PROJECTE EQUIP CROSS 2008-2009
+24
small llagost
Aidil
awanaskein
ATENEA
Tenzing Norgay
MESTRE
adderley
FeNt CaMi
calvin klein
BARRACUDA
ritme mental
tximitxurry
el payes en moto
KARKI
Fraguel Rock
NUVOL KINTON
ramonet
porcalleocho
THE LAST HOPE
nostàlgic
Capitán Garfio
Be your best
seb coe
facvac
28 participantes
Pàgina 7 de 8
Pàgina 7 de 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: PROJECTE EQUIP CROSS 2008-2009
jejjeje jo estic amb tu Last Hope
NUVOL KINTON- Nombre de missatges : 314
Ubicació : entre aqui i alli
Registration date : 28/01/2008
Weii!!!
comença el comtpe enrere!!! diumenge a tope eh?! jejeje la motxilera oficial espera poder venir, per fer les fotos d'honor, aguantar xandals etc etc etc i sobretot celebrar-ho com cal si us classifiqueu!
Ànimsssss
comença el comtpe enrere!!! diumenge a tope eh?! jejeje la motxilera oficial espera poder venir, per fer les fotos d'honor, aguantar xandals etc etc etc i sobretot celebrar-ho com cal si us classifiqueu!
Ànimsssss
ritme mental- Nombre de missatges : 261
Ubicació : buscant-la
Registration date : 21/04/2008
pRESI RECORDA QUE EM TENS DE DIR SI ESTIC SELECIONAT O NO, JEJEJEJEJJE... PENSA QUE DE MOMENT CORRO ELS 10KM DE MONTBRIO.
APA K US O PASSEU BÈ CRACKS !!!
APA K US O PASSEU BÈ CRACKS !!!
NUVOL KINTON- Nombre de missatges : 314
Ubicació : entre aqui i alli
Jo estic apuntat a canovelles???
Que hi he danar a sofrir un rato,,,
Ens veiem dema a la pista!!
Que hi he danar a sofrir un rato,,,
Ens veiem dema a la pista!!
awanaskein- Nombre de missatges : 74
Ubicació : Saps alli?? Pues no!
Registration date : 07/06/2008
ei eloi.... si que estàs apuntat a Canovelles
Fraguel Rock- Nombre de missatges : 293
Ubicació : La Cova dels Fraguel
Registration date : 27/01/2008
molta sort al cros curt! pels equips que hi ha i el que vaig seguint des d'aquí em sembla que aquest serà un dels anys més complicats per aconseguir plaça...per lo que la classificació per Haro encara tindrà més mèrit
jo per aquí porto 2 setmanes entrenant molt bé, mai havia desitjat tant sortir a entrenar entre 0 i 5ºC...quan véns de -15 sembla la primavera...
res, espero que estigueu molt bé i a lluitar cada lloc que cada punt serà importantíssim!
ens veiem en 3 mesets
jo per aquí porto 2 setmanes entrenant molt bé, mai havia desitjat tant sortir a entrenar entre 0 i 5ºC...quan véns de -15 sembla la primavera...
res, espero que estigueu molt bé i a lluitar cada lloc que cada punt serà importantíssim!
ens veiem en 3 mesets
ramonet- Nombre de missatges : 129
Ubicació : Espluga de Francolí
Aixi m´agrada Ramonet, espero que la propera matinada quant et conectis, et poguem dir que ens em classificat.
Un amic m ésta buscant hotel i potser uns apartament rurals aprop de Haro, pero fins que no sapiguem res concrec ... Apa nois a descansar que dema s´ha d´anar amb les piles posades.
Un amic m ésta buscant hotel i potser uns apartament rurals aprop de Haro, pero fins que no sapiguem res concrec ... Apa nois a descansar que dema s´ha d´anar amb les piles posades.
BÉ... SEMBLA SER QUE NO HI HA CLASSIFICACIONS ENCARA PENJADES ENLLOC I QUE A MÉS, NINGÚ S'ATREBEIX A ESCRIURE RES... JEJE....
PEL QUE HE POGUT ANAR ESBRINANT LA CLASSIFICACIÓ DELS ATLETES DEL FACVAC HA ESTAT:
15. XAVI GARCIA
27. JAUME JOVE
28. ABDE BOUTAHRI
29. JORDI TODA
??. ANGEL VALDERRAMA
PER EQUIPS SOM ELS 5ENS MILLORS:
1. ISS L'HOSPITALET
2. FC BARCELONA (QUE L'ANY PASSAT NO VA FER EQUIP)
3. J.A. SABADELL
4. C.A MONTORNÈS (QUE ENS VA DIR QUE RENUNCIARAN AL CAMPIONAT D'ESPANYA)
5. FACVAC
6. MANRESA
L'ACTUACIÓ NOSTRA CREC QUE, TOT I QUE SI QUE POTSER HAURIEM D'HAVER ENTRAT UNS LLOCS MÉS ENDAVANT, VA ESTAR MOLT BÉ! ELS 4 PRIMERS ENTRE ELS 30 MILLORS, I SEGUITS DELS 4 DEL MANRESA, QUE VAN OCUPAR ELS LLOCS 30,31,32 I 35!!!
HAURÍEM POGUT AMB EL SABADELL??? DONCS REALMENT, TOT I QUE ELS TENIEM BASTANT A TIRU... ERA COMPLICAT LLUITAR CONTRA TANTA GENT... I AMB ELS DEL MONTORNÈS?? DONCS POTSER SI!! JEJE... QUI SAP...
ARA A ESPERAR QUE LA PLAÇA QUE DEIXI LLIURE EL MONTORNÈS LA PUGUI APROFITAR UN EQUIP CATALÀ, JA QUE LA NORMATIVA NO ESTÀ MOLT CLARA I SERIA UNA LLÀSTIMA QUE NOMÉS 3 CLUBS CATALANS ANESSIN AL D'ESPANYA!!! COSA QUE TAMBÉ PODRIA PERJUDICAR A CATALUNYA AMB LA REDUCCIÓ D'EQUIPS CLASSIFICATS EN ALTRES EDICIONS!
FELICITAR A LES NOIES TAMBÉ PER LA SEVA GRAN ACTUACIÓ!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
P.D: JEJEJE... COM QUE SUMÀVEM ELS MATEIXOS PUNTS TANT SI GUANYAVA A L'ABDE I AL JAUME COM SI NO, AQUEST COP ELS HE DEIXAT GUANYAR I AIXÍ SERAN MÉS FELIÇOS!!! "FIJATE SI SOY BUENA PERSONA!!!" JEJEJE....
PEL QUE HE POGUT ANAR ESBRINANT LA CLASSIFICACIÓ DELS ATLETES DEL FACVAC HA ESTAT:
15. XAVI GARCIA
27. JAUME JOVE
28. ABDE BOUTAHRI
29. JORDI TODA
??. ANGEL VALDERRAMA
PER EQUIPS SOM ELS 5ENS MILLORS:
1. ISS L'HOSPITALET
2. FC BARCELONA (QUE L'ANY PASSAT NO VA FER EQUIP)
3. J.A. SABADELL
4. C.A MONTORNÈS (QUE ENS VA DIR QUE RENUNCIARAN AL CAMPIONAT D'ESPANYA)
5. FACVAC
6. MANRESA
L'ACTUACIÓ NOSTRA CREC QUE, TOT I QUE SI QUE POTSER HAURIEM D'HAVER ENTRAT UNS LLOCS MÉS ENDAVANT, VA ESTAR MOLT BÉ! ELS 4 PRIMERS ENTRE ELS 30 MILLORS, I SEGUITS DELS 4 DEL MANRESA, QUE VAN OCUPAR ELS LLOCS 30,31,32 I 35!!!
HAURÍEM POGUT AMB EL SABADELL??? DONCS REALMENT, TOT I QUE ELS TENIEM BASTANT A TIRU... ERA COMPLICAT LLUITAR CONTRA TANTA GENT... I AMB ELS DEL MONTORNÈS?? DONCS POTSER SI!! JEJE... QUI SAP...
ARA A ESPERAR QUE LA PLAÇA QUE DEIXI LLIURE EL MONTORNÈS LA PUGUI APROFITAR UN EQUIP CATALÀ, JA QUE LA NORMATIVA NO ESTÀ MOLT CLARA I SERIA UNA LLÀSTIMA QUE NOMÉS 3 CLUBS CATALANS ANESSIN AL D'ESPANYA!!! COSA QUE TAMBÉ PODRIA PERJUDICAR A CATALUNYA AMB LA REDUCCIÓ D'EQUIPS CLASSIFICATS EN ALTRES EDICIONS!
FELICITAR A LES NOIES TAMBÉ PER LA SEVA GRAN ACTUACIÓ!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
P.D: JEJEJE... COM QUE SUMÀVEM ELS MATEIXOS PUNTS TANT SI GUANYAVA A L'ABDE I AL JAUME COM SI NO, AQUEST COP ELS HE DEIXAT GUANYAR I AIXÍ SERAN MÉS FELIÇOS!!! "FIJATE SI SOY BUENA PERSONA!!!" JEJEJE....
Editat per darrera vegada per seb coe el Dl Feb 08, 2010 3:50 pm, editat 1 cop en total
seb coe- Nombre de missatges : 975
Ubicació : SIR SEB COE
PER CERT... L'ANY PASSAT SENSE LA GENT DEL BARÇA CORRENT VAM FER 98 PUNTS. AQUEST ANY 99.
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
WENU... JA ÉS OFICIAL. ES CONFIRMEN ELS RESULTATS QUE HE DIT ABANS. JA HAN PENJAT LES CLASSIFICACIONS A LA FEDE...
ARA NOMÉS ENS QUEDA QUE EL FRAGUEL ESBRINI QUÈ VOL DIR ESTAR COM A RESERVA, I QUE PASSARÀ QUAN RENUNCIIN ELS DEL MONTORNÈS...
VA FRAGUEL... FES UNA TRUCADETA!!! JEJE...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
ARA NOMÉS ENS QUEDA QUE EL FRAGUEL ESBRINI QUÈ VOL DIR ESTAR COM A RESERVA, I QUE PASSARÀ QUAN RENUNCIIN ELS DEL MONTORNÈS...
VA FRAGUEL... FES UNA TRUCADETA!!! JEJE...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
VIDEO DE L'ARRIBADA DEL CROSS...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Per lo que tinc entés, si el Montornès renuncia el Facvac ocuparia el lloc que deixa vacant.
Els reserves de la fulla de la Catalana son els que agafen el lloc en cas de renuncia de un altre equip autonòmic.
Peró... la renuncia no val fer-la a la Federació Catalana. S'ha de fer directament a la Federació espanyola.
Es a dir que el Montornès s'ha de donar de baixa a la RFEA i llavors el Facvac quan ho sàpiga oficialment tindria de fer la inscripció a la RFEA.
Amb tot axó no hem posat els resultats de l'altre gent que va correr a Canovelles.
Les noies es van classificar 6ª i es la primera vegada que un equip del Facvac participa en un Campionat de Catalunya Absolut de Cros, amb els següents llocs:
22 Dolça Ollé
31 Júlia Ollé
33 Marta Galvez
35 Montse Padró
La Marta Galimany també va correr amb L'Hospitalet quedant la 6 de la cursa i campions per equips
Tampoc podem deixar-nos a l'Eloi Borras que va quedar 1er en la categoria junior. Impresionant!!
A hores d'ara no se si el Joan Carles va correr en veterans, doncs no hi ha classificacions d'aquesta categoria.
Els reserves de la fulla de la Catalana son els que agafen el lloc en cas de renuncia de un altre equip autonòmic.
Peró... la renuncia no val fer-la a la Federació Catalana. S'ha de fer directament a la Federació espanyola.
Es a dir que el Montornès s'ha de donar de baixa a la RFEA i llavors el Facvac quan ho sàpiga oficialment tindria de fer la inscripció a la RFEA.
Amb tot axó no hem posat els resultats de l'altre gent que va correr a Canovelles.
Les noies es van classificar 6ª i es la primera vegada que un equip del Facvac participa en un Campionat de Catalunya Absolut de Cros, amb els següents llocs:
22 Dolça Ollé
31 Júlia Ollé
33 Marta Galvez
35 Montse Padró
La Marta Galimany també va correr amb L'Hospitalet quedant la 6 de la cursa i campions per equips
Tampoc podem deixar-nos a l'Eloi Borras que va quedar 1er en la categoria junior. Impresionant!!
A hores d'ara no se si el Joan Carles va correr en veterans, doncs no hi ha classificacions d'aquesta categoria.
Be solventats alguns probleme tecnics que vaig tindre ahir mab internet, que em va bloquejat l´ordinador.
Ara esti descarregat fotos del croos de canovelles, encara hi ha per stona, doncs hi han mes de 400 fotos.
Jo no vaig correr, vaig prefereir un dia amb familia, i van marxar els tres cap a canovelles mes tard, per poder gaudir d´un altre jornada fantastica.
Fantastica la carrera de les noies, el resultat dintre de lo comprensible, pero el fet d´haver portat un equip complert ja diu molt del FACVAC. No s´havia fet mai, i espero queaixo sigui l´inici de moltes mes presencies en competicions d´aquest tipus, i que en el cas de les noies crec que sera assolint aquesst any l´acces de categoria. a la lliga.
El nois un carreron amb majuscules, les diferents combinacions que es podien donar tampoc haguessim variat gaire la cinquena posicio final. El mateixo punts que l´any passat, i una posicio mes endarrera ens dona fe dels nivell d´aquest any, i lo forts que estavan nosaltres, pero per desgracia tambe els altres.
Ara ens toca espera un tema federatiu, esperem que ens surti la cosa be, perque crec que com a club ens ho mereixem i els nostres atletes tambe.
Ara esti descarregat fotos del croos de canovelles, encara hi ha per stona, doncs hi han mes de 400 fotos.
Jo no vaig correr, vaig prefereir un dia amb familia, i van marxar els tres cap a canovelles mes tard, per poder gaudir d´un altre jornada fantastica.
Fantastica la carrera de les noies, el resultat dintre de lo comprensible, pero el fet d´haver portat un equip complert ja diu molt del FACVAC. No s´havia fet mai, i espero queaixo sigui l´inici de moltes mes presencies en competicions d´aquest tipus, i que en el cas de les noies crec que sera assolint aquesst any l´acces de categoria. a la lliga.
El nois un carreron amb majuscules, les diferents combinacions que es podien donar tampoc haguessim variat gaire la cinquena posicio final. El mateixo punts que l´any passat, i una posicio mes endarrera ens dona fe dels nivell d´aquest any, i lo forts que estavan nosaltres, pero per desgracia tambe els altres.
Ara ens toca espera un tema federatiu, esperem que ens surti la cosa be, perque crec que com a club ens ho mereixem i els nostres atletes tambe.
Ja tenim hotel, si ens ho confirman aviat la nostra presencia en Haro.
a qui haig de matar per aconseguir-ho.
a qui haig de matar per aconseguir-ho.
BÉ FRAGUEL!!! NO M'ESPERAVA MENYS DE TU!!! AIXÒ SON BONES NOTÍCIES NO???
ARA PARLARÉ AMB ELS DEL MONTORNÈS PERQUÈ RENUNCIIN DIRECTAMENT A LA RFEA, TOT I QUE SUPOSO QUE A LA FEDE CATALANA JA ELS DEUEN HAVER INFORMAT, NO???
I RESPECTE A LES CLASSIFICACIONS SI, A MÉS DE LA GRAN ACTUACIÓ DE LES NOIES QUE JA VAIG COMENTAR AHIR, EM VAIG DEIXAR L'ELOI!!!! NO VAM VEURE LA CURSA, PERÒ VA DEMOSTRAR QUE SI NO HAGUÉS ESTAT MALALT ALS DE CATALUNYA HAGUÉS FET MOLT DE MAL!!! ENHORABONA CRACK!!! PENSA QUE ELS DE L'EQUIP ABSOLUT NECESSITEM REFORÇOS JOVES URGENTMENT!!!!! JEJEJE....
SI AL FINAL ANIREM AL D'ESPANYA I TOT!!!!! JAUME TREMOLA!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
ARA PARLARÉ AMB ELS DEL MONTORNÈS PERQUÈ RENUNCIIN DIRECTAMENT A LA RFEA, TOT I QUE SUPOSO QUE A LA FEDE CATALANA JA ELS DEUEN HAVER INFORMAT, NO???
I RESPECTE A LES CLASSIFICACIONS SI, A MÉS DE LA GRAN ACTUACIÓ DE LES NOIES QUE JA VAIG COMENTAR AHIR, EM VAIG DEIXAR L'ELOI!!!! NO VAM VEURE LA CURSA, PERÒ VA DEMOSTRAR QUE SI NO HAGUÉS ESTAT MALALT ALS DE CATALUNYA HAGUÉS FET MOLT DE MAL!!! ENHORABONA CRACK!!! PENSA QUE ELS DE L'EQUIP ABSOLUT NECESSITEM REFORÇOS JOVES URGENTMENT!!!!! JEJEJE....
SI AL FINAL ANIREM AL D'ESPANYA I TOT!!!!! JAUME TREMOLA!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
JA TENIU LES FOTOS DE CANOVELLES PENJADES A LA GALERIA D´IMATGES DEL FACVAC.
DEMÀ A LA TARDA EL MONTORNÈS RENUNCIARÀ OFICIALMENT AL CROS CURT A LA RFEA I S'INSCRIURÀ NOMÉS AL LLARG. QUAN ESTIGUI FET M'ENVIARAN UN MISSATGE PER INFORMAR-ME I LLAVORS NOSALTRES PODER FER LES GESTIONS... PERÒ PEL QUE SEMBLA (NO HE DUBTAT MAI DE TU FRAGUEL) PINTA QUE ANIREM A HARO!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
molt be a tots per les gestions que cadasqun va fent. Sou els millorsseb coe escrigué:DEMÀ A LA TARDA EL MONTORNÈS RENUNCIARÀ OFICIALMENT AL CROS CURT A LA RFEA I S'INSCRIURÀ NOMÉS AL LLARG. QUAN ESTIGUI FET M'ENVIARAN UN MISSATGE PER INFORMAR-ME I LLAVORS NOSALTRES PODER FER LES GESTIONS... PERÒ PEL QUE SEMBLA (NO HE DUBTAT MAI DE TU FRAGUEL) PINTA QUE ANIREM A HARO!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
aixi que demano el hotel, a Vitoria., en total 6 persones a l´expedicio ? +/-.
L´altra opcio de hotel es massa bona per uns matats com nosaltres.
PRESI, VOLS QUE PREGUNTI ALS DEL MANRESA SI TENEN LLOC AL SEU HOTEL? CREC QUE VAN RESERVAR MÉS PLACES DEL COMPTE... POTSER NO ELS IMPORTARIA QUE LES APROFITÉSSIM NOSALTRES...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
pregunta, pero pregunta tambe el preu, i a onseb coe escrigué:PRESI, VOLS QUE PREGUNTI ALS DEL MANRESA SI TENEN LLOC AL SEU HOTEL? CREC QUE VAN RESERVAR MÉS PLACES DEL COMPTE... POTSER NO ELS IMPORTARIA QUE LES APROFITÉSSIM NOSALTRES...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
A mi m´ho estant mirant per uns amics, i no m´agradaria quedar malament
RES, RES... SI JA HO TENS PERFECTE!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
A preparar los clavos...que toca pisar barro!!!
Haro nos espera???
Haro nos espera???
xavinsa- Nombre de missatges : 43
Ubicació : No tengo ni idea
Registration date : 24/12/2008
PRESI L'HOTEL D'HARO DEL MANRESA ESTÀ A TOPE!!! ELLS JA OMPLEN TOTES LES PLACES QUE TENIEN!
AIXÍ QUE A CONFIRMAR LA CLASSIFICACIÓ I CAP A VITÒRIA!! JEJE...
SI XAVINSA!!!! DE MOMENT TOT PINTA MOLT BÉ!!!! DOS ANYS SEGUITS AL D'ESPANYA ÉS UNA PASSADA PER UN EQUIP JUSTET COM EL NOSTRE!!! SI HEM DE XAFAR FANG, XAFAREM FANG!!!! JA US EXPLICARÉ LA TÈCNICA DE "LOS CLAVOS EN FORMA DE GARRA" I "LAS GOMAS PARA NO PERDER ZAPATILLAS EN EL BARRO" !!! JEJE...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
AIXÍ QUE A CONFIRMAR LA CLASSIFICACIÓ I CAP A VITÒRIA!! JEJE...
SI XAVINSA!!!! DE MOMENT TOT PINTA MOLT BÉ!!!! DOS ANYS SEGUITS AL D'ESPANYA ÉS UNA PASSADA PER UN EQUIP JUSTET COM EL NOSTRE!!! SI HEM DE XAFAR FANG, XAFAREM FANG!!!! JA US EXPLICARÉ LA TÈCNICA DE "LOS CLAVOS EN FORMA DE GARRA" I "LAS GOMAS PARA NO PERDER ZAPATILLAS EN EL BARRO" !!! JEJE...
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
Aquest matí la RFEA ha publicat la circular dels clubs classificats pel Campionat d'Espanya a Haro
http://www.rfea.es/sirfea/ficheros/comunicados/documentos/201021001451.pdf
El FACVAC ja hi surt en el cros curt d'homes
http://www.rfea.es/sirfea/ficheros/comunicados/documentos/201021001451.pdf
El FACVAC ja hi surt en el cros curt d'homes
Pàgina 7 de 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8