FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

RESULTATS I COMENTARIS DEL CROSS

+18
MESTRE
el payes en moto
FeNt CaMi
calvin klein
Aidil
BARRACUDA
KARKI
MaRKuS
ritme mental
Capitán Garfio
NUVOL KINTON
porcalleocho
seb coe
Tenzing Norgay
Be your best
ramonet
Fraguel Rock
facvac
22 participantes

Pàgina 3 de 6 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent

RESULTATS I COMENTARIS  DEL CROSS - Página 3 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS DEL CROSS

Missatge  ramonet Dt Nov 18, 2008 4:02 pm

Mmmmmmm....el secret....en el meu cas crec que podria ser algo com: estabilitat(psicològica)+continuitat(no lesions)+adaptació atleta-entrenador(sistema entrenament)
Més que una qüestió d'entrenar molt o poc crec que consisteix en trobar els entrenaments que un assimila millor i que et fan trobar les sensacions que després necessitaràs a la competició. Per exemple, jo aquesta temporada encara no he fet cap entreno a la pista i estic anant més ràpid que altres temporades en les quals, per aquestes dates, ja hi havia fet algunes sèries. Potser a Sòria, si el circuit està ràpid, trobarem a faltar més ritme, però creiem que a dia 15-20 de novembre em convé més potenciar entrenaments relacionats més directaments amb els crossos que el puntet de més de ritme que et dóna la pista. La temporada és llarga!

Apalei bounce
ramonet
ramonet

Nombre de missatges : 129
Ubicació : Espluga de Francolí
Registration date : 28/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS  DEL CROSS - Página 3 Empty Re: RESULTATS I COMENTARIS DEL CROSS

Missatge  Tenzing Norgay Dt Nov 18, 2008 6:49 pm

Molts felicitats Ramonet...ara a veure com va per Sòria eh!!!

De totes maneres vull informar-te que aquests del FACVAC estàn forts que no vegis, quan coincideixis amb ells en algun cros no t'ho posaran fàcil....t'ho dic jo que entreno amb ells i no me'n perdonen ni una eh, em porten a ralla dia si, dia també, jeje!! De totes maneres la temporada és molt llarga...ja tinc ganes de començar a fer algún cros i sobretot que arribi el febrer, quan ens veurem les cares tots plegats als de Catalunya i, si tot va bé, als d'espanya...allà és on em d'estar tots plegats lluitant de valent!!

Res més, a seguir entrenant, que per molts mètodes d'entreno i moltes històries que tinguem tots plegats nomès hi ha una veritat absoluta: per estar fort s'ha d'entrenar fort!!

Ens veiem,
Tenzing Norgay
Tenzing Norgay

Nombre de missatges : 80
Ubicació : Amunt, sempre amunt!!
Registration date : 29/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ramonet Dt Nov 18, 2008 7:11 pm

M'ho crec que no te'n perdonin cap a la pista...jeje i menys a les competicions. THELASTHOPE ha marcat precedents jejejeje
ramonet
ramonet

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS  DEL CROSS - Página 3 Empty possible rival

Missatge  calvin klein Dt Nov 18, 2008 7:39 pm

bona tarda sr. Ramon,com estas?

que vindras a valls a corre?aixi tindre algun rival,jajajajajajaja
calvin klein
calvin klein

Nombre de missatges : 123
Ubicació : toledo
Registration date : 09/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ramonet Dt Nov 18, 2008 8:06 pm

venir...vindré...a córrer o no encara no ho he decidit. Estic esperant informes sobre el teu estat de forma
ramonet
ramonet

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  seb coe Dt Nov 18, 2008 8:11 pm

RAMONET I TENZING....

OK, AL FEBRER ENS VEIEM AL CROSS, JEJE.... PERÒ PRIMER AL 25 DE GENER US VULL VEURE AL CROSS CURT!!!! JEJEJE...

JO AL FEBRER ESTARÉ BASTANT CENTRAT EN ELS 3000 CREC... US ANIMAREU A FER UN 3000 CATXONDILLU A VALLS??? SI ENS AJUNTEM AMB BE YOUR BEST, THE LAST HOPE, ABDE I BARRACUDA... PODRIEM FER UN BON 3000 NO TROBEU??? LA MEVA MARCA PERSONAL ÉS 8.36 DES DE JÚNIOR!!! COMENÇA A SER HORA DE FER ALGUNA COSA AMB AIXÒ!!! JEJE...

PER ALTRA BANDA, LO DE FER SERIES O NO A LA PISTA... NO ES TRACTA DE SI S'HAN DE FER O NO, SINÓ DEL TREBALL QUE ES FACI FENT-LES, DE LA INTENSITAT EN QUE ES FACIN... AQUEST ANY ESTIC FENT BÉ LES COSES, ALMENYS COM JO CREC QUE S'HAN DE FER... JA VEUREM ELS RESULTATS... DE TU RAMONET RESPECTO LA VOSTRA DESICIÓ DE NO FER SÈRIES A LA PISTA ENCARA... PERÒ JUTJANT COM RODAVES AL SETEMBRE NO DEUS ENTRENAR PAS POC!!! JEJE... DE TU TENZING... EM FA GRÀCIA QUE AQUESTA TEMPORADA QUE HAS PARAT DEFENCIS L'ANAR A POC A POC I LA TEMPORADA PASSADA, QUE NO VAS PARAR, A AIXÒ NO LI DONAVES TANTA IMPORTÀNCIA!!! JEJEJE.... A FINAL DE TEMPORADA FAREM BALANÇ DE TOT, OK??? ESPERO QUE ELS DE LA BATA BLANCA EM DEIXIN ACABAR LA TEMPORADA!!!

ÉS UN HONOR PER MI PODER PARLAR D'AQUESTES COSES AMB GENT DE TANT NIVELL COM VOSALTRES... NOMÉS PER AIXÒ, JA EM DÓNO PER SATISFET!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE
Registration date : 27/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ramonet Dt Nov 18, 2008 8:23 pm

està clar!no dic que fer sèries a la pista no sigui adequat ara...simplement que jo aquest any encara no n'he fet, ho he comentat perquè es una cosa, que en el meu cas, està sent diferent respecte els altres anys i és dels pocs "secrets" que he trobat per comentar, els altres ja els sabeu clown . Cada atleta és un món i cada temporada diferent. La qüestió es que cada atleta fagi els entrenaments als que els hi pot treure més rendiment.

Que no hagi entrenat a la pista no vol dir que vagi lent o entreni poc!jejej. Bueno aquesta setmana si que entreno poc...es nota que estic més per aquí al foro lol! lol! lol!

Bueno, us deixo que vaig a entrenar...que per un dia a la setmana que tinc grup d'entreno he d'aprofitar!
ramonet
ramonet

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  NUVOL KINTON Dc Nov 19, 2008 10:31 am

jopeta .. jo només lleigir tant entrenamnets i series ja estic cansat !! no veas com li foteu no??
NUVOL KINTON
NUVOL KINTON

Nombre de missatges : 314
Ubicació : entre aqui i alli

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ramonet Dl Nov 24, 2008 12:29 am

Bueno, ja hem anat i tornat de Soria...i el resultat no ha anat gaire bé, però la experiència una passada.
La qüestió es que et trobes a la sortida amb un munt de gent que no et permet relaxar-te ni un moment, a 1000m d'altitud, i es dóna la sortida i es va a un ritme que és un passada. Així que crec que segurament he sortit massa ràpid, amb empentes cap aquí i cap alla, alguna trepitjada, jejeje, tot i que la primera volta l'he fet bastant bé per allà entre la multitud en un grup molt numerós i amb força gent que corre molt més que jo i avui m'ho han tornat a demostrat. La veritat és que les sensacions no eren massa bones, no anava a ritme, sino a canvis de ritme i això crec que és el que m'ha matat del tot. Així a finals de la 2a volta he començat a quedar-me del grup en que anava i a meitat de la 3a (km5) m'ha atrapat i començat a passar la gent amb la que acostumava a anar als campionats de cros la temporada passada. A partir d'aquí he rebentat...i buff quedaven més de 4km, m'he vist fora de carrera, així que m'he posat a un ritme còmode i m'he limitat a arribar el més decentment possible. Així els últims 4km "molt suaus" tot i que tal i com anava no anava gens fàcil...m'ha anat adelantant més gent i finalment he arribat molt endarrere, per darrere de gent que crec que normalment l'acostumo a guanyar bé i susposu que de temps força lluny de la gent amb la que em barallava l'any passat als campionats(veurem quan surtin les classificacions). Tot i que per allí al meu voltant i havia gent com l'Ivan Hierro, l'Alvaro Fernandez o el Mariano Villarrubia que em sembla que han rebentat tant o més que jo jejeje
Així que ara a recuperar-me i a entrenar fort 3 setmanes per tornar a córrer bé a Granollers, tot i que correré a Valls (ja em podeu inscriure) a veure si em donen una mica de treba aquella setmana...

I res més...a veure si torno a córrer a Sòria un altre any i puc córrer millor perquè la cursa sénior és una passada!

Apalei!
ramonet
ramonet

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  seb coe Dl Nov 24, 2008 12:43 am

MOLT BÉ RAMONET!!!

T'HEM VIST PER LA TELE A CASA DE BE YOUR BEST, I ENS HAS DEIXAT ACOLLONITS PER ON ET MOVIES LES PRIMERES VOLTES!!!

LLÀSTIMA QUE HAGIS CLAVAT UNA MICA... A LA PRÒXIMA SERÀ. EL QUE ESTÀ CLAR ÉS QUE HAVIES DE SORTIR VALENT!!!

ESN VEIEM A LA PISTA!!!!
seb coe
seb coe

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS  DEL CROSS - Página 3 Empty RESULTATS CROSS DE LLODIO

Missatge  porcalleocho Dl Des 01, 2008 1:39 am

FENT CAMI, compettint amb les millors, segur que ha patit un munt, im es si les condicions no han sigut gaire bones.,LLOC 24é amb un temps de 32:03.

RESULTATS CROSS LLODIO
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  FeNt CaMi Dl Des 01, 2008 1:05 pm

Doncs si, el cros de Llodio era moooolt dur! Sort que ja m'havieu avisat... Però calia que plogués i que hi hagués més fang que mai?? jejeje
A més van treure l'únic tram pla que hi havia al cros, el de l'estadi, i per tant la pujada que hi havia era espectacular.

Però tot i així m'ho vaig passar molt bé. Vaig agafar-m'ho amb calma i anar fent, potser em va faltar una mica d'esperit competitiu i no vaig apretar tot el que hauria pogut, però vaig disfrutar amb el fang!! jejeje I fins i tot, vaig tenir forces per canviar (només una mica) al final!!!

Una experiència més! I ara amb moltes ganes de fer el cros de Valls.

Ens veiem!

PD. Felicitats per tots el corredors de la Mitja i pel Jaume al Farell tot i que no sé com li va anar. Ja m'ho explicareu tot amb detallets!
FeNt CaMi
FeNt CaMi

Nombre de missatges : 57
Ubicació : Entre Valls i la lluna!
Registration date : 12/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calvin klein Dl Des 01, 2008 3:22 pm

molt be!!!!!!!! Si vols mullem el terra el dia del cros de valls perque puguis tornar a correr amb fang,jajajajaja

ens veiem a la pista
calvin klein
calvin klein

Nombre de missatges : 123
Ubicació : toledo
Registration date : 09/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS  DEL CROSS - Página 3 Empty CROSS INTERNACIONAL DE CATALUNYA

Missatge  seb coe Dv Des 12, 2008 6:37 pm

AQUEST DIUMENGE EXPEDICIÓ DEL FACVAC A GRANOLLERS...

D'ENTRADA CREC QUE CORRE:

BE YOUR BEST
ABDE
SALVA
SEB COE
RAMONET??? (FCB)

I

FENT CAMÍ (DE L'HOSPI!!! JEJE)

PRESI, TU EL FAS??? ALGÚ MÉS???

UN CROSS AMB MOLT DE NIVELL. A PART DE 2 KENIANS, HE VIST INSCRITS A REYES ESTEVEZ, BLANCO, QUESADA, DRISS, MUNTANER, MULLERA, ROGER ROCA.... ETC... SENS DUBTE LO MILLORET DE CATALUNYA!!!

PATIREM!!!!!!!!!!!!!! JEJE.... MOLTA SORT A TOTS!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!
seb coe
seb coe

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS  DEL CROSS - Página 3 Empty eeeeeee que també hi ha expedició del FACVAC a Cambrils!!!

Missatge  el payes en moto Dv Des 12, 2008 8:34 pm

Gent que quatre components del Facvac anem a guanyar el cros de cambrils:

Awanescojones en categoria júnior, un triatleta en juvenils, la dol_cat en promesa femení i el payés en abuelos!!!!

Sort als de Granollers que crec que no la necessiten ja que estan com a motos!!!
el payes en moto
el payes en moto

Nombre de missatges : 144
Ubicació : vilallonga
Registration date : 19/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  porcalleocho Ds Des 13, 2008 1:35 am

En principi jo tambe estare a Granollers, a correr amb els veterans. Sera correr i marxar. lA PREVISOI DE TEMPS A GRANOLLERS, FRESQUETA DE LA BONA

A Cambrils em sembla que tambe anira e Mestre, aixi ho varem comentar el dimarts, i l´Hector tambe anirà. A veure aquest veterans si tornan amb algun trofeu.

TEMPS A GRANOLLERS
porcalleocho
porcalleocho

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  porcalleocho Dg Des 14, 2008 7:30 pm

Com sembla ser que he sigut el mes matiner a correr de tots, sera el primer en comentar alguna cosa de la cursa. D´entreda força fresca a Granollers, he optat per corer amb maniga llarga i la veritat es que no ha sobrat.
A les 9:30 puntual sortida de la curses de vetrans/es molta gent. El tram inicial he sortit molt rapid, he comprobat el GArmin, i em marcava un rtime de 3´07 ( un suicidi per mi) el primer kilometre al final ha sortit a 4´00. Força fang al tram inicial, ja dintre del parc el terra força be, um circuit en alguns tram rapidissim, pero molt revirat. Els primers kilometres han sigut bastat complicats, no trobava un ritme adequat tanta gent i les curves (aixo no era vilaseca). El km 2 a 4´22, el km 3 a 4´43 (tornaven a passar per meta), km 4 a 4´32, km 5 a 4´32, km 6 a 4¨42, el km 7 a 4´29, el ultim tram final m ´ha sorit a ritme de 4´00. E ltemps fina lde 33´33 sobre un recorregut de 7.500 m (ben mesurats)

Conclusio final, despres de dos setmens sense gaires entreno. Crec que porto desde NY sense entrenar amb continuitat, estic content. El tmps de cursa per ser un cross, el mateix de mitja marato (per mi ja es un exit) i un bon entrenament de cara a la san silvestre.

La resta de l´expedicio han fet un on paper, ja s´ho explicara ells mes tard.
I les de Cambrils com ha anat?
porcalleocho
porcalleocho

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ramonet Dg Des 14, 2008 8:50 pm

Bueno doncs aquí van les meves impressions del cros de Granollers.
A les 12h10 ja no feia gaire fred, però per definir-ho d'alguna manera diria que feia fresca jeje. Bueno, ens posem a la sortida...i m'ha passat una cosa que no m'havia passat mai encara. Han donat el tret de sortida i m'he desequilibriat i he anat a parar al terra, amb la conseqüent passada per damunt de tota la gent que havia sortit en les files posteriors a la que estava jo. Suspect Suspect Un cop ja s'ha calmat la cosa, m'he aixecat el més ràpid que he pogut i m'he posat a córrer pensant a veure si em feia mal algo...però veient que no...a tope per recuperar el terreny perdut que aquesta gent no espera a ningú! clown clown Així que he fet un primer tram amb tot o casi tot fins a arribar a la zona de les curves on ja estava més o menys col·locat a la zona que m'interessava. A partir d'aquí intentar trobar el ritme, i les cames han respòs força bé. Primer perseguint al Reyes i després al Bernardo...però a l'última volta he vist que les forces ja eren les justes i he tingut que cedir al seu ritme jeje. Al final 16è(crec) amb 31'5X", 45" segons menys que l'any passat amb el circuit més pesat per les pluges i sortint una mica tard per l'imprevist a la sortida, per sort ningú m'ha clavat els claus...un miracle!jeje Així que força bé.
Ara a entrenar que al gener n'hi ha més!
ramonet
ramonet

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Fraguel Rock Dg Des 14, 2008 9:56 pm

Al Cros de Granollers els següents resultats:

Absolut femení
14 Marta Galimany

Absolut masculí
16 Ramon Gasull
19 Xavier Garcia
36 Abde Boutahri
39 Jordi Toda

Veterà masculí
57 Joan Carles Purcalla

Juveni masculí
14 Joan Mateu

http://fcatletisme.cat/Cros/cros2009/resulcrosgranollers141208.pdf
Fraguel Rock
Fraguel Rock

Nombre de missatges : 293
Ubicació : La Cova dels Fraguel

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Fraguel Rock Dg Des 14, 2008 10:00 pm

I els resultats del Cros de Cambrils:

Absolut femení
2 Dolça Ollé (1 promesa)

Junior masculí
1 Eloi Borras

Juvenil masculí
1 Gerard Gene

Veterà masculí
2 Quim Royes
3 Hector Calvo
7 Raul Santo

http://fcatletisme.cat/Cros/cros2009/resulcroscambrils141208.pdf

Editat per darrera vegada per Fraguel Rock el Dl Des 15, 2008 1:35 am, editat 1 cop en total
Fraguel Rock
Fraguel Rock

Nombre de missatges : 293
Ubicació : La Cova dels Fraguel

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  MESTRE Dg Des 14, 2008 11:03 pm

Moltes FELICITATS a tots/es els/les atletes del FACVAC que avui han anat a Vila-rodona, Granollers i Cambrils, sembla que els resultats han estat molt bons Very Happy ... i els cracks de Granollers ja ens explicareu les sensacions de còrrer amb l'èlit del cros.

A Cambrils el matí molt fred, ventòs i amb poca gent (ni públic ni atletes Sad ) el cros per la gespa de la riera força còmode tot i que l'herba bastant alta, plena de "cagades de gos" i fang en algunes zones. En la cursa de veterans, la meva, cursa amb un ritme suau però exigent que ha anat passant factura al grup del davant, jo he anat agafant un ritme a partir de la primera volta que m'ha permès anar recuperant al llarg de la cursa. Bones sensacions i ara a descansar fins la Sant Silvestre de Lloret.
MESTRE
MESTRE

Nombre de missatges : 143
Ubicació : La Solana
Registration date : 16/06/2008

http://blocs.xtec.cat/santo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  facvac Dl Des 15, 2008 1:27 am

Resultats de Cambrils: CAMBRILS

Realment poca participació.
Que pasa amb el Cross ? Potser ens haurem de plantejar alguna solució.
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS  DEL CROSS - Página 3 Empty poca i pobre participació

Missatge  el payes en moto Dl Des 15, 2008 1:42 am

Si gent si...a Cambrils amb totes les curse no arribàvem a 70 persones,...enlloc de Valls que hi vàren arribar 338 atletes!!

Suposo que deu ser tema organitzatiu...de comunicació...i el circuit!!! pastós com sempre!!

Les curse bé....Hem començat els abuelos i els juniors i juvenils....i abans de meitat de cursa anàvem 3 abuelos (hector i jo) i un júnior l'eloi...sols...on s'ha vist això en 5000 mts??

Després la Dolça ha debutat en competició...i ho ha fet moooolt bé....passant-se per la pedra a atletes i valenta de sortida...

Els resultats ja els sabeu...per cert en veterans,,,la mateixa classificació que a Valls en Veterans 40.....què hi farem...jo...entre sopars i marató de bàsquet anava trinxat (tot i que el resultat hauria estat el mateix)...i l'hector tenia una batalla amba las cagades de gos ...que crec que les va xafar quasi totes.jejejeje

Potser el Pere Ferrando s'haurà de plantejar el tipus de cursa ...ja que l'esforç seria el mateix!!!
el payes en moto
el payes en moto

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  el payes en moto Dl Des 15, 2008 1:48 am

ua imatge + que mil paraules

Editat per darrera vegada per el payes en moto el Dl Des 15, 2008 1:50 am, editat 1 cop en total
el payes en moto
el payes en moto

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS I COMENTARIS  DEL CROSS - Página 3 Empty aixi millor

Missatge  el payes en moto Dl Des 15, 2008 1:50 am

RESULTATS I COMENTARIS  DEL CROSS - Página 3 Dsc0186va2
el payes en moto
el payes en moto

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 3 de 6 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent

Tornar a dalt