FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

des de la xina!

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

27082009

Missatge 

des de la xina! Empty des de la xina!

hola a tots! ja estic instal·lat a la china...de moment no tinc internet a la meva habitacio aixi que no em puc connectar gaire. la setmana que ve suposo que ja en tindre!ah tampoc tinc facebook que el tenen censurat aqui, almenys de moment no han sensurat el foro jejej

bueno ja us anire explicant que tal per aqui, de moment tinc dos pistes datletisme en menys de 500m de distancia! aixo si camins i parcs amb camins poca cosa...

fins aviat!
ramonet
ramonet

Nombre de missatges : 129
Ubicació : Espluga de Francolí
Registration date : 28/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Compartir este artículo en : reddit

des de la xina! :: Comentaris

Tenzing Norgay

Missatge Dj Ago 27, 2009 4:04 pm  Tenzing Norgay

Ramonet!!!!!!!!!!!!!
Així que ja ens has abandonat? Que tal els primers dies a la Xina? Suposo que molt xino suleto oi?jejeje
En fi, ara tocarà adaptar-se a la nova cultura...la millor manera pot ser agafant les bambes i sortir a correr dia si i dia també, segur que coneixeràs gent i territori!
Vinga doncs, ja ens informaràs, a disfrutar-ho tant com puguis!!

Tornar a dalt Ir abajo

Aidil

Missatge Dv Ago 28, 2009 3:25 pm  Aidil

Ramonet!!!!!!

Com va per aquí???? Espero que la instal·Lació hagi estat fàcil, llàstima del facebook que per allà et pots enterar de moltes coses, jejeje. Bueno ja ens anirem comunicant i ja ens explicaràs les experiències viscudes per aquí.

Apalei ens veiem!!!!!!

Tornar a dalt Ir abajo

NUVOL KINTON

Missatge Dv Ago 28, 2009 11:12 pm  NUVOL KINTON

hola Ramonxo , vigila amb els xinos que no saps mai cap on miren jejejejjee, es brma!! kuide´t molt crack

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dl Ago 31, 2009 9:20 pm  seb coe

RAMONET!!!

ME N'ALEGRO QUE JA ESTIGUIS INSTALAT!!! LO DEL FACEBOOK JA ET VAIG DIR QUE CREIA QUE ESTAVA XUNGO A XINA.. JEJE... PERÒ NO PATEIXIS QUE PER AQUÍ AL FORO ET TINDREM INFORMAT!!! APROFITA PER ENTRENAR MOLT I VES-NOS EXPLICANT COSES PER AQUÍ!!!

UNA ABRAÇADA CRACK!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

ramonet

Missatge Dl Set 07, 2009 11:36 am  ramonet

Hola a tots!

Veient que vosaltres ja heu arrancat la temporada, avui ja he fet els meus primers 30' de trote a la Xina...em falta una mica l'aire però de moment es pot aguantar..suposo que per l'altura, ja que la ciutat està a uns 1600m. Diumenge vaig pujar a una muntanya, que hi ha al costat de la ciutat, plena de temples budistes i que tenia el cim a 2200m...mai havia vist tantes escales juntes...més de 2h pujant escales:!: Exclamation Exclamation Exclamation

de moment no puc posar fotos...no em deixa! tampoc funciona el picassa...poc a poc a veure si descobreixo la manera

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dl Set 07, 2009 2:28 pm  seb coe

TANTA ESCALA I TANTA ALÇADA.... ET FOTRÀS COM UNA MOTO!!!

NO ENS EXPLIQUES MASSA COSA!!! A VEURE SI UN DIA AMB LA CALMA ENS FAS UNA CRÒNICA DE COM ET VAN LES COSES!!! SEGUR QUE JA HAS PASSAT PER MIL AVENTURES!!! VA SER FÀCIL ARRIBAR DES DE PEKIN?? JA HAS CANTAT AL CARAOKE?? ET TIREN MOLT ELS TRASTOS LES XINETES? ... NOSE... A MI PERSONALMENT SON COSES QUE M'AGRADARIA SABER!!!

UNA ABRAÇADA CRACK!!! ENCARA NO HE TROBAT "TERRENO" A L'ESPLUGA... JEJE...

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

ramonet

Missatge Dt Set 15, 2009 2:52 pm  ramonet

Hola a tots!
Avui tinc una mica de temps, així que a veure si us explico més coses de la Xina...
Primer punt, el viatge. Barcelona-Helsinki, Helsinki-Pekin, Pekin-Lanzhou. Llarguíssim!Vaig sortir un dilluns a les 10 del matí de Barcelona i vaig arribar a la universitat el dimarts a les 16h (hora Xina, 6+ que a Catalunya). A la cua per embarcar a Helsinki vaig coincidir amb uns quants atletes de l'equip d'atletisme Xino, o almenys m'ho van semblar. No ho se del cert perquè no en conec cap, però anaven tots vestits amb el xandal de la selecció xina, i tenint en compte que era l'endemà de que s'acabés el mundial suposo que sí que ho eren. Només eren 3 noies, 2 nois i 2 entrenadors i debien haver competit feia pocs dies perque quan caminaven tenien feina per moure les cames jeje.

Arribada a Pekin, i tots els treballadors de l'aeroport amb masqueretes per no agafar la grip, però només vaig haver d'omplir un full i passar per un arc que deia a quina temperatura estava. El canvi d'avió va ser força fàcil ja que era a la mateixa terminal, això sí a la sala d'espera era l'únic que no era xino, era una mica el centre de totes les mirades. Finalment vaig arribar a l'aeroport de Lanzhou on em va venir a recollir, per sort, un estudiant xino que parla anglès (un dels pocs) i vam anar amb autobús fins a la ciutat. Pujar a un autobús, un taxi o creuar el carrer és tota una aventura a Xina! Estan tota l'estona tocant el clàxon perque l'altra gent s'aparti, tenen semàfors, però poques vegades els respecten, ja no cal dir tota la resta de senyals i hi ha un munt de motos o bicis amb carros al darrere. La preferència per passar la té el vehicle més gran i si ets vianant dons has d'anar esquivant els cotxes per travessar. El més extrany és que encara no he vist cap accident! des de la xina! Icon_eek des de la xina! Icon_eek

La primera setmana va ser de tràmits de la universitat, telèfon, certificat mèdic,....vaig conèixer el professor i els estudiants del meu departament. A finals de setmana el professor va organitzar un sopar en un restaurant força bo per fer la inauguració del curs. Els restaurants són molt baratos, és sorprenent com és més barato dinar i sopar que comprar unes galetes al supermercat! Tot el que són marques internacionals tenen preus semblants als que es poden trobar a Europa, però en canvi el que fan els xinos es molt més econòmic. A la zona on estic, acostumen a menjar molt menjar picant, normalment arròs, pasta, o altres coses festes d'arròs i amb verdures i espècies que piquen molt. Per veure aigua calenta, te, cervesa i vi.

La ciutat és com Barcelona més o menys de gran, però té edificis molt més alts i està en mig d'una vall. El clima no és gaire bo, acostuma a estar núvol i plou sovint, però de moment no fa fred. Diuen que a partir del novembre comença el fred i que arribarem fins a -10ºC.

De moment estic vivint en una residència a dins del campus universitari, és un edifici només per estudiants internacionals, però la majoria d'estudiants internacionals són de països del asiàtics com Uzbekistan, Kajasktan i tots els països que us pogueu imaginar que acabin en -tan. Hi ha alguns africans i europeus som poquíssims i excepte 3 (contant un rus), tots marxaran a finals de novembre perque estan aquí en un programa d'intercanvi cultural organitzat pel govern xino.

El meu dia a dia entre setmana és classe de xino pel matí i projecte final de carrera per la tarda. Dinem a les 12h i sopem sobre les 18h. Poc a poc ja vaig aprenent a dir més paraules en xino, però escriure ho trobo dificílissim. A més a classe, alguns professors casi no parlen anglès, només parlen xino i rus, perquè els dels països del centre d'Àsia tots saben el rus, així que potser aprendré més rus que xino jeje

Tema xinos i xines, hi ha molta diferència entre els que han estat a l'extranger i els que no han surtit mai del païs. Els que han estat a l'extranger podríem dir que són com els europeus en la forma de pensar ja que són oberts tot i que segueixen les tradicions xines, però els que no han surtit mai del païs al principi et miren com amb molt de respecte i no gosen dir-te casi res (sobretot les noies i més si són de poble) ja que algunes de les que he conegut diuen que no havien conegut mai cap altre extranger i que per això no gosaven dir-me res. Hem surtit un parell de vegades a discoteques amb els altres estudiants internacionals i les noies de que hi ha no són les típiques estudiants, ja que la majoria no s'ho poden permetre, sino que deuen ser de famílies més ben posicionades i el principal problema és que de moment no podem establir conversació jeje tot i que és veritat que quan ens veuen a tot el grup d'extrangers se'ns apropen. Però tenen més èxit les noies extrangeres que els nois extrangers.

Per altra banda són tots molt amables i estan tot el dia preocupant-se de que no et falti de res. Dissabte em van invitar a anar al Karaoke i després a un sopar d'una classe. Va ser tota una experiència, jo vaig cantar poc i malament, però n'hi havia que comparat amb mi van cantar molt pitjor i repetien, s'ho passen genial els xinos als karaokes! Després vam anar a sopar i primer tots eren molt serios però quan van començar a beure cervesa ja no ho van ser tant, feia temps que no reia tant! A més és molt bo, perquè serveixen la cervesa en uns gots de mida de xupito (més o menys) i quan brindes amb algú per mostrar-li el teu respecte t'ho has de beure de cop. I si vas a una altra taula a proposar un brindis amb tots els de la taula també t'ho has de beure de cop, així que quan ja has brindat amb tots els de la taula un per un... des de la xina! Drunken_smilie des de la xina! Drunken_smilie des de la xina! Drunken_smilie

Per visitar aquí a la ciutat hi ha temples a les muntanyes que formen la vall i el riu groc que és enorme i està molt brut. Així més o menys a prop(7h amb tren) tinc Xian (on hi ha els guerrers que van venir a barcelona pel fòrum). Poc a poc ja aniré visitant altres llocs.

Tema atletisme segueixo rodant, aquesta setmana ja 40' dos dies si un no...però segueixo amb les pulsacions altíssimes! Sembla que vagi a 3'/km i no vaig ni a 4'10"!

Mmm segur que em deixo coses per explicar, però ara no se'm acudeixen! Si voleu saber alguna cosa en concret pregunteu...

PD. Seb pots provar la meva habitació mentres no hi sóc i no trobes terreny a l'Espluga així veuràs si t'agrada o no!jeje

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Ds Set 19, 2009 11:46 pm  porcalleocho

Ramomet si estas avorrit pots corre per la gran muralla, segur que no la acabaras.

Tornar a dalt Ir abajo

ramonet

Missatge Dc Set 23, 2009 12:20 pm  ramonet

jejej la muralla la deixo per més endavant que de moment ja tinc feina per córrer en pla, i allà em sembla que hi ha bastantes escales.... des de la xina! Icon_rolleyes des de la xina! Icon_rolleyes

ahir vaig aconseguir entrar a la pàgina de picasa...i vaig poder pujar algunes fotos...si voleu mirar-ne estan aquí: http://picasaweb.google.com/rgasull/
avui sembla que no em funciona però miraré d'anar-ne pujant més

records a tots des de la xina! Icon_cheers

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dc Set 23, 2009 1:01 pm  seb coe

RAMONET!!!

BONES LES FOTOS!!! LA VERITAT ÉS QUE EM MORO DE GANES DE VENIR-TE A FER UNA VISITA, JEJE... PERÒ NO SABRIA QUAN ESCAPAR-ME!!

ENS HAS DE SEGUIR EXPLICANT QUE TAL VA LA COMUNICACIÓ ENTRE LES XINETES I TU!!! JEJE... I HAURIES DE MIRAR DE PENJAR ALGUN VÍDEO DEL KARAOKE!!!

BON DETALL EL DE PASSEJAR-TE AMB LA CAMISETA DE LA MITJA DE VALLS PER XINA!!! FACVAC INTERNACIONAL!! JEJE... L'ALTRE DUBTE QUE TINC ÉS EL DE LA CAMISETA DE REIKJAVIK!!! JEJE... LI HAS ROBAT A UNA ISLANDESA VIKINGA??? JEJE... PER CERT... SUPOSO QUE ABANS DE QUE TORNIS ET PODREM FER UNA COMANDA DE GORE-TEX BARTOS, NO??? JEJE... ELS XINOS SÓN UNES MÀQUINES DE LA IMITACIÓ!!

QUE TAL ELS ENTRENOS PER AQUÍ? HAS TROBAT ALGUN GRUPET D'ENTRENAMENT A LA UNI? O ÉS XUNGO TROBAR GENT QUE CORRI PER AQUÍ?? PER VALLS TOT JUST ESTEM INTENTANT ARRENCAR... A L'ABDE ENCARA NO L'HEM VIST PER LA PISTA!! CREC QUE ESTÀ AL MARROC... AL JAUME SI QUE EL VEIEM, ÉS MÉS GROS QUE QUAN VA ACABAR LA TEMPORADA!!! JEJE.. UNS 5 KILOS MÉS GROS!! JAJA... EL XAVI JA S'ESTÀ POSANT LES PILES COM SEMPRE QUAN OLORA LA MITJA DE TARRAGONA!!! JEJE... ÉS LA SEVA DROGA PREFEREIDA... CREC QUE AVUI VOL FER 20 CANVIS DE 2'!!! UFF!! EL MÉS ESPECTACULAR AQUEST ANY ÉS L'EQUIP FEMENÍ QUE S'ESTÀ FENT!! QUIN MUNT DE DONES ENTRENANT! EQUIP DE PRIMERA SEGUR!!! ELS NOIS HO PASSAREM MÉS PUTA PER MANTENIR... A VEURE SI ENS PORTES ALGUN XINO DE TANQUES O DE SALTS, QUE SI NO... JEJE...

VINGA CRACK! SEGUEIX DISFRUTANT DE LA TEVA AVENTURA XINESA!!! PER AQUÍ ENS AGRADA LLEGIR LES TEVES VIVENCIES!!! AIXÍ QUE ENCARA QUE ET SEMBLI QUE EL FORO ESTÀ UNA MICA MORT, TU SEGUEIX ESCRIBINT QUE QUI MÉS QUI MENYS SE'L LLEGEIX TARD O D'HORA!!!

UNA ABRAÇADA!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

malaqui

Missatge Dc Set 23, 2009 5:34 pm  malaqui

Ramonet!! em va fascinar el teu mail del 15 de setembre explicant tantes cosetes!! l´he llegit més d´una vegada,allí hi ha molta informació!! Tú segueix explicant-nos les teves aventures que com diu Seb sempre ho acabem llegint...el que passa és que ens fa mandra escriure.I el que ens passa a l´equip femení és que amb els entrenos que ens ha posat l´Angel qüasi que no tenim temps per a res més.Seb, no sé si a primera o què però la veritat és que hem començat molt bé,amb moltes ganes!!!

Tornar a dalt Ir abajo

ramonet

Missatge Ds Set 26, 2009 5:42 pm  ramonet

A veure si aquest any no em perdo l'ascens de les noies! amb lo que costa aconseguir reunir un equip de noies...i a Valls cada any n'hi ha més!

jo demà tinc classe! des de la xina! Icon_evil des de la xina! Icon_evil perque el dia 1 d'octubre és la festa nacional a Xina i tindrem 1 setmana de festa, però a de fer pont recuperem els dos dies que no deuen ser festa el cap de setmana....un demà diumenge i l'altre el dissabte després de les festes! estan bojos...no se si val gaire la pena fer festa entre setmana si després ho recuperen el cap de setmana!

de moment no tinc grup d'entreno, hi ha gent corrent per la pista però de manera ocasional. El que passa que una de les pistes ha estat tancada aquests dies perque estaven desmontant l'escenari de la festa dels 100 anys i potser a partir d'ara i començarà a anar més gent, però no ho se.

Jo aquesta setmana ja he estat rodant entre 50' i 1h i ja començo a anar millor i amb les pulsacions més baixes...de moment em queda una altra setmana igual i després ja començaré a fer més coses, tot i que com que no tinc competicions a la vista potser aprofitaré per fer més entrenos de "gimnasia" que els altres anys no en feia gaires

jajaj el jaume com més gros torna de vacances més corre després! jo estic ja en pes de juny o juliol i només porto 15 entrenos! cada rodatge que faig aquí em fa gastar molt...quan comenci a fer més coses no se com recuperaré d'un dia a l'altre

la samarreta no l'he aconseguit de cap escandinava...ja m'agradaria!aquí no hi ha casi ningú d'europa...i de noies les mes simpàtiques són les koreanes, però de moment no ens entenem perque no parlen anglès. de moment hola i poca cosa més!

en quant a les còpies, a les nits aquí a la ciutat hi ha uns mercats que pots trobar quais de tot(roba, rellotges, goretex no ho se, ja miraré! no se si la qualitat és gaire bona, pèro són idèntiques a les originals! de moment, per probar-ho em vaig comprar unes bambes nike de carrer per 25 yuans (algo menys de 3€), són idèntiques a les originals, tot i que la sola crec que és més dura, però de moment van força bé.

avui un rus ens ha fet una paella i ens ha invitat a dinar, té gràcia menjar paella a la xina feta per un rus des de la xina! Icon_clown i de moment poca cosa més...la setmana que ve amb la festa nacional suposo que faran algo espectacular...a veure si puc penjar fotos!

Tornar a dalt Ir abajo

awanaskein

Missatge Dg Set 27, 2009 8:40 pm  awanaskein

IEeeep Ramonet!!!

si si , aixo, no paris d´escriure que io tinc moltes hores lliures i xafardeijo per aqui...
parla bé de mi a les xines eee jejje

penja fotos.. que sempre m´ha agradat la xina!!! es tot molt xino jajaj....
les estructures que tenen son impresionants!!
i també s´hi pot escalar per aquí jeje

No li facis cas al Seb,, que aquet any l´equip masculí tornarà a lluitar!!

Lo de les noies es veritat, totes ipermotivades entrenan!! impresionen!!

vagi be per aquí, i a aprendre xino...

saluut

Tornar a dalt Ir abajo

malaqui

Missatge Dt Set 29, 2009 4:31 pm  malaqui

Hola Ramonet!!! això de fer festa a Xina només un dir,no et deixis embaucar,bon uns per fer festa.
Així que no has trobat grupet d´entreno...per mi que deuen estar tots amagats darrera les cortines de bambú impressionats mirant com et menges els Kms. des de la xina! Suspect Portes la samarreta del Barça??
Segur que hi ha alguna manera d´entendre´t amb les koreanes,tú ves probant.
Quina embegeta amb lo de la roba barata.Jo si fos de tú per treure´m un sobresou enviaria un contenidor de roba esportiva i bambes cap a l´Espluga.Jo si vols agafo una paradeta al mercat..i a vendre!!! des de la xina! Icon_pirat Benu,paru de dir bajenades i em despedeixo amb una forta abraçada.Avui toca el primer circuit de força a la pista.T´aniré informant sobre l´equip de les noies,això promet!! en general i des de la meva ignorància crec que tothom està entrenant molt fort,fins i tot AWANASKEIN es constant!! des de la xina! Icon_wink

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dc Set 30, 2009 11:07 am  seb coe

CERT!!! JEJE... FINS I TOT AWANASKEIN ESTÀ ENTRENANT AQUEST ANY!!! JAJAJA... EL QUE FA UN SOPAR EN JOC EH AWANAS... JEJE...

AHIR VA SER IMPRESSIONANT VEURE ENTRENAR AL FACVAC EN GENERAL!! FEIA UN GOIG LA PISTA COM FEIA MOLT QUE NO ES VEIA!!! AL CIRCUIT DE L'ANGEL I EL MATEU S'HI ACUMULAVEN UNA QUINZENA DE FONDEROS, MENTRE QUE EL MIRÓ TENIA UNS ALTRES 15 ATLETES ENTRE EL SEU CIRCUIT DE FORÇA I ALTRES ACTIVITATS DE CIRCU... A MÉS GENT COM BARRACUCUDA, HECTOR... QUE ANAVEN RODANT PER ALLÀ... REALMENT AQUESTS DIES LA PISTA (I EN CONCRET EL FACVAC) FA MOLT DE GOIG!!! des de la xina! Icon_biggrin des de la xina! Icon_biggrin des de la xina! Icon_biggrin

JA POTS ENTRENAR BÉ, PERQUÈ AQUEST ANY EM VEIG FONDERO... JEJE... I COM QUE EM FEIES ENVEJA, EL DIUMENGE VAIG ESTAR RODANT ENTRE 1500 I 2000 METRES D'AÇADA, MENTRE ANIMVA AL JUST A LA COPA DEL MÓN... JEJE... EM COSTA ARRENCAR, PERÒ CADA DIA EM TROBO MILLOR!!!

ESPERO QUE AVIAT PUGUIS INTERCANVIAR ALGUNES PARAULES AMB LES KOREANES I QUE TROBIS UN BON GRUP D'ENTRENAMENT ARA QUE OBRIRAN LES PISTES BONES!!! A MÉS, EL QUE DIU LA MALAQUI DE LA CAMISETA DEL BARÇA ÉS UN PUNTASSU!!! SEGUR QUE SI ET PASSEGES PER ALLÀ A LA PISTA AMB L'EQUIPACIÓ DEL CLUB TRIUNFES UN MUNT!!! JEJE...

ENS VEIEM A LA PISTA!!! (QUAN SIGUI...)

Tornar a dalt Ir abajo

malaqui

Missatge Dc Set 30, 2009 8:05 pm  malaqui

Cert sir Seb!!! ahir la pista impressionava un munt!! des de la xina! Icon_eek i avui...doncs avui toca patir agulletes!! des de la xina! Icon_mad són les set de la tarda i com més passen les hores més mal fan i s´estenen per tot el cos..encara que va ser molt divertit i només pel sol fet de compartir l´entreno amb tanta gent del club ja val la pena.Una abraçada Ramonet,a veure si fas equipet d´entrenament ben aviat!! des de la xina! Icon_wink

Tornar a dalt Ir abajo

ramonet

Missatge Ds Oct 10, 2009 1:12 pm  ramonet

Hola a tots!

Aprofitant les vacances que hi va haver per la festa nacional vam aprofitar per visitar un parell de ciutats que no estan gaire lluny. El primer dia vam anar al mig d'unes muntanyes, on vam arribar amb barca després de travessar un llac enorme, on hi havia figures budes (algunes enormes) a la mateixa muntanya, en un paisatge genial al mig de vegetació...i el segon dia ens vam arribar a un poblat tibetà! Quin fred que feia, i els monjos i els nens en màniga curta, viuen en unes condicions que no se com ho poden aguantar, al mig de la muntanya com si estiguéssim 100 anys endarrere...això els temples, les estàtues i l'ambient incomparable...
Tot el dia negociant amb els conductors de les furgonetes perque ens portessin d'un lloc a l'altre, inclús vam negociar el preu de les habitacions de l'hotel...Podeu veure algunes fotos que he penjat al picasa.

Per altra banda ja he fet els primers canvis de ritme, uns de llargs i uns de curts...Els curts genials, això si la pàjara em va venir quan vaig acabar...i els llargs feia temps que no patia tant...a partir del 5' de cada canvi costava agafar aire més del normal..jeje tot i que al final van sortir força bé. Així que segueixo acumulant...

Encara no m'he posat gaire roba del barça, perque la que faig servir més és la d'hivern...però els canvis els faig en un passeig al costat d'un riu, tot pla de 1050m i a un dels extrems cada cop que hi arribava hi havia més gent mirant-me a l'últim em van aplaudir hi tot jaja...debia córrer la veu de que hi havia un extranger corrent amunt i avall patint com un animal...

Seb l'altre dia un extrangers em van dir que havien comprat roba nortface i goretex molt bé de preu, però en una altra ciutat. Es veu que hi ha una fàbrica per aquí a prop i a part de les que envien a la resta del món en treuen algunes que les revenen al carrer negociant els preus...

Espero que tots estigueu entrenant bé que d'aquí res comencen els crossos!

PD: Ah, he conegut les russes!jeje

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dl Oct 12, 2009 9:44 pm  seb coe

OOOEEEEEE!!!!!

A PER LES RUSSES CRACK!!! JEJEJE...

ME N'ALEGRO QUE ESTIGUIS ENTRENANT BÉ!!! I GENIAL LO DELS APLAUDIMENTS!!! JEJE... JO VAIG TENIR UNA EXPERIÈNCIA SEMBLANT A ETIÒPIA!!! ELS NENS PETITS EM SEGUIEN, ELS JOVES M'ANIMAVEN DIENT "GO BEKELE, GO!" JEJE... I ELS MÉS GRANS EM MIRAVEN I APLAUDIEN!!! VAIG QUEDAR FLIPAT... PER AQUÍ, SI ALGU VEU UN ANIMAL FENT UNA PUJADA RERA L'ALTRA PATINT COM UN CABRÓ, EL MÉS NORMAL ÉS QUE ET TRACTIN DE BOIG... SI NO T'INSULTEN O ET TIREN ALGUNA COSA A SOBRE! JEJE...

A VEURE SI TINC TEMPS I TORNO A FER UNA ULLADA AL TEU PICASSA PER VEURE ELS MONJOS I ELS BUDES! PER AQUÍ MICA EN MICA ANEM ENGEGANT... L'ALTRE DIA JA VAIG FER VOLTA RAPIDA-VOLTA LENTA I EM VAIG TROBAR BASTANT BÉ! EL XAVI DONA MÉS VOLTES A L'ASFALT DE LA PISTA QUE UN VENTILADOR! I AQUESTA SETMANA JA HA APAREGUT L'ABDE AMB GANES D'ENTRENAR!! QUE EL TENIEM PERDUT PEL MARROC!!! EL JAUME COMENÇA COM SEMPRE... AMB 82 QUILETS I LI COSTA ARRENCAR, JEJE... PERÒ JA SABEM TOTS COM ACABA LES TEMPORADES!!!

UNA ABRAÇADA MOLT GRAN DES DE TERRES CATALANES!!! QUE SEGUEIXIS DISFRUTANT AL MÀXIM DE TOT EL QUE PUGUIS! QUE AQUESTES EXPERIÈNCIES ÉS POSSIBLE QUE NOMÉS LES VISQUIS UN COP A LA VIDA!!!!

ENS VEIEM A LA PISTA!!! I... "GO BEKELE, GO!!!" des de la xina! Icon_cheers des de la xina! Icon_cheers des de la xina! Icon_cheers

Tornar a dalt Ir abajo

porcalleocho

Missatge Dl Oct 12, 2009 10:39 pm  porcalleocho

Ostre ramon, avui he fet una ullada a les fotos, i crec que estas començat a cambiar la teva fisonomia.
Com va la climatologia, doncs un dia vas tapat i en cara de fred i al dia seguent maniga curta i un sol espatarrant. Veig que t ho estas passant molt be, ahir menstre veia per la tele, un programa que diuem Pekin Express, pensava en les aventures que deus esta passant. Ja ens continuare explicant coses d´aqulles terres tan llunyanes, i contiunua entrenant a veure si et fan una estatua, que aquesta gent ho fan to molt rapid.

I les russes, doncs pregunta si son de la estepa, , pel temes del polvorons, que ho fan molt bons jejje

Ens veien un d´aquest dies i continua gaudint de l´experiencia.

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dt Oct 13, 2009 2:44 pm  seb coe

RAMONET!!!

JA HE VIST LES FOTOS!!! QUINS LLOCS MÉS GUAPOS QUE HI HA PER ALLÀ!!! NO PARIS DE VISITAR EL PAÍS QUE HA DE SER BRUTAL!!!

TAMBÉ HE VIST A LES RUSSES!!! JEJE... COM SE T'ARRAMBEN EH!!!

SORT!

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

malaqui

Missatge Dt Oct 20, 2009 1:18 pm  malaqui

MOLT XULES LES FOTOS RAMONET!!,ENCARA NO T´HE VIST AL COSTAT DE CAP KOREANA PERÒ LES RUSSES NO ESTAN GENS MALAMENT!!
PER AQUÍ ENTRENANT TOTHOM MOLT BÉ,NOSALTRES,L´EQUIPET DE NOIES FONDERES TAMBÉ CONTINUEM AMB LES MATEIXES GANES,PORTEM TRES CIRCUITS DE FORÇA,DOS SESSIONS DE PUJADES,UNA VEGADA A LA PISTA I UNA A MONTBLANQUET,HAIG D´APUNTAR QUE JA HEM COMENÇAT TAMBÉ A FER ELS PRIMERS CANVIS DE RITME,QUE EM SEMBLA QUE TÈCNICAMENT ES DIU..CÒM EM VA DIR SEB QUE ES DEIA... des de la xina! Icon_scratch FAR..FAR..FARDOS!!! DONCS BÉ,ES TRACTA DE FER DIFERENTS FARDOS O TAMBÉ ENOMENATS PER L´ANGEL PAQUETES DE ARA 40´´ARA 25´´RECUPERANT 1.30 I 1 MINUT ENTRE FARDO I FARDO.SUPOSO QUE ELS TEUS CANVIS NO TENEN RES A VEURE AMB ELS NOSTRES PERÒ BUENO LO IMPORTANT ES ACAVAR-LOS EL MENYS PAJARILLUS POSIBLE.
UNA ABRAÇADA!!

Tornar a dalt Ir abajo

seb coe

Missatge Dt Oct 20, 2009 2:54 pm  seb coe

FARLEK, MALAQUI, FARLEK!! des de la xina! Kopfschuettel des de la xina! Kopfschuettel des de la xina! Kopfschuettel

ENS VEIEM A LA PISTA!!!

Tornar a dalt Ir abajo

MESTRE

Missatge Dt Oct 20, 2009 7:10 pm  MESTRE

Bé SEB si em permets, com a mestre, t'escric la paraula correctament jejeje... i de pas una mica literatura d'entrenament...

FARTLEK

El fartlek és un sistema d'entrenament que consisteix en anar barrejant diversos exercicis gimnàstics tant aeròbics com anaeròbics, principalment exercicis de velocitat.
El terme "fartlek" prové del suec FARTE i LEKG i significa "cama dura". Fou desenvolupat per l'entrenador suec Sonsimp Homer (1891-1983), i posteriorment fou adoptat per molts fisiòlegs.
Hom inclou jocs de velocitat en els què els individus corren a través de boscos, platges o a camp obert movent-se en llibertat enmig de la natura. Les característiques del fartlek vénen definides per les irregularitats del terreny, quan més variat millor, i en el qual no hi ha un traçat preestablert (excepte en entrenaments ja estudiats, fet que treu emoció a la pràctica d'aquest esport) i l'individu es mou per instint canviant la velocitat, la intensitat i el volum al seu gust segons li demani el cos.
[edita]Avantatges

Treball dels músculs extensors i elevadors(que pujen i baixen repetdides vegades), el que fa millorar la força elàstica i la potència cíclica.
És un sistema mixt en el que s'hi encabeix el treball aeròbic i l'activitat neuromuscular degut als canvis de ritme.
[edita]Característiques

La freqüència cardíaca varia entre les 147 i les 170 polsacions per minut, encara que pot arribar a les 190.
El volum del treball no ha de ser excessiu, ja que això duria a un empitjorament de la qualitat, raó per la qual es recomana que la duració no sobrepassi l'hora, encara que les especialitats varïin la duració:
fins al Fons (1h)
Mig fons llarga (45-60)'
Mig fons curta (30-40)'
Velocitat de penetració (20-30)'
Ajuda a que els músculs del cos es tornin durs com la pedra i tenir més resistència.

article més complet:

FARTLEK POLACO

Cuando finalizó la II Guerra Mundial, surge en Polonia un sistema de entrenamiento natural que iba a intentar corregir el retraso que en el aspecto general de la preparación física había sufrido la juventud polaca El objetivo era doble, por un lado corregir el problema físico y otro psicológico, creando un reto en aquellos jóvenes que les ayudara a olvidar los horrores de la guerra. Es entre los años (1952-54) cuando toma mayor popularidad este sistema de entrenamiento. Es una forma de fartlek pero mucho más sistematizado, y tiene sus fundamentos en los siguientes puntos:

1. Trabajo largo a ritmo variable (cambios de ritmo.
2. La intensidad se dosifica de forma individual, según la capacidad personal.
3. La agitación respiratoria marca la intensidad en los esfuerzos de ritmo rápido.
4. La asimilación del trabajo se consigue por el desarrollo de la actividad que permite un aumento de volumen cada vez mayor.
5. El volumen de trabajo será regulado de tal modo que, al término de la sesión de entrenamiento, al deportista le queden ganas de seguir corriendo.

La finalidad es el desarrollo y mantenimiento de la resistencia. En los programas de entrenamiento, generalmente, se utiliza en las primeras etapas del periodo básico, aunque dado que, tanto el ritmo como la velocidad son factores importantes de este sistema, puede emplearse a lo largo de toda la temporada, pero intensificando una y otra variante.

Contenidos

Según Mulak, entrenador polaco, este sistema consta de 4 partes:

1. Fase inicial, de calentamiento: en la que se introducen una serie de ejercicios relacionados con los grupos musculares más importantes, sobre todo dirigidos a la mejora del equilibrio; la coordinación; la elasticidad y la movilidad articular, alternado con tramos de carrera. El tiempo total de esta fase es de (10-15) minutos.

2. Fase de velocidad: en la que se realizan unas series de carreras cortas, pero la intensidad, aún no es máxima. En este tipo de ejercicio se utiliza, si es posible, un terreno con ligeras subidas y bajadas, con lo cual se consiguen aceleraciones y cambios de ritmo gracias al variado perfil del terreno. De esta forma se logra una constate fluctuación de la frecuencia cardiaca sin necesidad de grandes esfuerzos. Las distancias utilizadas son de (400- 500) metros de trote suave, seguidas de aceleraciones a ritmo vivo de entre (100-200) metros. Con un número de series (4-6), que dará un volumen total de (2-3) kilómetros. Es aconsejable que tan pronto la resistencia se vea dificultada, se disminuya el ritmo de trabajo,
Tiempo total de esta fase (15-20) minutos. Finalizado este trabajo se realizan ejercicios de elasticidad (MS), durante 10 minutos.

3. Fase de ritmo: se realizan. (5-10) x (300-800) metros a ritmo vivo, con pausas activas de 500 metros a ritmo suave. Los tiempos de recuperación estarán determinados por el estado de frecuencia respiratoria, elemento controlador del esfuerzo. El siguiente esfuerzo no se repite hasta que el deportista no se haya normalizado, y se le note con ganas de salir. Se reduce la intensidad, si es preciso, pero se mantiene el tiempo de duración establecido en cada sesión. La intensidad depende de la distancia del recorrido y del número de estímulos empleados. El tiempo de entrenamiento en esta fase es de (15-20) minutos.

4. Fase de recuperación (Vuelta a la calma): se efectúan trotes a ritmo descendente, finalizando en marcha, realizando ejercicios de soltura y relajación, hasta una total normalización del ritmo respiratorio. Durante todo el tiempo de entrenamiento se recorren un total de (3-6) kilómetros.

Existe una variante corta del fartlek polaco que consiste en reducir la 3’ Fase (considerada la más importante).

En este caso se denomina pequeño juego de carreras o Fartlek corto.

Pistas finlandesas

Son otra variante del Fartlek Polaco, cuya característica es la disposición de varias estaciones, colocadas a lo largo de un recorrido y donde la distancia entre estación es recorrida de forma individual o en grupo, empleando un ritmo adaptado a la capacidad personal. Es un sistema eminentemente natural. En cada estación figura un panel en el que se explica con detalle la ejecución de los ejercicios. Se emplea en las primeras etapas de la temporada.

Disposición de una pista finlandesa:

1. Carrera de 400 metros, ritmo suave.
2. Ejercicios de calentamiento (10 repeticiones).
3. Carrera progresiva sobre 300 metros.
4. Ejercicios de salto.
5. Carrera de velocidad sobre 60 metros.
6. Ejercicios de lanzamiento.
7. Carrera sobre 600 metros a ritmo medio.
8. Ejercicios de fortalecimiento abdominal.
9. Carrera a ritmo lento sobre 1 kilómetro.
10. Acrobacia (Volteretas y equilibrio).

La variante que usamos nosotros del fartlek Polaco es 10 x 400 a ritmo medio, y durante la pausa realizamos un ejercicio (abdominales, espinales, diferentes saltos, etc.)

FARTLEK SUECO

Sistema de entrenamiento desarrollado por el sueco Gosta Holmer, posteriormente popularizado por Gosta Olander. No confundirlo con el entrenamiento total de Mollet, ya que en el Fartlek no se interrumpe el trabajo.

Una vez marcado un recorrido y tiempo de trabajo concreto, no se intercalan ejercicios gimnásticos. Este programa nació de la necesidad de entrenar a los corredores en un área geográfica donde los veranos son cortos y los inviernos largos y severos.
La palabra Fartlek describe una clase de juego de velocidad, en el cual los individuos corren a través de bosques, playas de arena o campos abiertos, moviéndose con libertad de espíritu entre la bella naturaleza.

Sus características están determinadas por el terreno lo más variado posible, tanto en perfil como en la superficie.

Aunque parezca un sistema sin dirección, lo cierto es que al corredor se le esta pidiendo, por las características del terreno, cambiar el paso, acelerar, correr, caminar, frecuencia, amplitud; trabajando, tanto músculos extensores, como elevadores, contribuyendo a un medio ideal para el desarrollo de la potencia cíclica y la fuerza elástica, propias de la carrera.
El fartlek es un sistema mixto, donde se alternan el trabajo aeróbico con la actividad neuromuscular por medio de los cambios de ritmo. La frecuencia cardiaca oscila entre las (140-170) p/min, pero esporádicamente se suceden intervalos en los que el pulso llega a 190.

Existen en la actualidad adaptaciones del fartlek con distancias y ritmos preestablecidos que el corredor debe cumplir, si bien estos métodos desnaturalizan el sistema al perderse la espontaneidad del corredor.
Dadas las características de este trabajo, el volumen no debe ser excesivo, ya que iría en detrimento de la calidad; por este motivo la duración no deberá pasar de 1 hora.
Se recomienda una duración máxima por sesión, según las especialidades de:

Fondo (1 hora)
Medio Fondo Largo, (45- 60 minutos)
Medio Fondo corto, (30- 40 minutos)
Velocidad: (20-30 minutos).

Estos tiempos son para atletas experimentados, los principiantes y niños, tanto distancias como números de cambios así como la intensidad se debe reducir sensiblemente.

Para terminar, decir que este sistema se suele emplear, fundamentalmente en el periodo básico, aunque también se emplea en el periodo especial y competitivo como mantenimiento de la capacidad y potencia aeróbica.

Tornar a dalt Ir abajo

ramonet

Missatge Dc Oct 21, 2009 10:07 am  ramonet

jeje ai amb els farleks... Very Happy Very Happy Very Happy doncs malaqui creu-te que els teus i els meus són més semblants del que et penses, em sembla que el meu entrenador i l'Angel són d'escoles bastant semblants però de quintes diferents jeje jo ja estic rodant bones tirades per sota de 4'/km força còmode la qual cosa em té molt content i em fa pensar que vaig pel bon camí, ja que les últimes temporades per saber com realtment estava ens fixàvem molt en com rodava.. per altra banda segueixo amb els canvis (farleks), gimnasia...

el passat cap de setmana vaig estar a Xian, una ciutat enorme...uns 8000000 d'habitants buf! em sembla que l'any que ve tindran metro, la qual cosa agrairan molt. Es nota que és una ciutat important, i és fàcil comunicar-te amb anglès a la majoria de llocs. A l'anada vam anar amb tren, 9hores de tren, de tren xino, assentats, però estrets i rodejats de gent del país, una bona aventura. La gent que estava als voltants al veurens extrangers ens estaven oferint menjar tota l'estona, igual passa quan vas a un bar o inclús a comprar a una botiga t'ofereixen tabac des de la xina! Suspect des de la xina! Suspect des de la xina! Suspect Vam anar a veure els famosos guerrers de Xian, impressionant, però els hi queda moltíssim treball per fer. Encara estan trobant coses i en tenen moltíssimes per restaurar més...quan ho tinguin acabat d'aquí un munt d'anys serà encara més espectacular.

Avui al matí he anat a un institut, ja que tinc un amic xino que és professor i em va demanar si podia anar a la classe perque els alumnes em fessin preguntes...ha estat una bona experiència he rigut força, a més casi no parlaven anglès, el meu amic poquet, i quan em volien preguntar algo fins que no ho entenia costava força...això si quan deia algo en xinès tots es quedaven des de la xina! Icon_eek des de la xina! Icon_eek des de la xina! Icon_eek (i no crec que sigui pel meu nivell) Les primeres preguntes han estat si estava casat, si tenia novia i si tenia planejat tenir una novia xina! des de la xina! Confused des de la xina! Confused des de la xina! Confused després ja m'han preguntat per Espanya i Europa...

Per altra banda, les koreanes les he deixat una mica de banda últimament perque només saluden i riuen, però no hi ha comunicació...

Seguiu entrenant fort, que això ja comença! jo me'n vaig a estudiar xino que demà tinc dictat de caràcters...buf! des de la xina! Icon_evil des de la xina! Icon_evil i després a fer un farlek!

malaqui ja pots estudiar la lliçó del mestre des de la xina! Icon_razz des de la xina! Icon_razz des de la xina! Icon_razz tot i que no cal fer-ho al peu de la lletra

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge   Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum