17 MEDIA MARATON DE LA RIBERA (NAVARRA)
Pàgina 1 de 1
09052009
17 MEDIA MARATON DE LA RIBERA (NAVARRA)
El proper 31 de maig, si tot v be,nire a fer alguna de les locues meves d´anar a correr allocs diferents ofra de les tipiques curses que es disputen a Catalunya. L´escollida es una petita mitja marato que es disputa, entre els pobles de Cortes i Fustiñana a Navarra.
La participacio molt reduida, inscripcio gratiuta. No tinc gaires refererencies de la cursa, pero tampoc en preocupa gaire. El planing sera sortir a primera hora del mati de Linyola cap alli, unes dues hores llargues de cami. 17 medsia marato de la ribera
Ja ho sabeu si algu es vol animar.
La participacio molt reduida, inscripcio gratiuta. No tinc gaires refererencies de la cursa, pero tampoc en preocupa gaire. El planing sera sortir a primera hora del mati de Linyola cap alli, unes dues hores llargues de cami. 17 medsia marato de la ribera
Ja ho sabeu si algu es vol animar.
17 MEDIA MARATON DE LA RIBERA (NAVARRA) :: Comentaris
Re: 17 MEDIA MARATON DE LA RIBERA (NAVARRA)
la meva excursio per terres de navarra, ha quedat supesa per unes inoportunes angines que m´han deixat tres dies al llit, amb força febre. A veure com em recupero per la setmana que ve. Que tinc un interesant duel amb el mestre de cara a la lliga de chapiomchip. Encara que ell em porta aventatje, tant en punts com fisicament.
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum