FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

MITJA MARATO DE SABADELL 5/9/2010

03092010

Missatge 

MITJA MARATO DE SABADELL 5/9/2010 Empty MITJA MARATO DE SABADELL 5/9/2010

Dintres dels actes de la festa major de SAbadell, es celbrar la Mitja Marato, recorregut urba, força planer. Idoni per a als corredors qu estan en les fases final de preparacio de la marato de Berlin. Per la gran majoria inici de l temporada. Alguns mes avançada la seva preparacio, pero realment es una cursa per pendre en calma i tornar a agafar el ritme de oompetició.
Aquesta mitja no l´havia feta mai, aixi que aquest any m´estreno a la Mitja de Sabadell, Objectiu acabar sense gaires problemes. Ja arrivaran les mitjes on haure d´anar a buscar alguna marca.
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

Compartir este artículo en : reddit

MITJA MARATO DE SABADELL 5/9/2010 :: Comentaris

porcalleocho

Missatge Dg Set 05, 2010 11:26 pm  porcalleocho

Be la mitja de sabadell, ja esta feta. aquesta em faltava al curriculum, a veure is aquest any vaig omplint les que faltan.
Doncs sortida cap a Sabadell, amb tantes presses que m´he deixat el crono a casa. Aixi que he fet la cursa sense crono, i deixant-me emportar per les sensacions. Circuit de 10km om le corredros ha de fer dues voltes. Aquest cop he sortit molt endarrera, cap al final. Prop de 2m inuts desde el tret de sortidfa fins a passar la linea de sortida. Posteriorment quasi 3 qm per agafar un ritme constant, perque tot i passar per avingudes amples, tambe es feien trma per carrers estrets, on el pasasr a corredors era dificil. Aixo en la primera volta doncs corriem junts els de la mitja amb els de la popular. Primera volta força be, le recorregut amb tendencia a baixar els primers km, i planejar, per els ultims dos o tres de cada volta en pujada. no excesivament forta, pero pujada al cap i la fi, a mes de la calor que ha sugut força elevada, encara que en le meu cas no ha sigut determnat per a res.
La segona volta, la començo força be, i continua passant corredors, pero les cames començant a nota la la falta de continuitat en le entrenos i al km 16 diuen que prou. A partir d´aqui vaig perdent algunes posicions i tan sols em platejo arrivar le millor posible a meta. En algun moment de la cursa, anava a rtime de fer sobre la 1h40, pero crec que no estava preparat ni fisicmaent ni mentalment. Aixi que el meu temps final ho dono per fantastic. 1h43´10¨, al lloc 437 de 920 arrivats. Tindre moltes mes curses per anar rebaixant aquest crono.

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt