FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

10km VILA DE ALCAÑIZ 20-04-08

19032008

Missatge 

10km VILA DE ALCAÑIZ 20-04-08 Empty 10km VILA DE ALCAÑIZ 20-04-08

No se como lo veis, pero al verlo me ha recordado la cena en Castelsera. Por aquel entonces ibamos a correr a Belchite, esta vez es mas cerca. Siempre que el Xavi se anime, y nos invite su casa.

http://www.10kalcañiz.es/
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

Compartir este artículo en : reddit

10km VILA DE ALCAÑIZ 20-04-08 :: Comentaris

Be your best

Missatge Dc Mar 19, 2008 10:15 am  Be your best

ESO ESTA HECHO !!!
ESO SI CON CENA INCLUIDA DE TAPEO Y VINO DEL Q YA SABEMOS ALGUNOS, EN EL BAR DEL PUEBLO.
LA CARRERA HACE BUENA PINTA, Y ESTA A CINCO MINUTOS DE MI CASA ASI Q MEJOR IMPOSSIBLE.
YO ME APUNTO...

Tornar a dalt Ir abajo

NUVOL KINTON

Missatge Dc Mar 19, 2008 12:04 pm  NUVOL KINTON

jo si hi ha bon vinet tambè mi apunto!!! La Sus com que ha guanyat punts a Lisboa tambè podrà venir , jajajjajajaa...

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dc Mar 19, 2008 10:45 pm  porcalleocho

Mira que fan en aquest poble per treure el fred, i de pas fer una mica de gimnasia. Sembla ser que el vi de la zona te propietats increible.

Ok, jo tambe m´apunto. Maite crec que trabaja dissabte pel mati. Pero un cop acabi,anem cap allà. A veure si pot ser amb el cotxe nou.
Quan ho tinguen tots mes definits poso en marxa les inscripcions.

Tornar a dalt Ir abajo

NUVOL KINTON

Missatge Dj Mar 20, 2008 10:08 am  NUVOL KINTON

em sembla que el final jo no podre venir , el dissabte tinc una mega despedida d´un company que es casa .... que i farem!!!

Tornar a dalt Ir abajo

Fraguel Rock

Missatge Ds Mar 22, 2008 11:18 am  Fraguel Rock

Potser direu que es per fer-vos la punyeta, pero recordo a tots vosaltres que els dies 13 i 20 d'abril hi ha lliga.

Seria bo que hi hagues tota la gent posible, i a ser posible els que no surtin a la lliga també. I aquests amb l'obligació de cridar mes que ningú.

A mes dels que surtin amb l'equip del FACVAC, suposo que els que tenen llicència per altres clubs també tindran de fer-ho pel seu club.

Editat per darrera vegada per Fraguel Rock el Ds Mar 22, 2008 3:42 pm, editat 1 cop en total

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Ds Mar 22, 2008 1:52 pm  seb coe

JEJE... QUIN CRACK ESTÀ FET AQUEST FRAGUEL!!!!!!!

NO SE LI ESCAPA RES!!!!

I LO DE LA TEVA MEGA DESPEDIDA NUVOL KINTON... AIAIAI... SI DIUMENGE TOCA 5000!!!! affraid affraid affraid

APA A CUIDAR-SE!!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!!!

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge   Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt