FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

des de la xina!

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

27082009

Missatge 

des de la xina! - Página 2 Empty des de la xina!

hola a tots! ja estic instal·lat a la china...de moment no tinc internet a la meva habitacio aixi que no em puc connectar gaire. la setmana que ve suposo que ja en tindre!ah tampoc tinc facebook que el tenen censurat aqui, almenys de moment no han sensurat el foro jejej

bueno ja us anire explicant que tal per aqui, de moment tinc dos pistes datletisme en menys de 500m de distancia! aixo si camins i parcs amb camins poca cosa...

fins aviat!
ramonet
ramonet

Nombre de missatges : 129
Ubicació : Espluga de Francolí
Registration date : 28/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Compartir este artículo en : reddit

des de la xina! :: Comentaris

seb coe

Missatge Dc Oct 21, 2009 11:12 am  seb coe

VEUS MESTRE... EL RAMONET TAMPOC UTILITZA LA "T" DE FAR"T"LEK!!! JEJE...

PERÒ MERCI PER LA LLIÇÓ!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

malaqui

Missatge Dj Oct 22, 2009 5:09 pm  malaqui

UUUAAAAAUUUUUUU!!!!! NO PENSO FER MAI MES CAP FARTTTLEK SENSE UN CRONÒMETRE DE COR,SÍ HOME SÍ,AQUELL TAPA MOGRÓ QUE DE VEGADES VEIG ALGUN NOI QUE PORTA...AIXÒ POT SER MOLT DOLENT PER LA SALUT SI NO ET CONEIXES MOLT A TU MATEIX des de la xina! - Página 2 Kopfschuettel des de la xina! - Página 2 Kopfschuettel

MESTRE MOLTES GRÀCIES PER LA LLIÇÓ,M´HO LLEGIRÉ AMB MÉS ATENCIÓ,PERÒ DE MOMENT HE AGAFAT AQUESTS APUNTS:

El volumen de trabajo será regulado de tal modo que, al término de la sesión de entrenamiento, al deportista le queden ganas de seguir corriendo.

M´HA SEMBLAT LLEGIR QUE UNA SESIÓ ES COMPLETA AMB:
Acrobacia (Volteretas y equilibrio). des de la xina! - Página 2 Icon_bounce

El terme "fartlek" prové del suec FARTE i LEKG i significa "cama dura".

El siguiente esfuerzo no se repite hasta que el deportista no se haya normalizado, y se le note con ganas de salir.
los individuos corren a través de bosques, playas de arena o campos abiertos, moviéndose con libertad de espíritu entre la bella naturaleza. PIO PIO PIO...TOMA NOTA VALDE!!
des de la xina! - Página 2 Icon_flower
Ramonet!! quantes coses per explicar que tens cada dia...m´agradaria que algún dia ens expliquessis lo que has somiat!! té que ser flipant, no? des de la xina! - Página 2 Sleep des de la xina! - Página 2 Affraid
És més, proposo obrir un nou apartat al foro que es digui I AVUI, QUÈ HAS SOMIAT? Hi esteu d´acord?

Ens veiem a la Pistaaaa!!

Tornar a dalt Ir abajo

ramonet

Missatge Dt Oct 27, 2009 10:18 am  ramonet

Malaqui no m'enrecordo mai del que he somiat! poquíssimes vegades sóc capaç d'enrecordar-me'n quan em desperto des de la xina! - Página 2 Icon_cry des de la xina! - Página 2 Icon_cry des de la xina! - Página 2 Icon_cry , però a mi el nou apartat al foro em sembla bé!jjeje

jo porto uns dies bastant tranquils, seguint la rutina del dia a dia i sense anècdotes per explicar...diumenge ja vaig fer la meva primera tirada llarga (19,5km) i ahir vaig fer 1volta forta 1volta fluixa bastant bé...

per cert, quines notícies hi ha de gent que ha canviat de club aquest any per Catalunya? aquí estic poc informat i només ser els principals...tot i que aquesta setmana crec que en sabré uns quants més...

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dt Oct 27, 2009 1:18 pm  seb coe

AHIR EM VAN DIR A LA PISTA QUE TINDRÀS UN NOU COMPANY DE CLUB... EL REYES!!

I EL PRÒXIM DIA PENSA A POSAR AL FORO EL RITME DE LA "VOLTA RÀPIDA-VOLTA LENTA" I AIXÍ ENS PODREM COMPARAR!! JEJE...

ENS VEIEM A LA PISTA!!! (ALGUN DIA)

Tornar a dalt Ir abajo

ramonet

Missatge Dt Oct 27, 2009 2:16 pm  ramonet

seb 1'13-14" i 1'34"-35" en total 8 km...l'any passat només vaig fer aquest entreno una vegada a finals d'abril i el vaig fer a 1'12-13" i 1'26-27"...encara em queda molt, perque l'any passat m'enrecordo que m'anaven frenant i ahir si recuperava més ràpid m'ofegava!jejeje

el del reyes ja el sabia que aquest surt als diaris que puc llegir per internet! em sembla que han fitxat un fondero català, però no se si n'ha marxat algun. de les altres proves em sembla que n'han marxat uns quants, però no se quins han fitxat...

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dt Oct 27, 2009 3:46 pm  seb coe

JA VEIG QUE M'HAURÉ D'ESPAVILAR AMB LA VOLTA RAPIDA VOLTA LENTA!! JEJE... LES RÀPIDES LES FAIG IGUAL, PERÒ RECUPERO EN 1'40"! JEJE... HAURÉ D'APRETAR UNA MICA EN LA LENTA! JEJE...

A VEURE SI ME N'ENTERO DELS CANVIS D'EQUIP I ET POSO AL DIA!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

ramonet

Missatge Dt Des 08, 2009 3:41 pm  ramonet

Hola a tots!

Feia dies que no escribia, però segueixo viu i vaig seguint el foro per saber com van les coses per aquí, sobretot les dues últimes setmanes amb la mitja i el cros. En quant el cros, sembla que hi va haver força nivell a la cursa senior i el més important que la participació va pujant cada any i va venint més gent de fora de la província, que encara no ho sembli costa molt!

Jo per aquí últimamet tinc bastanta feina, però és el que toca anar seguint la rutina del dia a dia amb les aventures que suposa viure a un país com Xina. A nivell atlètic, la veritat és que se'm estar fent molt dur. No sé si per l'altura, el fred o una mica de les dues coses, però tinc la sensació que em costa el doble recuperar-me d'un dia a l'altre del que em costava aquí. Per exemple els dies que només tinc que rodar, l'endemà tinc les cames pràcticament com si hagués fet sèries, així que a mesura que vaig acumulant dies..buf..dormo com mai!jeje A més, he arribat a entrenar a -10ºC alguns dies, tot i que ara acostuma a estar entre -5ºC i 0ºC, fagi Sol o no...però bueno la qüestió és seguir acumulant kms per no donar-vos gaire aventatge quan torni jeje

A seguir entrenant que aviat se us apropen les sant silvestres!

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dj Des 10, 2009 11:37 am  seb coe

RAMONET!!! CELEBRO QUE ESCRIGUIS AL FORO, QUE ENS TENIES UNA MICA ABANDONATS!!!

DEU SER COMPLICAT ENTRENAR SOTA CERO I A TANTA ALÇADA!! ÉS NORMAL QUE ET COSTI RECUPERAR, ARA, IMAGINA'T QUAN TORNIS AQUÍ COM PODRÀS ENTRENAR I LO RÀPID QUE RECUPERARÀS!!! JEJE... TOT TÉ AVANTATGES DEPÈN DE COM T'HO MIRIS!!

JA VEIG QUE ESTÀS TREBALLANT COM UN XINO!!! JEJE..., LA TEVA MARE JA M'HO EXPLICAR AL CROSS... JEJE... TOT I QUE JO LI VAIG EXPLICAR LA MEVA TEORIA DE PERQUÈ JA NO ESCRIBIES TANT... QUE TAMBÉ ERA PERQUÈ ESTAVES ENFEINAT, PERÒ D'UNA ALTRA MANERA!!! JEJE...

ESPERO QUE EL PROJECTE VAGI SOBRE RODES I QUE DE TANT EN TANT, PUGUIS ANAR MATXACANT-TE A LA PISTA!! PENSA QUE PER AQUÍ JA ENS COMENCEM A POSAR FORTETS!!! AHIR VAIG FER L'ENTRENO DE VOLTA RÀPIDA I VOLTA LENTA I LES RÀPIDES (13) JA EM VAN SORTIR A 1'10-1'11!!! ACABANT A 1'07"!! JEJE... LA LENTA LA FAIG MÉS LENTA QUE TU... PERÒ ÉS QUE JO NO SÓC FONDERU!!! JEJE...

HAS VIST EL NIVELLÀS QUE VAM TENIR AQUEST ANY A VALLS?? HAURIES DISFRUTAT UN MUNT CORRENT AQUEST ANY!! PERÒ BÉ, ELS DE CASA TAMPOC ENS VAM QUEDAR CURTS EH! EL JUST 3ER, EL XAVI 5È I JO 7È!!! AL QUE HEM D'ESPAVILAR UNA MICA ÉS A L'ABDE QUE TREBALLA TANT QUE QUASI NO TREU EL CAP PER LA PISTA!!! A VEURE SI L'APRETES UNA MICA, QUE A TU SEMPRE ET FA CAS!!! JEJE...

RES MÉS CRACK! A SEGUIR TREBALLANT I LLUITANT CONTRA EL FRED, QUE AIXÒ ET FARÀ UN HOME!!! JEJE... I DE FET, TU HO VAS TRIAR!!! JEJE...

UNA ABRAÇADA,

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dj Des 10, 2009 11:55 am  seb coe

des de la xina! - Página 2 Ramonetv

TREBALLANT COM UN XINO!!! JAJAJA...

PERDONA PER HAVER-TE ROBAT LA FOTO... PERÒ IL·LUSTRA CLARAMENT EL TEU STRESS A LA XINA!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

ramonet

Missatge Dj Des 24, 2009 10:29 am  ramonet

Bon Nadal i Feliç any nou a tots! Que vagin molt bé les sant silvestres i les festes vàries... Razz des de la xina! - Página 2 Icon_razz des de la xina! - Página 2 Icon_razz

jo passaré el nadal xino anant a classe demà..jeje tot i que per compensar avui tinc un banquet amb les autoritats de la universitat. Segueixo entrenant per sota de 0, tot i que he vist que per aqui aquests dies no us esteu quedant curts amb el fred des de la xina! - Página 2 Icon_cool

Ens veiem al 2010

Tornar a dalt Ir abajo

ritme mental

Missatge Dj Des 24, 2009 6:20 pm  ritme mental

Bon Nadal i bones festes per tu també!!!!!
demà se't farà estrany això d'anar a classe un 25 de desembre.... jejejej
cuida't molt i entrena més! Wink

Tornar a dalt Ir abajo

facvac

Missatge Dj Des 24, 2009 9:54 pm  facvac

Ostres Ramonet , es veritat que tu estas a la xina, i que aixo del nadal no s´éstila gaire. En tot cas disfruta tot el que puguis per aquestes terres, nosaltres estarem donat guerra a ttoe el front que dominen: curses, bars, sopars, bars, curses.. ect.. BONES FESTES i RECORDS A TOTS ELS XINOS QUE TROBIS

Tornar a dalt Ir abajo

facvac

Missatge Dl Gen 04, 2010 10:14 pm  facvac

El ramonet ens ha actualitza el seu album de fotos desde la xina. amb imatges del sopar de cap d´any. Amb poc espai i una tauleta ben repleta d´aliments.

Tornar a dalt Ir abajo

ramonet

Missatge Dc Gen 06, 2010 2:51 pm  ramonet

alguns vau acabar l'any corrent, i jo per primer cop el vaig començar. Després del sopar amb la taula plena d'aliments i la pertinent festeta des de la xina! - Página 2 Icon_razz des de la xina! - Página 2 Icon_razz des de la xina! - Página 2 Icon_razz , el dia 1 a les 9H30 del matí vaig participar a la meva primera cursa a la Xina. Una cursa organitzada per la cadena comercial, crec que americana, Amway. Un caos 100%, 20mil persones, -17ºC i 8km urbans per la ciutat. Em van fer una mala jugada i no em van deixar sortir a davant, no se quanta gent tenia per davant però em vaig passar 5km adelantant gent, el primer km i mig més que córrer consistia en no xocar amb ningú des de la xina! - Página 2 Icon_eek des de la xina! - Página 2 Icon_eek , fins que al km 6 vaig enganxar als 2 primers. Quan els vaig enganxar, jo ja anava justet, i va ser arribar i començar el canvis. Vaig anar fent la goma, i al canvi final ja se'm van escapar, així que vaig arribar 3r amb 25'44", 5" per darrere dels 2 primers que s'ho van jugar a l'sprint. Això sí, les mans congelades, tot i portar guants, encara tinc dos puntes dels dits que se'm estan recuperant. La part bona, 2 entrevistes a les teles xines, amb lo que la meva popularitat a la universitat ha pujat bastant i crec que ara ja mitja ciutat té una foto amb mi des de la xina! - Página 2 Suspect des de la xina! - Página 2 Suspect . Ara a seguir entrenant i a veure si el fred afluixa una mica des de la xina! - Página 2 Icon_twisted des de la xina! - Página 2 Icon_twisted

pel que he vist molta participació del FACVAC a moltes sant silvestres des de la xina! - Página 2 Icon_razz des de la xina! - Página 2 Icon_razz des de la xina! - Página 2 Icon_razz

ens veiem a la tornada, bon any 2010

Tornar a dalt Ir abajo

KARKI

Missatge Dc Gen 06, 2010 5:34 pm  KARKI

MOLT BE!!!! MOLTES FELICITATS!!!
aixó sí que és començar l'any be, cuidat els dits que es recuperin be...

fins aviat

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dj Gen 07, 2010 2:10 am  seb coe

MOLT BÉ CRACK!!!

JA ETS L'ÍDOL DELS XINOS!!!! JA TENS CLUB DE FANS??? JEJE...

ENHORABONA PER L'INICI D'ANY!!! DEU NI DO QUIN FRED EH!!! -17ºC!!!!!

UNA ABRAÇADA!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

ramonet

Missatge Dc Mar 17, 2010 6:16 am  ramonet

Hola a tots! Feia temps que no donava senyals de vida, però us he anat seguint bastant els últims temps...jo per aquí no tenia moltes novetats, experiències noves cada dia pel fet d'estar a la Xina, però seguint la rutina del dia a dia...

De moment el febrer va ser un bastant bon mes d'entrenos perque la temperatura alguns dies va millorar bastant, tot i que algun dia vaig entrenar a prop de 20ºC i l'endemà a 0ºC o per sota...si no m'he posat malalt ja ho dono per bo jeje.. Ara el març segueixo entrenant bé, però a la tarda hi ha dies que tenim tormentes d'arena, ahir em va enganxar quan ja acabava, encara sort, perque en 10' vaig acabar ple d'arena.

Vaig estar a punt de debutar en mitja marató aquest mes de març, havia convençut a Egido (amb lo que em va costar per email jeje) i en tenia moltes ganes, més que per la marca que pogués fer per posar-me un dorsal i aprofitar que estic fent entrenos llargs molt bons, alguns inclús millors que els que feia Barcelona la temporada passada, espero que l'altitud serveixi d'algo per quan torni. Finalment no vaig debutar perque era una mitja marató a Malaysia i no vaig poder lligar tots el vols, bé si que els podia lligar però necessitaba masses dies per anar i tornar, una llàstima perque l'organitzador semblava bona gent.

A més, vinc arrossegant algunes molèsties al peu...el metge des de Barcelona diu que pel que li he explicat està pràcticament segur que és fascitis, espero que per un cop s'equivoqui i quan torni em digui que no és res jeje, potser és la lesió que em fa més respecte perque la gent que conec que ho ha patit ha tingut molts problemes, més que res perque la planta del peu rep tot els impactes...De moment corrent pràcticament no m'ho he notat cap dia...però hi ha dies que quan doblego els dits del peu... des de la xina! - Página 2 Icon_sad des de la xina! - Página 2 Icon_sad des de la xina! - Página 2 Icon_sad . Espero poder-ho anar mantenint amb els exercicis que m'han manat i mentre no em molesti corrent, aguantarem.

Ara hem queda 1 mes i 10 dies per tornar, és possible que pugui córrer un 5mil i/o 10mil en pista abans de tornar, tot i que seria a 1900m d'altitud, així que m'ho pendria com un entreno mes...i poca cosa mes quan torni el dia 2 maig és bastant possible que tingui lliga catalana, així que ràpid em posaran al meu lloc jeje

que vagi molt bé la mitja de la calçotada i la lliga catalana, jo també aposto a que els dos equips han d'anar a per l'ascens.

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dl Mar 22, 2010 1:55 am  seb coe

RAMONET!!! JA FEIA DIES QUE NO ENS DEIES RES!!!

ESPERO QUE EL PEU MILLORI DIA A DIA, I ESTIC SEGUR QUE SI ESTAS FENT ENTRENOS MILLORS QUE ELS QUE FEIES AQUÍ, I ELS FAS A 1900 METRES D'ALÇADA, ARRIBARÀS AQUÍ COM UNA MOTO!!! SEMBLARÀ QUE VINGUIS D'ENTRENAR A ETHIÒPIA MIG ANY!!!

PERÒ COMPTE QUE PER AQUÍ ELS TEUS COMPANYS ESTAN COM UNES MOTOS!!!! AVUI EL CAMPOY HA FREGAT JA LA TEVA MARCA DE 5000!!! 14'46"!!!!

UNA ABRAÇADA I FINS AVIAT CRACK!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

ramonet

Missatge Dt Maig 18, 2010 9:35 pm  ramonet

Aprofitant que ja estic agafant la rutina, ahir després de les 20x400m vam comentar amb el Seb que podríem fer un soparet i així us explico una mica l'aventura per Xina...la intenció seria fer-ho aquest divendres dia 21 després d'entrenar, ja sé que queda poc temps...però després ja comencen els controls i encara serà més difícil trobar un dia. En tot cas a la festa major de l'Espluga (o un altre dia), tot i que encara queda, es pot fer la 2a ronda. Així el divendres em portaria el portàtil amb les fotos i us aniria explicant...
Depèn dels que siguem haurem de mirar a on anem, i jo de Valls conec poquet...així que si teniu qualsevol suggerència, serà benviguda...

Fins divendres!

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dt Maig 18, 2010 10:34 pm  seb coe

LA MARTA I JO ENS APUNTEM A SOPAR DIVENDRES!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

xavinsa

Missatge Dc Maig 19, 2010 11:12 am  xavinsa

Ok!!! A mi també em sembla bona idea.

Tornar a dalt Ir abajo

ritme mental

Missatge Dc Maig 19, 2010 3:31 pm  ritme mental

jo per variar.... treballo... no vindré potser si ho feu per valls apareixo més tard!

Tornar a dalt Ir abajo

calvin klein

Missatge Dv Jun 11, 2010 6:45 pm  calvin klein

sera possible!!!! e enredet a la colla vella per anar a xina a buscar a ramonet i ell x aqui.
el mes fort no es que el vam anar a buscar a la xina,ho fort es que no teniem cap foto i l'idioma es una mica xungu i no i havia manera de entendres amb els xinus per tant vam decidir abandonar la busqueda i vam centrar la busqueda en trobar bars amb cervessa bona.pero tampoc i va haver exit.jajajajajajajajajajajajajaaja

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge   Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum