32 CURSA DE L´ESPLUGA FRANCOLI 1/08/2009
Pàgina 1 de 1
09072009
32 CURSA DE L´ESPLUGA FRANCOLI 1/08/2009
No ens donarem conta i ja la tindrem aqui, la gent semplba ser que no esta gaire motivada per fer.la aquesta any. o potser s´espera pe mes endevant. Les inscripcions estan limitades a 1000 participants, i crec que ja portan la quarta part.
demoment l´unic que ha cofirmat que vol participar es el Mestre, a mi agradaria pero sembla ser que ho tic una mica complicat.
La resta de gent que vloeu fer. recordeu 15 km d´intensa calor i recorregut exigent. pero el sopar, la companyia i a festa de despres, val la pena el patiment.
INFORMACIO CURSA DE L' ESPLUGA FRANCOLI
resultats meus de les edicions anteriors (salvo error)
1989 1:05
1991:1:04
1992:1:08
1993:1:01
1994:1:04
1998:1:14
1999:1:07
2001:1:09
2002:1:07
2003:1:06
2004:1:03
2005:1:09
2006:1:15
2007:1:11
2008:1:08
demoment l´unic que ha cofirmat que vol participar es el Mestre, a mi agradaria pero sembla ser que ho tic una mica complicat.
La resta de gent que vloeu fer. recordeu 15 km d´intensa calor i recorregut exigent. pero el sopar, la companyia i a festa de despres, val la pena el patiment.
INFORMACIO CURSA DE L' ESPLUGA FRANCOLI
resultats meus de les edicions anteriors (salvo error)
1989 1:05
1991:1:04
1992:1:08
1993:1:01
1994:1:04
1998:1:14
1999:1:07
2001:1:09
2002:1:07
2003:1:06
2004:1:03
2005:1:09
2006:1:15
2007:1:11
2008:1:08
32 CURSA DE L´ESPLUGA FRANCOLI 1/08/2009 :: Comentaris
Re: 32 CURSA DE L´ESPLUGA FRANCOLI 1/08/2009
Lloc | Lloc Cat | Dorsal | Temps final | Nom i Cognoms |
9 | 9 | 302 | 52m 36s | Jordi Toda Vericat |
26 | 23 | 7 | 57m 01s | Angel Valderrama Galeote |
98 | 71 | 178 | 01h 01m 59s | Salvador Batlle Barrabeig |
99 | 72 | 8 | 01h 01m 59s | Quim Royes Celma |
146 | 101 | 836 | 01h 04m 30s | Ivet Martinez Isern |
176 | 118 | 180 | 01h 05m 44s | Jordi Tous Rovira |
264 | 163 | 966 | 01h 08m 47s | Joan Carles Purcalla Perez |
466 | 269 | 790 | 01h 14m 23s | Xavier Borras Nogues |
470 | 272 | 1064 | 01h 14m 28s | Raul Santo Llort |
927 | 47 | 83 | 01h 36m 31s | Manoli Calderay Rodriguez |
PRESI!!!
JA M'HI POTS APUNTAR A MI!!!
A VEURE SI ES VA ANIMANT LA GENT... ÉS UNA CURSA ESPECTACULAR!! TOT UN CLÀSSIC DE CASA NOSTRA!!! CREC QUE L'ABDUL I L'HECTOR EN TENIEN GANES, I CREC QUE EL MALICK S'HO ESTÀ PENSANT... A MÉS EL XAVI CREC QUE S'ESTAVA REPENSANT SI FER-LA... ENCARA FAREM UN BON EQUIPET!!!
VAMOS EQUIPO!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
JA M'HI POTS APUNTAR A MI!!!
A VEURE SI ES VA ANIMANT LA GENT... ÉS UNA CURSA ESPECTACULAR!! TOT UN CLÀSSIC DE CASA NOSTRA!!! CREC QUE L'ABDUL I L'HECTOR EN TENIEN GANES, I CREC QUE EL MALICK S'HO ESTÀ PENSANT... A MÉS EL XAVI CREC QUE S'ESTAVA REPENSANT SI FER-LA... ENCARA FAREM UN BON EQUIPET!!!
VAMOS EQUIPO!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
la relacio de la gent que vol corre de moment:
mestre
porcalleocho?
seb coe
malick
atenea
segur que no s´anima ningu mes.
mestre
porcalleocho?
seb coe
malick
atenea
segur que no s´anima ningu mes.
Atencio els que volgue anar a correr a l´espluga ja us podeu espabilar per confirmar si us fem l´inscripcio. Perque al pas que van tancaran inscripcions ben aviat. Ja esteu informats.
als que vingueu us esperem a casa com cada any! els que siguin nous ja us indicaran com arribar-hi que és bastant fàcil....
aquest any és un bon any per córrer a l'Espluga que si THE LAST HOPE no corre segur que no farà gaire calor i hi haurà una temperatura ideal jeje
aquest any és un bon any per córrer a l'Espluga que si THE LAST HOPE no corre segur que no farà gaire calor i hi haurà una temperatura ideal jeje
JO NOMÉS HE VINGUT UN ANY, PERÒ AIXÒ DE TENIR LA TERRASSETA DEL RAMON AMB REFRIGERIS I DUTXETA A PUNT ÉS UN LUXE GENIAL!!!!
COMPTA AMB MI!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
COMPTA AMB MI!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
poc mes de 200 places lliures per inscriures a l´espluga.
ELS AMCS DE LA ESPLUGA JA VAN CAMI DEL 900 INSCRTIS. EL TOPE SERA DE 1000 CORREDORS.
AQUELL QUE ENCARA TINGUI GANES DE CORRE, QUE HO DIGUI RAPIDAMENT, QUE AIXO TANCARA EN BREU.
FINS AL MOMENT
MESTRE
SEB COE
MALICK
ATENEA
PORCALLEOCHO
AQUELL QUE ENCARA TINGUI GANES DE CORRE, QUE HO DIGUI RAPIDAMENT, QUE AIXO TANCARA EN BREU.
FINS AL MOMENT
MESTRE
SEB COE
MALICK
ATENEA
PORCALLEOCHO
Em sembla molt que la Marina, no em deixara corre a l´Espluga.
Que vagi molt be.
Enrecordeu de porta le xip groc, aquells que ho tingueu
Que vagi molt be.
Enrecordeu de porta le xip groc, aquells que ho tingueu
Porcalleocho entenc q tens una molt bona raó per no venir a la cursa de l'Espluga, el nostre duel queda per un altre dia jeje. Com que jo no corro tant no et puc dedicar la victòria però et dedicaré un bon temps pensant en la vostra felicitat.
Moltes felicitats, suposo q tu ja obriràs un fil al foro però felicitats pel naixement de la Marina una preciositats de 3 kg i de 47 cm ... la més guapa de totes... diu el seu pare. Felicitats tb a la mare, disfruteu dels moments tant feliços q anireu passant .
Records de tota la familia mestre, apa dues + i ja ens empateu jejeje
Moltes felicitats, suposo q tu ja obriràs un fil al foro però felicitats pel naixement de la Marina una preciositats de 3 kg i de 47 cm ... la més guapa de totes... diu el seu pare. Felicitats tb a la mare, disfruteu dels moments tant feliços q anireu passant .
Records de tota la familia mestre, apa dues + i ja ens empateu jejeje
ENHORABONA PRESI I MAITE!!!!
QUINA IL·LUSIÓ HAVER REBUT EL VOSTRE MISSATGE A LA MATINADA!!!
A L'ESPLUGA MOLT BÉ... WENU, TRET DEL POBRE MALIK QUE NO VA ACABAR LA CURSA... LA MARTONA VA FER 4ARTA FEMENINA AMB UN TEMPS ESPECTACULAR DE 1'01"54.... EL MESTRE VA BAIXAR 2 MINUTETS LA MARCA DE L'ANY PASSAT (TOT I EL VENT QUE ENS VA FER TOTA L'ESTONA) I JO... DONCS MOLT BÉ, VAIG SORTIR MOLT ENDARRERA I MOLT TRANQUIL I VAIG ACABAR FORT ELS ÚLTIMS 3 KM PER FER 54'15" QUE NO ESTA GENS MALAMENT!
DESPRÉS PICA PICA A CAL RAMONET!!! MERCI PER TOT FAMILIA RAMONET!!! UNA MOLT BONA FESTA MAJOR (COM SEMPRE)!!! I SORPRESA A LES 7 DE LA MATINADA!!! SMALL LLAGOST: MERCI PER LA XOCOLATA DESFETA!!! JEJE... QUIN CRACK AQUEST MIRÓ!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
QUINA IL·LUSIÓ HAVER REBUT EL VOSTRE MISSATGE A LA MATINADA!!!
A L'ESPLUGA MOLT BÉ... WENU, TRET DEL POBRE MALIK QUE NO VA ACABAR LA CURSA... LA MARTONA VA FER 4ARTA FEMENINA AMB UN TEMPS ESPECTACULAR DE 1'01"54.... EL MESTRE VA BAIXAR 2 MINUTETS LA MARCA DE L'ANY PASSAT (TOT I EL VENT QUE ENS VA FER TOTA L'ESTONA) I JO... DONCS MOLT BÉ, VAIG SORTIR MOLT ENDARRERA I MOLT TRANQUIL I VAIG ACABAR FORT ELS ÚLTIMS 3 KM PER FER 54'15" QUE NO ESTA GENS MALAMENT!
DESPRÉS PICA PICA A CAL RAMONET!!! MERCI PER TOT FAMILIA RAMONET!!! UNA MOLT BONA FESTA MAJOR (COM SEMPRE)!!! I SORPRESA A LES 7 DE LA MATINADA!!! SMALL LLAGOST: MERCI PER LA XOCOLATA DESFETA!!! JEJE... QUIN CRACK AQUEST MIRÓ!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Aquet any la cursa de l' espluga a sigut diferent. D' entrada jo no hi er i aixo s' ha notat molt.
Algunes baixes d´ultima hora i la sorpresa la lipotimia de Malick. Mestre molt be, i per tercer any rebaixant la marca i continuant fent punts per la lliga. esta clar que no l' agafare
Seb, per una vegada has corregut una cursa mab inteligencia., aixo deu ser que et fas gran.
fent Cami, deu ser el seu debut en una distancia tan llarga, Felicitats.
L´any que ve espero ser-hi
Algunes baixes d´ultima hora i la sorpresa la lipotimia de Malick. Mestre molt be, i per tercer any rebaixant la marca i continuant fent punts per la lliga. esta clar que no l' agafare
Seb, per una vegada has corregut una cursa mab inteligencia., aixo deu ser que et fas gran.
fent Cami, deu ser el seu debut en una distancia tan llarga, Felicitats.
L´any que ve espero ser-hi
EI PRESI!!! COM TE PASSES AMB MI!!! M'HAS DIT CAP BUIT??? NO VAIG CÓRRER INTELIGENT, VAIG CORRER RESERVON I CAGUETA!!! LA PROVA ÉS QUE L'ANY PASSAT VAIG ENTRAR EL 9È I AQUEST ANY EL 23! PERÒ EL COS EM DEMANAVA AGAFAR-M'HO AIXÍ AQUEST COP!! JAJA...
PER CERT, ALGÚ HA PARLAT AMB EL MALIK PERQUÈ VINGUI A L'HEPTATLÓ?? TENIU EL SEU TELÈFON?? NO HA PUJAT MÉS A LA PISTA!!! CREC QUE NO LI VA ACABAR D'AGRADAR LA CURSA DE L'ESPLUGA... ESPERO QUE DESPRÉS DEL RAMADAM, A FINALS DE SETEMBRE, TORNI A PUJAR!!!
I PER CERT... HEU VIST QUE L'AAEET TÉ UN MARROQUÍ QUE VA FER 52'00" A L'ESPLUGA?? CULLONS!!! AMB LO BÉ QUE ENS ANIRIA L'ANY VINENT PEL CROSS!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
PER CERT, ALGÚ HA PARLAT AMB EL MALIK PERQUÈ VINGUI A L'HEPTATLÓ?? TENIU EL SEU TELÈFON?? NO HA PUJAT MÉS A LA PISTA!!! CREC QUE NO LI VA ACABAR D'AGRADAR LA CURSA DE L'ESPLUGA... ESPERO QUE DESPRÉS DEL RAMADAM, A FINALS DE SETEMBRE, TORNI A PUJAR!!!
I PER CERT... HEU VIST QUE L'AAEET TÉ UN MARROQUÍ QUE VA FER 52'00" A L'ESPLUGA?? CULLONS!!! AMB LO BÉ QUE ENS ANIRIA L'ANY VINENT PEL CROSS!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
No se, aquest noi estava inscrits com a CA Santa Coloma. Pot ser un error.?
POTSER SI....
SANTA COLOMA DE? GRAMANET, QUERALT?
SI ÉS DE SANTA COLOMA DE QUERALT ENCARA EL PODRIEM ENGRESCAR PEL CROSS!! JEJE...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
SANTA COLOMA DE? GRAMANET, QUERALT?
SI ÉS DE SANTA COLOMA DE QUERALT ENCARA EL PODRIEM ENGRESCAR PEL CROSS!! JEJE...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum