FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

31 CURSA DE L´ESPLUGA DE FRANCOLI 26-07-2008

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

22062008

Missatge 

31 CURSA DE L´ESPLUGA DE FRANCOLI 26-07-2008 Empty 31 CURSA DE L´ESPLUGA DE FRANCOLI 26-07-2008

Podem afirmar que per molts corredors , aquesta es sens dubte la ultima cursa de la temporada. Logicament les forçes estan escases , la calor habitual aquelles dates, el exigent recorreguts fan una cursa complicada. Pero el gran ambient que hi ha, la magnifica organitzacio, i no oblidem la festa que la gent del FACVAC organitza despres.
Fan d´aquesta una cursa per anar a gaudir, si no es corrent , almenys veiem l´ambient.
Esperem que aquest anmy tinguem una molt bona representacio, torbareu mes infirmacio a:
31 CURSA DE L´ESPLUGA
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

Compartir este artículo en : reddit

31 CURSA DE L´ESPLUGA DE FRANCOLI 26-07-2008 :: Comentaris

seb coe

Missatge Dg Jun 22, 2008 8:48 pm  seb coe

BONES!!!!

AQUEST ANY COMPTEU AMB MI A LA CURSA! PER PRIMER COP EN 31 ANYS FARÉ UNA CURSA EN RUTA DE 15 KM!!! I AIXÍ ANIREM FENT GANA I SET PER LA NIT!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!!!

Tornar a dalt Ir abajo

NUVOL KINTON

Missatge Dl Jun 23, 2008 9:25 am  NUVOL KINTON

jo tambè mi apunto per suposat!!

Tornar a dalt Ir abajo

THE LAST HOPE

Missatge Dl Jun 23, 2008 3:14 pm  THE LAST HOPE

YO NO APUNTO NI DE COÑA, QUE YA ME LA CONOZCO, Y ES DE UN BONITO...

MEJOR QUIEN SE ATORMENTA... LA VECINITA... Y TAL. AHÍ SI ME VEREIS.

Tornar a dalt Ir abajo

ramonet

Missatge Dl Jun 23, 2008 9:43 pm  ramonet

Després d'uns dies desconnectat del foro ja m'he posat al dia i vec que no heu perdut el temps ni en el tema atlètic ni el tema lúdic jeje
No cal dir, que se us espera a tots els que participeu a la cursa de l'Espluga o a la posterior festa que SE AVECINA i/o altres a casa, durant tota la tarda. Hem sembla que aquest any necessitarem més cadires Laughing

A veure si la setmana que ve em puc passar algun dia per la pista...que ja em toca competir fins i tot el dia de sant joan...tot sigui per fer una marca millor que les que té el Be your Best Twisted Evil Wink

Ja passaré la crònica...no us passeu aquesta nit que ens coneixem clown

Tornar a dalt Ir abajo

facvac

Missatge Dt Jun 24, 2008 3:22 pm  facvac

PER COMENÇAR A FER UNA MICA DE GRAELLA DE SORTIDA, POSEM LA RELACIO D´AQUELLS AMB INTENCIO DE PARTICIPAR-HI

PORCALLEOCHO
BE YOUR BEST
SEB COE
NUVOL KINTON
MESTRE????

COM JA SABEU TENIM METTING POINT A CASA DEL RAMONET ( SI ENS VOLS AMB TANTA GENT QUE SEREM)
I DESPRES SUPER SOPAR AL BUFFET AL AIRE LLIURE, I DEMES COSES QUE SOBRAN EXPLICACIONS......

ANEU COMPLETAN LA LLISTA

Tornar a dalt Ir abajo

el payes en moto

Missatge Dt Jun 24, 2008 11:53 pm  el payes en moto

la ioli i jo ens apuntem...però es festa major a vilallonga...jajaja

almenys a zupar segur a correr ja no estic per aquestes coses!!!

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge Dc Jun 25, 2008 12:45 am  dol_cat

juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu pq la fan un dia pareeeell???? io volia veniiiiiiiiiiiiir!!!

k la facin un dia senaaaaaar!!!!
...pero si ia supaaaa potse viiiiiiiiiiiiiiiinc jijiji

vinga ens veiem a la pistaaaaaaaaaaa!!

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dc Jun 25, 2008 1:04 am  porcalleocho

Tranqui dol_cat nosaltres començen en parell i acaben en dia senar. Pero no t´en refiis gaire de tots aquest que son capaços de fer durar la festa dos dies i les seves corresponen nits, pel tat de que tothom tingui cabuda.

Començeu a preguntar la personal que l´agaradaria vindre al sopar (per que no podem esperar trobar lloc, la ultim moment.

Tornar a dalt Ir abajo

MESTRE

Missatge Dc Jun 25, 2008 11:33 pm  MESTRE

Hola, a mi ja podeu apuntar-me a la cursa, aquest juliol faré els 10 km d'Andorra i dp la Cursa de l'Espluga i llavors ja afluixaré per començar amb forces al Setembre.

Tornar a dalt Ir abajo

facvac

Missatge Dc Jun 25, 2008 11:46 pm  facvac

MESTRE escrigué:Hola, a mi ja podeu apuntar-me a la cursa, aquest juliol faré els 10 km d'Andorra i dp la Cursa de l'Espluga i llavors ja afluixaré per començar amb forces al Setembre.

ok, llavors nosaltres et tramitem l´inscripcio a l espluga

Tornar a dalt Ir abajo

facvac

Missatge Dc Jul 16, 2008 6:18 pm  facvac

Be la relacio de la marea naranja-ING inscrita a l´espluga

PORCALLEOCHO
MESTRE
NUVOL K
JORDI TOUS
XAVI BORRAS

SEB, TU QUE? T´APUNTEM O NO?

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dc Jul 16, 2008 7:42 pm  seb coe

EI ADMIN!!!!!!

QUE M'HO HAS PREGUNAT MOLTS COPS JA!!!! QUE NO CONFIES EN MI??? QUE ET FA POR QUE NO ARRIBI A POBLET??? JEJEJE.... APUNTA'M, APUNTA'M, QUE TINC UN OBJECTIU BASTANT COMPLICAT EN MENT! JEJEJ.... CUIDADIN PAYÉS!!!! JEJE...

Tornar a dalt Ir abajo

facvac

Missatge Dc Jul 16, 2008 11:26 pm  facvac

seb coe escrigué:EI ADMIN!!!!!!

QUE M'HO HAS PREGUNAT MOLTS COPS JA!!!! QUE NO CONFIES EN MI??? QUE ET FA POR QUE NO ARRIBI A POBLET??? JEJEJE.... APUNTA'M, APUNTA'M, QUE TINC UN OBJECTIU BASTANT COMPLICAT EN MENT! JEJEJ.... CUIDADIN PAYÉS!!!! JEJE...

JA ESTAS INSCRIT.

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dc Jul 16, 2008 11:38 pm  porcalleocho

Repasant les marques del ultims anys, perque les d´abans no tenen gaire importancia

2004 1:03:51
2005 1:09:04
2006 1:15:08
2007 1:11:45
2008 : sub 1:10 pero molt per sota

Tornar a dalt Ir abajo

el payes en moto

Missatge Dj Jul 17, 2008 12:53 am  el payes en moto

Porcalle....vols llebre???? flower

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dj Jul 17, 2008 5:27 pm  porcalleocho

Payes .. estaria encantat de que en fesis de llebre, pero tot i que no estas al teu milor moment, no crec que et pogues seguir. A Salou sobre 10 km vas baixar de 40, i jo ni siguent tot en baixada i el aire d´esquenes soc capaç.
D´entrada seria molt feliç si pogues baixar de 1:05. encara que ho veig complicat.

Tornar a dalt Ir abajo

facvac

Missatge Dj Jul 17, 2008 11:51 pm  facvac

HOLA AMICS MEUS, DE CARA AL SOPAR DEL DIA DE LA CURSA DE L´ESPLUGA, AVUI HEM FET UNA PRE-RESERVA PER 20 PERSONES. VOSALTRES MATEIXOS ANEU FENT LES COMPTES DE LA GENT QUE VINDRA AL SOPAR , PER AFEGIR MES GENT A LA TAULA.

Tornar a dalt Ir abajo

facvac

Missatge Dg Jul 20, 2008 12:35 pm  facvac

Actualitzem la llista d´inscrits del fACVAC

PORCALLEOCHO
MESTRE
NUVOL K
JORDI TOUS
XAVI BORRAS
SALVA
SEB COE
MANOLI CALDERAY

BE YOUR BEST ? PENDENT DE RECUPERACIO

BE TENIM SUFICIENTS PER FER CLASSIFICACIO PER EQUIPS, PERO ENS FALTARA GENT MES RAPIDETA

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dg Jul 20, 2008 5:41 pm  seb coe

EI COM ET PASSES NO PRESI!!!!!!

GENT MÉS RAPIDETA????

QUINA FATLA DE CONFIANÇA AMB LA NOSTRA RAPIDESA! JEJEJEJE.....

UN BON GRUPET PER L'ESPLUGA, SI SENYOR!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

NUVOL KINTON

Missatge Dl Jul 21, 2008 9:32 am  NUVOL KINTON

jopeta , ja els agradaria algu tenir aquest equip per l´Espluga !!! jejejejejjejejee Very Happy

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dl Jul 21, 2008 5:44 pm  porcalleocho

He estat mirant la classificacio per equips de l´any passat i la va guanyar atltetsme Tarragona al llocs 19-20-32-36-58. Tots per sorta de la hora excepte el 5é. Ara mateix el nostre equip no te aquest potencial per sota de la hora. A no ser que tinguen incorporacions d´algu com a FACVAC, (Q Royes, Enric M, .. algu mes..).

En tot cas , no tenim un mal equip.

Tornar a dalt Ir abajo

MESTRE

Missatge Dl Jul 21, 2008 6:56 pm  MESTRE

Tenim un bon equip pro té raó el "presi" per guanyar per equips cal tenir gent q baixi de l'hora (més ben dit 5 atletes q baixin de l'hora !!!)

jo no puc fer + per la meva part pro vaig veure un tal "Moses Masai" el dissabte a Barcelona q es feia un 5000 en 12'55'' i q si no fa res dissabte a la tarda podria pujar a l'Espluga amb la samarreta taronja, jeje

bromes a banda de segur q farem un bon paper a l'Espluga i a + ja hi ha 8 inscrits del FACVAC Cool

Tornar a dalt Ir abajo

ayers rock

Missatge Dl Jul 21, 2008 7:08 pm  ayers rock

Este año no estare en la Espluga. Voy años alternos. Ya se sabe hay que contentar a todos en la familia. A mi mujer le chifla la playa, asi que este año nos vamos a Asturias, salimos este viernes. Que os vaya muy bien, a ver si ganais por equipos.
Os seguire vuestros comentarios desde Asturias, con el nuevo capricho que he adquirido, llamese ordenador portatil.
Ya os pasare algua foto de las montañas asturianas, sus playas y sus pescados.

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dl Jul 21, 2008 7:29 pm  seb coe

BONES VACANCES AYERS!!!!!

JA PASSAREM LA CRÒNICA!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!!

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge   Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt