FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Rodatge els diumenges

30042008

Missatge 

Rodatge els diumenges Empty Rodatge els diumenges

Finalment m'he de quedar a Barcelona fins dissabte al migdia...què us sembla fer un rodatge més o menys llarg el diumenge per acabar de rematar la setmana??

Sort als que correu demà a Montblanc.
ramonet
ramonet

Nombre de missatges : 129
Ubicació : Espluga de Francolí
Registration date : 28/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Compartir este artículo en : reddit

Rodatge els diumenges :: Comentaris

facvac

Missatge Dt Set 23, 2008 12:42 am  facvac

Per algun extrany motiu, els missatges dle cap de setmana han desaparescut.

Tornar a dalt Ir abajo

ramonet

Missatge Dc Nov 05, 2008 4:19 pm  ramonet

Aquest diumenge teniu pensat un rodatge per la muntanya???? bounce bounce bounce bounce bounce bounce

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dc Nov 05, 2008 4:22 pm  seb coe

RAMONET, CREC QUE BE YOUR BEST I THE LAST HOPE ESTAN PER TERUEL AQUEST CAP DE SETMANA, PERÒ SI VOLS REBAIXAR-TE UNA MICA I RODAR AMB MI, SI ESTIC PER AQUI DIUMENGE T'AVISO, OK???

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

Tenzing Norgay

Missatge Dj Nov 06, 2008 1:34 am  Tenzing Norgay

Jo si que faré un rodatge per muntanya, si us animeu....estarè per Montserrat, 23km amb 1200 de desnivell...això si, amb pantaló curt i samarreta de tirants, jeje!!
M'he de ficar fort com sigui, sinó no us enganxaré...aquesta tarda ja m'han fet un bon correctiu a les sèrires...però que sapigueu que això no acabarà així eh, jeje!

Vinga, ens veiem!

Tornar a dalt Ir abajo

el payes en moto

Missatge Dj Nov 06, 2008 1:40 am  el payes en moto

jejejeje...aixi que correctiuuuuuu...és que n'hi ha que tenen entrenadors bons!!!! i bons entrenadors...i correu pel carrer dos!

Tornar a dalt Ir abajo

Tenzing Norgay

Missatge Dj Nov 06, 2008 1:41 am  Tenzing Norgay

...aquest any em dedicaré a copiar els entrenos dels teus deixebles, a veure com va la temporada, jejeje!

....però avui he patit, ja ho has vist però t'ho reafirmo!!

Tornar a dalt Ir abajo

el payes en moto

Missatge Dj Nov 06, 2008 1:43 am  el payes en moto

TAS FET UN CRAKKKK!!!!!!SENS DUBTE!!!!AQUESTS PORTEN DIES ENTRENANT...AL DESEMBRE TOTS FIRMES!!!

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dj Nov 06, 2008 3:39 am  seb coe

TENZING.... HAS PATIT?????

QUE GUAI!!!!! ME N'ALEGRO!!!! JEJEJE....

"PEAZO ENTRENO"!!!! AQUEST ANY SI QUE S'HO ESTA CURRANT EL PAYÉS!!!! Laughing Laughing Laughing

ARA QUAN ESTAVA PENSANT AMB ELS RITMES QUE ANÀVEM ME N'HE ADONAT QUE ÉS UN TROS D'ENTRENO!!! ANEM PEL BON CAMÍ!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

ramonet

Missatge Dv Nov 07, 2008 4:10 pm  ramonet

Bueno Seb...veient que serem tu i jo sols...i que tu estàs molt fort...em quedaré a rodar a l'espluga i aprofitaré per fer feina el diumenge al matí.
Ja tinc ganes de veure de lo que sou capaços a Vilaseca i Tarragona, que si feu patir al Tenzing...affraid affraid affraid Jo finalment correré a Gavà (sino el suspenen, jeje).

Apalei ens veiem!

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dv Nov 07, 2008 4:34 pm  seb coe

OK RAMONET!!!

JA VEIG QUE T'HE ESPANTAT!!! lol! ....JEJEJE...

QUE VAGI MOLT BÉ GAVÀ! COINCIDEIX AMB VILA-SECA???

JA T'EXPLICAREM QUE TAL LA PRIMERA APARICIÓ DEL NOSTRE EQUIP DE CROSS!!!! (QUE TAMBÉ ÉS UNA MIQUETA TEU)ESTEM MOLT IL·LUSIONATS I ENTRENEM AMB UNES GANES QUE SEMBLA QUE FÓSSIM CRIUS!!! A VEURE QUE TAL!!!

UNA ABRAÇADA!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

ramonet

Missatge Dv Nov 07, 2008 8:44 pm  ramonet

Exacte, Gavà és la setmana que ve també. És genial llegir les ganes amb les que afronteu els entrenos, no us vec entrenar però a través del foro transmitiu una energia... Razz Razz Jo ja estic força bé veurem si dono alguna sorpresa o me la doneu vosaltres a mi jeje

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dv Nov 07, 2008 8:54 pm  seb coe

EL GUA HA ESTAT LLANÇAT!!!! EL RECOLLIREM ENCANTATS!!!

CUIDA'T CRACK!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!!

Tornar a dalt Ir abajo

calvin klein

Missatge Dt Nov 18, 2008 7:13 pm  calvin klein

tinc una nova proposta pels rodatges dels diumenges

quedem a les 7 del mati i anem a buscar els bars que hi hagi oberts i alla cadascu

faci el que cregui convenien.JO un cafe amb gel

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge   Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum