FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2º CURSA SOLIDARIA LINYOLA 4/10/09 10KM

28092009

Missatge 

2º CURSA SOLIDARIA LINYOLA  4/10/09 10KM Empty 2º CURSA SOLIDARIA LINYOLA 4/10/09 10KM

AQUEST DIUMENGE, SEGONA EDICIO DE LA CURSA SOLIDARIA DE LINYOLA. 10KM PER UN CIRCUIT QUE COMBINA ASFALT AMB CAMINS DE TERRA.
L´ANY PASSAT VAN TINDRE UNA GRAN PARTICIPACIO, EN TOTAL VAREN SER 5 CORREDORS. AQUEST ANY LA COSA SEMBLA ESTA MES TRANQUILA, I FINS ARA TANT SOLS EL MESTRE I UN SERVIDOR ESTEN INSCRITS. jA HO SABEU PODEU PUJAR I DE PAS VINDRE A VEURE A LA MARINA, QUE US ESTARA ANIMANT.
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

Compartir este artículo en : reddit

2º CURSA SOLIDARIA LINYOLA 4/10/09 10KM :: Comentaris

ritme mental

Missatge Dl Set 28, 2009 11:24 pm  ritme mental

ostres...jo a córrer com que no... jejej
però tinc ganes de veure a la Marina!
avere si m'animo

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dl Set 28, 2009 11:31 pm  porcalleocho

ritme mental escrigué:ostres...jo a córrer com que no... jejej
però tinc ganes de veure a la Marina!
avere si m'animo

tambe fan una caminada i una cursa de 5 km

Tornar a dalt Ir abajo

malaqui

Missatge Dt Set 29, 2009 4:06 pm  malaqui

M´agradaria venir per segona vegada a córrer i per primera vegada a veure a la Marina!! ja vorem,confirmo lo abans possible!!

Tornar a dalt Ir abajo

facvac

Missatge Dc Set 30, 2009 11:53 pm  facvac

Ens confirman mes participacio aquest diumenge:

mestre
porcalleocho
abdul
seb coe
fent cami

a aquest igualem la participacio del passat amy. Hora de soritda a les 9:30. us recordo que la cursa es cronometra amb chip groc, o sigui que els que ho teniu no l´oblideu. a mes puntua per la lliga championchip.

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dv Oct 02, 2009 8:00 am  porcalleocho

Les inscripcions ja so tancades, i serem prop de 300 corredors, que lluitarem amb la fresqueta del mati. Aquesta passada tarda ha plogut, a veure si plou mes i deixa el cami ben ple de fang.
Aquest any, segur que no faig la marca de l´any passat, 42:... Pero de be segur farem un molt bon paper entre tots.

Tornar a dalt Ir abajo

NUVOL KINTON

Missatge Dv Oct 02, 2009 9:44 am  NUVOL KINTON

MOLTA SORT A TOTS , JA EXPLICAREU L´AVENTURA...

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dg Oct 04, 2009 10:29 pm  porcalleocho

RESULTATS CURSA LINYOLA

perfecte matinal la de avui a linyola. Organitzacio molt bona. circuit igual que l´any passat, potser amb alguns metres de mes. Avui hen tornat a fer el menbres del FACVAC una fantastica actuacio. Tercers de la genaral maculina, femenina i veterans.
A mes em sumat uns quants puntets per la lliga champiochip.

3º seb coe 34:44
16º abdul 36:52
45º fent cami 40:03
110º mestre 44:15
119º porcalleocho 44:46

Estava clar que la meva cursa, no podia ser la de l´any passat, estava en plena prepararacio de NY. A mes a ultima hora he sortit sense crono, per tant anava sense cap referencia. tant sols les sensacions. Se que a les cames puc anar foça mes rapid, pero de dalt els pulmons i el cor no em deixem. Em aqusta situacio en dono per content de haver baixat de 45´encara que per poquet. Ara a continua acumulat km de entreno, per afrontar els mesos de novembre i desembre amb una mica mes de força.

La resta de l´expedicio molt be, pero segur que ja ens ho explicaran mes be ells.

El dinar de despres a la Masia, genial , fantastic, tot i la calor, per ser octubre jejeje.

Tornar a dalt Ir abajo

ritme mental

Missatge Dg Oct 04, 2009 11:41 pm  ritme mental

siii molt bé! però avui feia massa calor tot i sent octubre!
la Marina està moolt gran i molt guapa! 2º CURSA SOLIDARIA LINYOLA  4/10/09 10KM Icon_smile
el dinar rebé, un altre dia ja faré ke vingui Nuvol i us deleitarem amb algun arròs jejejeje

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dg Oct 04, 2009 11:45 pm  porcalleocho

APUNTEU DATA LA CALENDARI DEL 2010, 17 DE OCTUBRE 2010. NECESITAREM MOTXILEROS. CURSES DE MARATHOM, MITJA, I DE 7.5 KM. PER A TOTS ELS GUSTOS.
TRANQUILS QUE ENCARA QUEDA UN ANY.
ESPEREM QUE NO FACI LA CALOR D´AVUI, PERQUE PER SER OCTUBRE HA FET MOLTA CALOR JEJEJEJEJ

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dg Oct 04, 2009 11:48 pm  porcalleocho

ritme mental escrigué:siii molt bé! però avui feia massa calor tot i sent octubre!
la Marina està moolt gran i molt guapa! 2º CURSA SOLIDARIA LINYOLA  4/10/09 10KM Icon_smile
el dinar rebé, un altre dia ja faré ke vingui Nuvol i us deleitarem amb algun arròs jejejeje

LA MARINA US DONA LES GRACIS A TOTS, ARA DORM QUE ESTA REBENTADA.
I LE TEMA ARROS, US PODEU POSAR LES PILES TU I EL NUVOL, QUE ESTEU PERDENT PUNTS, JA PODEU FER ´ARROS, O LA FIDEUA O EL QUE SIGUI. PERO AVIAT.

Tornar a dalt Ir abajo

THE LAST HOPE

Missatge Dl Oct 05, 2009 7:35 pm  THE LAST HOPE

OSTRAS TÚ, QUE HIZO CALOR AYER!!!!
EN LINYOLA
Y PARA SER OCTUBRE, VAYA CALOR QUE HIZO
EL AÑO PASADO TAMBIÉN HIZO CALOR, PERO MENOS. y COMO HASTA LINYOLA HAY 257.000.056 KMS MAL CONTADOS... PUES PASAMOS UNA CALOR, TÚ!
LA MARINA TAMBIÉN PASÓ CALOR, PERO MENOS
Y ABDUL, RAÜL, DATO Y FORSTREET TAMBIÉN PASARON CALOR, PERO CORRIERON BIEN, Y LUEGO COMIERON MEJOR

ALA, SUS DEJO, QUE NO PARO DE DECIR CHORRADAS, JEJE

VIÉNDONOS POR LA PISTA

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dl Oct 05, 2009 10:58 pm  porcalleocho

El guanayador de la cursa de linyola, i que va fer el nou record de la prova, havia corregut el dia abams la cursa de santpedor.RESULTATS SANTPEDOR.

Tornar a dalt Ir abajo

MESTRE

Missatge Dt Oct 06, 2009 12:17 am  MESTRE

Comentaré una miqueta la jornada d'ahir a Linyola:

vam començar amb una aperitiu bastant bo, patates, fuet, escopinyes... posteriorment macarrons, carn a la brasa amb escalivada i rovellons, pastis de pasta de full amb crema i pressec i pinya, gelats, café...vaja que complerta la jornada jeje "a cal Beneto tot és bo". A més molt bona companyia...
Despres però vam caminar cap a l'estany d'Ivars per fer-ho baixar...

Ah! i m'oblidava al matí vàrem córrer una estoneta, jo per ser exacte 44:15. Cursa q ja coneixia de l'any passat, planaera fins al 5 tot i que va pujant una mica, dp baixada forta fins al km 6 per pujar suaument fins al km 8, allí pujada forta fins al 9 i arribada a meta planejant. Bona temperatura i bon ambient.
Parcials meus:
km1 3:44
km2 4:04
km3 4:20
km4 4:36
km5 4:33 acumulat 21:20
km6 4:15
km7 4:26
km8 4:43
km9 4:57
km10 4:32 temps final 44:15

content per la marca tot i q vaig fer 30 segons + q l'any anterior pro estic a inici de temporada i amb la lliga a punt d'acabar, el 60 de la general de veterans.
Porcalleocho ja ens ha passat la informació del primer classificat jo ja deia q aquest payo corre per sota de 30, i el segon classificat és el 7è de la general de la Championchip i pels resultats q he vist està en clara progressió, el tercer un tal Toda de Valls un xicot q abans feia 1500, felicitar tb a la Marta i l'Abdul pels seus 3r lloc.

ARveure Very Happy

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dt Oct 06, 2009 11:45 am  seb coe

UFF... VOLEU DIR QUE LA CURSA DE SANTPEDOR TENIA 10KM?? QUINES MARQUES... NOSE JO... A MÉS, QUAN JO LA VAIG FER ERA PER CAMINS I AMB BASTANT DE DESNIVELL!!!

I NO ENTERREU ENCARA AL "TAL TODA" DEL 1500!! QUE AQUEST ANY ENCARA EN FARÀ ALGUN, QUE S'HA DE TREURE ALGUNA ESPINETA DE L'ANY PASSAT ENCARA!! JEJE...

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

facvac

Missatge Dc Oct 07, 2009 11:28 pm  facvac

2º CURSA SOLIDARIA LINYOLA  4/10/09 10KM Jordi_112º CURSA SOLIDARIA LINYOLA  4/10/09 10KM Raul_l102º CURSA SOLIDARIA LINYOLA  4/10/09 10KM Marta_102º CURSA SOLIDARIA LINYOLA  4/10/09 10KM Abdul_132º CURSA SOLIDARIA LINYOLA  4/10/09 10KM Joan_c10

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge   Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt