Alguns seguim competint...cursa CAPAFONTS
5 participantes
FACVAC :: ACTUALITAT DEL CLUB :: RESULTATS :: MUNTANYA
Pàgina 1 de 1
Alguns seguim competint...cursa CAPAFONTS
Desprès de l'intens dia d'ahir dissabte....avui alguns hem matinat i hem pujat a Capafonts per fer la crusa de muntanya!
Els resultats encara no els han penjat a la web, però l'ELOI ha guanyat en categoria junior, el COBO m'ha comentat que se li ha fet llarg, eren uns 9 km i a partir del 5 ha clavat (Angel, li has de ficar més kms en els entrenos eh, jeje!!) Pel que fa a la general a guanyat un tal "JUST" i segon, a poc mes de 30 segons, el HIERRO; ha estat una cursa ràpida des de l'inici, on crec que em fet 2' menys que el temps que va fer el SENEN l'any passat, amb molta participació (han tancat inscripció a 300 inscrits) i amb una calor impressionant, però ha valgut la pena!
Apa, ens veiem, no sé si a la pista o fora d'ella, peró ens veiem!!
Els resultats encara no els han penjat a la web, però l'ELOI ha guanyat en categoria junior, el COBO m'ha comentat que se li ha fet llarg, eren uns 9 km i a partir del 5 ha clavat (Angel, li has de ficar més kms en els entrenos eh, jeje!!) Pel que fa a la general a guanyat un tal "JUST" i segon, a poc mes de 30 segons, el HIERRO; ha estat una cursa ràpida des de l'inici, on crec que em fet 2' menys que el temps que va fer el SENEN l'any passat, amb molta participació (han tancat inscripció a 300 inscrits) i amb una calor impressionant, però ha valgut la pena!
Apa, ens veiem, no sé si a la pista o fora d'ella, peró ens veiem!!
Tenzing Norgay- Nombre de missatges : 80
Ubicació : Amunt, sempre amunt!!
Registration date : 29/01/2008
Re: Alguns seguim competint...cursa CAPAFONTS
TENZING!!!!! JEJEJE.... TU OBRE ELS TEMES ON VULGUIS EH!!!! JEJEJE... DESPRÉS L'ADMIN TÉ UNA FEINADA ORDENANT TOT AIXÒ... JEJEJ
ENHORABONA TENZING! QUIN RELLOTGE MÉS XULO!!! I ENHORABONA AWANASKEIN!!!! ETS UNA MÀQUINA!!! GIRASOL+HEPTATLÓ+SOPAR DE GALA+VICTÒRIA A CAPAFONS!!!! ETS EL MEU ÍDOL!!! QUI PUGUÉS TENIR AQUESTA ENERGIA PER APROFITAR CADA HORA DEL DIA I DE LA NIT!!!! I DEMÀ MONITOR DEL CAMPUS!!!! JEJEJE.... ESPECTACULAR!!!
PEL QUE VEIG AL PODI, HIERRO SEGON I MARICHICA TERCER NO? HI ERA EL SENEN AQUEST ANY??? JA EXPLICAREU MÉS!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
ENHORABONA TENZING! QUIN RELLOTGE MÉS XULO!!! I ENHORABONA AWANASKEIN!!!! ETS UNA MÀQUINA!!! GIRASOL+HEPTATLÓ+SOPAR DE GALA+VICTÒRIA A CAPAFONS!!!! ETS EL MEU ÍDOL!!! QUI PUGUÉS TENIR AQUESTA ENERGIA PER APROFITAR CADA HORA DEL DIA I DE LA NIT!!!! I DEMÀ MONITOR DEL CAMPUS!!!! JEJEJE.... ESPECTACULAR!!!
PEL QUE VEIG AL PODI, HIERRO SEGON I MARICHICA TERCER NO? HI ERA EL SENEN AQUEST ANY??? JA EXPLICAREU MÉS!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
seb coe- Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008
hola gent...
no se com estic aqui, perque si pogues estaria fent migdiada. Pero a de veni el tecnic de telefonica i perque em desperti ell i maxequi de mala llet me quedo despert.
pos que di de la cursa d´ahir...
al comensamen molt be, perquè era baixada..
pero cuan va comensa a puja, vaig comensa a recordar l´eptatlo jeje
les cames pesaven el doble. Pero vag teni sort de que vaig trobar un grupet amb un ritme molt còmode. Vaig na fins el punt mes alt molt comode, perque me feia por que les cames em fesin una mala pasada. Tot i aixo anave ven colocat, ja que la gent que menvoltava a altres curses queden per davant meu.
A pari d´alli tot era baixada, i ia que a benasque em vaig queda am ganes de baixa, alli li vai treure el suc als muscols, i la baixada volan.
Per baix al pla em baix posar a un ritme molt fort, ja que encara me quedaben moltes forses, que no havia gastat pujan i vaig acabar bastan satisfet, baixant el tems de 41,26 a 39,57 segons el meu crorno, perque ells van teni fallo tecnic am les llistes...
Just alucinan ,, ananse cap a casa am el garmin i hirro podra dormi a l´hotel d capafonts ab la dona..jaja
conclusio: pos satisfet, pero rebentat despres de un cap de setmana d´infart..
moraleja: no facis un eptatlo el dia avans de la cursa.
porcalleocho...suposo que ho entendras tot,, em sembla que no he abrebiat res,, sino cuan ens veiem em preguntes que hi posa
t smbla b?? jej
ens veiem a la pista
salut
no se com estic aqui, perque si pogues estaria fent migdiada. Pero a de veni el tecnic de telefonica i perque em desperti ell i maxequi de mala llet me quedo despert.
pos que di de la cursa d´ahir...
al comensamen molt be, perquè era baixada..
pero cuan va comensa a puja, vaig comensa a recordar l´eptatlo jeje
les cames pesaven el doble. Pero vag teni sort de que vaig trobar un grupet amb un ritme molt còmode. Vaig na fins el punt mes alt molt comode, perque me feia por que les cames em fesin una mala pasada. Tot i aixo anave ven colocat, ja que la gent que menvoltava a altres curses queden per davant meu.
A pari d´alli tot era baixada, i ia que a benasque em vaig queda am ganes de baixa, alli li vai treure el suc als muscols, i la baixada volan.
Per baix al pla em baix posar a un ritme molt fort, ja que encara me quedaben moltes forses, que no havia gastat pujan i vaig acabar bastan satisfet, baixant el tems de 41,26 a 39,57 segons el meu crorno, perque ells van teni fallo tecnic am les llistes...
Just alucinan ,, ananse cap a casa am el garmin i hirro podra dormi a l´hotel d capafonts ab la dona..jaja
conclusio: pos satisfet, pero rebentat despres de un cap de setmana d´infart..
moraleja: no facis un eptatlo el dia avans de la cursa.
porcalleocho...suposo que ho entendras tot,, em sembla que no he abrebiat res,, sino cuan ens veiem em preguntes que hi posa
t smbla b?? jej
ens veiem a la pista
salut
awanaskein- Nombre de missatges : 74
Ubicació : Saps alli?? Pues no!
Registration date : 07/06/2008
jajjajajajjaaaa.... molt bona moralega !! era de preveure , no?, ets un crack
NUVOL KINTON- Nombre de missatges : 314
Ubicació : entre aqui i alli
Registration date : 28/01/2008
awanaskein escrigué:
t smbla b?? jej
ens veiem a la pista
salut
Felicitats AWANASKEIN, imagino que estaras rebentat, pero tu tanquil que ets jove i ho aguantes tot.
Veus com sabs escriure mes o menys normal. Fes l´esforç de escriure com deu mana, que sino haure de fer un curset d´abreviacions de movil. Ara que ja veig que saps escriure , tan sols falta fer menys faltes (que consti que jo tambe en faig unes quantes).
A recuperarse, que la propera temporada sera molt intensa, i encara ens queda alguna que altre milla d´estiu.