FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

VUELVE LA DESERTICA EXTREMA "BELCHITE 2010"

Ir abajo

20042010

Missatge 

VUELVE LA DESERTICA EXTREMA "BELCHITE 2010" Empty VUELVE LA DESERTICA EXTREMA "BELCHITE 2010"




UNA CURSA DIFERENT COM A POQUES, MOLT DURA, PERO AMB LE SEU ENCANT. JA PORTEM PARTICIPANT 3 OCASIONS, L´ANY PASSAT NO VA SER POSIBLE, PERO AQUEST ANY LA COSA PINTA MOLT BE, A MES AMB DIFERENTS COMBINACIONS. LA DATA DE LA PROBA PRIMER CAP DE SETMANA DE JULIOL.

VUELVE LA DESERTICA EXTREMA "BELCHITE"





Nuevos recorridos, abierta a las bicicletas y con nuevas categorías.


La 7ª DESERTICA EXTREMA "BELCHITE" está de nuevo en marcha. La estepa mauritánica de la Comarca de Belchite acogerá una prueba con más alicientes y abierta a nuevas categorías apoyada con la inciorporación de la bicicleta de montaña.

Este año tenéis la posibilidad de correr la prueba reina corriendo sábado y domingo; corriendo solamente el domingo; haciendo la carrera pedestre el sábado y en bicicleta el domingo; hacer solamente la prueba de bicicleta el domingo; buscarte una pareja (hombre o mujer indistintamente, H-H; M-M; H-M) para correr solamente el domigo uno en la pueba de bicicleta y otro en la pedestre o, más tranquilamente, la marcha senderista del domingo.

Como véis las posibilidades son innumerables para que familia y amigos puedan compartir nuestras aficiones deportivas.
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Age : 56
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

Compartir este artículo en : reddit

VUELVE LA DESERTICA EXTREMA "BELCHITE 2010" :: Comentaris

porcalleocho

Missatge Dv Abr 23, 2010 1:43 am  porcalleocho

AQUI TENIU ALGUNA IMAGE PER ANAR OBRINT BOCA DEL QUE ENS PODEM TROBAR A BELCHITE, IMAGIN TOT AIXO AMB MOLTA CALOR.

VUELVE LA DESERTICA EXTREMA "BELCHITE 2010" Desert10VUELVE LA DESERTICA EXTREMA "BELCHITE 2010" Desert11VUELVE LA DESERTICA EXTREMA "BELCHITE 2010" Eos_5_10

Tornar a dalt Ir abajo

NUVOL KINTON

Missatge Dt Abr 27, 2010 9:27 am  NUVOL KINTON

AQUESTA VEGADA IGUAL TAMBÉ MI APUNTO JO!!!!
JA PASSAREU + INFO.
SALUT I KM

Tornar a dalt Ir abajo

avatar

Missatge Dt Abr 27, 2010 9:32 am  marc guasch

Iepa!!
a mi també m'interessa, quines dates són?

Salut!!

Tornar a dalt Ir abajo

facvac

Missatge Dt Abr 27, 2010 3:50 pm  facvac

marc guasch escrigué:Iepa!!
a mi també m'interessa, quines dates són?

Salut!!

primer cap de setmana de juliol.

Tornar a dalt Ir abajo

NUVOL KINTON

Missatge Dj Abr 29, 2010 9:27 am  NUVOL KINTON

DE MOMENT PUC IIIUUUUUPPPPIIIIIIII...

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dj Abr 29, 2010 10:36 pm  porcalleocho

NUVOL KINTON escrigué:DE MOMENT PUC IIIUUUUUPPPPIIIIIIII...

ja pero sol o acompanyat?, son dos dies, ja ho tens present? a mes tenim le tema espai de la casa. O sigui que concreteu be, aquells qe voleu vindre.

Tornar a dalt Ir abajo

facvac

Missatge Dc Maig 12, 2010 12:41 am  facvac

JA HA SORTIT EL REGLAMENT I PLANOLS DE LA DESERTICA EXTRREMA DE BELCHITE.
RECORREGUT DISSABTE A LES 17:00 8 KM
RECORREGUT DIUMENGE A LES 10:30 22,600 KM

REGLAMENT
PLANOLS RECORREGUT

Tornar a dalt Ir abajo

xavinsa

Missatge Dc Maig 12, 2010 11:03 am  xavinsa

LOS QUE QUIERAN VENIR QUE LO DIGAN...
QUE SOLO HAY QUATRO HABITACIONES!!!!
Y QUEDAN SOLO UN PAR DISPONIBLES...ASI QUE EL PRIMERO QUE DIGA YO! SE LAS QUEDA.
LA SEGUNDA ETAPA TIENE BUENA PINTA, JEJEJE...

Tornar a dalt Ir abajo

avatar

Missatge Dc Maig 12, 2010 4:46 pm  marc guasch

Xavi com vam parlar ahir, ja em pots reservar una habitació que tinc ganes de fer aquesta cursa!

Salut!

Marc.

Tornar a dalt Ir abajo

xavinsa

Missatge Dj Maig 13, 2010 11:07 am  xavinsa

OK!!!
CREO QUE YA ESTAMOS AL COMPLETO...
QUIEN TRAE LOS 25 LITROS DE AGUA, JEJEJE...

Tornar a dalt Ir abajo

NUVOL KINTON

Missatge Dv Maig 14, 2010 9:25 am  NUVOL KINTON

PENSA EN MI EHHHH!!!

Tornar a dalt Ir abajo

xavinsa

Missatge Dv Maig 14, 2010 11:07 am  xavinsa

OK!
HAURIEM DE FER UN LLISTAT DE GENT PQ JO NO SE QUI VE AMB LA PARELLA, NENS, ETC...
MARC?
IVET?
RAUL?
JUANCA?

Tornar a dalt Ir abajo

avatar

Missatge Dv Maig 14, 2010 8:35 pm  marc guasch

Nosaltres sarem dos, jo i la Sònia!!

Xavi ja em pots fer un planing per acabar la cursa amb dignitat!!

Salut!

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Ds Maig 15, 2010 11:10 pm  porcalleocho

Que be, que la gent s´animi a fer una cursa que per mi es especial. Dos curses seguides, amb poc temps de recuperacio, una temperatura força elevada, una cursa on tant la força fisica com la mental son vitals.
Aquest any estarai molt be que siguessim mes gent, la quca i un servidor ja som a la llista, aveure si la marina vol vindre.
Falta poc mes de un mes i mig i ja començo a pensar en les camins. la pols i la calor.

Tornar a dalt Ir abajo

NUVOL KINTON

Missatge Dt Maig 18, 2010 9:29 am  NUVOL KINTON

Nosaltres venim amb tot el pack !!!
i si hi ha mes lloc tambè s´animara el Ruben i la seva amigueta .
Apa ja em direu...

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dl Jun 07, 2010 12:38 am  porcalleocho

Els valents que volen anar el cap de setmana a Belchite, jo ho podem anar confirman, per començár a fer les inscripcions. Indicar les curses disabte/ diumenge i les que vindreu a dormir
porcalleocho: disasbte+diumenge. (1 sol)

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dv Jul 02, 2010 12:56 am  porcalleocho

finalment serem menys de les previsions inicials. Pero estar clar que s´ho pasarem molt pero que molt be.
Dema ja tenim previst fer un soparet del que fan escola, i haurem de vigilar amb el vinet.
Disabte tarda primera de les proves sobre 9 km, temperaptura a l´inici de la cursa per damunt del 30º.
Diumenge mati a les 10:30, 22km de recorregut molt dur, per la temperatura.

Esperem que tot vagi be, i tornm sencers.

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dg Jul 04, 2010 11:42 pm  porcalleocho

ja hem tornat de belchite , dura com sempre, o mes. DEma amb mes calma us fare un resum de com a nat la cosa. De moment la galeria d´imatges teniu fotos de les dues jornades: dissabte i diumenge.
podreim resumir el cap e setmana en tres dies:
divendres, uruguay i dos ampolles de vi
dissabte: 8 km de molta calor i futbol amb emocio
diumenge: 25 km a 31º C, buscant el limit del cos huna, Ha sigut realment dur

Tornar a dalt Ir abajo

MESTRE

Missatge Dl Jul 05, 2010 12:27 am  MESTRE

weno doncs com diu Porcalleocho ja hem tornat i realment desprès de lo viscut tornar ja és un èxit.
Jo per ser el primer any anava per un costat amb cert temor al que em podia trobar i per altra banda molt motivat per tot el que havia sentit de la cursa.

En el meu cas dp d'estar lesionat l'últim mes havia decidit fer la combinada (dissabte corrent a peu i diumenge amb BTT), l'experiència molt bona, no ens hem d'enganyar MOLTA, MOLTA MOLTA CALOR, potser sensació de cremar-me mentre corria que mai havia notat i duresa extrema de recorregut.

Dissabte: sortida a les 5 de la tarda, cursa de 8 km aprox (aquí tot és aprox) sortida del poble per anar rodejant-lo i agafar en continua pujada un "desfiladero" o "cañon" i sense parar de pujar arribar fins a la carena de la muntanya, a partir d'allí descens d'1 km per terreny llaurat i amb recorregut trenca-cames fins a la població altre cop. Entro amb 37 o 38 minuts. Bones sensacions ja que no havia forçat més del compte esperant la cursa del diumenge.

Diumenge: sortida a 2/4 d'11 del matí ( no fos q tinguessim fred jeje) sortiem amb btt dsd Belchite, per davant 43 km amb un fort desnivell del km 14 al 20. Sortida molt ràpida on s'han fet diversos grups, jo he quedat a la cua del grup davanter i fins al km 14 he ant avançant posicions aprofitant que picava amunt però és podia pedalejar fort, els km amb més pendent, algunes tipus Miramar han fet que no variesin les poscions dels que tenia davant meu i darrera meu i dp fort pendent ple de pedres fins al km 25 per a partir d'allí fer trams amb continues pujades i baixades de 100-200 metres fins als últims kms. total 44 km a 22'8 km/h de mitjana amb 1 hora 56 minuts.

Content pq en la combinada he quedat el 20è de la general i 8è de la categoria veterans.

Content moralment tb pq les sospites del Xavi de que el grup de 8 o 9 primers en btt no havien fet part del recorregut és cert ja que en les fotos es veu un dels primers travessant la carretera al costat dels corredors cosa que la resta de btt no hem fet, per tant ells no han fet els 44 km.

Molt satisfet a nivell personal per l'experiència viscuda, els tres dies amb el Xavi i el Juan Carles han estat intensos i hem tingut moments per parlar, per riure i per competir, un plaer.



Tornar a dalt Ir abajo

MESTRE

Missatge Dl Jul 05, 2010 12:29 am  MESTRE

Moltes gràcies presi per les fotos, acabo de veure que ja estan penjades a la galeria d'imatges les del dissabte i les de diumenge. Very Happy

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge   Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum