FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

MITJA MARATO DE TARRAGONA

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

21102009

Missatge 

MITJA MARATO DE TARRAGONA - Página 2 Empty MITJA MARATO DE TARRAGONA

dINTRE DE POCS DIES S´OBRIREM LES INSCRIPCIONS DEL A MITJA MARATO DE TARRAGONA. EL PASSAT ANY VAN SER UNA BONA REPRESENTACIO, AQUEST NY ESPEREM NO SER MENYS..
SEMBLAR SER QUE HI HAN CAMVIS AL CIRCUIT, HAN AUGMENTAT EL NUMERO DE PARTICIPANTS FINS A 2000.
MITJA TARRAGONA
facvac
facvac
Admin
Admin

Nombre de missatges : 842
Registration date : 22/01/2008

http://facvac.info

Tornar a dalt Ir abajo

Compartir este artículo en : reddit

MITJA MARATO DE TARRAGONA :: Comentaris

NUVOL KINTON

Missatge Dg Nov 29, 2009 6:58 pm  NUVOL KINTON

eiiii He millorat el 1h 13´vaya crack que estic fet!!! Ki diu k em kda gran corre amb els bons , ejjejejjejeje... I aixó que no he entrenat gaire i he dormit pokissssiiiiim .
Crec que tots em fet bon paper , el Raul o ha passat una mica malament al final , però bueno al final d´aquestes coses tambè s´apren , Porcalleocho ets un crack i Xavi has fet un carreron encara que les coses no t´han sortit gaire bè xo k te kiten lo bailao avera ki t´agafa jejejjejee... Tous i demès no en se res , espero que tots bè.
Ja explicareu

Tornar a dalt Ir abajo

ritme mental

Missatge Dg Nov 29, 2009 7:57 pm  ritme mental

ets un crack nuvol! has millorat la marca més del que em podia imaginar!
el dimarts els hi explicaré als nens que hi ha un alteta que corre molt! Wink jejejeej

apalei ens veiem per la pista Wink

Tornar a dalt Ir abajo

MESTRE

Missatge Dg Nov 29, 2009 8:25 pm  MESTRE

doncs si, avui he descobert sensacions noves al llarg de la mitja de Tarragona, he sortit a un ritme bastant cómode, a 4:30 ianar fent km, al km 10 he passat a 46 minuts i amb bones sensacions de cardio i de cames, a partir del km 12-13 i 14 he començat a afluixar i he pujat a gairebé 5 m/km i fins al km 17 on m'ha agafat una mena de mareig, buidor i falta de forces ... que el passeig fins al far s'em feia estret!!! al final he hagut de parar pq m'haguès desplomat, a partir d'allí ni caminant em recuperava, he intentat còrrer dos o tres vegades pro res de res, m'haguès retirat (fins ara no m'havia passat mai pel cap) pro havia d'arribar a meta, al km 19 m'ha passat el grupet de 1h40' i al km final m'ha atrapat el grup de 1h50', temps final sobre 1h50'

ara ja sé el que és una bona pájara, no m'he recuperat ni amb la xocolata calenta ni amb fruits secs ni res... ara a mitja tarda començo a estar millor i ja m'ha passat el globus que portava i fins i tot ja se'm passa pel cap de tornar a còrrer jejeje (fa unes hores pensava ja en plegar jeje)

per la resta crec q força bé, el Xavi a un bon nivell, posant-se en forma pel final d'any, l'Ivet molt bé i crec que els Tous força bé tots dos. Purcalla excel·lent cada dia millor, no puc competir amb ell en diatàncies llargues, Borras força bé, crec q 1 minut per sobre les previsions pro molt bé, La Laura m'ha passat a l'últim km ...felicitats a tots i totes i ARveure Very Happy

Tornar a dalt Ir abajo

MESTRE

Missatge Dg Nov 29, 2009 8:37 pm  MESTRE

ah! felicitats al Pere Josep Lopez pel temps, 1h 28'

Tornar a dalt Ir abajo

facvac

Missatge Dg Nov 29, 2009 10:28 pm  facvac

Lloc_GralNom_CognomsSxTempsT_RealParcialLlocPLlocCatCat
4Xavier Garcia Insa 1:10:531:10:5333:3333M2
100Ivet Martinez Isern 1:23:041:23:0338:297170M2
241Pere Josep López Martí 1:28:291:28:13 13M4
281Sergi Tous Rovira 1:28:561:28:3640:46209173M2
433Jordi Tous Rovira 1:32:321:31:5942:28369256M2
501Joan Carles Purcalla Perez 1:33:571:33:2743:23474166M3
628Xavi Borras Nogues 1:36:221:35:5144:55595209M3
862Francesc Molinos Pons 1:40:521:40:0947:50961280M3
1184Laura Bascuñana CarrascoF1:47:161:46:1249:59119241F07
1355Raul Santo Llort 1:50:591:50:2845:57712668M2

A mes el FACVAC a fet 8 per clubs. Felicitats a tots.

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dl Nov 30, 2009 12:19 am  porcalleocho

Be algu s´haura de menjar les seves paraules amb patates.. oi tximi.

Avui ha sigut un d´aquells dies en que et surt un cursa casi perfecte. Durant tota la cursa he anat amb bones sensacions, anavan passant km i veia que les forçes anavem be. El s parcials per km eran perfestes i molt regulars. Potser m´ha fallat els ultims 4 km en el tram de l´espigo. He fet, una marca similar a l´any passat i llavors tornava de fer la marato de NY i estava en plena forma.
Conclusions amb un entrenaments millors, potser em prdria tornar a plantejar el baixar de 1:30.
Ara a descansar i recuperar forçes uqe per devant tinc una setmana molt ocupada, amb letema cross.

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dl Nov 30, 2009 1:46 am  seb coe

ENHORABONA A TOTS PELS RESULTATS!!!

AQUEST ANY NO S'HA GUANYAT LA CURSA, PERÒ EL XAVI HA TORNAT A ESTAR AL DAVANT AMB 1H10'

LA RESTA TOTS GENIALS!!! WENU.... PEL QUE DIU EL MESTRE, AVUI HA TINGUT UNA BONA EXPERIÈNCIA!!! JEJE... BENVINGUT AL CLUB DE LES PÀJARES!!! NO ETS UN ATLETA DE DEBÒ FINS QUE NO EN TENS UNA D'AQUESTES!!! JEJEJE... ENHORABONA PER L'EXPERIÈNCIA!!! EN SÈRIO!!! JEJE... AIXÒ HO RECORDARÀS TOTA LA VIDA!!! MITJA MARATO DE TARRAGONA - Página 2 Icon_lol MITJA MARATO DE TARRAGONA - Página 2 Icon_lol MITJA MARATO DE TARRAGONA - Página 2 Icon_lol

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

facvac

Missatge Dl Nov 30, 2009 9:49 am  facvac

Aquesta tarda, us penjarem les fotos de Tarragona..ALgunaforça interesant , sobretot de l´Ivet. que semblava un figurin.

Tornar a dalt Ir abajo

NUVOL KINTON

Missatge Dl Nov 30, 2009 10:19 am  NUVOL KINTON

aiaiaiiaiiiiiiiiiiiii.. aki podem veurede tot , kina po!!!!

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dl Nov 30, 2009 7:15 pm  seb coe

COM ESTAN LES FOTOS DE LA MITJA???

HE DE PASSAR LA CRÒNICA I NECESSITARIA ALGUNES FOTOS

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dl Nov 30, 2009 7:23 pm  seb coe

OK

VISTES!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

NUVOL KINTON

Missatge Dt Des 01, 2009 10:09 am  NUVOL KINTON

ON LAS HAS VISTES LES FOTOS?
NO LES VEC X CAP LLOC!!!! MITJA MARATO DE TARRAGONA - Página 2 Icon_sad

Tornar a dalt Ir abajo

facvac

Missatge Dt Des 01, 2009 10:14 am  facvac

FOTOS DE LA MITJA TARRAGONA
ESTEN A LA GALERIA D´IMATGES DEL FACVAC

Tornar a dalt Ir abajo

ritme mental

Missatge Dc Des 02, 2009 4:33 pm  ritme mental

tres coses a destacar de les fotos!
Ivet sembles tot un professional!!!
Xaviii quines cames més finetes jejejee
Mestre clar que et va agafar pàjara!!! tot és culpa dels mitjons jeje

apalei ens veiem per la pista!

Tornar a dalt Ir abajo

NUVOL KINTON

Missatge Dj Des 03, 2009 10:10 am  NUVOL KINTON

eiiii... de les cames finetes del Xavi no us dic res ja que son impresionants , semblen el culet del Pol jejejjee... Sobre que semblo profesional estàs equivocada ... ES QUE SOC PROFESIONAL , MUY PROFESIONAL jjejejejejjeje i els mitjons del Mestre es que anunciaven fred i desprès el i el Borras tenien partidet de futbol 7 ... Bueno ens veiem el cros.
kuide´t

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge   Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt