FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ESCAMPANT LA BOIRA....

+3
seb coe
calvin klein
porcalleocho
7 participantes

ESCAMPANT LA BOIRA.... Empty ESCAMPANT LA BOIRA....

Missatge  porcalleocho Ds Set 05, 2009 7:21 pm

Avui he fet una petita sortida per la Via Verde del Baix Ebre. En total sigut 21km en un parell d´hores. seguint l´antic traçat del ferrocarril. He iniciat el rcorregut al poble de Aldover, fins a la antiga estacio de tren de Benifallet i tornar . El recorregut es molt facil, planer, i acompanyat a l´inici pel Riu Ebre, passant pel costat de l´assut, (pressa d´on surtem els dos canals de la marge esquerre i dreta de l´ebre). el recorregut esta asfaltat, i es passa pels dintre dels tunels del tren, alguns ben llargets. Encara que estan il.luminats. RECORREGUT. Per a propers dies vull anant completant el recorrugut cap a la Terra Alta, i si ho puc anant montant m´aradaria anar seguint fins arrivar a Alcanyis.
Es una forma de coneixer el territori, i fer un roatje una mica llarg, i sense gaires dificultats. Si algu s´anima, pdem mirar d´organitzar una sortida colectiva.
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

ESCAMPANT LA BOIRA.... Empty Re: ESCAMPANT LA BOIRA....

Missatge  calvin klein Dt Set 08, 2009 1:31 pm

ei,jo estic disposat a fer-la amb bici
calvin klein
calvin klein

Nombre de missatges : 123
Ubicació : toledo
Registration date : 09/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  porcalleocho Dv Set 11, 2009 12:51 am

Aquest dissabt pel mati, intentare fer una altre part del recorregut. No sera gaire a veure com recupero de la cursa de dema,
porcalleocho
porcalleocho

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  porcalleocho Ds Set 12, 2009 7:04 pm

aquest mati un tros mes de la ruta verde. El tram era desde les estacions de benifallet fins a la pinell de brai. Enrera deixo el riu ebre per endinsarme cap a la terra alta. L´olor de pi m´acompanya tota la estona. Aquest cop amb el handicap de que els tunels no estavan iluminats, i en un d´ells he hagut d´esperar que passes algun ciclista amb llum. Era bastant llarg i negre que no es veia res. La veritat que causava impressio. (de tornada he passat a les fosques, pero llavors ja savia la llargada que tenia). Pel proper dia carrego un petita llinterna. Avui he fet el recorregut amb le camelback i ha ana molt be. Pel proper dia comencare de l´estacio de pinell de brai. Per endinsarnos a la serra de pandols.

Avui he anat una mica mes justet de forçes, he notat el cansament de la cursa d´ahir, es estat 1h30, fent oc menys de 15 km. El proper dia haure de cmençar un mica mes avia per evitar la calor, encaraque dins als tunels s´esta de maravella.
porcalleocho
porcalleocho

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  seb coe Dg Set 13, 2009 6:48 pm

NO PARES PRESI!!!

DONCS FENT CAMÍ I JO JA HEM FET LA PRIMERA MINI CONCENTRACIÓ DE LA TEMPORADA... VAM DECIDIR ANAR DISSABTE TARDA A RODAR PER PRADES I COM QUE ENS HI VAM TROBAR A GUST VAM DECIDIR FER NIT A LA FURGO I AQUEST MATÍ HA CAIGUT UN ALTRE RODATGE!!! 50' DISSABTE I 60' DIUMENGE!! PER CELEBRAR-HO UN ENTRECOT A L'ESTANC (RECONAT PER BARRACUDA) GENIAL!!! ARA ESTEM PLENS A REBENTAR!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  porcalleocho Ds Set 19, 2009 11:34 pm

Bona nit, continuo el meu recorregut setmanal per la via verde. Avui ja clarament a la terra alta. Recorregut molt maco, sortint de l´éstacio de pinell de Brai, fins a la estacio del prat de compte, i tornada. Avui pasasnt per un congost força espectacular, banyat per riu canaletes , i que ens porta fins al santuari de la Fontcalda (ja sabiem els monjos on fotien les coses). el riu portava molta aigua de les plujes dels ultims dies. Un paisatje totlament desconegut per mi.

Avui amb tota la equipacio, basicament una llinterna pels tunels. Força fresca tot i començar quasi a les 11 dle mati.
Finlament he fet 14km en 1h 22 minuts.
La propepa sortida començare a prat decompte, fins a horta de sant joan..
porcalleocho
porcalleocho

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  porcalleocho Dl Oct 19, 2009 12:06 am

Hola, avui en escampant la boira he tingut el plaer de compartir alguns km amb grans corredors i millors persones.. En total 19 km pels camins de l´entorn de Montblanquet. alguns trams amb una espectacular vista. Els molins de vent han sigut el meu company, i eran com a gegants pero de veritat .El recorregut amb alguns trams força duus, com la pujada la tallat. La companyia fantastica, pero avui no estava per seguir el ritme de ningu. En total 2h, i continuem la posta a punt per a ...
Celebro que el dinar hagi sigut un exit, moltissima gent i pel que sembla un gran ambient. Ho celebro, espero que la propera vegada pogui ser. I aveure si ho poseu al foro.
porcalleocho
porcalleocho

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  KARKI Dl Oct 19, 2009 1:22 am

Algunes fotos de Monblanquet:

FOTOS
KARKI
KARKI

Nombre de missatges : 205
Ubicació : L'ESPLUGA DE FRANCOLÍ-CATALUNYA

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  awanaskein Dc Oct 21, 2009 4:33 pm

Haurem de tornar a repetir alguna sortida per muntanya no?? jeje
Va estar molt be montblanquet,, i els camins molt guapos, sobretot les vistes desde les antenes!!!
Ens veiem a la pista
saluut
awanaskein
awanaskein

Nombre de missatges : 74
Ubicació : Saps alli?? Pues no!
Registration date : 07/06/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  seb coe Dc Oct 21, 2009 6:56 pm

NOMÉS CAL QUE HO PROPOSEU I HI ANEM!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  malaqui Dj Oct 22, 2009 5:31 pm

Siiiii!! molt bé per Montblanquet!! ESCAMPANT LA BOIRA.... Icon_bounce L´entreno amb els del circ em va servir per moltes coses,una d´elles per veure còm estan de forts i fortes.Jo vaig començar molt xula,augmentant la dificultat del meu entreno posant-me al nivell de les noies...però... va durar poc.A la butxaca del xandall hi tenia el meu entreno, el vaig desplegar i em vaig disposara seguir-lo al peu de la lletra.El circ és UN GRAN CIRC!! ESCAMPANT LA BOIRA.... Icon_cheers
Em va agradar molt també compartir aquella sortida amb la gent nova d´aquest any,son la canya!!!
malaqui
malaqui

Nombre de missatges : 114
Ubicació : allà on hi hagi bon rotllo
Registration date : 21/04/2008

http://www.masdelandreu.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  porcalleocho Ds Oct 24, 2009 12:23 am

Us explico un a petita anecdota que m ´ha passat avui:

Avui a mimgdia, sobre les 14:30 he sorti a rodar una estoneta abans de dinar. I com molts de dies veig un ramat d´ovelles, menjan tranquilament en un camp al costat del cami per on jo rodava. jo seguiexo amb el meu entreno i els meus pensaments. de repen em giro i veig tot el ramat de ovelles que em segueixen corrents com a desesperades , de fons sento els crits del pastor, els gosso que no paravan de bordar Lles ovelles que em començan a envoltar i a avançar corrents.., al final desxifor els crits del pastor: PARAT;PARAT.. Va ser parar, i les ovelles al sentir els xiulet del pastor, comnçan a tirar enrera i tornan cap al tros on estaven menjan. El pastor s´acosta a mi, i em comenta que al veurem les ovelles corrent cap al seu corral m´han seguit. No era la primera vegada que em pasava, pero mai m ´havian seguit tant rapit. El pastor m´ha recomanat que si el torno a veure amb le ramat que agafi un altre cami..

No tinc cap foto, pero era ben cert que estava rodant rodejant de centenars d´ovelles. Quin espectacle.
porcalleocho
porcalleocho

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  malaqui Dl Oct 26, 2009 12:03 pm

Juajuajua,que bò porca!!! de fet no cal cap foto,em sembla que tal com ho has explicat tots t´hem imaginat molt bé.Tens dues opcions,o quan veus les ovelles tires per un altre camí..o et fas pastor i en comptes d´anar a entrenar vas a pasturar... ESCAMPANT LA BOIRA.... Icon_lol us imagineu el ramat d´ovelles amb Porca fent fartleks?
malaqui
malaqui

Nombre de missatges : 114
Ubicació : allà on hi hagi bon rotllo
Registration date : 21/04/2008

http://www.masdelandreu.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  porcalleocho Dc Gen 06, 2010 3:51 pm

El mercuri del termometre marcava -2ºC a a les 8 del mati. El dia espectacular, un cel obert sense cap nuvol i un fred que et feia enrera. Un aire gens molest, pero que acentuava la sensacio de fred. Prepara tota la equipacio guant, gorro buff, malla llarga xaleco i samarreta maniga llarga. Per devant kilometres de camins als voltants dels canals de l´urgell. El recorregut força molt pla i per devant els camins del pla d´urgell a l´esquena les montanyes del montsec i la silueta de les muntanyes nevades del pirineus.
aquest cop he tingut la coompanyia del "flippi" ,es un dels gosos de la masia. Gos corredor i caçador cop pocs. L´idea inicial fer un rodatje de 2h, finalment ho he reduit en 30 minuts, per complerta poc mes de 15km. La gana i el fred podia mes que la mig hora restant. Aixi que he optat per tornar cap a la masia on m´esperava una gran tassa de xocoltata calenta. Bons entrenaments fims al moment per començar la temporada,
porcalleocho
porcalleocho

Tornar a dalt Ir abajo

ESCAMPANT LA BOIRA.... Empty MARXA POPULAR CASTELLDANS

Missatge  porcalleocho Dg Maig 30, 2010 11:57 pm

Avui ia sigut un escampada de boira una mica diferent. A la poblacio de Castelldans a uns 6 km de borges es disputa aquest marxa, que es celebrava per recaptar fons pel centre de iniciatives solidaries de mollerusa, per a projectes a l´africa. La marxa es podia fer en BTT (40 km ), caminar, corrent (13,9 km).
A les 9,30 sortida dle corredors, no mes de un centenar, En primer lloc de la sortida un servidor i aixi ha estat durant uns 4 km on anava obrint la expedicio. Molt divertit donat que el recorregut no estava precisament molt ben indicat. Entre el 4-5 els dos corredors qeu anavan darrera meu m´ha passat, i pocs kilometres despres m´ha passat un tercer. Ja no m´ha passat cap corredor mes.
El circuit en un tram inicial , exceptuant la sortida del poble, forá rapid, amb una tendencia a planejar i alguna baixa, fins arrivar a la gran baixada.( alguns la coneixereu doncs es la mateixa que a la cursa de puigverd de lleida ds fa pujada). A partir d´aqui tornen a planejar amb trma de lluegura pujada intercalats.
Vaig mirant cpa enrera buscat els corredors queen teoriahaurien de anar darrera, perque jo havia afluixat le ritme, i res que no es veu ningu. Per la meva sorpresa em trobo un corredor devant que no era dels 3 que m´havian passat.. Conrtinuo mirant i no res, no apareix ningu, al devant veig a un dels que m´havia avançat pero no estic per intentar anar mes rapid. La calor ja comença a ferse notar, 26ºC..
Ultims kilometres i ja começo a vereu de nou el poble de catestelldans. Ultim trams de nou pels carrers i arrivada.
I sorpresa, aprat dels que anavan per devant meu , uns altres corredors tambe han arrivat, nomes 6 o 7. Pregunot al speaker, i en confirmar qeu deuen haver arrivat uns 10 corredors. Algo no cuadra, o jo he sigut abduit per una nau extraterrestre durant un breu intant de temps.
L resposta ens la dona un GARMIN, 13,800 del meu, poc mes de 12 els dels altres. Mes corredors comenta la jugada, s´han saltat prop de 2 km de recorregut, sembla ser que els 4 primers hem fet correctament le recorregut i la resta s´han equivocat, A la gent que anava caminat otro tanto. sort que ha sigut per menys sino. el problema es que amb l´errada s´han saltat el segon avituallament.
L sigui que he sigut 4 dels que hem fet el recorregut correcte, amb un temps de 1h04´55¨ (13,9 km).
Parcials 4´31- 4´03- 4´05- 4´14 - 4´45 - 4´27- 4´18 - 4´03- 4´48 - 5´13 -5´15 - 5´33 - 5´42 -5´06.

Ha sigut un entreno diferent del que hagues fet si anes sols a rodar, content i a per la propera.
porcalleocho
porcalleocho

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  facvac Dv Jun 04, 2010 1:56 am

ESCAMPANT LA BOIRA.... Joan_c15ESCAMPANT LA BOIRA.... Joan_c16
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum