agraïments
+5
KARKI
seb coe
NUVOL KINTON
porcalleocho
girasol
9 participantes
Pàgina 1 de 1
agraïments
Hola a tothom!,
Tenia ganes de donar les gracies a tots en general per tot el que feu per dues nenes del club.
Despres de molts anys de patir, ara arriben a casa cada dia amb un sumrriure i una alegria que uns pares no poden pagar amb cap diner.
Aixi dons gracies a tots els nois i les noies.
Gracies als entrenadors
Gracies pel bon rotllo
Gracies per la simpatia dels atletes
Gracies a les parelles dels atletes que totes elles son una passada de simpatia i bon rotllo
Gracies per no fer sentir estranys a dingu
Gracies per fer somrriure a la meva filla
Gracies per fer tornar a tenir ganes d’entrenar a l’atre filla
Gracies per ferme plorar d’alegria
Gracies. Gracies. Gracies. Gracies
P.D. un dia escriure al lado oscuro i ales hores explicare com una persona pot fer patir als nens i als pares
Tenia ganes de donar les gracies a tots en general per tot el que feu per dues nenes del club.
Despres de molts anys de patir, ara arriben a casa cada dia amb un sumrriure i una alegria que uns pares no poden pagar amb cap diner.
Aixi dons gracies a tots els nois i les noies.
Gracies als entrenadors
Gracies pel bon rotllo
Gracies per la simpatia dels atletes
Gracies a les parelles dels atletes que totes elles son una passada de simpatia i bon rotllo
Gracies per no fer sentir estranys a dingu
Gracies per fer somrriure a la meva filla
Gracies per fer tornar a tenir ganes d’entrenar a l’atre filla
Gracies per ferme plorar d’alegria
Gracies. Gracies. Gracies. Gracies
P.D. un dia escriure al lado oscuro i ales hores explicare com una persona pot fer patir als nens i als pares
girasol- Nombre de missatges : 3
Ubicació : valls
Registration date : 13/08/2008
Re: agraïments
Gracies a tu Girasol per les teves paraules
Gracies per dos maravelles de filles,
La quca i jo, ens hem emocionat amb les teves paraules plenes de sentiment i d ágraiment.
Sols dir-te que nosaltres els nois i noies, entrenadors , atletes i parelles, entenem aquest esport així: amistat, esforç, compromis, bon ambient, una gran familia on volem que tothom tingui cabuda.
Gracies a tu, i la teva familia
Ens veiem al setembre amb nous reptes.
Gracies per dos maravelles de filles,
La quca i jo, ens hem emocionat amb les teves paraules plenes de sentiment i d ágraiment.
Sols dir-te que nosaltres els nois i noies, entrenadors , atletes i parelles, entenem aquest esport així: amistat, esforç, compromis, bon ambient, una gran familia on volem que tothom tingui cabuda.
Gracies a tu, i la teva familia
Ens veiem al setembre amb nous reptes.
GRÀCIES a vosaltres girasol ,
per la Sus i per mi tambè significa molt que vinguin les teves filles amb aquest grupet tant xulo que estem fent , som una gran familia i per tant estem encantats que es sumin a nosaltres !!
La simpatia es de tot cor , i veure somriure a la teva filla es genial !!
apalei doncs ens veiem.... a la pista , va bè?
per la Sus i per mi tambè significa molt que vinguin les teves filles amb aquest grupet tant xulo que estem fent , som una gran familia i per tant estem encantats que es sumin a nosaltres !!
La simpatia es de tot cor , i veure somriure a la teva filla es genial !!
apalei doncs ens veiem.... a la pista , va bè?
NUVOL KINTON- Nombre de missatges : 314
Ubicació : entre aqui i alli
Registration date : 28/01/2008
GIRASOL, A MI TAMBÉ M'HAS EMOCIONAT AMB EL QUE DIUS...
SAPS? NO FEM RES ESPECIAL AMB LES TEVES FILLES... SIMPLEMENT SON UN SOL LES DUES! ESTEM TOTS ENCANTATS AMB ELLES!!! I SAPS??? ESPECIALMENT UNA D'ELLES, AMB QUI HE POGUT COMPARTIR MÉS PARAULES I ESTONES, SOC JO QUI ESTÀ ENORMEMENT AGRAÏT D'HAVER-LA POGUT CONÈIXER! TOT I LA SEVA JOVENTUT, ELLA ENS HA ENSENYAT MOLTES COSES DE LA VIDA! A MI I A MÉS GENT! EH, THE LAST HOPE??? ÉS GENIAL!!! SORPRENENT!!! I AMB AIXÒ NO VULL DESMERÈIXER A L'ALTRA FILLA EH!!! QUE TAMBÉ ME L'ESTIMO MOLTÍSSIM! ENHORABONA PER LES DUES FILLES QUE TENIU! EN PODEU ESTAR MOLT ORGULLOSOS!
I LO DEL LADO OSCURO, I SENSE QUE HAGIS DIT RES ENCARA.... DONCS INDIGNANT!!!... COM MÉS PARLO AMB TOTHOM, I DESPRÉS DE 10 ANYS DESVINCULAT DE LA ENTITAT, AL·LUCINO AMB COM POT HAVER-HI TANTA, TANTA, TANTA GENT QUE HA PATIT PER CULPA D'UNA PERSONA!!! I COM POT SER QUE ENCARA HI HAGI PARES QUE NO HO VEGIN! ... EN FI, NO VOLIA TRENCAR LA MÀGIA D'AQUEST FIL, PERDONEU, JA SEGUIRE ALGUN DIA A EL LADO OSCURO!
UNA GRAN ABRAÇADA GIRASOL!! TESTIMONIS COM EL TEU ENS OMPLEN D'EMOCIÓ I SERVEIXEN PER QUE TOTS NOSALTRES ENS DONGUEM COMPTE DE LO IMPORTAT QUE POT ARRIBAR A SER AQUEST "MONSTRE" PER A MOLTA GENT!
EMOCIONAT, EMOCIONAT, EMOCIONAT...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
SAPS? NO FEM RES ESPECIAL AMB LES TEVES FILLES... SIMPLEMENT SON UN SOL LES DUES! ESTEM TOTS ENCANTATS AMB ELLES!!! I SAPS??? ESPECIALMENT UNA D'ELLES, AMB QUI HE POGUT COMPARTIR MÉS PARAULES I ESTONES, SOC JO QUI ESTÀ ENORMEMENT AGRAÏT D'HAVER-LA POGUT CONÈIXER! TOT I LA SEVA JOVENTUT, ELLA ENS HA ENSENYAT MOLTES COSES DE LA VIDA! A MI I A MÉS GENT! EH, THE LAST HOPE??? ÉS GENIAL!!! SORPRENENT!!! I AMB AIXÒ NO VULL DESMERÈIXER A L'ALTRA FILLA EH!!! QUE TAMBÉ ME L'ESTIMO MOLTÍSSIM! ENHORABONA PER LES DUES FILLES QUE TENIU! EN PODEU ESTAR MOLT ORGULLOSOS!
I LO DEL LADO OSCURO, I SENSE QUE HAGIS DIT RES ENCARA.... DONCS INDIGNANT!!!... COM MÉS PARLO AMB TOTHOM, I DESPRÉS DE 10 ANYS DESVINCULAT DE LA ENTITAT, AL·LUCINO AMB COM POT HAVER-HI TANTA, TANTA, TANTA GENT QUE HA PATIT PER CULPA D'UNA PERSONA!!! I COM POT SER QUE ENCARA HI HAGI PARES QUE NO HO VEGIN! ... EN FI, NO VOLIA TRENCAR LA MÀGIA D'AQUEST FIL, PERDONEU, JA SEGUIRE ALGUN DIA A EL LADO OSCURO!
UNA GRAN ABRAÇADA GIRASOL!! TESTIMONIS COM EL TEU ENS OMPLEN D'EMOCIÓ I SERVEIXEN PER QUE TOTS NOSALTRES ENS DONGUEM COMPTE DE LO IMPORTAT QUE POT ARRIBAR A SER AQUEST "MONSTRE" PER A MOLTA GENT!
EMOCIONAT, EMOCIONAT, EMOCIONAT...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
seb coe- Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008
Tal com ja heu dit: EMOCIONANT!!!
Nomes em ve al cap que, aquesta és màgia del nostre esport i aquest ha de ser l'objectiu de tots els membres d'un club: pasar-s'ho be fent el que ens agrada, al FACVAC des de fà uns messos aixó sembla molt mes fàcil.
Gràcies també a vosaltres Girasol i parella per confiar amb nosaltres despres de les males experiències viscudes
salut i ....
ens apalaiem a la pista
Nomes em ve al cap que, aquesta és màgia del nostre esport i aquest ha de ser l'objectiu de tots els membres d'un club: pasar-s'ho be fent el que ens agrada, al FACVAC des de fà uns messos aixó sembla molt mes fàcil.
Gràcies també a vosaltres Girasol i parella per confiar amb nosaltres despres de les males experiències viscudes
salut i ....
ens apalaiem a la pista
KARKI- Nombre de missatges : 205
Ubicació : L'ESPLUGA DE FRANCOLÍ-CATALUNYA
AGRAIMENTS AGRAITS
CONEC A AL FAMILIA GIRASOL DES DE FA MOLT DE TEMPS, I HE ESTAT AL CORRENT DELS PROBLEMES DE LES DUES FILLES AMB EL ENTRENADOR DE L'AAEET.....A TU GIRASOL SE QUE EL QUE ESTAS DIENT ÉS DE TOT COR PER QUE ET CONEC DE FA MOLT....I PER FI US HEU ADONAT QUE ES POT FER ESPORT GAUDINT DEL QUE ESTAS FENT.....FET QUE INTENTO TRAMETE A LA GENT QUE TINC A LES MEVES MANS!!!
uNA ENCAIXADA I FINS AVIAT!!
uNA ENCAIXADA I FINS AVIAT!!
el payes en moto- Nombre de missatges : 144
Ubicació : vilallonga
Registration date : 19/04/2008
AGRAIMENTS
LA GRATITUD LA SIENTO YO:
POR LOS MOMENTOS INOLVIDABLES QUE HE PASADO CON VUESTRAS HIJAS EN LA PISTA.
POR LA AMISTAD QUE CON LA MAYOR EMPIEZA A FORJARSE (ES UNA CHICA EXTRAORDINARIA)
POR EL ABRAZO QUE ME PEGO PAJAROLOCO, TODA EMOCIONADA, CUANDO DURANTE LA HEPTA HIZO MARCA DE ALTURA.
POR LA DEDICACIÓN, SACRIFICIO, ESFUERZO, EJEMPLO Y BUEN TRABAJO QUE ADDERLEY DESARROLLO DURANTE LA PREPARACIÓN DEL SOPAR DE GALA, SOPAR QUE NO HUBIERA SIDO NI UNA SOMBRA DEL ÉXITO QUE FUÉ SIN SU IMPAGABLE AYUDA Y SIN LA IMPRONTA DE SU ESPÍRITU.
A VOSOTROS, SUS PADRES, POR CONFIARNOS A MI, A NOSOTROS, A VUESTRAS HIJAS (CON EL PELIGRO QUE A VECES TENEMOS EN LAS FIESTAS MAYORES Y EN LOS TORICOS).
Y A ELLAS POR SER COMO SON: QUE NO CAMBIEN Y SIGAN DISFRUTANDO CON LO QUE HACEN COMO ESTE AÑO.
HE TENIDO UNA GRAN SUERTE DE HABER COMPARTIDO CON ADDERLEY EL TRABAJO DE PREPARACIÓN DEL SOPAR, ALGUNA NIT DE CINEMA A LA FRESCA, UNA REVETLLA DE SANT JOAN, UN TORICO Y UNA CENA EN LA ESPLUGA... ESPERO, Y ESO SI QUE ES DE AGRADECER, QUE PODAMOS SEGUIR COMPARTIENDO MOMENTOS COMO ESOS CON ELLA, POR QUE SIN ELLA, NO SON LO MISMO. Y APUNTATE ESO, PAJAROLOCO, QUE AL MENOS EN ALGÚN CINEMA A LA FRESCA PODRÍAS DEJARTE VER.
Y POR ÚLTIMO, LO DEL LADO OSCURO DÉJALO, QUE ESE ES UN LUGAR TENEBROSO, EN EL QUE SÓLO DEBERIAMOS PULULAR LOS QUE EN UN TIEMPO HABITAMOS BAJO LA ÉGIDA DEL SEÑOR OSCURO Y LO CONSENTIMOS. ALLÍ NOS DESFOGAMOS Y UN DÍA, LO ENGANCHAREMOS...
POR LOS MOMENTOS INOLVIDABLES QUE HE PASADO CON VUESTRAS HIJAS EN LA PISTA.
POR LA AMISTAD QUE CON LA MAYOR EMPIEZA A FORJARSE (ES UNA CHICA EXTRAORDINARIA)
POR EL ABRAZO QUE ME PEGO PAJAROLOCO, TODA EMOCIONADA, CUANDO DURANTE LA HEPTA HIZO MARCA DE ALTURA.
POR LA DEDICACIÓN, SACRIFICIO, ESFUERZO, EJEMPLO Y BUEN TRABAJO QUE ADDERLEY DESARROLLO DURANTE LA PREPARACIÓN DEL SOPAR DE GALA, SOPAR QUE NO HUBIERA SIDO NI UNA SOMBRA DEL ÉXITO QUE FUÉ SIN SU IMPAGABLE AYUDA Y SIN LA IMPRONTA DE SU ESPÍRITU.
A VOSOTROS, SUS PADRES, POR CONFIARNOS A MI, A NOSOTROS, A VUESTRAS HIJAS (CON EL PELIGRO QUE A VECES TENEMOS EN LAS FIESTAS MAYORES Y EN LOS TORICOS).
Y A ELLAS POR SER COMO SON: QUE NO CAMBIEN Y SIGAN DISFRUTANDO CON LO QUE HACEN COMO ESTE AÑO.
HE TENIDO UNA GRAN SUERTE DE HABER COMPARTIDO CON ADDERLEY EL TRABAJO DE PREPARACIÓN DEL SOPAR, ALGUNA NIT DE CINEMA A LA FRESCA, UNA REVETLLA DE SANT JOAN, UN TORICO Y UNA CENA EN LA ESPLUGA... ESPERO, Y ESO SI QUE ES DE AGRADECER, QUE PODAMOS SEGUIR COMPARTIENDO MOMENTOS COMO ESOS CON ELLA, POR QUE SIN ELLA, NO SON LO MISMO. Y APUNTATE ESO, PAJAROLOCO, QUE AL MENOS EN ALGÚN CINEMA A LA FRESCA PODRÍAS DEJARTE VER.
Y POR ÚLTIMO, LO DEL LADO OSCURO DÉJALO, QUE ESE ES UN LUGAR TENEBROSO, EN EL QUE SÓLO DEBERIAMOS PULULAR LOS QUE EN UN TIEMPO HABITAMOS BAJO LA ÉGIDA DEL SEÑOR OSCURO Y LO CONSENTIMOS. ALLÍ NOS DESFOGAMOS Y UN DÍA, LO ENGANCHAREMOS...
THE LAST HOPE- Nombre de missatges : 212
Ubicació : ALLÁ DONDE SE CRUZAN LOS CAMINOS
Registration date : 17/04/2008
Jooooooolines!!!!!!!!
Jo soc de llagrima facil i avui l’aixeta la tinc fluixa.
Tots es mereixeu estar en aquest club de bones persones.
Payes en moto, a tu va ser el primer que li vaig explicar les meves penes, gràcies per escoltar-me. Segueix animant i engrescant al jovent, com sempre ho has fet.
Tens raó THE LAST HOP,despres de sentir les vostres veus ,crec que per fi podré enterrar la destral de guerra i gaudir del que ara tinc.
La guerra es vostra continueu amb ella que de moment totes les batalles les teniu guanyades.
Fins aviat.
Jo soc de llagrima facil i avui l’aixeta la tinc fluixa.
Tots es mereixeu estar en aquest club de bones persones.
Payes en moto, a tu va ser el primer que li vaig explicar les meves penes, gràcies per escoltar-me. Segueix animant i engrescant al jovent, com sempre ho has fet.
Tens raó THE LAST HOP,despres de sentir les vostres veus ,crec que per fi podré enterrar la destral de guerra i gaudir del que ara tinc.
La guerra es vostra continueu amb ella que de moment totes les batalles les teniu guanyades.
Fins aviat.
m´esborrono!!
Les notícies volen!! i un mixonet que vola molt alt m´ha xiuxiuejat que una nova flor ha crescut al nostre jardinet!!! Quina alegria Girasol i quina emoció i quina allau de respostes.Això ens remou les entranyes,ens fa sentir vius!!
Aquestes llagrimetes que avui ens cauen a tots regaran el jardinet,no les hem de contindre,deixem que caiguin ja que son d´alegria.
Avui al matí,comentat el concert de dissabte a la nit amb un company, li confesava les ganes que tinc de veure a les vostres petites escoltant embadalides les veus de Pop a capella,i que la seva tendresa ens ajuda a tots a simplificar les coses i es que és un plaer tenir-les entre nosaltres.
Recordo el dia de l´hepta quan la Bertolina em donava consells per saltar mes lluny.Jo,tot i la meva torpesa vaig fer el que vaig poder i recordo els dos últims salts on vaig tenir la sensació de volar,només una miqueta però jo vaig volar... .Amb elles dues tot és molt fàcil i natural.I quins farts de riure que ens fem..
Formen part imprescindible del monstre que de vegades anomenem.
Quan arribin de colonies cansades i esgotades ens veurem a la nit si encara aguanten...els hi faré un petó,els hi mostraré una rialla i me les miraré amb certa complicitat,ho sé.
Gràcies Girasol per confiar amb nosaltres,estan en bones mans,encara que de vegades sóm un pèl esbojerrats.Una abraçada!!
Aquestes llagrimetes que avui ens cauen a tots regaran el jardinet,no les hem de contindre,deixem que caiguin ja que son d´alegria.
Avui al matí,comentat el concert de dissabte a la nit amb un company, li confesava les ganes que tinc de veure a les vostres petites escoltant embadalides les veus de Pop a capella,i que la seva tendresa ens ajuda a tots a simplificar les coses i es que és un plaer tenir-les entre nosaltres.
Recordo el dia de l´hepta quan la Bertolina em donava consells per saltar mes lluny.Jo,tot i la meva torpesa vaig fer el que vaig poder i recordo els dos últims salts on vaig tenir la sensació de volar,només una miqueta però jo vaig volar... .Amb elles dues tot és molt fàcil i natural.I quins farts de riure que ens fem..
Formen part imprescindible del monstre que de vegades anomenem.
Quan arribin de colonies cansades i esgotades ens veurem a la nit si encara aguanten...els hi faré un petó,els hi mostraré una rialla i me les miraré amb certa complicitat,ho sé.
Gràcies Girasol per confiar amb nosaltres,estan en bones mans,encara que de vegades sóm un pèl esbojerrats.Una abraçada!!
PER CERT GIRASOL....
QUIN SOPAR MÉS BO QUE HE FET AVUI!!!!! MMMMMMMMMMMM.......
GRÀCIES!!!!! ESTÀ BONÍSSIM!!!!!
GRÀCIES ADDERLEY PER PORTARME UN SOPAR TANT BO!!!
AIXÒ ÉS UNA ALTRA AVENTATGE DE FORMAR PART DEL MONSTRE??? FANTÀSTIC!!!
UNA ABRAÇADA!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
UNA ABRAÇADA!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
Potser sí que és un advantatge això de formar part del monstre... però no facis molta propaganda que sinó Girasol s'haurà de passar hores i hores a la cuina per fer-vos a tots el sopar!!!!!!!!!!!!!!
jejejeje
jejejeje
adderley- Nombre de missatges : 47
Registration date : 20/05/2008
NO PATEIXIS... NO HO DIRÉ A NINGÚ!!! QUEDARÀ ENTRE NOSALTRES!!!!
UNA ABRAÇADA!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
UNA ABRAÇADA!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
seb coe escrigué:PER CERT GIRASOL....
UNA ABRAÇADA!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
JA HO DEIA LA BIBLIA , O ALGUNS D´AQUEST LLIBRES. "DAR DE COMER AL HAMBRIENTO."
EI PORCALLE.... HA SONAT UNA MICA MALAMENT AIXÒ, EH!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe escrigué:EI PORCALLE.... HA SONAT UNA MICA MALAMENT AIXÒ, EH!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
QUE VA, SI A MI TAMBE M´HO FAN, I ESTA LA MAR DE BE... I DE BO.
I ES VERITAT AIXO DE LA BIBLIA SONA MALAMENT...
jejejjejejejee...
ESTAN SONATS AQUETS GALS!!
NUVOL KINTON- Nombre de missatges : 314
Ubicació : entre aqui i alli
Registration date : 28/01/2008
jejejjejejejee...
caray aixo nomes per dues empanadilles
si fos un sopar de 5 estrelles...
DOS?????
JEJE...
WENU...., JO ESTIC RECEPTIU A TOT TIPUS DE SOPARS!!! DE 5 ESTRELLES TAMBÉ!!!
AMB LO BONES QUE ESTAVEN LES EMPANADILLES IMAGINA'T UN SOPAR DE 5 ESTRELLES!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
JEJE...
WENU...., JO ESTIC RECEPTIU A TOT TIPUS DE SOPARS!!! DE 5 ESTRELLES TAMBÉ!!!
AMB LO BONES QUE ESTAVEN LES EMPANADILLES IMAGINA'T UN SOPAR DE 5 ESTRELLES!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum