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge   Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt