CARTA AGRAIMENT JOSEP MARIA MIR
Pàgina 1 de 1
CARTA AGRAIMENT JOSEP MARIA MIR
Us adjunto la carta d´agraiment que Josep Maria Mir, el candidat a la Presidencia de la FCA, al cual el FACVAC donava suport, ens ha fet arrivar:
CANDID
JOSEP MARIA MIR Ex Candidat a les Eleccions a la Federació Catalana d’Atletisme |
ATURA DJOSEP M
AGRAÏMENT
Benvolgut/da amic/ga President/a de Club,
Aquesta setmana farà justament un mes que es van celebrar les eleccions a la Federació Catalana d’Atletisme a les que com saps vaig presentar-me com a Candidat. Han passat dies suficients perquè d’una manera serena pugui expressar-te un sentiment sincer d’agraïment per haver-me donat l’oportunitat de viure un període molt intens amb la gent de l’Atletisme que no oblidaré mai.
Agraïment sobretot als Clubs que van confiar amb el projecte que representava la meva Candidatura i el van votar, però també Agraïment als que lliurement van votar una altra opció. Sóc conscient de què prendre una decisió a l’hora de votar no sempre és fàcil, hi intervenen un ventall molt ampli de factors, des de la simple amistat personal fins la decisió fruït de la lectura acurada del programa electoral.
L’experiència ha estat molt enriquidora. He tingut ocasió de prendre contacte amb moltes persones de llocs diferents de la nostra geografia, amb les seves històries particulars, els seus problemes, les dificultats dels seus Clubs, les seves il.lusions i projectes, i, sobretot com a factor en comú de totes elles, la seva gran estima i dedicació a l’Atletisme, de veritat que l’experiència i la gratitud d’aquestes relacions ha estat impagable. Gràcies per permetre’m gaudir-la.
Evidentment, m’hagués agradat guanyar les eleccions, però no va ser possible per cinc vots de diferència. No cal explicar les raons de la diferència perque cada Candidat tindrà les seves i en aquests moments no cal mirar endarrera.
Però, per mirar el futur amb la perspectiva adequada, vull remarcar un fet important de les eleccions que no pot passar desapercebut: Que els vots dels Clubs que van votar per un canvi van sumar bastants més vots (trenta sis) que els que va obtenir la Candidatura guanyadora (vint-i-nou). Amb això no vull posar ni molt menys en dubte el resultat que és totalment legitim, sinó que únicament vull posar de manifest que majoritàriament els Clubs van dir a través de les urnes que no tot són flors i violes a l’Atletisme Català i que per això estaven disposats a un canvi.
Per respondre al repte dels propers quatre anys no es pot ignorar l’anterior interpretació dels resultats, i per tant no es pot obviar la voluntat dels Clubs que majoritàriament van votar l’opció del canvi. Se’ls hi ha de donar la resposta adequada, fer les innovacions oportunes, amb dedicació, que es reflecteixi la globalitat de l’Atletisme Català. Les votacions no poden servir només pel nomenament formal dels seus dirigents, sinó que a més han d’aprofitar-se per introduir els canvis que molts Clubs han demanat. Tot no pot seguir com fins ara.
Com vaig dir el dia de les votacions, l’Atletisme forma part de la meva vida i per tant seguiré anant a les pistes com sempre, i per això et vull fer saber que em tindràs a la teva disposició per col.laborar desinteressadament en bé d’aquest Esport.
Reitero novament el meu agraïment i aprofito l’avinentesa per testimoniar-te la meva consideració més distingida.
Barcelona, a 28 d’abril de 2008.
Josep Maria Mir
Ex Candidat a les Eleccions de la Federació Catalana d’Atletisme