DIJOUS 14 AGOST
+8
ramonet
facvac
malaqui
Be your best
THE LAST HOPE
FeNt CaMi
ritme mental
NUVOL KINTON
12 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
DIJOUS 14 AGOST
Hola a tothom , aquest dijous es l´aniversari de la Sus. i la seva germaneta Anna que quasualitas de la vida fan l´aniversari el mateix dia , ... perquè serà?
Bueno el que us comento es que la Malaqui s´ha ofert per deixar la mega - "masia" i poder fer allí la festeta desprès anirem a Vallmoll a la girasol que l´any passat va triunfar molt!!
Tindrieu de dir qui s´apunta pel tema del sopar i demès ... així que no espereu gaire a respondre que aixó es d´aqui a no res
L´alcade que no agafi el cotxe ja que hi han mosos a la rotonda de Vallmoll!!! jejejejjejejejee... ara tambè pot passar per la Bisbal , Calaf agafar un camí a l´esquerra fins a Blanes i com no fins a casa seva , es una opció però millor que no agafi el seu cotxe!!
Apa doncs ens veiem aquest dijous .... de festa!!
AHH , per cert avui tambè es el sant de la Sus ...
nota: AMB AQUEST SOPAR PUNTUA PER MADRID !!
Bueno el que us comento es que la Malaqui s´ha ofert per deixar la mega - "masia" i poder fer allí la festeta desprès anirem a Vallmoll a la girasol que l´any passat va triunfar molt!!
Tindrieu de dir qui s´apunta pel tema del sopar i demès ... així que no espereu gaire a respondre que aixó es d´aqui a no res
L´alcade que no agafi el cotxe ja que hi han mosos a la rotonda de Vallmoll!!! jejejejjejejejee... ara tambè pot passar per la Bisbal , Calaf agafar un camí a l´esquerra fins a Blanes i com no fins a casa seva , es una opció però millor que no agafi el seu cotxe!!
Apa doncs ens veiem aquest dijous .... de festa!!
AHH , per cert avui tambè es el sant de la Sus ...
nota: AMB AQUEST SOPAR PUNTUA PER MADRID !!
NUVOL KINTON- Nombre de missatges : 314
Ubicació : entre aqui i alli
Registration date : 28/01/2008
Re: DIJOUS 14 AGOST
Apalei doncs,
ens veiem per Vallmoll, que al sopar no podré venir, ja que un cop més treballo!
és a dir, ens veiem per la barra fent xupis
ens veiem per Vallmoll, que al sopar no podré venir, ja que un cop més treballo!
és a dir, ens veiem per la barra fent xupis
ritme mental- Nombre de missatges : 261
Ubicació : buscant-la
Registration date : 21/04/2008
Eis!!
Doncs jo m'apunto a tot! jejeje Sopar + Girasol. Ja direu si s'ha d'ajudar en alguna cosa pel sopar.
Felicitats Susi pel sant!
Vinga, ens veiem!!
Doncs jo m'apunto a tot! jejeje Sopar + Girasol. Ja direu si s'ha d'ajudar en alguna cosa pel sopar.
Felicitats Susi pel sant!
Vinga, ens veiem!!
FeNt CaMi- Nombre de missatges : 57
Ubicació : Entre Valls i la lluna!
Registration date : 12/03/2008
DIJOUS 14 AGOST
CONTAR CONMIGO, Y FELICIDADES POR EL SANTO, SUSI.
THE LAST HOPE- Nombre de missatges : 212
Ubicació : ALLÁ DONDE SE CRUZAN LOS CAMINOS
Registration date : 17/04/2008
Joder yo tenia cena con los del club de lectura !!!
Suerte que a ultima hora se a suspendido, ya que el libro que estamos leiendo es de una dificultad extrema y nos hemos dado unas semanas mas para terminar de leerlo. Para quien le pique la curisidad se trata de "Teo visita el zoo" , es chungo de cojones.
Bueno total, que si, que yo me apunto !!!
Por ciert Admin, cambia el tema de sitio que aqui no lo va a ver nadie...
Suerte que a ultima hora se a suspendido, ya que el libro que estamos leiendo es de una dificultad extrema y nos hemos dado unas semanas mas para terminar de leerlo. Para quien le pique la curisidad se trata de "Teo visita el zoo" , es chungo de cojones.
Bueno total, que si, que yo me apunto !!!
Be your best- Nombre de missatges : 232
Ubicació : The last lap
Felicitats Susi!!!!
Jo us cedeixo el Mas de l´Andreu i a més també vinc!! m´ha sortit un sopar al Pla,però lo de la Susi va surgir abans.Queda molt poquet per dijous,que corri la veu!! hem de saber els que sóm!!
i després ....Girasol fins que surti el Sòl!!
Jo us cedeixo el Mas de l´Andreu i a més també vinc!! m´ha sortit un sopar al Pla,però lo de la Susi va surgir abans.Queda molt poquet per dijous,que corri la veu!! hem de saber els que sóm!!
i després ....Girasol fins que surti el Sòl!!
Be your best escrigué:
Millor aqui, no. Aveure si obrim millor els espais, que ja no sabem on buscar els temes, i doneu massa feina. Haure de buscarme una ajudant
Jo també vindré al sopar...i felicitats a la Susi!
apa ja em direu l'hora a la que es queda i tot això...
apalei ens veiem aviat per la pista un altre cop
apa ja em direu l'hora a la que es queda i tot això...
apalei ens veiem aviat per la pista un altre cop
ramonet- Nombre de missatges : 129
Ubicació : Espluga de Francolí
SI, JO SUPOSO QUE VINDRE...., COM A MÍNIM A SOPAR.
I TAMBÉ APROFITO PER FELICITAR A LA SUSSI!!
RAMONET QUE TORNES A TENIR MONO DE PISTA??? JEJE...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
I TAMBÉ APROFITO PER FELICITAR A LA SUSSI!!
RAMONET QUE TORNES A TENIR MONO DE PISTA??? JEJE...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe- Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008
Siiiii!! Vull començar a córrer ja
QUIN CRACK!
I LA RESACA D'AHIR JA T'HA PASSAT??? JEJEJE
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
I LA RESACA D'AHIR JA T'HA PASSAT??? JEJEJE
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
ja estic recuperat...i descansant per arribar fi el dijous....
Nosaltres no podrem ser, el dijous començan la festa major de Linyola, i venen uns amics de Vilanova i la G, i avui ens han confirnmat que arrivarian el dijous per la nit. Que si no hi ha camvi d´ultima hora no podrem ser-hi.
EI RAMONET! AIXÍ M'AGRADA QUE PLANIFIQUIS L'ESTIU PER ARRIBAR EN FORMA A LES FITES IMPORTANTS COM LA DE DIJOUS! JEJE....
PER CERT, AL TEU NOU AVATAR SEMBLES MÉS BO QUE A LA FOTO QUE HI TENIES ABANS, NO TROBES??? JEJE...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
PER CERT, AL TEU NOU AVATAR SEMBLES MÉS BO QUE A LA FOTO QUE HI TENIES ABANS, NO TROBES??? JEJE...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
jeje més bo no ho sé, però almenys sóc més alt
Holaaaaaaaaa ... de part de la Sus. moltes gràcies a tots!!
Ramonet el dijous serà la bomba , jejjejejee per cert la foto es genial qui te la va fer? jejjejeee...
pel que fa a la festeta serem força gent encara que em falta algu per confirmar , però espero que es decideixin a escriure i dir si venen o no , pel que fa als de Linyola tambè poden venir així com més serem més riurem , no et sembla porcalleocho?
Bueno així que amb llibres del Teo o sense ens veiem el dijous .
Ja confirmarem hora , ok manley?
Ramonet el dijous serà la bomba , jejjejejee per cert la foto es genial qui te la va fer? jejjejeee...
pel que fa a la festeta serem força gent encara que em falta algu per confirmar , però espero que es decideixin a escriure i dir si venen o no , pel que fa als de Linyola tambè poden venir així com més serem més riurem , no et sembla porcalleocho?
Bueno així que amb llibres del Teo o sense ens veiem el dijous .
Ja confirmarem hora , ok manley?
Un dia tard però....moltes felicitats Susi!!!
Nosaltres no podrem venir...últimament ens en perdem moltes...però dijous comencem vacances i tenim varis compromisos familiars per solucionar abans d'agafar d'agafar l'avió la setmana vinent, així que ja ens disculpareu eh!!
Que us vagi molt bé, ja ens explicareu com ha anat...tot i que coneixent-nos ja sabem que anirà de conya, jeje!!
Vinga, ens veiem!
AMUNT, SEMPRE AMUNT!!
Nosaltres no podrem venir...últimament ens en perdem moltes...però dijous comencem vacances i tenim varis compromisos familiars per solucionar abans d'agafar d'agafar l'avió la setmana vinent, així que ja ens disculpareu eh!!
Que us vagi molt bé, ja ens explicareu com ha anat...tot i que coneixent-nos ja sabem que anirà de conya, jeje!!
Vinga, ens veiem!
AMUNT, SEMPRE AMUNT!!
Tenzing Norgay- Nombre de missatges : 80
Ubicació : Amunt, sempre amunt!!
Registration date : 29/01/2008
bueno ..... esteu perdonats per aquesta Tenzing !!!
però a la pròxima no i podeu faltar eh!!
però a la pròxima no i podeu faltar eh!!
IEIIIIII!!!!!!!!!!!
A MI EM SAP MOLT GREU PERÒ NO PODRÉ VENIR SUSI, LA VERITAT ÉS QUE M'HAGUÉS AGRADAT I AIXÍ PORTAR EL XIC, PERÒ ELL TÉ UN ALTRE SOPAR I JO UN COMPROMÍS FAMILIAR AIXÍ QUE NO EM PUC ESCAPAR. DESPRÉS A LA GIRASOL NO CREC QUE VINGUI, VALLMOLL EM CAU BASTANT LLUNY I ÉS FESTA MAJOR A SOLIVELLA ON HI HA LA COLLA QUE M'ESPERA AIXÍ QUE ENS VEIEM EN UNA ALTRA OCASIÓ.
UN PETONÀS A TOTS, QUE US HO PASSEU MOLT BÉ, JA M'INFORMAREU I MOLTES FELICITATS SUSI!!!!!!!!!!!!!
A MI EM SAP MOLT GREU PERÒ NO PODRÉ VENIR SUSI, LA VERITAT ÉS QUE M'HAGUÉS AGRADAT I AIXÍ PORTAR EL XIC, PERÒ ELL TÉ UN ALTRE SOPAR I JO UN COMPROMÍS FAMILIAR AIXÍ QUE NO EM PUC ESCAPAR. DESPRÉS A LA GIRASOL NO CREC QUE VINGUI, VALLMOLL EM CAU BASTANT LLUNY I ÉS FESTA MAJOR A SOLIVELLA ON HI HA LA COLLA QUE M'ESPERA AIXÍ QUE ENS VEIEM EN UNA ALTRA OCASIÓ.
UN PETONÀS A TOTS, QUE US HO PASSEU MOLT BÉ, JA M'INFORMAREU I MOLTES FELICITATS SUSI!!!!!!!!!!!!!
Aidil- Nombre de missatges : 95
Ubicació : Carquinyolandia
Registration date : 24/06/2008
Moltes gràcies Aidil !!!
encara que teniem ganes de coneixe´l ... bueno un altre dia serà .
kuide´t molt wapa!!
encara que teniem ganes de coneixe´l ... bueno un altre dia serà .
kuide´t molt wapa!!
LLISTA PEL SOPAR
AQUESTA ES LA LLISTA DE LA GENT QUE A CONFIRMAT LO DEL SOPAR , SI HI HA ALGU MÉS QUE S´APUNTI.
PER CERT ALGU SAP ALGUNA COSA DEL DAVID A ??
US VA BÈ QUEDAR A LES 9 A LA PISTA???
XAVI G.
XAVI A.
RAMONET
JORDI
ANGEL
MARTA
MONTSE
IVET
SUS. + 1/2
....
PER CERT ALGU SAP ALGUNA COSA DEL DAVID A ??
US VA BÈ QUEDAR A LES 9 A LA PISTA???
XAVI G.
XAVI A.
RAMONET
JORDI
ANGEL
MARTA
MONTSE
IVET
SUS. + 1/2
....
al final el punt de partida serà a les 21h a la pista???
SI RAMONET!
EL TENZING I LA DONA POTSER TAMBE S'APUNTEN M'HA COMENTAT AVUI...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
EL TENZING I LA DONA POTSER TAMBE S'APUNTEN M'HA COMENTAT AVUI...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Ramonet que estas nervios???
Que guay dos més per la festa!!! iiiiuuuuuuuuuuupppiiiiiiç
a les 21:00h a la pista
IMPORTANT: PELS MÉS VALENTS PORTEU BANYADOR , PELS MÉS FREDULICS PORTEU GERSEI LLARG , PELS MÉS FESTEROS GANES DE CANYA , I PER TOTHOM GANES DE PASSAR-HO BÈ!!
Que guay dos més per la festa!!! iiiiuuuuuuuuuuupppiiiiiiç
a les 21:00h a la pista
IMPORTANT: PELS MÉS VALENTS PORTEU BANYADOR , PELS MÉS FREDULICS PORTEU GERSEI LLARG , PELS MÉS FESTEROS GANES DE CANYA , I PER TOTHOM GANES DE PASSAR-HO BÈ!!
Bones!
Bé, ja som divendres 15 d'agost, un any més ens hem cobert de glòria i hem atacat la festa major de Vallmoll.
em disposo entrar al llit però abans he de defensar al neaputaidea o com es digui i dirli que té raó, aketa nit he pogut observar com diferents persones que formen pert del club, d'una manera sectària feien crits com ara: "vamos ese equipo" i sincerament, això no m'ha agradat! això no fa que canviï el punt de vista qye té la gent de nosaltes... (irònicament parlant) tius.... sous uns sectaris!!!! vergonya em faria a mi! jejejeje
ara sincerament! gran nit, grans moments i grans annecdotes, gràcies a vosaltres un cop més he pogut desconnectar de la realitat nefasta que últimament visc!
merci un altre cop, per un entrenament alternatiu, que he de dir que són genials i molt recuperadors!!!
apalei ens veiem per la barra d'alguna festa major!
Bona niiiiit
Vodka amb Facvac que gran que és!
Bé, ja som divendres 15 d'agost, un any més ens hem cobert de glòria i hem atacat la festa major de Vallmoll.
em disposo entrar al llit però abans he de defensar al neaputaidea o com es digui i dirli que té raó, aketa nit he pogut observar com diferents persones que formen pert del club, d'una manera sectària feien crits com ara: "vamos ese equipo" i sincerament, això no m'ha agradat! això no fa que canviï el punt de vista qye té la gent de nosaltes... (irònicament parlant) tius.... sous uns sectaris!!!! vergonya em faria a mi! jejejeje
ara sincerament! gran nit, grans moments i grans annecdotes, gràcies a vosaltres un cop més he pogut desconnectar de la realitat nefasta que últimament visc!
merci un altre cop, per un entrenament alternatiu, que he de dir que són genials i molt recuperadors!!!
apalei ens veiem per la barra d'alguna festa major!
Bona niiiiit
Vodka amb Facvac que gran que és!
ritme mental- Nombre de missatges : 261
Ubicació : buscant-la
Registration date : 21/04/2008
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum