MEDIA MARATON LISBOA 2008
Pàgina 2 de 3
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3
27012008
MEDIA MARATON LISBOA 2008
AQUI TENIU LA PROPOSTA QUE ENS FA XAVINSA PER LA PROPERA PRIMAVERA
16 de Marzo,Una media perfecta para q los Cracks del club destrocen sus Cronos...
Circuito llano,ambientazo y nivelazo.
Planing de Viaje:
Salida viernes 14 mañana.
Sabado 15 relax en Lisboa (estirar e hidratar a tope).
Domingo 16 hacer marca personal.
Vuelta Domingo 16 tarde, despues de una buena comida.
DONDE HAY QUE APUNTARSE
16 de Marzo,Una media perfecta para q los Cracks del club destrocen sus Cronos...
Circuito llano,ambientazo y nivelazo.
Planing de Viaje:
Salida viernes 14 mañana.
Sabado 15 relax en Lisboa (estirar e hidratar a tope).
Domingo 16 hacer marca personal.
Vuelta Domingo 16 tarde, despues de una buena comida.
DONDE HAY QUE APUNTARSE
MEDIA MARATON LISBOA 2008 :: Comentaris
MARCAS REALTIZADES 2008
10KM- 37 I POQUET A MADRID O 37´02 A REUS
1/2 MARATO: 1H 19´I POQUET A SITGES
OLE, OLE , OLE!!!!
Editat per darrera vegada per facvac el Dg Mar 09, 2008 12:47 pm, editat 1 cop en total
10KM- 37 I POQUET A MADRID O 37´02 A REUS
1/2 MARATO: 1H 19´I POQUET A SITGES
OLE, OLE , OLE!!!!
Editat per darrera vegada per facvac el Dg Mar 09, 2008 12:47 pm, editat 1 cop en total
Ja esteu tots inscrits. Finalment el cost de cada inscripcio ha sigut de 33€. Com ja sabeu tots els socis tindreu un 15% de descompte es aquestes inscripciuons, que es girarà en el proper rebut del FACVAC a mitjans de febrer.
Que sapigueu que en un moment d´ofuscació total, m´he inscrit jo tambe. Ni tan sols se si estare recuperat, ni si podre correr. lka questió es posar-se tensió i motivació.
En el cas de correr objectiu 1h50.
En el cas de correr objectiu 1h50.
MERCI JOAN CARLES!!!!! ETS UN CRAK!!
TOTS CAP A LISBOA!!!
SEGUR QUE ESTARÀS A PUNT PER FER-LA!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
TOTS CAP A LISBOA!!!
SEGUR QUE ESTARÀS A PUNT PER FER-LA!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
Juanca como esta el tema cajones de salida pq a mi me preucupa y no hay visto nada en la web, solo q hay unos dorsales para atletas de invitados.
Lo q comento es vital, ya he recibido la comfirmacion de la inscripcion pero no se nada mas...
Pero me hace toda la pinta q estamos inscritos como todos los q van a correr, es decir con todo el mogollon.
Please a ver si me lo aclaras!!!
Por cierto el Angel tambien corre, no????
Lo q comento es vital, ya he recibido la comfirmacion de la inscripcion pero no se nada mas...
Pero me hace toda la pinta q estamos inscritos como todos los q van a correr, es decir con todo el mogollon.
Please a ver si me lo aclaras!!!
Por cierto el Angel tambien corre, no????
He enviado un mail a la organizacio solicitando la signacion de dorsales bajos o explicaciones sobre cajones de salida. Hsta el momento no he recibido respuesta. En cuanto sepa alguna cosa os lo comunico.
No os preocupeis que estoy encima del tema.
No os preocupeis que estoy encima del tema.
BUENO CHABALES ESTAMOS A 6 SEMANAS DEL DIA D Y LA HORA H, ASI Q CREO Q HAY Q EMPEZAR CON LA TERAPIA:
''SOMOS LOS MEJORES Y NOS VAMOS A SALIR''
LA TERAPIA CONSISTE EN HACER UNA LISTA DE RAZONES POSITIVAS Q NOS AYUDEN A ENTRENAR Y COMPETIR.NO ES NINGUNA CHORRADA ESTO AYUDA!!!(PSICOLOGIA PURA):
1-ESTOY ENTRENANDO Y DIVIRTIENDOME COMO UN CABRON VOY A COMPETIR PARA DIVERTIRME Y SUFRIR COMO UN CABRON.
2-ESTOY ENTRENANDO COMO NUNCA, VOY A CORRER COMO NUNCA.
3-SI NO ME SALGO ME QUEDO FUERA DE L'EQUIPO DE CROSS 2008-09 JE,JE,JE...
4-AQUI TODO EL MUNDO DICE Q NO ENTRENA Y LUEGO PILLALO...
VAMOS A DEJARNOS DE CHORRADAS, NOSOTROS ENTRENAMOS!!! Y EL Q PUEDA Q NOS GANE, CON DOS COJONES.
5-RECUERDA TENEMOS UNA CAPACIDAD AGONICA Q TE CAGAS, TOUR FIESTAS MAYORES 2007, A LAS PRUEBAS ME REMITO...
NO PUEDO MAS X ME CASCO OTRO CUBATA, NO ME MOLAN LOS CHUPITOS RAROS PERO POR NO HACER UN FEO ME BEBO TODO LO Q ME PONEN, PUES LO MISMO ENTRENANDO NO PUEDO MAS X ME COMO OTRA SERIE, NO ME APETECE ENTRENAR ALGUNOS DIAS X ME COMO TODOS LOS ENTRENOS!!!
ALA SEGUIR VOSOTROS!!!
''SOMOS LOS MEJORES Y NOS VAMOS A SALIR''
LA TERAPIA CONSISTE EN HACER UNA LISTA DE RAZONES POSITIVAS Q NOS AYUDEN A ENTRENAR Y COMPETIR.NO ES NINGUNA CHORRADA ESTO AYUDA!!!(PSICOLOGIA PURA):
1-ESTOY ENTRENANDO Y DIVIRTIENDOME COMO UN CABRON VOY A COMPETIR PARA DIVERTIRME Y SUFRIR COMO UN CABRON.
2-ESTOY ENTRENANDO COMO NUNCA, VOY A CORRER COMO NUNCA.
3-SI NO ME SALGO ME QUEDO FUERA DE L'EQUIPO DE CROSS 2008-09 JE,JE,JE...
4-AQUI TODO EL MUNDO DICE Q NO ENTRENA Y LUEGO PILLALO...
VAMOS A DEJARNOS DE CHORRADAS, NOSOTROS ENTRENAMOS!!! Y EL Q PUEDA Q NOS GANE, CON DOS COJONES.
5-RECUERDA TENEMOS UNA CAPACIDAD AGONICA Q TE CAGAS, TOUR FIESTAS MAYORES 2007, A LAS PRUEBAS ME REMITO...
NO PUEDO MAS X ME CASCO OTRO CUBATA, NO ME MOLAN LOS CHUPITOS RAROS PERO POR NO HACER UN FEO ME BEBO TODO LO Q ME PONEN, PUES LO MISMO ENTRENANDO NO PUEDO MAS X ME COMO OTRA SERIE, NO ME APETECE ENTRENAR ALGUNOS DIAS X ME COMO TODOS LOS ENTRENOS!!!
ALA SEGUIR VOSOTROS!!!
Referent al tema de calaixos i sortida entre els favorits. Us adjunto la respota que m´ha enviat l´organitzacio al respecte de la meva peticio.
Hola Joan,
El critério para pretender al dorsal élite es de 01h10'00 en el año 2007.
Atribuiré dorsal élite a los que tienen marca.
IMPORTANTE: Favor de no olvidar que este año hay dos salidas distintas. La
salida ELITE sale en Alcantara (después de la bajada del puente. Los otros
salen como tradicionalmente sobre el puente.
Hay que tomar atencion a los transportes para la salida, de forma que, los
que tienen dorsal elite, no se encuentren sobre el Puente.
Salida ELITE: Alcantara.
Un cordial saludo
Antonio Agostinho
www.lisbon-half-marathon.com
Hola Joan,
El critério para pretender al dorsal élite es de 01h10'00 en el año 2007.
Atribuiré dorsal élite a los que tienen marca.
IMPORTANTE: Favor de no olvidar que este año hay dos salidas distintas. La
salida ELITE sale en Alcantara (después de la bajada del puente. Los otros
salen como tradicionalmente sobre el puente.
Hay que tomar atencion a los transportes para la salida, de forma que, los
que tienen dorsal elite, no se encuentren sobre el Puente.
Salida ELITE: Alcantara.
Un cordial saludo
Antonio Agostinho
www.lisbon-half-marathon.com
Bona tarda Joan Carles,
Ja veig la resposta de l'organitzador, per tant el Xavi ja ho te solucionat; per part meva li has passat la marca de 1h9'55" o què? A veure si cola, si comença a demanar documentació ja l'hem liat!!!!
Ens veiem!
Ja veig la resposta de l'organitzador, per tant el Xavi ja ho te solucionat; per part meva li has passat la marca de 1h9'55" o què? A veure si cola, si comença a demanar documentació ja l'hem liat!!!!
Ens veiem!
Avui per part de l´organitzacio m´han enviat un carta en format excel, que haig de imprimir i presentar per recollir els dorsals. Em podeu indicar si l´heu rebut, i quina numeracio de dorsal us han posat.
BONES PORCALLEOCHO!!
HE REBUT CONFIRMACIÓ D'INSCRIPCIÓ!
TINC EL NUM 191!!!!!! NO ÉS UN NÚMERO SOSPITOSAMENT BAIX???
A VEURE SI S'HAN CREGUT QUE SOC BO I TOT!!!
ALGÚ ELS HI HAURÀ EXPLICAT ELS MEUS ÚLTIMS ENTRENOS....... JUAS JUAS JUAS!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
HE REBUT CONFIRMACIÓ D'INSCRIPCIÓ!
TINC EL NUM 191!!!!!! NO ÉS UN NÚMERO SOSPITOSAMENT BAIX???
A VEURE SI S'HAN CREGUT QUE SOC BO I TOT!!!
ALGÚ ELS HI HAURÀ EXPLICAT ELS MEUS ÚLTIMS ENTRENOS....... JUAS JUAS JUAS!!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!
A veure nois, en faria falta que em confirmeu el numero que us han enviat per mail, si algú no ho te que m´ho digui.
En tot cas feu.me arrivar el arxiu word que us han fet arrivar, per confirmar que el tenim tots
Els que tin fins al moment
XAVI GARCIA 190
IVET MARTINEZ 193
JOAN CARLES PURCALLA 4729
JORDI TODA 191 (PERO EN FALTA COMPROBANT)
JUST SOCIATS
ANGEL VALDERRAMA
Us adjunto el mail , que m´ha enviat de l´organitzacio:
Hola Joan,
Confirmame si han bien recibido las cartas con el numero de dorsal Elite, y
si todo esta bien.
Un cordial saludo
Antonio Agostinho
En tot cas feu.me arrivar el arxiu word que us han fet arrivar, per confirmar que el tenim tots
Els que tin fins al moment
XAVI GARCIA 190
IVET MARTINEZ 193
JORDI TODA 191 (PERO EN FALTA COMPROBANT)
JUST SOCIATS
ANGEL VALDERRAMA
Us adjunto el mail , que m´ha enviat de l´organitzacio:
Hola Joan,
Confirmame si han bien recibido las cartas con el numero de dorsal Elite, y
si todo esta bien.
Un cordial saludo
Antonio Agostinho
UN VIDEO DE LA SORTIDA DE LA MITJA DE L´ANY PASSAT. COM PODREU VEURE HI HA UN GRUP DE ELITE QUE SURT ABANS, AQUI ESTAREU ALGUNS DE VOSALTRES
BONES!!!
PORCALLEOCHO, T'HE ENVIAT EL MEU JUSTIFICANT D'INSCRIPCIÓ PER MAIL. ETS UN CRACK DE VERITAT!!!!!!
I PER ALTRA BANDA:
TENINT EN COMPTE ELS ÚLTIMS ENTRENAMENTS QUE SHAN VIST PER LA PISTA VULL CANVIAR LA MEVA PORRA:
JUST: 1H07'50
XAVI: 1H07'30
IVET/JORDI:1H19'50
ANGEL:1H19'50 (PERQUÈ ENS ESPERARÀ QUE SI NO...)
APA NOIS!!!! QUE AIXÒ VA EN SERIO!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
PORCALLEOCHO, T'HE ENVIAT EL MEU JUSTIFICANT D'INSCRIPCIÓ PER MAIL. ETS UN CRACK DE VERITAT!!!!!!
I PER ALTRA BANDA:
TENINT EN COMPTE ELS ÚLTIMS ENTRENAMENTS QUE SHAN VIST PER LA PISTA VULL CANVIAR LA MEVA PORRA:
JUST: 1H07'50
IVET/JORDI:1H19'50
ANGEL:1H19'50 (PERQUÈ ENS ESPERARÀ QUE SI NO...)
APA NOIS!!!! QUE AIXÒ VA EN SERIO!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!!!
BIEN ESTO ESTA ECHO!!!
VAMOS A SALIR CON LA ELITE Y LO MAS IMPORTANTE VAMOS A LLEGAR
CON ELLOS !!!
UN PAR DE ENTRENOS + COMO EL DE AYER Y NOS SALIMOS ESTOY SEGURO.
POR CIERTO CREO Q UN TORICO UN SABADO TARDE TAMBIEN SERIA UN BUEN ENTRENO...POR EJEMPLO EL SABADO 8 DE MARZO DESPUES DEL TEST EN ASFALTO,YA LO HABLAMOS EN LA PISTA CRACKS!!!
VAMOS A SALIR CON LA ELITE Y LO MAS IMPORTANTE VAMOS A LLEGAR
CON ELLOS !!!
UN PAR DE ENTRENOS + COMO EL DE AYER Y NOS SALIMOS ESTOY SEGURO.
POR CIERTO CREO Q UN TORICO UN SABADO TARDE TAMBIEN SERIA UN BUEN ENTRENO...POR EJEMPLO EL SABADO 8 DE MARZO DESPUES DEL TEST EN ASFALTO,YA LO HABLAMOS EN LA PISTA CRACKS!!!
Bona tarda!!
Això de sortir amb l'ELIT serà tota una experiència, jeje!!
El meu DORSAL és el 194.
Ara nomès falta seguir entrenant per tal que ens kENIATES de torn
ens fotine menys de 10 minuts!!!!
Això de sortir amb l'ELIT serà tota una experiència, jeje!!
El meu DORSAL és el 194.
Ara nomès falta seguir entrenant per tal que ens kENIATES de torn
ens fotine menys de 10 minuts!!!!
A excepcio del Sr Valderrama que no es mira internet, la resta esteu en el grup elite. Be un servidor esta en el grupo de " portugues fotinguero", passat de pes, enganhxat a la beguda i que sol corrent per la samarreta per fardar.
XAVI GARCIA 190
IVET MARTINEZ 193
JORDI TODA 191
JUST SOCIATS 194
ANGEL VALDERRAMA 192?
A veure si prent paciencia i ganes, i intento aquest dissabte començar a rodar una miqueta.
XAVI GARCIA 190
IVET MARTINEZ 193
JORDI TODA 191
JUST SOCIATS 194
ANGEL VALDERRAMA 192?
A veure si prent paciencia i ganes, i intento aquest dissabte començar a rodar una miqueta.
TANT SOLS FALTAN 2 SETMANES PER QUE ELS ATLETES DEL FACVAC FACIN TREMOLAR EL PONT.
ULTIMS ENTRENOS PER UNS I PRIMERS PER A UN SERVIDOR, 15´+ 25´DOS DIES DE PARTIR COM UN CABRON , ACOLLONIT DONS LES MOLESTIES NO MARXAN, I AMB AGULLETES.
A MALES SI NO CORRO LA MITJA , PUC FER LES CURSA PETITA, SON 7 KM.
ULTIMS ENTRENOS PER UNS I PRIMERS PER A UN SERVIDOR, 15´+ 25´DOS DIES DE PARTIR COM UN CABRON , ACOLLONIT DONS LES MOLESTIES NO MARXAN, I AMB AGULLETES.
A MALES SI NO CORRO LA MITJA , PUC FER LES CURSA PETITA, SON 7 KM.
Doncs aqui va la meva porra:
(no us veig mai a la pista, pero les meves mans noten moltes coses i tinc informacio molt valuosa, vosaltres sabeu com esteu per fora, pero jo tbe se com esteu per dins....
JUST: 1H07'30
Arribaran junts, esprintaran com a 2 velocistes, es tocaran, entrepussaran, voldran imitar a l'àguila de mollerussa, i.......ex aequo, mateix temps! Impresionant! Al final els fitxaran pel cartell de la Mitja de Lisboa 2009!
IVET/ANGEL:1H19'59"99 posant emoció fins a lultim moment
JORDI: 1H27'15'' Li passarà de tot; pagaré el q faci falta, però sobretot que no baixi la meva marca!!!! Està difícil, ho sé, pq aquest paio està molt fort, però compensaré amb molts euros qui es sacrifiqui perquè faci més de 1h27' jeje Interessats adreceuse a mi.
Apa, ja veureu com us anira molt be a tots!
Salut!
Ens veiem a la pista? NO! jeje
ens veiem a 7V!!
(no us veig mai a la pista, pero les meves mans noten moltes coses i tinc informacio molt valuosa, vosaltres sabeu com esteu per fora, pero jo tbe se com esteu per dins....
JUST: 1H07'30
Arribaran junts, esprintaran com a 2 velocistes, es tocaran, entrepussaran, voldran imitar a l'àguila de mollerussa, i.......ex aequo, mateix temps! Impresionant! Al final els fitxaran pel cartell de la Mitja de Lisboa 2009!
IVET/ANGEL:1H19'59"99 posant emoció fins a lultim moment
JORDI: 1H27'15'' Li passarà de tot; pagaré el q faci falta, però sobretot que no baixi la meva marca!!!! Està difícil, ho sé, pq aquest paio està molt fort, però compensaré amb molts euros qui es sacrifiqui perquè faci més de 1h27' jeje Interessats adreceuse a mi.
Apa, ja veureu com us anira molt be a tots!
Salut!
Ens veiem a la pista? NO! jeje
ens veiem a 7V!!
No entrare a discutir la porra de profesionals que tenen informacio privilegiada. Pero t´ha deixat la meva previsio i eso maexomuxodaño .
Pero jo volia posar un altre cosa, i com que els corredors posem excuses per tot aqui teniu la previsio meteorologia per Lisboa, pels propers 10 dies.
PREVISIO TEMPS LISBOA
Pero jo volia posar un altre cosa, i com que els corredors posem excuses per tot aqui teniu la previsio meteorologia per Lisboa, pels propers 10 dies.
PREVISIO TEMPS LISBOA
BON CLIMA!!
UI LES PORRES!!!.....
GARFIO! DE QUANTS EUROS ESTEM PARLANT???? SI EM DONES A MI TOTS AQUESTS EUROS QUE DIUS ET RESPECTO LA MARCA!! JEJE... TOT I QUE A JUTJAR PEL TEST D'AVUI HAURIA DE BAIXAR DE 1H20!!!
JO SI QUE TINC INFORMACIO FRESCA DE COM ESTÀ LA GENT... AVUI HEM VOLAT PER LES CARRETERES DE L'ALT CAMP AMB FORÇA VENT I MOLTS TUBOGANTS!!! (ENCARA QUE DIGUIN QUE ES EL CIRCUIT MÉS PLA QUE TENIM...) I PER CERT, MOLT BEN ACOMPANYATS!!!
EN FI...ESTAN COM UNES PUTES BÈSTIES AQUESTS DOS CRACKS!!! AIXÍ QUE REAFIRMO QUE ELS DOS FARAN 1H 07! I OJO AMB L'ANGEL QUE JA VA A 3.30 COM SI RES!!!
ELS DAUS JA ESTAN TIRATS!!! ARA A DESCANSAR I A TOPE PER LISBOA!!!
PORCALLEOCHO! TU ETS L'INCÒGNITA MÉS GRAN!! ESPERO QUE ESTIGUIS PER FER LA MITJA SENSERA!! A CUIDAR-SE!!
QUEDEN POC MÉS DE 7 DIES!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!! (I A 7V)
UI LES PORRES!!!.....
GARFIO! DE QUANTS EUROS ESTEM PARLANT???? SI EM DONES A MI TOTS AQUESTS EUROS QUE DIUS ET RESPECTO LA MARCA!! JEJE... TOT I QUE A JUTJAR PEL TEST D'AVUI HAURIA DE BAIXAR DE 1H20!!!
JO SI QUE TINC INFORMACIO FRESCA DE COM ESTÀ LA GENT... AVUI HEM VOLAT PER LES CARRETERES DE L'ALT CAMP AMB FORÇA VENT I MOLTS TUBOGANTS!!! (ENCARA QUE DIGUIN QUE ES EL CIRCUIT MÉS PLA QUE TENIM...) I PER CERT, MOLT BEN ACOMPANYATS!!!
EN FI...ESTAN COM UNES PUTES BÈSTIES AQUESTS DOS CRACKS!!! AIXÍ QUE REAFIRMO QUE ELS DOS FARAN 1H 07! I OJO AMB L'ANGEL QUE JA VA A 3.30 COM SI RES!!!
ELS DAUS JA ESTAN TIRATS!!! ARA A DESCANSAR I A TOPE PER LISBOA!!!
PORCALLEOCHO! TU ETS L'INCÒGNITA MÉS GRAN!! ESPERO QUE ESTIGUIS PER FER LA MITJA SENSERA!! A CUIDAR-SE!!
QUEDEN POC MÉS DE 7 DIES!!!
ENS VEIEM A LA PISTA!!! (I A 7V)
BIEN LA SUERTE ESTA ECHADA Y EL TRABAJO FINIQUITADO, COMO DICE SEB COE. AHORA TOCA RECUPERAR MUSCULARMENTE Y CARGAR PILAS MENTALMENTE PARA SUFRIR Y CORRER MAS RAPIDO Q NUNCA.
LA VERDAD EMPIEZA YA ESE COSQUILLEO QUANDO PIENSAS EN LO POCO Q QUEDA.
EL TEST DE AYER ME A DEJADO ALGUNA DUDA HE DE CONFESARLO LAS SENSACIONES NO FUERON MUY BUENAS X NO CREO Q SEA NADA, SIMPLEMENTE EL CANSANCIO MUSCULAR, QUIZA ESTA SEMANA ME HAYA PASSADO UN POQUITO!!!
PERO BUENO TODO Y ESO ESTOY SEGURO DE Q VA A SALIR BIEN!!!!!
Y LOS DEMAS PUES SI TENIA ALGUNA DUDA YA NO LA TENGO DESPUES DEL TEST Q SE CASCARON...JUST IMPRESIONANTE Y NO TIENE NI IDEA DE LO FUERTE Q ESTA, CREO Q ME LO VA A PONER MUY DIFICIL X ME GUSTA EL RETO DE SABER Q AHORA ESTA MEJOR Q YO, Y DIGO AHORA NO EL PROXIMO DOMINGO JAJAJAJA....
ANGEL VA HACER FACIL 1H20' ASI Q IVET LO TIENE CLARO, DETRAS PEGADO COMO UN CABRON Y EN EL ULTIMO 100M SPRINT.
JORDI PUEDE HACER LO Q QUIERA,YA SE Q NO ES FONDERO X VALE 1H16' FACILMENTE Y SI DIGO FACIL ES FACIL!!!!
Y JUANCA PUES EL FACTOR X QUIEN SABE ES CAPAZ DE TODO, SORPRENDENOS CRACK!!!
LA VERDAD EMPIEZA YA ESE COSQUILLEO QUANDO PIENSAS EN LO POCO Q QUEDA.
EL TEST DE AYER ME A DEJADO ALGUNA DUDA HE DE CONFESARLO LAS SENSACIONES NO FUERON MUY BUENAS X NO CREO Q SEA NADA, SIMPLEMENTE EL CANSANCIO MUSCULAR, QUIZA ESTA SEMANA ME HAYA PASSADO UN POQUITO!!!
PERO BUENO TODO Y ESO ESTOY SEGURO DE Q VA A SALIR BIEN!!!!!
Y LOS DEMAS PUES SI TENIA ALGUNA DUDA YA NO LA TENGO DESPUES DEL TEST Q SE CASCARON...JUST IMPRESIONANTE Y NO TIENE NI IDEA DE LO FUERTE Q ESTA, CREO Q ME LO VA A PONER MUY DIFICIL X ME GUSTA EL RETO DE SABER Q AHORA ESTA MEJOR Q YO, Y DIGO AHORA NO EL PROXIMO DOMINGO JAJAJAJA....
ANGEL VA HACER FACIL 1H20' ASI Q IVET LO TIENE CLARO, DETRAS PEGADO COMO UN CABRON Y EN EL ULTIMO 100M SPRINT.
JORDI PUEDE HACER LO Q QUIERA,YA SE Q NO ES FONDERO X VALE 1H16' FACILMENTE Y SI DIGO FACIL ES FACIL!!!!
Y JUANCA PUES EL FACTOR X QUIEN SABE ES CAPAZ DE TODO, SORPRENDENOS CRACK!!!
Joan carles, perdona'm, però això de estar rodejats de tant de crack, m'oblido dels atletes com tu i com jo, com nosaltres q si som terrestres, lo altre son galàctics!!
Doncs res, la meva porra per tu es que faras també una gran cursa, i sobretot, lo mes important disfrutar de l'ambient, de la cursa, de travessar el pont...moments inoblidables......
El millor aperitiu per NY, perquè allà fliparàs, ja veuràs!!
Una abraçada!
Doncs res, la meva porra per tu es que faras també una gran cursa, i sobretot, lo mes important disfrutar de l'ambient, de la cursa, de travessar el pont...moments inoblidables......
El millor aperitiu per NY, perquè allà fliparàs, ja veuràs!!
Una abraçada!
Lleigir tots aquest comentaris fan que comenci el cosquilleig a les cames i que tingui ganes de que arribi la esperada cursa .
Nois esteu fortisims!!
Lisboa es rendira als vostres peus , pel que fa a mi fare el possible de no deixar de veure-li el cul a l´Angel aixo sera bona senyal ja que voldra dir que l´objectiu estara realitzat !!! , encara que crec que anar amb una colla de cracks com vosaltres amb una cursa com aquesta t´omple i sigui quin sigui el resultat serà una experiencia inoblidable .
Apa ens veiem a la pista !!!
buenas noches y buena suerte!!!
Nois esteu fortisims!!
Lisboa es rendira als vostres peus , pel que fa a mi fare el possible de no deixar de veure-li el cul a l´Angel aixo sera bona senyal ja que voldra dir que l´objectiu estara realitzat !!! , encara que crec que anar amb una colla de cracks com vosaltres amb una cursa com aquesta t´omple i sigui quin sigui el resultat serà una experiencia inoblidable .
Apa ens veiem a la pista !!!
buenas noches y buena suerte!!!
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3