I CURSA DE BELL-LLOC D' URGELL
Pàgina 1 de 1
19062009
I CURSA DE BELL-LLOC D' URGELL
El proper dia 28 de juny, la darrera de les curses del mes de juny de les comarques lleidetanes. 1 cursa de bell-lloc 'urgell
Inclosa a la llga de champion chip
Recorrgut de 10km, un recorrgut tipic de la zona, sense gaires dificultats.
De moment tenen la participacio garantida els liders de la lliga champion chip facvac
mestre
porcalleocho
pero aquest es una cursa que segur que portara molta mes gent.
Us aneu afegint, i no espereu a l´ultim moment que ja sabeu com esta el tema .
Inclosa a la llga de champion chip
Recorrgut de 10km, un recorrgut tipic de la zona, sense gaires dificultats.
De moment tenen la participacio garantida els liders de la lliga champion chip facvac
mestre
porcalleocho
pero aquest es una cursa que segur que portara molta mes gent.
Us aneu afegint, i no espereu a l´ultim moment que ja sabeu com esta el tema .
I CURSA DE BELL-LLOC D' URGELL :: Comentaris
Avui es tancan les inscripcions.
Finalment tant sols seram el meste i porcalleocho els que sortiran a donar la benvinguda a una nova cursa al calendari.
Finalment tant sols seram el meste i porcalleocho els que sortiran a donar la benvinguda a una nova cursa al calendari.
la 1ª cursa atletica contra les desigualtats del Bell.lloc d´Urgell esta al sac.
Sempre em fa una il.lusio especial corre la primera edicio de cualsevol cursa.
Prop de 200 corredors han pres part, en una matinal molt calurosa, potser hagues estat be, avançar la sortida mig hora. En tot cas la calor es igual per a tothom, pero esta clar que la gent que ha fet per damunt dels 50 minuts , han trobar a faltar un altre avituallament (jo personalment no l´he trobat a faltar). potser hagues sigut mes prudent have fet avituallaments al km 4 i al km 8. (crec que l´organitzacio a pres nota, doncs molts corredros s´han queixat)
La cursa del menbres del FACVAC, regular, el Xavinsa ha surtit molt pudent a fer un entreno de qualitat, ha finlaitzat en 5é o 6é lloc.
On estava la lluita era entre jo, i el mestre. Aquest cop, jo m´he portat el gat a l´aigua. El mestre no ha tingut el dia, pero desde el primers quilometes no anava massa fi.
La meva cursa, be, despres de tota uina setmana parat sense entrenar, almenys estava descansat. El circuit tto de terra fantastic per correr. recorregut tipic d´aquestes contrades amb forçes tobogans, no excesivamrnt duus, pero quan puja tot es nota.He anat be fins al km 5, despres he afluixat una mica per recuperar una mica i de pas esperar a veure si el meste m´agafava i anavan plegats cap a meta (pero avui no era el seu dia). Els ultims dos km m ´han costat mes del compte, pero la falta d´entrenament s´ha de notar. En general estic content, i haure recuperat alguns punts per la lliga.
Parcials
km1 4:04
km2 4.17
km3 4:38
km4 4:23
km5 4:22 21:46
km6 4:48
km7 4:28
km 8 4:41
km9 5:06
km10 4:54 45:43
temps meta 47:01
per finlalitzar un bon esmorzar, amb entrepa de llonganisa, a la fantastica ombra de la pineda de Bell.lloc.
La propera sermana a Palleja, al Cto Catalunya de 10km en ruta.
FOTOS DE LA CURSA: 1ª CURSA DE BELL.LLOC
Sempre em fa una il.lusio especial corre la primera edicio de cualsevol cursa.
Prop de 200 corredors han pres part, en una matinal molt calurosa, potser hagues estat be, avançar la sortida mig hora. En tot cas la calor es igual per a tothom, pero esta clar que la gent que ha fet per damunt dels 50 minuts , han trobar a faltar un altre avituallament (jo personalment no l´he trobat a faltar). potser hagues sigut mes prudent have fet avituallaments al km 4 i al km 8. (crec que l´organitzacio a pres nota, doncs molts corredros s´han queixat)
La cursa del menbres del FACVAC, regular, el Xavinsa ha surtit molt pudent a fer un entreno de qualitat, ha finlaitzat en 5é o 6é lloc.
On estava la lluita era entre jo, i el mestre. Aquest cop, jo m´he portat el gat a l´aigua. El mestre no ha tingut el dia, pero desde el primers quilometes no anava massa fi.
La meva cursa, be, despres de tota uina setmana parat sense entrenar, almenys estava descansat. El circuit tto de terra fantastic per correr. recorregut tipic d´aquestes contrades amb forçes tobogans, no excesivamrnt duus, pero quan puja tot es nota.He anat be fins al km 5, despres he afluixat una mica per recuperar una mica i de pas esperar a veure si el meste m´agafava i anavan plegats cap a meta (pero avui no era el seu dia). Els ultims dos km m ´han costat mes del compte, pero la falta d´entrenament s´ha de notar. En general estic content, i haure recuperat alguns punts per la lliga.
Parcials
km1 4:04
km2 4.17
km3 4:38
km4 4:23
km5 4:22 21:46
km6 4:48
km7 4:28
km 8 4:41
km9 5:06
km10 4:54 45:43
temps meta 47:01
per finlalitzar un bon esmorzar, amb entrepa de llonganisa, a la fantastica ombra de la pineda de Bell.lloc.
La propera sermana a Palleja, al Cto Catalunya de 10km en ruta.
FOTOS DE LA CURSA: 1ª CURSA DE BELL.LLOC
última cursa de juny... sincerament ja no podia més, portava 4 caps de setmana consecutius corrent i cada setmana amb + calor, avui com deia Porcalleocho no anava fi, ja dsd la sortida però això no desmereix de cap manera la victòria particular entre naltres dos, ha hagut de còrrer, patir i suar per guanyar però s'ho ha merescut felicitats!!!
la meva cursa no té massa història, sortida ja lenta, mantenint un ritme lent fins al km 5 passant a 21'58 i quan ja tenia a tocar al Porcalleocho entre el km 6-7 han arribat les pujades del 8-9 i 10 i ja m'he posat a mantenir un ritme còmode (bé patint com un condemnat) fins a l'arribada.
Parcials :
km1 4.15
km2 4.18
km3 4.31
km4 4.31
km5 4.22 i temps de pas 21'58
km6 4.41
km7 4.30
km8 4.58
km9 5.27
km10 5.14 temps km 10 46'51
280 metres 1.25i temps final 48'17
felicitar al Xavi q s'estrena a la lliga amb 94 punts!!!
Porcalleocho a la lliga encara et tinc lluny... pro m'hauré d'esforçar per millorar
la meva cursa no té massa història, sortida ja lenta, mantenint un ritme lent fins al km 5 passant a 21'58 i quan ja tenia a tocar al Porcalleocho entre el km 6-7 han arribat les pujades del 8-9 i 10 i ja m'he posat a mantenir un ritme còmode (bé patint com un condemnat) fins a l'arribada.
Parcials :
km1 4.15
km2 4.18
km3 4.31
km4 4.31
km5 4.22 i temps de pas 21'58
km6 4.41
km7 4.30
km8 4.58
km9 5.27
km10 5.14 temps km 10 46'51
280 metres 1.25i temps final 48'17
felicitar al Xavi q s'estrena a la lliga amb 94 punts!!!
Porcalleocho a la lliga encara et tinc lluny... pro m'hauré d'esforçar per millorar
MESTRE, encara ens quedan per donar molta guerra, i l´estiu es massa llarg i amb massa calor. Gaudim de les curses que ens quedan a l éstiu, i al setembre ja tornarem a estudiar el calendari. Que el final de l´any sera mot intens, per veure qui ocupa el primer lloc. jejeje.
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum