LA MATANÇA DEL PORC,
+2
ritme mental
porcalleocho
6 participantes
Pàgina 1 de 1
LA MATANÇA DEL PORC,
El proper dissabte 17 de Gener, farem la matança del porc. se que alguns de vosaltres us feia gracia veure´l . El lloc sera a la Masia de Cal Beneto a Linyola. Començarem sobre les 8 del mati, pero ja us ho confirmare. Es ve a treballar , no a mirar, despres faren el dinar.
Teniu dues opcions:
Vindre al mati a treballar i veure la matança,
o
Vindre mes tard, quan ja tot es mig fet a dinar.
Aquells que volgueu vindre us podeu apuntar aqui.
Teniu dues opcions:
Vindre al mati a treballar i veure la matança,
o
Vindre mes tard, quan ja tot es mig fet a dinar.
Aquells que volgueu vindre us podeu apuntar aqui.
Re: LA MATANÇA DEL PORC,
buffff.... entremig d'exàmens... fatal...
avere si m'ho puc muntar bé i venir encara que sigui al matí i marxar al migdia o nuse bé, ja us diré alguna cosa quan m'organitzi una mica, calculo la meva organització com a molt tard diumenge o dilluns jeje
Apalei ens veiem a la pista!
avere si m'ho puc muntar bé i venir encara que sigui al matí i marxar al migdia o nuse bé, ja us diré alguna cosa quan m'organitzi una mica, calculo la meva organització com a molt tard diumenge o dilluns jeje
Apalei ens veiem a la pista!
ritme mental- Nombre de missatges : 261
Ubicació : buscant-la
Registration date : 21/04/2008
UF. HACE AÑOS QUE NO VEO UNA MANTANZA COMO DIOS MANDA. PUES COMO SIGA ESTE TIEMPO SE LA VA A HELAR LA SANGRE AL POBRE ANIMAL.
ayers rock- Nombre de missatges : 57
Ubicació : Parque Nacional Uluru-Kata Tjuta, Australia
Registration date : 27/01/2008
Jo tinc control de 3000 a Vilafranca! Ara no me´n recordo si és dissabte o diumenge,si és dissabte no podré venir i si és diumenge...tocarà jornada de reflexió.Els que hi aneu...baixeu-me un pamet de llangonissa!!!Que tingueu una bona matança!!
YO LO TENGO DIFICIL, PERO POR POCO QUE PUEDA ME GUSTARIA SUBIR...
A VER SI ME PUEDO ORGANIZAR UN POQUITO Y M´ESCAPO!!!
NOS VEMOS.
A VER SI ME PUEDO ORGANIZAR UN POQUITO Y M´ESCAPO!!!
NOS VEMOS.
Be your best- Nombre de missatges : 232
Ubicació : The last lap
Registration date : 28/01/2008
Us comunico una baixa més,
i no sabeu el greu que em sap, perquè tinc moltes ganes de veure en directe i participar activament en la matança del porc, em feia molta il·lusió ser-hi!!!!
Però la canalla de l'escola dissabte al matí té competició a Cambrils i com és lògic hi aniré, apart avere si puc i faig un 200 i agonitzo una estona! que tinc ganes d morir-me una mica!
Apalei ens veiem a la pista? buffff....
i no sabeu el greu que em sap, perquè tinc moltes ganes de veure en directe i participar activament en la matança del porc, em feia molta il·lusió ser-hi!!!!
Però la canalla de l'escola dissabte al matí té competició a Cambrils i com és lògic hi aniré, apart avere si puc i faig un 200 i agonitzo una estona! que tinc ganes d morir-me una mica!
Apalei ens veiem a la pista? buffff....
ritme mental- Nombre de missatges : 261
Ubicació : buscant-la
Registration date : 21/04/2008
No pateixis, un altre dia serà. El dia 25 maten un altre, pero no se la gent que som. Ja t´ho confirmaria en tot cas.
El plannig de matança es el seguent:
DIA 10 AQUEST JA ESTA LIQUIDAT I EMBUTIT, NO VA XISCLAR NI UNA MICA, MES DE 100 KG DE BESTIA
DIA 17, UN ALTRE SENYOR PORC DE COLOR FOSC, MES BONIQUET. PERO AMB EL MATEIX FINAL
DIA 25, EL DARRER DE LA TEMPORADA...... DESPRES COMENÇAREM LA TEMPORADA DE CALÇOTADES I ALGUN QUE ALTRE DE CARGOLS. LA QUESTIO ES MENJAR I BEURE EN BONA COMPANYIA.
El plannig de matança es el seguent:
DIA 10 AQUEST JA ESTA LIQUIDAT I EMBUTIT, NO VA XISCLAR NI UNA MICA, MES DE 100 KG DE BESTIA
DIA 17, UN ALTRE SENYOR PORC DE COLOR FOSC, MES BONIQUET. PERO AMB EL MATEIX FINAL
DIA 25, EL DARRER DE LA TEMPORADA...... DESPRES COMENÇAREM LA TEMPORADA DE CALÇOTADES I ALGUN QUE ALTRE DE CARGOLS. LA QUESTIO ES MENJAR I BEURE EN BONA COMPANYIA.
Jo de matances... em sembla que passo, que després em faria cosa menjar porc. Per tant, prefereixo ser ignorant i disfrutar del menjar.
Espero que us vagin molt bé les matances i que no feu patir gaire al pobre animal!
Fins aviat!
Espero que us vagin molt bé les matances i que no feu patir gaire al pobre animal!
Fins aviat!
FeNt CaMi- Nombre de missatges : 57
Ubicació : Entre Valls i la lluna!
Registration date : 12/03/2008
Be ha hagut un camvi de dates, i l´ultim dels porquets el maten el proper dissabte 31 de Gener. El dia abans de la cursa de Borges. Fins ara esta mes o menys confirmat la presencia del MESTRE amb Cia,
Qui mes es voldra apuntar?
Qui mes es voldra apuntar?
Be marxem cap a matar el porc, tenim mlt bona temperatura i no plou,
Mestre i cia, ens esparam a la masia amb la aravana alli instalats. Ja us portarem una botifarra de record..
Mestre i cia, ens esparam a la masia amb la aravana alli instalats. Ja us portarem una botifarra de record..
Be la representacio del FACVAC ha sapigut estar a l´alçada de les circunstancies. S´ha treballant ,s´ha entrenat, s´ha menjat, i em estat en molt bona companyia. El fisics tambre l´hen de alimentar de coses com aquestes.
Espero que pel proper any, poguem organitzar una matança amb molta mes gent del FACVAC, i potser unica i exclusivament.
JA acavem l epoca del porc per començar amb les calçots, i amb cargols.. i amb el que faci falta.
Espero que pel proper any, poguem organitzar una matança amb molta mes gent del FACVAC, i potser unica i exclusivament.
JA acavem l epoca del porc per començar amb les calçots, i amb cargols.. i amb el que faci falta.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum