10km VILA DE ALCAÑIZ 20-04-08
Pàgina 1 de 1
19032008
10km VILA DE ALCAÑIZ 20-04-08
No se como lo veis, pero al verlo me ha recordado la cena en Castelsera. Por aquel entonces ibamos a correr a Belchite, esta vez es mas cerca. Siempre que el Xavi se anime, y nos invite su casa.
http://www.10kalcañiz.es/
http://www.10kalcañiz.es/
10km VILA DE ALCAÑIZ 20-04-08 :: Comentaris
jo si hi ha bon vinet tambè mi apunto!!! La Sus com que ha guanyat punts a Lisboa tambè podrà venir , jajajjajajaa...
Mira que fan en aquest poble per treure el fred, i de pas fer una mica de gimnasia. Sembla ser que el vi de la zona te propietats increible.
Ok, jo tambe m´apunto. Maite crec que trabaja dissabte pel mati. Pero un cop acabi,anem cap allà. A veure si pot ser amb el cotxe nou.
Quan ho tinguen tots mes definits poso en marxa les inscripcions.
em sembla que el final jo no podre venir , el dissabte tinc una mega despedida d´un company que es casa .... que i farem!!!
Potser direu que es per fer-vos la punyeta, pero recordo a tots vosaltres que els dies 13 i 20 d'abril hi ha lliga.
Seria bo que hi hagues tota la gent posible, i a ser posible els que no surtin a la lliga també. I aquests amb l'obligació de cridar mes que ningú.
A mes dels que surtin amb l'equip del FACVAC, suposo que els que tenen llicència per altres clubs també tindran de fer-ho pel seu club.
Editat per darrera vegada per Fraguel Rock el Ds Mar 22, 2008 3:42 pm, editat 1 cop en total
Seria bo que hi hagues tota la gent posible, i a ser posible els que no surtin a la lliga també. I aquests amb l'obligació de cridar mes que ningú.
A mes dels que surtin amb l'equip del FACVAC, suposo que els que tenen llicència per altres clubs també tindran de fer-ho pel seu club.
Editat per darrera vegada per Fraguel Rock el Ds Mar 22, 2008 3:42 pm, editat 1 cop en total
JEJE... QUIN CRACK ESTÀ FET AQUEST FRAGUEL!!!!!!!
NO SE LI ESCAPA RES!!!!
I LO DE LA TEVA MEGA DESPEDIDA NUVOL KINTON... AIAIAI... SI DIUMENGE TOCA 5000!!!!
APA A CUIDAR-SE!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!!
NO SE LI ESCAPA RES!!!!
I LO DE LA TEVA MEGA DESPEDIDA NUVOL KINTON... AIAIAI... SI DIUMENGE TOCA 5000!!!!
APA A CUIDAR-SE!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!!