Rodatge els diumenges
Pàgina 1 de 1
30042008
Rodatge els diumenges
Finalment m'he de quedar a Barcelona fins dissabte al migdia...què us sembla fer un rodatge més o menys llarg el diumenge per acabar de rematar la setmana??
Sort als que correu demà a Montblanc.
Sort als que correu demà a Montblanc.
ramonet- Nombre de missatges : 129
Ubicació : Espluga de Francolí
Registration date : 28/01/2008
Rodatge els diumenges :: Comentaris
RAMONET, CREC QUE BE YOUR BEST I THE LAST HOPE ESTAN PER TERUEL AQUEST CAP DE SETMANA, PERÒ SI VOLS REBAIXAR-TE UNA MICA I RODAR AMB MI, SI ESTIC PER AQUI DIUMENGE T'AVISO, OK???
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Jo si que faré un rodatge per muntanya, si us animeu....estarè per Montserrat, 23km amb 1200 de desnivell...això si, amb pantaló curt i samarreta de tirants, jeje!!
M'he de ficar fort com sigui, sinó no us enganxaré...aquesta tarda ja m'han fet un bon correctiu a les sèrires...però que sapigueu que això no acabarà així eh, jeje!
Vinga, ens veiem!
M'he de ficar fort com sigui, sinó no us enganxaré...aquesta tarda ja m'han fet un bon correctiu a les sèrires...però que sapigueu que això no acabarà així eh, jeje!
Vinga, ens veiem!
jejejeje...aixi que correctiuuuuuu...és que n'hi ha que tenen entrenadors bons!!!! i bons entrenadors...i correu pel carrer dos!
...aquest any em dedicaré a copiar els entrenos dels teus deixebles, a veure com va la temporada, jejeje!
....però avui he patit, ja ho has vist però t'ho reafirmo!!
....però avui he patit, ja ho has vist però t'ho reafirmo!!
TAS FET UN CRAKKKK!!!!!!SENS DUBTE!!!!AQUESTS PORTEN DIES ENTRENANT...AL DESEMBRE TOTS FIRMES!!!
TENZING.... HAS PATIT?????
QUE GUAI!!!!! ME N'ALEGRO!!!! JEJEJE....
"PEAZO ENTRENO"!!!! AQUEST ANY SI QUE S'HO ESTA CURRANT EL PAYÉS!!!!
ARA QUAN ESTAVA PENSANT AMB ELS RITMES QUE ANÀVEM ME N'HE ADONAT QUE ÉS UN TROS D'ENTRENO!!! ANEM PEL BON CAMÍ!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
QUE GUAI!!!!! ME N'ALEGRO!!!! JEJEJE....
"PEAZO ENTRENO"!!!! AQUEST ANY SI QUE S'HO ESTA CURRANT EL PAYÉS!!!!
ARA QUAN ESTAVA PENSANT AMB ELS RITMES QUE ANÀVEM ME N'HE ADONAT QUE ÉS UN TROS D'ENTRENO!!! ANEM PEL BON CAMÍ!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Bueno Seb...veient que serem tu i jo sols...i que tu estàs molt fort...em quedaré a rodar a l'espluga i aprofitaré per fer feina el diumenge al matí.
Ja tinc ganes de veure de lo que sou capaços a Vilaseca i Tarragona, que si feu patir al Tenzing... Jo finalment correré a Gavà (sino el suspenen, jeje).
Apalei ens veiem!
Ja tinc ganes de veure de lo que sou capaços a Vilaseca i Tarragona, que si feu patir al Tenzing... Jo finalment correré a Gavà (sino el suspenen, jeje).
Apalei ens veiem!
OK RAMONET!!!
JA VEIG QUE T'HE ESPANTAT!!! ....JEJEJE...
QUE VAGI MOLT BÉ GAVÀ! COINCIDEIX AMB VILA-SECA???
JA T'EXPLICAREM QUE TAL LA PRIMERA APARICIÓ DEL NOSTRE EQUIP DE CROSS!!!! (QUE TAMBÉ ÉS UNA MIQUETA TEU)ESTEM MOLT IL·LUSIONATS I ENTRENEM AMB UNES GANES QUE SEMBLA QUE FÓSSIM CRIUS!!! A VEURE QUE TAL!!!
UNA ABRAÇADA!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
JA VEIG QUE T'HE ESPANTAT!!! ....JEJEJE...
QUE VAGI MOLT BÉ GAVÀ! COINCIDEIX AMB VILA-SECA???
JA T'EXPLICAREM QUE TAL LA PRIMERA APARICIÓ DEL NOSTRE EQUIP DE CROSS!!!! (QUE TAMBÉ ÉS UNA MIQUETA TEU)ESTEM MOLT IL·LUSIONATS I ENTRENEM AMB UNES GANES QUE SEMBLA QUE FÓSSIM CRIUS!!! A VEURE QUE TAL!!!
UNA ABRAÇADA!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Exacte, Gavà és la setmana que ve també. És genial llegir les ganes amb les que afronteu els entrenos, no us vec entrenar però a través del foro transmitiu una energia... Jo ja estic força bé veurem si dono alguna sorpresa o me la doneu vosaltres a mi jeje
EL GUA HA ESTAT LLANÇAT!!!! EL RECOLLIREM ENCANTATS!!!
CUIDA'T CRACK!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
CUIDA'T CRACK!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
tinc una nova proposta pels rodatges dels diumenges
quedem a les 7 del mati i anem a buscar els bars que hi hagi oberts i alla cadascu
faci el que cregui convenien.JO un cafe amb gel
quedem a les 7 del mati i anem a buscar els bars que hi hagi oberts i alla cadascu
faci el que cregui convenien.JO un cafe amb gel
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum