SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO
+22
despertaferro
Aidil
ATENEA
SCRAT
xavinsa
KARKI
MESTRE
Fraguel Rock
ritme mental
awanaskein
calvin klein
FeNt CaMi
malaqui
QUCA
THE LAST HOPE
Tenzing Norgay
Be your best
NUVOL KINTON
seb coe
tximitxurry
porcalleocho
facvac
26 participantes
Pàgina 5 de 7
Pàgina 5 de 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: SAN SILVESTRE VALLECANA o COMO ACABAR EL AÑO
Ei,que no acabat de entrndre aixo dels 60 euros.Que son 60 mes 70 o sea 130 euros?o nomes son 60 euros per cap?
calvin klein- Nombre de missatges : 123
Ubicació : toledo
Registration date : 09/07/2008
Hola gent!!
He estat investigant alguns llocs o zones per sortir de festa la nit de cap d'any! (cal centrar-nos en els temes importants!!! jejeje)
Aquí us poso el que he trobat:
OPCIÓ 1: Malasaña. hi ha una mica de tot, (metro linia 10, Tribunal). Pubs: Low i Elastico
OPCIÓ 2: Zona Alonso Martinez. Disco pubs
OPCIÓ 3: Torreeuropa. Discoteques a prop d'on dormim
OPCIÓ 4: Huertas. Al costat de la puerta del sol, per si volguessiu anar allà a les campanades.
OPCIÓ 5: Discoteca Capital. és la més famosa i gran de Madrid--> valdrà un pastón i estarà a tope, jo ho descartaria...
Doncs això és el que m'han aconsellat, si algú coneix més llocs o té alguna preferència...
Per cert, algú sap res de la vaga de renfe del dia 29 de desembre????? No ens afectarà n??? no podem tenir tanta mala sort!!!
Apalei, ens veiem!
He estat investigant alguns llocs o zones per sortir de festa la nit de cap d'any! (cal centrar-nos en els temes importants!!! jejeje)
Aquí us poso el que he trobat:
OPCIÓ 1: Malasaña. hi ha una mica de tot, (metro linia 10, Tribunal). Pubs: Low i Elastico
OPCIÓ 2: Zona Alonso Martinez. Disco pubs
OPCIÓ 3: Torreeuropa. Discoteques a prop d'on dormim
OPCIÓ 4: Huertas. Al costat de la puerta del sol, per si volguessiu anar allà a les campanades.
OPCIÓ 5: Discoteca Capital. és la més famosa i gran de Madrid--> valdrà un pastón i estarà a tope, jo ho descartaria...
Doncs això és el que m'han aconsellat, si algú coneix més llocs o té alguna preferència...
Per cert, algú sap res de la vaga de renfe del dia 29 de desembre????? No ens afectarà n??? no podem tenir tanta mala sort!!!
Apalei, ens veiem!
FeNt CaMi- Nombre de missatges : 57
Ubicació : Entre Valls i la lluna!
Registration date : 12/03/2008
El tema del tren sembla que esta una mica complicat, de moment fins avui. ja se sap que aquestes coeses podem camviar d´un dia per un altre.
MES INFORMACIO.
MES INFORMACIO.
mes informacio d locals per Madrid, hi ha per tots els gustos i butxaques, perque aquest son de pagament
MADRID LA NUIT
MADRID LA NUIT
La San Silvestre Vallecana está a un sprint, ¿ya tienes todo lo que necesitas para participar?
Pásate por la Feria del Corredor (Estación de Metro de Nuevos Ministerios, en la zona de facturación de la línea del 26 al 30 de diciembre de 11h a 21h y recoge tu camiseta-dorsal, la pulsera del cajón de salida (si corres la San Silvestre Popular) y tu chip, presentando tu comprobante de inscripción y tu DNI o documento equivalente. Recuerda traer tu comprobante de marca si estás inscrito en la carrera internacional o si has seleccionado un cajón de salida inferior a 60’ para la popular.
Pásate por la Feria del Corredor (Estación de Metro de Nuevos Ministerios, en la zona de facturación de la línea del 26 al 30 de diciembre de 11h a 21h y recoge tu camiseta-dorsal, la pulsera del cajón de salida (si corres la San Silvestre Popular) y tu chip, presentando tu comprobante de inscripción y tu DNI o documento equivalente. Recuerda traer tu comprobante de marca si estás inscrito en la carrera internacional o si has seleccionado un cajón de salida inferior a 60’ para la popular.
Chicos y chicas !!!!
RENFE acaba de descombocar la vaga de dilluns....uffffffffffffffffffff!
Aixi que, AVE si no passa res mes
RENFE acaba de descombocar la vaga de dilluns....uffffffffffffffffffff!
Aixi que, AVE si no passa res mes
xavinsa- Nombre de missatges : 43
Ubicació : No tengo ni idea
Registration date : 24/12/2008
PERFECTE!!!
COM HEM DE QUEDAR????
ENS VEIEM AQ LA PISTA!!!!!
COM HEM DE QUEDAR????
ENS VEIEM AQ LA PISTA!!!!!
seb coe- Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008
Ep, espero que us ho passeu mooooolt bé, i recordeu-vos dels que ens quedem aquí, .....
SCRAT- Nombre de missatges : 38
Ubicació : qui sap on
Registration date : 07/08/2008
Bé béeeee, estava indignadíssima amb la vaga, tu creus l'Ave no ha fet cap dia vaga i l'havia de fer el 29? Au vaaa
ja queda menys!!!! amb moltíssimes ganes de marxar cap a Madrizzzz
Scrat tranquila que pensarem en tu, no patiscos!
Apalei ens veiem en algun baretuuuu!
ja queda menys!!!! amb moltíssimes ganes de marxar cap a Madrizzzz
Scrat tranquila que pensarem en tu, no patiscos!
Apalei ens veiem en algun baretuuuu!
ritme mental- Nombre de missatges : 261
Ubicació : buscant-la
Registration date : 21/04/2008
Fantastic noticia la de RENFE.
A veure mes informacio positiva.
Arribem a Madrid l estacio D´Atocha, ali agafem la line a 1 del Metro, parada Valdeacederas, no hem de fer transbord ni res per l´estil.
Pel que volguem anar a rodar per la casa de Campo, ho tenim una mica mes lluny que l´any passat, pero encara esta força be. Son deu parada fins a la parada de Lago. dotze si anem a casa de campo, fen transbort a la parad de TRibunal linea 10 . Ara estic buscant un altre posible lloc per anar a rodar.
A tema de preus de la casa, com ja sabeu han hagut una serie de camvis d´ultinma hora en la propietat, i ens hem vsit obligats a camviar de lloc. finalment tenim dos apartament de 5 places. Nosaltres som onze. El preu del dos apartament es de 1180, mes 400 euros de fiança que ens tornan a la sortida. En total son 108 euros per cap.
El tema sortida de Valls,. aprofitem la maximn els cotxes, per anar a la Estacio del ave a Tarragona., nos ens presenntem amb 9 cotxes, perque crec el parking es car.
A veure mes informacio positiva.
Arribem a Madrid l estacio D´Atocha, ali agafem la line a 1 del Metro, parada Valdeacederas, no hem de fer transbord ni res per l´estil.
Pel que volguem anar a rodar per la casa de Campo, ho tenim una mica mes lluny que l´any passat, pero encara esta força be. Son deu parada fins a la parada de Lago. dotze si anem a casa de campo, fen transbort a la parad de TRibunal linea 10 . Ara estic buscant un altre posible lloc per anar a rodar.
A tema de preus de la casa, com ja sabeu han hagut una serie de camvis d´ultinma hora en la propietat, i ens hem vsit obligats a camviar de lloc. finalment tenim dos apartament de 5 places. Nosaltres som onze. El preu del dos apartament es de 1180, mes 400 euros de fiança que ens tornan a la sortida. En total son 108 euros per cap.
El tema sortida de Valls,. aprofitem la maximn els cotxes, per anar a la Estacio del ave a Tarragona., nos ens presenntem amb 9 cotxes, perque crec el parking es car.
APROFITAR MÀXIM ELS COTXES???? JEJE... AIXÒ DESCARTA EL MEU, NO??
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe escrigué:APROFITAR MÀXIM ELS COTXES???? JEJE... AIXÒ DESCARTA EL MEU, NO??
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
esta clar que el teu cotxe amb 5 persones dintre es el maxim exponent de aprofitament de l´espai i dls oxigen,JEJEJEJE.
san silvestre vallecana
EI !
Que us ho passeu molt bé per Madrid. Saludeu a la Cibeles de part meva, jeje.
I com ja no us veuré fins l'any que bé Feliç ANY NOU!!!
Que us ho passeu molt bé per Madrid. Saludeu a la Cibeles de part meva, jeje.
I com ja no us veuré fins l'any que bé Feliç ANY NOU!!!
ATENEA- Nombre de missatges : 37
Ubicació : ATENAS
Registration date : 06/12/2008
PER QUE ANEU PREPARAN UNA MICA LA BANDA SONORA D´AQUEST VIATGE. SAN SILVESTRE 2008
SI US QUEDA ALGUNA DUBTE DE PERQUIE ES UNA DE LES MILLORS CURSES DEL MON, VEIEU AQUEST VIDEOS PROMOCIONALS: ANY 2006
ANY 2007
ANY 2007
REcordeu aquells que heu fet l´inscripcio de forma "rara" que heu de portar el resguard de la classificació on indiquil a marca.
Si heu fet l´inscripcio amb el vostre chip, (qui el tingui) recordeu de portar-lo.
La previssio de temps per Madriod aquells dies, fred, esperem que no plogui.
Si heu fet l´inscripcio amb el vostre chip, (qui el tingui) recordeu de portar-lo.
La previssio de temps per Madriod aquells dies, fred, esperem que no plogui.
CRÒNICA DEL VIATGE A MADRID!!!!
ENCARA NO SON LES 9 DEL MATÍ I JA ESTEM ASSEGUTS A L'AVE I ARRIBANT A LLEIDA!!!
DE MOMENT EL VIATGE PROMET, EL GRIS I EL TEMPS PLUJÓS NO ENS ESPATLLARAN EL VIATGE..
INFORMANT DES DEL PORTÀTIL DE L'ANGEL SEGUIREM ESCRIBINT...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
ENCARA NO SON LES 9 DEL MATÍ I JA ESTEM ASSEGUTS A L'AVE I ARRIBANT A LLEIDA!!!
DE MOMENT EL VIATGE PROMET, EL GRIS I EL TEMPS PLUJÓS NO ENS ESPATLLARAN EL VIATGE..
INFORMANT DES DEL PORTÀTIL DE L'ANGEL SEGUIREM ESCRIBINT...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
k xulo ...., bueno per aqui a Valls tot NORMAL i tranquil si puc agafo l´ultim tren i em planto aqui a corre la Sansa k em feu una enveja que no veas!!
Espero que us o passeu tant bè com l´any passat ara es l´hora d oblidar tots els mals i aprofitar el moment .
apalei doncs ens veiem a la pista... aquesta tarda!!
i sereu oi? , mmmm... no li digeu a l´Angelito però avui toquen series si el temps en deixa clar!!
jejejejjejee...
Espero que us o passeu tant bè com l´any passat ara es l´hora d oblidar tots els mals i aprofitar el moment .
apalei doncs ens veiem a la pista... aquesta tarda!!
i sereu oi? , mmmm... no li digeu a l´Angelito però avui toquen series si el temps en deixa clar!!
jejejejjejee...
NUVOL KINTON- Nombre de missatges : 314
Ubicació : entre aqui i alli
Registration date : 28/01/2008
Iep!!!!!!
Com ha anat el viatge fins a Madrid??? Segur que molt bé, ara que ja hi sou em feu una mica d'enveja sana tots aquí juntets, jejeje. A la pista us trobem a faltar qui es posarà amb mi aquests dies??? jejejeje. Ritme no facis el ruc eh, jajajaja. Ens veiem a la tornada, gaudiu del viatge i bona entrada d'any a tots!!!!!!!!!!!!
Ens veiem!!!!
Com ha anat el viatge fins a Madrid??? Segur que molt bé, ara que ja hi sou em feu una mica d'enveja sana tots aquí juntets, jejeje. A la pista us trobem a faltar qui es posarà amb mi aquests dies??? jejejeje. Ritme no facis el ruc eh, jajajaja. Ens veiem a la tornada, gaudiu del viatge i bona entrada d'any a tots!!!!!!!!!!!!
Ens veiem!!!!
Aidil- Nombre de missatges : 95
Ubicació : Carquinyolandia
Registration date : 24/06/2008
tranqui Lidi que sempre em tens a mi per possar-me amb tu !!
jejejjejejejejeje
jejejjejejejejeje
NUVOL KINTON- Nombre de missatges : 314
Ubicació : entre aqui i alli
Registration date : 28/01/2008
BONES GENT!!!
ESCRIC DES DE LA CASA DE MADRID... ESTEM GENIAL, ELS APARTAMENTS SON PETITONS PERÒ MOLT ACOLLIDORS I ENS HO ESTEM MUNTANT DE CONYA... AHIR VAM RODAR AL RETIRO, AVUI ELS QUE HI HAN ANAT HAN RODAT PER LA CASA DE CAMPO I ARA ANIREM A DINAR AMB ELS AMICS DE MADRID NO SÉ A ON...
JO ESTIC AMB UN REFREDAT DE LA ÒSTIA I JA ES COMENÇA A ESCAMPAR LA EPIDEMIA PER LA CASA!!!
MALALTS O NO, TOTS A CORRER LA SANSILVESTRE, QUE HA DE VALER MOLT LA PENA!!
UNA ABRAÇADA, SEGUIREM INFORMANT DES DE "LA CAPITAL DEL REINO"... JEJE...
ADDERLEY, QUAN HEM D'OBRIR LA CAIXA???? PER CAP D'ANY??? O HO PODEM FER ABANS??? ESTEM IMPACIENTS!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
ESCRIC DES DE LA CASA DE MADRID... ESTEM GENIAL, ELS APARTAMENTS SON PETITONS PERÒ MOLT ACOLLIDORS I ENS HO ESTEM MUNTANT DE CONYA... AHIR VAM RODAR AL RETIRO, AVUI ELS QUE HI HAN ANAT HAN RODAT PER LA CASA DE CAMPO I ARA ANIREM A DINAR AMB ELS AMICS DE MADRID NO SÉ A ON...
JO ESTIC AMB UN REFREDAT DE LA ÒSTIA I JA ES COMENÇA A ESCAMPAR LA EPIDEMIA PER LA CASA!!!
MALALTS O NO, TOTS A CORRER LA SANSILVESTRE, QUE HA DE VALER MOLT LA PENA!!
UNA ABRAÇADA, SEGUIREM INFORMANT DES DE "LA CAPITAL DEL REINO"... JEJE...
ADDERLEY, QUAN HEM D'OBRIR LA CAIXA???? PER CAP D'ANY??? O HO PODEM FER ABANS??? ESTEM IMPACIENTS!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
Hola estem en proves,, ara anem a dinar,, la cosa va molt b,, ah estem a Madrid,,, Salud!!!!
despertaferro- Nombre de missatges : 4
Ubicació : Entre una mujer i otra
Registration date : 09/02/2008
Bona Sant Sivestre i bon any nou als de la capital!!
Ep, com va per "la capital del reino"? Ara mateix em feu una mica d'enveja sana...però que hi farem!!
Per aquí ja estem apunt de plegar i de començar a preparar les voladores per demà a la tarda apretar de valent per la capital catalana...en fi, espero i desitjo que us ho passeu molt bé, que disfruteu al màxim d'aquesta sant silvestre (poder correr amb la gent que he vist que hi ha inscrita és tot un luxe eh, aprofiteu-ho que això no passa cada dia!!) i si a més surt alguna bona marca doncs benvinguda sigui!!
I desprès de la cursa....crec que no cal dir res, coneixent-nos estic segur que liareu una bona "jarana", així que nomès em queda esperar que torneu i que m'ho expliqueu tot plegat, jejeje!!
Vinga doncs, mot bona cursa i molt bon any nou a tota l'expedició a les "espanyes"!!!
PD: quan acabi la sant silvestre de Barcelona us faig un truc...a veure si em surt una bona marca i us fico una mica de pressió, jejeje!!
ENS VEIEM A LA PISTA...L'ANY VINENT!!
Per aquí ja estem apunt de plegar i de començar a preparar les voladores per demà a la tarda apretar de valent per la capital catalana...en fi, espero i desitjo que us ho passeu molt bé, que disfruteu al màxim d'aquesta sant silvestre (poder correr amb la gent que he vist que hi ha inscrita és tot un luxe eh, aprofiteu-ho que això no passa cada dia!!) i si a més surt alguna bona marca doncs benvinguda sigui!!
I desprès de la cursa....crec que no cal dir res, coneixent-nos estic segur que liareu una bona "jarana", així que nomès em queda esperar que torneu i que m'ho expliqueu tot plegat, jejeje!!
Vinga doncs, mot bona cursa i molt bon any nou a tota l'expedició a les "espanyes"!!!
PD: quan acabi la sant silvestre de Barcelona us faig un truc...a veure si em surt una bona marca i us fico una mica de pressió, jejeje!!
ENS VEIEM A LA PISTA...L'ANY VINENT!!
Tenzing Norgay- Nombre de missatges : 80
Ubicació : Amunt, sempre amunt!!
Registration date : 29/01/2008
Ei!!! Que podeu obrir la caixa quan volgueu, com més aviat l'obriu més aviat podreu disfrutar d'una sorpresa enxocolatada....
Que vagi tot moooolt bé, i aquí a Valls també hi ha un virus i sinó digueu-m'ho a mi!!!
Abraçades per tots
Que vagi tot moooolt bé, i aquí a Valls també hi ha un virus i sinó digueu-m'ho a mi!!!
Abraçades per tots
adderley- Nombre de missatges : 47
Ubicació : valls
Registration date : 20/05/2008
MOLTA SORT TENZING A BARCELONA!!! I NO ET PASSIS AMB LA MARCA QUE PER AQUÍ ESTEM TOTS MOLT MALALTS I REBENTATS JA.... JEJE... JO DE MOMENT AVUI NO HE SORTIT A ENTRENAR, A VEURE SI EM RECUPERO...
JA TENIM ELS DORSALS.... ÉS IMPRESSIONANT, EL NÚMERO DE DORSAL VA PER ORDRE DE MARCA FETA EL 2008!! EL XAVI TÉ EL NUM 69!! JEJE... ÉS IMPRESSIONANT PENSAR QUE HI HA 68 ATLETES AMB MENYS DE 31'40"!!! JO TINC EL 160!!! JEJE... PERÒ S'HA DE DIR QUE LA MARCA AMB QUE ESTIC INSCRIT (34'21") NO ÉS LA MEVA MÉS RECENT, JA QUE PODIA HAVER ACREDITAT EL TEMPS DE PAS DE LA MITJA DE TARRAGONA (33.07"!!! QUÈ BÈSTIA NO??? JEJE...) LA RESTA NO SÉ, PERÒ ÉS ESPECTACULAR UNA CURSA AMB TANT DE NIVELL...
AVUI HEM ANAT DINAR AMB ELS AMICS MADRILENYS... TELA, TELA.... QUIN ÀPAT... I A MÉS HEM DEBORAT 4 O 5 AMPOLLES DE VI I PER REMATAR-HO HEM FET BAIXAR DUES AMPOLLES D'ORUJO D'HERBES I DUES DE PACHARAN!!!! CREC QUE UNA PART DE LA EXPEDICIÓ ENCARA NO HA TORNAT... JEJE...LA RESTA ARA ENS AIXEQUEM DE LA MIGDIADA!!! NO VULL DIR NOMS PERÒ: ANGEL, SILVIA, PRESI I ALBINO... CREC QUE ENCARA DEUEN ESTAR TRAGANT PER ALGUN BARETO MADRILENYO!!! QUINS ANIMALS!!!
ADDERLEY... OBRIREM EL REGAL AVUI!!!! NO FOS CAS QUE AMB LA TEMPERATURA DE SAUNA QUE TENIM LES HABITACIONS HAGUEM DE COMPARTIR REGALS PER HAVER-SE FOS TOTS EN UN!!! JEJE... XOCOLATA??? MMMMMMMMMMM....
I MESTRE!!!! MOLT BÉ A LLORET!!! ET VAM VEURE PER LA TELE!!!
SEGUIREM INFORMANT... I TENZING, ESPEREM LA TEVA TRUCADA... JEJE... A QUINA HORA CORRES TU???
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
JA TENIM ELS DORSALS.... ÉS IMPRESSIONANT, EL NÚMERO DE DORSAL VA PER ORDRE DE MARCA FETA EL 2008!! EL XAVI TÉ EL NUM 69!! JEJE... ÉS IMPRESSIONANT PENSAR QUE HI HA 68 ATLETES AMB MENYS DE 31'40"!!! JO TINC EL 160!!! JEJE... PERÒ S'HA DE DIR QUE LA MARCA AMB QUE ESTIC INSCRIT (34'21") NO ÉS LA MEVA MÉS RECENT, JA QUE PODIA HAVER ACREDITAT EL TEMPS DE PAS DE LA MITJA DE TARRAGONA (33.07"!!! QUÈ BÈSTIA NO??? JEJE...) LA RESTA NO SÉ, PERÒ ÉS ESPECTACULAR UNA CURSA AMB TANT DE NIVELL...
AVUI HEM ANAT DINAR AMB ELS AMICS MADRILENYS... TELA, TELA.... QUIN ÀPAT... I A MÉS HEM DEBORAT 4 O 5 AMPOLLES DE VI I PER REMATAR-HO HEM FET BAIXAR DUES AMPOLLES D'ORUJO D'HERBES I DUES DE PACHARAN!!!! CREC QUE UNA PART DE LA EXPEDICIÓ ENCARA NO HA TORNAT... JEJE...LA RESTA ARA ENS AIXEQUEM DE LA MIGDIADA!!! NO VULL DIR NOMS PERÒ: ANGEL, SILVIA, PRESI I ALBINO... CREC QUE ENCARA DEUEN ESTAR TRAGANT PER ALGUN BARETO MADRILENYO!!! QUINS ANIMALS!!!
ADDERLEY... OBRIREM EL REGAL AVUI!!!! NO FOS CAS QUE AMB LA TEMPERATURA DE SAUNA QUE TENIM LES HABITACIONS HAGUEM DE COMPARTIR REGALS PER HAVER-SE FOS TOTS EN UN!!! JEJE... XOCOLATA??? MMMMMMMMMMM....
I MESTRE!!!! MOLT BÉ A LLORET!!! ET VAM VEURE PER LA TELE!!!
SEGUIREM INFORMANT... I TENZING, ESPEREM LA TEVA TRUCADA... JEJE... A QUINA HORA CORRES TU???
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Pàgina 5 de 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7