FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT

Unirse al foro, es rápido y fácil

FACVAC
ESTAS ENTRANT AL PORTAL DEL FACVAC, ESPAI OBERT PER TOTS AQUELLS QUE ELS AGRADA L' ATLETISME.
FACVAC UNA FORMA DIFERENT D´ENTENDRE L' ESPORT
FACVAC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

17 MEDIA MARATON DE LA RIBERA (NAVARRA)

09052009

Missatge 

17 MEDIA MARATON DE LA RIBERA (NAVARRA) Empty 17 MEDIA MARATON DE LA RIBERA (NAVARRA)

El proper 31 de maig, si tot v be,nire a fer alguna de les locues meves d´anar a correr allocs diferents ofra de les tipiques curses que es disputen a Catalunya. L´escollida es una petita mitja marato que es disputa, entre els pobles de Cortes i Fustiñana a Navarra.
La participacio molt reduida, inscripcio gratiuta. No tinc gaires refererencies de la cursa, pero tampoc en preocupa gaire. El planing sera sortir a primera hora del mati de Linyola cap alli, unes dues hores llargues de cami. 17 medsia marato de la ribera
Ja ho sabeu si algu es vol animar.
porcalleocho
porcalleocho

Nombre de missatges : 969
Ubicació : Linyola, Pla D´Urgell
Registration date : 27/01/2008

http://www.facvac.com

Tornar a dalt Ir abajo

Compartir este artículo en : reddit

17 MEDIA MARATON DE LA RIBERA (NAVARRA) :: Comentaris

porcalleocho

Missatge Dg Maig 31, 2009 9:43 pm  porcalleocho

la meva excursio per terres de navarra, ha quedat supesa per unes inoportunes angines que m´han deixat tres dies al llit, amb força febre. A veure com em recupero per la setmana que ve. Que tinc un interesant duel amb el mestre de cara a la lliga de chapiomchip. Encara que ell em porta aventatje, tant en punts com fisicament.

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt