MITJA MARATO DE TARRAGONA
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
21102009
MITJA MARATO DE TARRAGONA
dINTRE DE POCS DIES S´OBRIREM LES INSCRIPCIONS DEL A MITJA MARATO DE TARRAGONA. EL PASSAT ANY VAN SER UNA BONA REPRESENTACIO, AQUEST NY ESPEREM NO SER MENYS..
SEMBLAR SER QUE HI HAN CAMVIS AL CIRCUIT, HAN AUGMENTAT EL NUMERO DE PARTICIPANTS FINS A 2000.
MITJA TARRAGONA
SEMBLAR SER QUE HI HAN CAMVIS AL CIRCUIT, HAN AUGMENTAT EL NUMERO DE PARTICIPANTS FINS A 2000.
MITJA TARRAGONA
MITJA MARATO DE TARRAGONA :: Comentaris
Re: MITJA MARATO DE TARRAGONA
eiiii He millorat el 1h 13´vaya crack que estic fet!!! Ki diu k em kda gran corre amb els bons , ejjejejjejeje... I aixó que no he entrenat gaire i he dormit pokissssiiiiim .
Crec que tots em fet bon paper , el Raul o ha passat una mica malament al final , però bueno al final d´aquestes coses tambè s´apren , Porcalleocho ets un crack i Xavi has fet un carreron encara que les coses no t´han sortit gaire bè xo k te kiten lo bailao avera ki t´agafa jejejjejee... Tous i demès no en se res , espero que tots bè.
Ja explicareu
Crec que tots em fet bon paper , el Raul o ha passat una mica malament al final , però bueno al final d´aquestes coses tambè s´apren , Porcalleocho ets un crack i Xavi has fet un carreron encara que les coses no t´han sortit gaire bè xo k te kiten lo bailao avera ki t´agafa jejejjejee... Tous i demès no en se res , espero que tots bè.
Ja explicareu
ets un crack nuvol! has millorat la marca més del que em podia imaginar!
el dimarts els hi explicaré als nens que hi ha un alteta que corre molt! jejejeej
apalei ens veiem per la pista
el dimarts els hi explicaré als nens que hi ha un alteta que corre molt! jejejeej
apalei ens veiem per la pista
doncs si, avui he descobert sensacions noves al llarg de la mitja de Tarragona, he sortit a un ritme bastant cómode, a 4:30 ianar fent km, al km 10 he passat a 46 minuts i amb bones sensacions de cardio i de cames, a partir del km 12-13 i 14 he començat a afluixar i he pujat a gairebé 5 m/km i fins al km 17 on m'ha agafat una mena de mareig, buidor i falta de forces ... que el passeig fins al far s'em feia estret!!! al final he hagut de parar pq m'haguès desplomat, a partir d'allí ni caminant em recuperava, he intentat còrrer dos o tres vegades pro res de res, m'haguès retirat (fins ara no m'havia passat mai pel cap) pro havia d'arribar a meta, al km 19 m'ha passat el grupet de 1h40' i al km final m'ha atrapat el grup de 1h50', temps final sobre 1h50'
ara ja sé el que és una bona pájara, no m'he recuperat ni amb la xocolata calenta ni amb fruits secs ni res... ara a mitja tarda començo a estar millor i ja m'ha passat el globus que portava i fins i tot ja se'm passa pel cap de tornar a còrrer jejeje (fa unes hores pensava ja en plegar jeje)
per la resta crec q força bé, el Xavi a un bon nivell, posant-se en forma pel final d'any, l'Ivet molt bé i crec que els Tous força bé tots dos. Purcalla excel·lent cada dia millor, no puc competir amb ell en diatàncies llargues, Borras força bé, crec q 1 minut per sobre les previsions pro molt bé, La Laura m'ha passat a l'últim km ...felicitats a tots i totes i ARveure
ara ja sé el que és una bona pájara, no m'he recuperat ni amb la xocolata calenta ni amb fruits secs ni res... ara a mitja tarda començo a estar millor i ja m'ha passat el globus que portava i fins i tot ja se'm passa pel cap de tornar a còrrer jejeje (fa unes hores pensava ja en plegar jeje)
per la resta crec q força bé, el Xavi a un bon nivell, posant-se en forma pel final d'any, l'Ivet molt bé i crec que els Tous força bé tots dos. Purcalla excel·lent cada dia millor, no puc competir amb ell en diatàncies llargues, Borras força bé, crec q 1 minut per sobre les previsions pro molt bé, La Laura m'ha passat a l'últim km ...felicitats a tots i totes i ARveure
4 | Xavier Garcia Insa | 1:10:53 | 1:10:53 | 33:33 | 3 | 3 | M2 | |
100 | Ivet Martinez Isern | 1:23:04 | 1:23:03 | 38:29 | 71 | 70 | M2 | |
241 | Pere Josep López Martí | 1:28:29 | 1:28:13 | 13 | M4 | |||
281 | Sergi Tous Rovira | 1:28:56 | 1:28:36 | 40:46 | 209 | 173 | M2 | |
433 | Jordi Tous Rovira | 1:32:32 | 1:31:59 | 42:28 | 369 | 256 | M2 | |
501 | Joan Carles Purcalla Perez | 1:33:57 | 1:33:27 | 43:23 | 474 | 166 | M3 | |
628 | Xavi Borras Nogues | 1:36:22 | 1:35:51 | 44:55 | 595 | 209 | M3 | |
862 | Francesc Molinos Pons | 1:40:52 | 1:40:09 | 47:50 | 961 | 280 | M3 | |
1184 | Laura Bascuñana Carrasco | F | 1:47:16 | 1:46:12 | 49:59 | 1192 | 41 | F07 |
1355 | Raul Santo Llort | 1:50:59 | 1:50:28 | 45:57 | 712 | 668 | M2 |
A mes el FACVAC a fet 8 per clubs. Felicitats a tots.
Be algu s´haura de menjar les seves paraules amb patates.. oi tximi.
Avui ha sigut un d´aquells dies en que et surt un cursa casi perfecte. Durant tota la cursa he anat amb bones sensacions, anavan passant km i veia que les forçes anavem be. El s parcials per km eran perfestes i molt regulars. Potser m´ha fallat els ultims 4 km en el tram de l´espigo. He fet, una marca similar a l´any passat i llavors tornava de fer la marato de NY i estava en plena forma.
Conclusions amb un entrenaments millors, potser em prdria tornar a plantejar el baixar de 1:30.
Ara a descansar i recuperar forçes uqe per devant tinc una setmana molt ocupada, amb letema cross.
Avui ha sigut un d´aquells dies en que et surt un cursa casi perfecte. Durant tota la cursa he anat amb bones sensacions, anavan passant km i veia que les forçes anavem be. El s parcials per km eran perfestes i molt regulars. Potser m´ha fallat els ultims 4 km en el tram de l´espigo. He fet, una marca similar a l´any passat i llavors tornava de fer la marato de NY i estava en plena forma.
Conclusions amb un entrenaments millors, potser em prdria tornar a plantejar el baixar de 1:30.
Ara a descansar i recuperar forçes uqe per devant tinc una setmana molt ocupada, amb letema cross.
ENHORABONA A TOTS PELS RESULTATS!!!
AQUEST ANY NO S'HA GUANYAT LA CURSA, PERÒ EL XAVI HA TORNAT A ESTAR AL DAVANT AMB 1H10'
LA RESTA TOTS GENIALS!!! WENU.... PEL QUE DIU EL MESTRE, AVUI HA TINGUT UNA BONA EXPERIÈNCIA!!! JEJE... BENVINGUT AL CLUB DE LES PÀJARES!!! NO ETS UN ATLETA DE DEBÒ FINS QUE NO EN TENS UNA D'AQUESTES!!! JEJEJE... ENHORABONA PER L'EXPERIÈNCIA!!! EN SÈRIO!!! JEJE... AIXÒ HO RECORDARÀS TOTA LA VIDA!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
AQUEST ANY NO S'HA GUANYAT LA CURSA, PERÒ EL XAVI HA TORNAT A ESTAR AL DAVANT AMB 1H10'
LA RESTA TOTS GENIALS!!! WENU.... PEL QUE DIU EL MESTRE, AVUI HA TINGUT UNA BONA EXPERIÈNCIA!!! JEJE... BENVINGUT AL CLUB DE LES PÀJARES!!! NO ETS UN ATLETA DE DEBÒ FINS QUE NO EN TENS UNA D'AQUESTES!!! JEJEJE... ENHORABONA PER L'EXPERIÈNCIA!!! EN SÈRIO!!! JEJE... AIXÒ HO RECORDARÀS TOTA LA VIDA!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Aquesta tarda, us penjarem les fotos de Tarragona..ALgunaforça interesant , sobretot de l´Ivet. que semblava un figurin.
COM ESTAN LES FOTOS DE LA MITJA???
HE DE PASSAR LA CRÒNICA I NECESSITARIA ALGUNES FOTOS
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
HE DE PASSAR LA CRÒNICA I NECESSITARIA ALGUNES FOTOS
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
tres coses a destacar de les fotos!
Ivet sembles tot un professional!!!
Xaviii quines cames més finetes jejejee
Mestre clar que et va agafar pàjara!!! tot és culpa dels mitjons jeje
apalei ens veiem per la pista!
Ivet sembles tot un professional!!!
Xaviii quines cames més finetes jejejee
Mestre clar que et va agafar pàjara!!! tot és culpa dels mitjons jeje
apalei ens veiem per la pista!
eiiii... de les cames finetes del Xavi no us dic res ja que son impresionants , semblen el culet del Pol jejejjee... Sobre que semblo profesional estàs equivocada ... ES QUE SOC PROFESIONAL , MUY PROFESIONAL jjejejejejjeje i els mitjons del Mestre es que anunciaven fred i desprès el i el Borras tenien partidet de futbol 7 ... Bueno ens veiem el cros.
kuide´t
kuide´t
Pàgina 2 de 2 • 1, 2