LOTERIA NADAL 2009
+3
malaqui
porcalleocho
facvac
7 participantes
Pàgina 1 de 1
LOTERIA NADAL 2009
EN BREUS DIES TIDREM LA LOTERIA DEL FACVAC, AQUEST ANY EL NUMERO SERA EL 61204, EN TOTAL FAREM 100 TALONARIS DE 10 PARTICIPACIONS. EN QUANT HO TINGUEM US DONAREM UN A CADASQUN. EL PLAÇ D´ENTREGA ULTIM SERA EL 15 DE DESEMBRE, DESPRES D´AQUESTA DATA NO ES RECOLLIRA DEVOLUCIONS DE LOTERIA.
ESPEREM TINDRE SORT.
ESPEREM TINDRE SORT.
Re: LOTERIA NADAL 2009
Però Porcalleoxo,si l´administrador ja ha endosat un telonari a cadscú..no cal que li demanis que te´n guardi un!!
A mi no em barrufa gaire això de vendre loteria,però si ho mana l´admin..
malaqui escrigué:Però Porcalleoxo,si l´administrador ja ha endosat un telonari a cadscú..no cal que li demanis que te´n guardi un!!
Tampoc es tracta de vendre molt numeros, a cada talonari tan sols van 10 particpacions, 50€, si aixó s´acaba en un plis plas.
Benu, benu...farem l´eforç,encara que amb els temps que corren buscar a 10 candidats ja es prou complicat.
Ja tenim la loteria, la propera setmana la repartirem, si algu no em vol que ho digui.
jo em bull !!!!!!!!!!!!!!!
NUVOL KINTON- Nombre de missatges : 314
Ubicació : entre aqui i alli
Registration date : 28/01/2008
la te la susana, la mare de l´eloi, digali que et guardi, perque no em queda gaire.
Pues yo se de gente del club que no tiene!!!
O nos hemos quedado cortos, o se a repartido de qualquier manera...
O nos hemos quedado cortos, o se a repartido de qualquier manera...
xavinsa- Nombre de missatges : 43
Ubicació : No tengo ni idea
Registration date : 24/12/2008
LOTERIA DE NADAL, FINALITZAT EL PLAÇ DE RECOLLIDA, LA GENT QUE TINGUI PENDENT D´ENTREGA DEMA DISSABTE SERA EL ULTIM DIA DE RECOLLIDA.
ostres jo tinc la loteria me n'havia oblidat per complet!!!!
a qui li dono?
a qui li dono?
ritme mental- Nombre de missatges : 261
Ubicació : buscant-la
Registration date : 21/04/2008
Presi jo tinc el cartronet d'un nen de l'escola (Bernat) que ja va donar els diners i la de l'Arantxa que la va portar divendres quan jo estava amb els nens i li vaig guardar. Així que la portaré demà i si demà no li puc donar a ningú la portaré dimarts (feu-me memòria!!!!!!!!) jejeje.
Res ens veiem per la pista!!!!!!!
Res ens veiem per la pista!!!!!!!
Aidil- Nombre de missatges : 95
Ubicació : Carquinyolandia
Registration date : 24/06/2008
Hem tingut alguns problemes amb la Caixa Penedes i no pagaran la loteria per alli. Per tant a parit de dia 5 de genar, els dimarts a parrtir de les 18 fins a les 20 pagarem loteria al fornas.
Aquells que ho preferixin em podeu donar les participacions que tingue indicant darrera nom complert i numero compte i us farem una transferencia
Aquells que ho preferixin em podeu donar les participacions que tingue indicant darrera nom complert i numero compte i us farem una transferencia
recordeu dema dimarts de portar la loteria, que pagarem a tots les que poguem. La resta us farem una trasferencia
Dema tornarem a estar pagant loteria a la pista. Per aquells que encara teniu alguna partipacio per casa.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum