31 CURSA DE L´ESPLUGA DE FRANCOLI 26-07-2008
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
22062008
31 CURSA DE L´ESPLUGA DE FRANCOLI 26-07-2008
Podem afirmar que per molts corredors , aquesta es sens dubte la ultima cursa de la temporada. Logicament les forçes estan escases , la calor habitual aquelles dates, el exigent recorreguts fan una cursa complicada. Pero el gran ambient que hi ha, la magnifica organitzacio, i no oblidem la festa que la gent del FACVAC organitza despres.
Fan d´aquesta una cursa per anar a gaudir, si no es corrent , almenys veiem l´ambient.
Esperem que aquest anmy tinguem una molt bona representacio, torbareu mes infirmacio a:
31 CURSA DE L´ESPLUGA
Fan d´aquesta una cursa per anar a gaudir, si no es corrent , almenys veiem l´ambient.
Esperem que aquest anmy tinguem una molt bona representacio, torbareu mes infirmacio a:
31 CURSA DE L´ESPLUGA
31 CURSA DE L´ESPLUGA DE FRANCOLI 26-07-2008 :: Comentaris
YO NO APUNTO NI DE COÑA, QUE YA ME LA CONOZCO, Y ES DE UN BONITO...
MEJOR QUIEN SE ATORMENTA... LA VECINITA... Y TAL. AHÍ SI ME VEREIS.
MEJOR QUIEN SE ATORMENTA... LA VECINITA... Y TAL. AHÍ SI ME VEREIS.
Després d'uns dies desconnectat del foro ja m'he posat al dia i vec que no heu perdut el temps ni en el tema atlètic ni el tema lúdic jeje
No cal dir, que se us espera a tots els que participeu a la cursa de l'Espluga o a la posterior festa que SE AVECINA i/o altres a casa, durant tota la tarda. Hem sembla que aquest any necessitarem més cadires
A veure si la setmana que ve em puc passar algun dia per la pista...que ja em toca competir fins i tot el dia de sant joan...tot sigui per fer una marca millor que les que té el Be your Best
Ja passaré la crònica...no us passeu aquesta nit que ens coneixem
No cal dir, que se us espera a tots els que participeu a la cursa de l'Espluga o a la posterior festa que SE AVECINA i/o altres a casa, durant tota la tarda. Hem sembla que aquest any necessitarem més cadires
A veure si la setmana que ve em puc passar algun dia per la pista...que ja em toca competir fins i tot el dia de sant joan...tot sigui per fer una marca millor que les que té el Be your Best
Ja passaré la crònica...no us passeu aquesta nit que ens coneixem
PER COMENÇAR A FER UNA MICA DE GRAELLA DE SORTIDA, POSEM LA RELACIO D´AQUELLS AMB INTENCIO DE PARTICIPAR-HI
PORCALLEOCHO
BE YOUR BEST
SEB COE
NUVOL KINTON
MESTRE????
COM JA SABEU TENIM METTING POINT A CASA DEL RAMONET ( SI ENS VOLS AMB TANTA GENT QUE SEREM)
I DESPRES SUPER SOPAR AL BUFFET AL AIRE LLIURE, I DEMES COSES QUE SOBRAN EXPLICACIONS......
ANEU COMPLETAN LA LLISTA
PORCALLEOCHO
BE YOUR BEST
SEB COE
NUVOL KINTON
MESTRE????
COM JA SABEU TENIM METTING POINT A CASA DEL RAMONET ( SI ENS VOLS AMB TANTA GENT QUE SEREM)
I DESPRES SUPER SOPAR AL BUFFET AL AIRE LLIURE, I DEMES COSES QUE SOBRAN EXPLICACIONS......
ANEU COMPLETAN LA LLISTA
la ioli i jo ens apuntem...però es festa major a vilallonga...jajaja
almenys a zupar segur a correr ja no estic per aquestes coses!!!
almenys a zupar segur a correr ja no estic per aquestes coses!!!
juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu pq la fan un dia pareeeell???? io volia veniiiiiiiiiiiiir!!!
k la facin un dia senaaaaaar!!!!
...pero si ia supaaaa potse viiiiiiiiiiiiiiiinc jijiji
vinga ens veiem a la pistaaaaaaaaaaa!!
k la facin un dia senaaaaaar!!!!
...pero si ia supaaaa potse viiiiiiiiiiiiiiiinc jijiji
vinga ens veiem a la pistaaaaaaaaaaa!!
Tranqui dol_cat nosaltres començen en parell i acaben en dia senar. Pero no t´en refiis gaire de tots aquest que son capaços de fer durar la festa dos dies i les seves corresponen nits, pel tat de que tothom tingui cabuda.
Començeu a preguntar la personal que l´agaradaria vindre al sopar (per que no podem esperar trobar lloc, la ultim moment.
Començeu a preguntar la personal que l´agaradaria vindre al sopar (per que no podem esperar trobar lloc, la ultim moment.
Hola, a mi ja podeu apuntar-me a la cursa, aquest juliol faré els 10 km d'Andorra i dp la Cursa de l'Espluga i llavors ja afluixaré per començar amb forces al Setembre.
MESTRE escrigué:Hola, a mi ja podeu apuntar-me a la cursa, aquest juliol faré els 10 km d'Andorra i dp la Cursa de l'Espluga i llavors ja afluixaré per començar amb forces al Setembre.
ok, llavors nosaltres et tramitem l´inscripcio a l espluga
Be la relacio de la marea naranja-ING inscrita a l´espluga
PORCALLEOCHO
MESTRE
NUVOL K
JORDI TOUS
XAVI BORRAS
SEB, TU QUE? T´APUNTEM O NO?
PORCALLEOCHO
MESTRE
NUVOL K
JORDI TOUS
XAVI BORRAS
SEB, TU QUE? T´APUNTEM O NO?
EI ADMIN!!!!!!
QUE M'HO HAS PREGUNAT MOLTS COPS JA!!!! QUE NO CONFIES EN MI??? QUE ET FA POR QUE NO ARRIBI A POBLET??? JEJEJE.... APUNTA'M, APUNTA'M, QUE TINC UN OBJECTIU BASTANT COMPLICAT EN MENT! JEJEJ.... CUIDADIN PAYÉS!!!! JEJE...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!!
QUE M'HO HAS PREGUNAT MOLTS COPS JA!!!! QUE NO CONFIES EN MI??? QUE ET FA POR QUE NO ARRIBI A POBLET??? JEJEJE.... APUNTA'M, APUNTA'M, QUE TINC UN OBJECTIU BASTANT COMPLICAT EN MENT! JEJEJ.... CUIDADIN PAYÉS!!!! JEJE...
seb coe escrigué:EI ADMIN!!!!!!
JA ESTAS INSCRIT.
Repasant les marques del ultims anys, perque les d´abans no tenen gaire importancia
2004 1:03:51
2005 1:09:04
2006 1:15:08
2007 1:11:45
2008 : sub 1:10 pero molt per sota
2004 1:03:51
2005 1:09:04
2006 1:15:08
2007 1:11:45
2008 : sub 1:10 pero molt per sota
Payes .. estaria encantat de que en fesis de llebre, pero tot i que no estas al teu milor moment, no crec que et pogues seguir. A Salou sobre 10 km vas baixar de 40, i jo ni siguent tot en baixada i el aire d´esquenes soc capaç.
D´entrada seria molt feliç si pogues baixar de 1:05. encara que ho veig complicat.
D´entrada seria molt feliç si pogues baixar de 1:05. encara que ho veig complicat.
HOLA AMICS MEUS, DE CARA AL SOPAR DEL DIA DE LA CURSA DE L´ESPLUGA, AVUI HEM FET UNA PRE-RESERVA PER 20 PERSONES. VOSALTRES MATEIXOS ANEU FENT LES COMPTES DE LA GENT QUE VINDRA AL SOPAR , PER AFEGIR MES GENT A LA TAULA.
Actualitzem la llista d´inscrits del fACVAC
PORCALLEOCHO
MESTRE
NUVOL K
JORDI TOUS
XAVI BORRAS
SALVA
SEB COE
MANOLI CALDERAY
BE YOUR BEST ? PENDENT DE RECUPERACIO
BE TENIM SUFICIENTS PER FER CLASSIFICACIO PER EQUIPS, PERO ENS FALTARA GENT MES RAPIDETA
PORCALLEOCHO
MESTRE
NUVOL K
JORDI TOUS
XAVI BORRAS
SALVA
SEB COE
MANOLI CALDERAY
BE YOUR BEST ? PENDENT DE RECUPERACIO
BE TENIM SUFICIENTS PER FER CLASSIFICACIO PER EQUIPS, PERO ENS FALTARA GENT MES RAPIDETA
EI COM ET PASSES NO PRESI!!!!!!
GENT MÉS RAPIDETA????
QUINA FATLA DE CONFIANÇA AMB LA NOSTRA RAPIDESA! JEJEJEJE.....
UN BON GRUPET PER L'ESPLUGA, SI SENYOR!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
GENT MÉS RAPIDETA????
QUINA FATLA DE CONFIANÇA AMB LA NOSTRA RAPIDESA! JEJEJEJE.....
UN BON GRUPET PER L'ESPLUGA, SI SENYOR!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
jopeta , ja els agradaria algu tenir aquest equip per l´Espluga !!! jejejejejjejejee
He estat mirant la classificacio per equips de l´any passat i la va guanyar atltetsme Tarragona al llocs 19-20-32-36-58. Tots per sorta de la hora excepte el 5é. Ara mateix el nostre equip no te aquest potencial per sota de la hora. A no ser que tinguen incorporacions d´algu com a FACVAC, (Q Royes, Enric M, .. algu mes..).
En tot cas , no tenim un mal equip.
En tot cas , no tenim un mal equip.
Tenim un bon equip pro té raó el "presi" per guanyar per equips cal tenir gent q baixi de l'hora (més ben dit 5 atletes q baixin de l'hora !!!)
jo no puc fer + per la meva part pro vaig veure un tal "Moses Masai" el dissabte a Barcelona q es feia un 5000 en 12'55'' i q si no fa res dissabte a la tarda podria pujar a l'Espluga amb la samarreta taronja, jeje
bromes a banda de segur q farem un bon paper a l'Espluga i a + ja hi ha 8 inscrits del FACVAC
jo no puc fer + per la meva part pro vaig veure un tal "Moses Masai" el dissabte a Barcelona q es feia un 5000 en 12'55'' i q si no fa res dissabte a la tarda podria pujar a l'Espluga amb la samarreta taronja, jeje
bromes a banda de segur q farem un bon paper a l'Espluga i a + ja hi ha 8 inscrits del FACVAC
Este año no estare en la Espluga. Voy años alternos. Ya se sabe hay que contentar a todos en la familia. A mi mujer le chifla la playa, asi que este año nos vamos a Asturias, salimos este viernes. Que os vaya muy bien, a ver si ganais por equipos.
Os seguire vuestros comentarios desde Asturias, con el nuevo capricho que he adquirido, llamese ordenador portatil.
Ya os pasare algua foto de las montañas asturianas, sus playas y sus pescados.
Os seguire vuestros comentarios desde Asturias, con el nuevo capricho que he adquirido, llamese ordenador portatil.
Ya os pasare algua foto de las montañas asturianas, sus playas y sus pescados.
BONES VACANCES AYERS!!!!!
JA PASSAREM LA CRÒNICA!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
JA PASSAREM LA CRÒNICA!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum